AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.201
Dan koop ik me liever een microgolf, kan je veel meer mee.

• #2.202
Zo, eindelijk gelukt om wat bloed te laten aftappen bij de dokter. Ook ineens men lisinopril voorgeschreven gekregen voor 3 maanden én 9 sessies kiné. We kunnen dus weer voort. Bloeddruk was hoog omdat ik al een maand geen medicatie meer nam (was op).

Blast gaat maar pas ten vroegste beginnen vanaf 11 september. Volgende week word het iets te druk en dan wacht ik liever een week.

Hier ga ik mee beginnen:

Test 800 mg
Bold 400 mg
Primo 500 mg
Tbol 50 mg + 25mg anavar/dag (als mijn maag lastig doet fl**ker ik dit er wel snel uit)
hgh 2iu/dag
igf 50mcg op trainingsdagen
MK677 10mg voor slapen gaan

DNP + Peg mgf + bpc 157 laat ik nog even liggen.

Zo, eindelijk gelukt om wat bloed te laten aftappen bij de dokter. Ook ineens men lisinopril voorgeschreven gekregen voor 3 maanden én 9 sessies kiné. We kunnen dus weer voort. Bloeddruk was hoog omdat ik al een maand geen medicatie meer nam (was op).

Blast gaat maar pas ten vroegste beginnen vanaf 11 september. Volgende week word het iets te druk en dan wacht ik liever een week.

Hier ga ik mee beginnen:

Test 800 mg
Bold 400 mg
Primo 500 mg
Tbol 50 mg + 25mg anavar/dag (als mijn maag lastig doet fl**ker ik dit er wel snel uit)
hgh 2iu/dag
igf 50mcg op trainingsdagen
MK677 10mg voor slapen gaan

DNP + Peg mgf + bpc 157 laat ik nog even liggen.
Waar heb je dnp gevonden ??en welke mk677 vind echt nergens dnp :/(buiten enhanced athlete)
Mag in pm ook als je wilt.

• #2.204
Jep dat is hem. Hij betaald me mijn geld terug als ik niet tevreden ben.... niet dat ik dat geloof maar hij heeft het duidelijk gezegd ;)

Jep dat is hem. Hij betaald me mijn geld terug als ik niet tevreden ben.... niet dat ik dat geloof maar hij heeft het duidelijk gezegd ;)
Haha nee hij meent het is een vriendelijke kerel hij shipt ook gratis toch?
En gewoon alles goed aangekregen jij?
Binnenkort komt er trestolone zou tren zijn zonder sides om zijn site.

Hé jullie maken me nieuwsgierig

• #2.209
Haha nee hij meent het is een vriendelijke kerel hij shipt ook gratis toch?
En gewoon alles goed aangekregen jij?
Binnenkort komt er trestolone zou tren zijn zonder sides om zijn site.

Gisterenavond pas besteld en betaald met Mastercard. 10 minuten later kreeg ik al een shipping track. Daarna een comment gemaakt op een van zijn youtube vids en hij ging me "refunden" als blijkt dat het bunk is.
Nu nog hopen dat het goed aankomt en dan kan ik het testen. De DNP ( heb 20 caps/200mg besteld) is nog niet voor direct. Heb nog wel een ander adres voor DNP enzo maar is weer met moneygram enz...

Neem jij Posta Complex preventief dus dagelijks of alleen als je onderdrukt
Ik denk dat ik hem wel dagelijks nodig heb :p
Hoe is jouw ervaring, hoe merk je dat je er baat bij hebt?

Al eerdere ervaringen met DNP?

• #2.214
Neem jij Posta Complex preventief dus dagelijks of alleen als je onderdrukt
Ik denk dat ik hem wel dagelijks nodig heb :p
Hoe is jouw ervaring, hoe merk je dat je er baat bij hebt?

Ik neem dat elke dag.
Ik voelde een tijd geleden dat mijn prostaat het moeilijk had en sinds ik dat slik is het bijna helemaal verdwenen. Ga dit ook blijven slikken want elke man krijgt ooit prostaatkanker (als ze lang genoeg blijven leven) en misschien houd die complex het wat tegen he...

• #2.215
Al eerdere ervaringen met DNP?

Neen, dus vind het vrij spannend. Ik heb geen probleem om zo goed als keto te gaan met een minimum aan carbs rond de training. Zit met hardnekkig vet op sommige plaatsen en dat moet echt weg.

Kan zijn dat ik het in een cruise gebruik.

Neen, dus vind het vrij spannend. Ik heb geen probleem om zo goed als keto te gaan met een minimum aan carbs rond de training. Zit met hardnekkig vet op sommige plaatsen en dat moet echt weg.
Dnp werkt beter op high carbs enkel ga je veel meer zweten dan.
En carbs zijn nodig zeker rond de training op dnp omdat het je spieren zo deplete

Laat ik het maar eerst op low carbs proberen :p
Kerel zat op 1100 carbs op dnp ^^
Dnp verkleint tumors btw dus zou in de toekomst een oplossing kunnen zijn tegen kanker.

Die coach trevor is wel een monster en traint nog maar 2x per week wel gebruikte hij 1 pharma gh pen per dag.

• #2.219
Trevor zou pas 25 jaar zijn of zoiets...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven