AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
10 duizend voor 3 maand :roflol:

Koop van die 10 duizend hgh en ram dat erin 3 maand in.

Kom je veel verder mee :D
Zo zal hij zijn gh betalen een pen ed :roflol:
En die Tony van eigenaar van enhanced athlete zal hem wel betalen kerel is 33 jaar en milionair als advocaat .

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.225
Ow shit wat ben ik zwak.....

300mg test zit er in jongens :o Was vorige week al met de hgh gestart dus kon er dan even goed een low dose test naast zetten he...

Dus nu is het:

300mg test
2iu hgh

Rustig aan beginnen en wie weet gain ik hier nog 2 kilo mee :D

Ow shit wat ben ik zwak.....

300mg test zit er in jongens :o Was vorige week al met de hgh gestart dus kon er dan even goed een low dose test naast zetten he...

Dus nu is het:

300mg test
2iu hgh

Rustig aan beginnen en wie weet gain ik hier nog 2 kilo mee :D
blijft moeilijk als je het eenmaal in huis hebt he :D

• #2.227
En het ligt hier al héél lang...

• Like
Waarderingen: vntl
  • #2.228
Vandaag de igf klaargemaakt en 100mcg gezet 1 uur voor het trainen. Dikke pomp maar dat heb ik eigenlijk altijd en geen hypo gevoel na bijna 3 uur zonder eten en low carbs de maaltijden ervoor. Had wel grote honger na het trainen en dat was wel nieuw.
Na trainen eerst pwo shake (blend) en uurtje daarna shake (eiwit+Rice poeder) en dikke honger nu.
Wok staat op het vuur.
Normaal krijg ik met igf lichte hypo verschijnselen als ik train + niet eet, vandaag dus niet. Ik bekijk het nog even aan.

Even een vraagje over die rice powder. Neem het zelf ook omdat ik grote carbrijke gerechten eten niet echt chill vind en duurt me allemaal te lang. Denk je dat je een bord rijst door rice powder kan vervangen of heeft vast voedsel toch echt de voorkeur ?

rice powder van bodylab?
Die had ik vroeger altijd en was zeer nice.

• #2.231
Even een vraagje over die rice powder. Neem het zelf ook omdat ik grote carbrijke gerechten eten niet echt chill vind en duurt me allemaal te lang. Denk je dat je een bord rijst door rice powder kan vervangen of heeft vast voedsel toch echt de voorkeur ?
Gekookte rijst is beter. Die rice powder word heeeel snel verteerd. Daarom neem ik het ook na mijn training samen met hydro whey

• #2.232
  • #2.233
Vanmorgen fasted gaan trainen, borst en triceps en shit man....

Zus zag me gisteren terug na een week en zei direct wat is er met jou gebeurd, alles staat zo opgeblazen en droog. Dacht dat ik me het inbeelde maar is dus echt zo. Rebound gaat goed want ben sinds woensdag terug on track met voeding en training. Ik lijk idd droger maar is gewoon men spieren die weer lekker vol lopen waar door mijn vel strakker staat tot vorige week.
Gewicht was 87.1 dus een kilo er terug bij op een paar dagen.
Blijf dus nog even die 300 mg test (sustanon) zetten de komende 2 weken. Zien hoeveel ik nog kan gainen hierop en daarna BOOM blast erin.

• #2.234
.

Blast gaat er toch wel snel in :D

• #2.236
18 september is de planning :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven