AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
Niet als hij ze op camera inneemt :P hij deed 1000mg voor een dag he ipv 2 weken de helft ofzo niet 1000mg ed :)
Shipping is ook gratis en is first class shipping denk niet dat hij echt veel overhoud aan zijn supps

Je bent iets te goedgelovig vrees ik.

De mk677 word direct mee gestart als ik het binnen heb. 10 mg voor het slapen gaan.

200 mg dnp was voor mij zat

Rot spul

Lekker.

Resultaten mee geboekt?

ja kracht naar beneden
conditie naar beneden

geel zweet/sperma

en oh ja paar procent droger, yes! ;)

oftewel, ik ga het nooit meer gebruiken.

Maar iedereen moet voor zichzeld ondervinden of het wat is.

• #2.266
Klinkt goed. Zit met hardnekkig vet op sommige plaatsen en daar wil ik gerust een 10 dagen voor afzien. Welk merk had je, mag in pm.

Klinkt goed. Zit met hardnekkig vet op sommige plaatsen en daar wil ik gerust een 10 dagen voor afzien. Welk merk had je, mag in pm.

pff dat is even nadenken.

Dacht merk dat er niet meer is.

Ik weet het serieus zo snel echt niet.

Komt vast wel weer binnen.

Dacht logo met stier.

ja kracht naar beneden
conditie naar beneden

geel zweet/sperma

en oh ja paar procent droger, yes! ;)

oftewel, ik ga het nooit meer gebruiken.

Maar iedereen moet voor zichzeld ondervinden of het wat is.

Ik ook niet meer. Ik haatte die warmte en qua fat burn vond ik het tegenvallen. Training ging ook kut. Minder sterk en kon setjes niet eens afmaken.

• #2.270
Ben er echt benieuwd naar!

Vandaag 4 de keer igf (100mcg) en ja hoor het is goede maar wel laag gedoseerd. Met een ander merk had ik aan 50 mcg al meer dan genoeg. Beestige pomps en blijft redelijk lang hangen.
Benentraining is nu op maandag want dan heb ik de toestellen bijna alleen voor mij in de gym :D
Wel druk op het moment maar over 2 weken is het terug wat normaler en knallen we dubbel zo hard verder.

• #2.271
Igf is real. Zo plat als een pannenkoek staan, igf injecteren en naar de gym, 15 minuten aan het trainen en men vel begint bijna te scheuren :D
hgh laat ik op 2iu staan want samen met de igf ben ik heel de dag vermoeid en amper vooruit te branden.
Morgen zet ik weer 300 mg sust.

• Like
Waarderingen: vntl
Igf is real. Zo plat als een pannenkoek staan, igf injecteren en naar de gym, 15 minuten aan het trainen en men vel begint bijna te scheuren :D
hgh laat ik op 2iu staan want samen met de igf ben ik heel de dag vermoeid en amper vooruit te branden.
Morgen zet ik weer 300 mg sust.
Igf van uk peps?:)
Volgens dave palumbo gebruikte ze vroegrr maar 20mcg ed :D

• #2.273
Yep UK peps. Zet wel 100 mcg per keer, enkel op trainingsdagen (EOD dus).

En dave is een 0 vergeten, zal eerder 200 mcg zijn...

• Like
Waarderingen: vntl
Of 20mg :)
Zijn persoonlijke cycles zijn altijd laag wat hij zegt toch op forums enzo :P geloof er ook geen reet van

• #2.275
Blast word uitgesteld wegens bloedwaarden die eerst terug in orde moeten gezet worden.

Ben dus ongeveer 5-6 weken volledig off gegaan. Clomid erin + aromasin E3D.

Glucose nuchter was in Mei 86 en nu in September 99.
Cholesterol is van 176 naar 232 gegaan, niet goed.
HDL van 35 naar 41, is goed.
Non HDL 141 naar 191, niet goed.
LDL 121 naar 161, niet goed.

Cholesterol dat helemaal slecht aan het gaan is is te wijten aan mijn medicatie tegen mijn psoriasis en daar stop ik dus onmiddellijk mee, dat is het mij niet waard.

Leverwaarden zijn gedaald en zitten nu op 48 en 44 dus dat is goed (67 en 69 vorige meting). Dankzij mijn NAC en carsil? wie weet maar ze zijn gezakt ondanks oral gebruik.

Oestradiol minder dan 25 (aromasin werkt).
Prolactine was 17.0 en 16.7(monomeer). Daar krijg ik maandag een voorschrift voor bromocriptine. Dank u dokter.

Totale test: 0.84.... (ref waarde 1.6-7.26) Nihil dus. Clomid fake? nam 25mg/dag.
Vrije test op 12.7 (ref waarde 25.0-95.0) LAAG dus maar dat wist ik al.

Eerst dus orde op zaken stellen en dan zien we wel verder.

Blijf wel op 300 mg test + 2iu hgh (sinds vorige week) zitten want een natuurlijke lage test is niet bevorderlijk in mijn lichaam heb ik al ondervonden in het verleden.

Als @Cools en @Galen suggesties/tips en of aanbevelingen mogen jullie deze altijd geven, deze worden gewaardeerd. Zelfs als het slecht nieuws is :D

Over 4-5 weken terug bloedtest.

Erg jammer dat je komt te wachten, maar wel super dat je je gezondheid op nr1 stelt! Gaat echt wel goedkomen als je nu op een bewuste manier op de genoemde zaken gaat letten.

Wel tof om te lezen dat ook mannen met een fysiek als @ikke 20 verstandig omspringen met AAS en regelmatig bloedwaarden laten controleren.

Een mooi voorbeeld dat niet alle BB'ers met een beetje fysiek, zomaar vanalles hersenloos in hun lichaam spuiten.

Keep it up man en hopelijk snel weer blasten!

• #2.278
Daarnet gaan trainen en het was weer een feestje. Dat ik terug extra testosteron in mijn lichaam heb doet goed. Dikke pomp en alles zag er weer on track uit. Gewicht is zelfs gestegen naar 87.4 kilo ondanks ik deze week niet 100% men voeding kon volgen. Vanaf morgen is dat ook weer 100%.

• #2.279
Erg jammer dat je komt te wachten, maar wel super dat je je gezondheid op nr1 stelt! Gaat echt wel goedkomen als je nu op een bewuste manier op de genoemde zaken gaat letten.

Je hebt maar 1 lichaam en die moet nog wel even mee gaan. Over 5 weken zal er al veel terug in range zijn als ik men best doe.

• #2.280
Wel tof om te lezen dat ook mannen met een fysiek als @ikke 20 verstandig omspringen met AAS en regelmatig bloedwaarden laten controleren.

Een mooi voorbeeld dat niet alle BB'ers met een beetje fysiek, zomaar vanalles hersenloos in hun lichaam spuiten.

Keep it up man en hopelijk snel weer blasten!

Zie post boven.

Bloedwaarden laten checken is een vereiste als je beslist hebt om met AS te gaan werken. Als je dat niet doet ben je gewoon dom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven