Pumpie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 440
Wel dnp in het voorjaar of winter
in de zomer is het niet geen pretje 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in de zomer is het niet geen pretje 
Ment noemt het niet trestolone was fout en denk dat het slim is om ze duurder te maken anders zullen er mensen 100 per keer bestellen en meer doden vallenTrestelone is in Uk ook te krijgen. Merk is vaker gebruikt hier

Als je in de zomer toch niet kan slapen kan de dnp er wel bij hij gebruikt het zelf opreis in thailand enzo op 1000mg :wpWel dnp in het voorjaar of winterin de zomer is het niet geen pretje
![]()
Als je in de zomer toch niet kan slapen kan de dnp er wel bij hij gebruikt het zelf opreis in thailand enzo op 1000mg :wp
Ja of je bent een p*ssy zijn vetveries logs zeggen genoeg voor mij happy ga je je sowieso niet voelen op dnp.Lijkt mijndan ondergeodseerd als je 1000mg kunt nemen met 20+ graden.
Ik trok 400mg al niet bij 22-24 graden. Voelde mij hele dag warm, plakkerig, geirriteerd door de hitte etc.
De een zal het beter kunnen handelen maar de kwaliteit van de dnp is van grote invloed hoeveel je moet doseren om fat te shredden.Ja of je bent een p*ssy zijn vetveries logs zeggen genoeg voor mij happy ga je je sowieso niet voelen op dnp.
lowest published lethal human oral dose of DNP is 4.3 mg/kg [76]; the doses reported in the published acute and suicidal fatalities range from 2.8 g to an estimated 5 g. The highest reported dose taken in acute overdose associated with survival was a woman who took 2.4 g with no complications [70].De een zal het beter kunnen handelen maar de kwaliteit van de dnp is van grote invloed hoeveel je moet doseren om fat te shredden.
Het zal een combinatie zijn van:
Kwaliteit
Tolerantie
Hoeveel nodig is om effect te hebben
Ik ken zijn videos. Leuke videos verder maar 1000mg is wel erg hoog. Dan is de tolerantie erg hoog of is de kwaliteit ondergeodseerd.
Hij heeft al veel ervaring met dnp die trevor in zijn vids gebruikte 1200mg dnp en 1300 gram carbs edDe een zal het beter kunnen handelen maar de kwaliteit van de dnp is van grote invloed hoeveel je moet doseren om fat te shredden.
Het zal een combinatie zijn van:
Kwaliteit
Tolerantie
Hoeveel nodig is om effect te hebben
Ik ken zijn videos. Leuke videos verder maar 1000mg is wel erg hoog. Dan is de tolerantie erg hoog of is de kwaliteit ondergeodseerd.

naar wat ik lees ben je dan aardig gefrituurd van binnen als je dat naar binnen werkt.Hij heeft al veel ervaring met dnp die trevor in zijn vids gebruikte 1200mg dnp en 1300 gram carbs ed![]()
Hij heeft t toch gedaan ^^ vergeet niet dat er non responders zijn he dacht dat de enige studie van dnp 50 jaar oud ofzo was dus oh en hij woog 280 lbs toen dus is ook een verschilnaar wat ik lees ben je dan aardig gefrituurd van binnen als je dat naar binnen werkt.
http://fscimage.fishersci.com/msds/65133.htm
Lethal doses for orally ingested 2,4-dinitrophenol in humans have been reported to be 14 to 43 mg/kg.

toch evengoed hij liever als ikHij heeft t toch gedaan ^^ vergeet niet dat er non responders zijn he dacht dat de enige studie van dnp 50 jaar oud ofzo was dus oh en hij woog 280 lbs toen dus is ook een verschil![]()
als ik het doe zou ik het op 200mg tot max 400mg houdenDe eerste keer zeker 200 tot 400 mgtoch evengoed hij liever als ikals ik het doe zou ik het op 200mg tot max 400mg houden

door de halfwaarde tijd zit je er op dag 2 al overheenDe eerste keer zeker 200 tot 400 mg
Als dd lethal dose 14mg per kg is zit hij nog safe op 1200 als je over de 100kg weegt toch?

Die trevor telt per 12 uur ofzoiers dus denk dat zijn totaal dosis 1200mg was ^^ denk zelf om dag 200 dan 400 dan 200 zo verder zit je ongeveer op 300mg per dag?door de halfwaarde tijd zit je er op dag 2 al overheen![]()
Wel dnp in het voorjaar of winterin de zomer is het niet geen pretje
![]()
Hij had de dag na dat ik besteld had zijn nieuwe site gereleased was ook 20% korting op allesIk kan het wel ergens goedkoper krijgen maar die van hem zouden legit zijn (hij beloofde me een refund anders) en was gewoon gemakkelijker met bestellen + han een kortingscode. Voor die paar euro's doe ik dan niet moeilijk. Heb er maar 20 besteld om te zien hoe en wat...
laat je ff weten hoe de mk y677 werkt wel interesse in maar hoger gedoseerd dan 
Als je in de zomer toch niet kan slapen kan de dnp er wel bij hij gebruikt het zelf opreis in thailand enzo op 1000mg :wp
Hij had de dag na dat ik besteld had zijn nieuwe site gereleased was ook 20% korting op alleslaat je ff weten hoe de mk y677 werkt wel interesse in maar hoger gedoseerd dan
![]()
Niet als hij ze op camera inneemtHier moet je dus altijd mee oppassen....
Hij verkoopt dat hé..... Dus dan moet je alles wat hij zegt met een dikke korrel zout nemen...
hij deed 1000mg voor een dag he ipv 2 weken de helft ofzo niet 1000mg ed