MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aromasin zou je totale test ook moeten verhogen en gezien deze werkt lijkt het me eerder een geval van slechte reactie leydig cellen. Je LH en FSH was handig geweest.

hoeveel kcal zit je nu ongeveer op Ikkee?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.283
Aromasin zou je totale test ook moeten verhogen en gezien deze werkt lijkt het me eerder een geval van slechte reactie leydig cellen. Je LH en FSH was handig geweest.

LH en FSH heeft ze idd niet aangevinkt, volgende keer wat beter opletten als ze het formulier aan het invullen is. Had wel gevraagd om test volledig aan te vinken maar bij dokters moet je specifieker zijn denk ik.... te lang gestudeerd denk ik.

Ik zet geen HCG, niet tijdens cycles en niet als ik off ben gegaan dus dat in de toekomst misschien wel eens gaan doen dan?

Ze wil me bromocription voorschrijven, maar wou dostinex maar daar was ze geen fan van precies...
@Cools

• #2.284
hoeveel kcal zit je nu ongeveer op Ikkee?

Laag eigenlijk... 3000-3200. Probeer nu zo laag mogelijk te blijven en als ik terug serieus wil bulken dan gooi ik alles omhoog.

Als ik cruise + 2 iu HGH zet ik om ik met 3000 kcals weg om te maintainen.

LH en FSH heeft ze idd niet aangevinkt, volgende keer wat beter opletten als ze het formulier aan het invullen is. Had wel gevraagd om test volledig aan te vinken maar bij dokters moet je specifieker zijn denk ik.... te lang gestudeerd denk ik.

Ik zet geen HCG, niet tijdens cycles en niet als ik off ben gegaan dus dat in de toekomst misschien wel eens gaan doen dan?

Ze wil me bromocription voorschrijven, maar wou dostinex maar daar was ze geen fan van precies...
@Cools

Waarom niet standaard hgc met een cycle, vanwege vocht of gyno?
Bevorderd de snelheid van herstel toch, minder krimp van testes?
hgh geeft veel vermoeidheid, kun je dat dan beter 's nachts nemen?

@Cools

Dan kan het even duren voor je leydig cellen reageren. Als ze dan al reageren, want uitzonderlijk kan dat volledig stil liggen. Alleen door LH en FSH te meten ben je daar zeker van tijdens de nakuur.

Dostinex is ook geen licht middel :p

• #2.287
Dan kan het even duren voor je leydig cellen reageren. Als ze dan al reageren, want uitzonderlijk kan dat volledig stil liggen. Alleen door LH en FSH te meten ben je daar zeker van tijdens de nakuur.

Dostinex is ook geen licht middel :p

Zal volgende keer iets gedetailleerder zijn bij de dokter zodat die waarden ook aangekruist worden.

Mijn leydigcellen liggen plat. Dat zie ik aan de maat van men testikels. Al moet ik wel zeggen dat sinds ik terug die sustanon gezet heb ze terug iets voller staan. 2weken geleden was het maar triestig :p

• #2.288
Waarom niet standaard hgc met een cycle, vanwege vocht of gyno?
Bevorderd de snelheid van herstel toch, minder krimp van testes?
hgh geeft veel vermoeidheid, kun je dat dan beter 's nachts nemen?

Gyno, ben zeer gyno gevoelig.

HGH kan je het best smorgens nemen als je 1x HGH zet op een dag.

• #2.289
Vanmorgen schouders + kuiten gaan trainen, Morgen benen.

Besloten om het niet enkel bij low test te houden de komende maand maar om primo erbij te gaan doen. Heb hier nog 70 ml van liggen...

Net gezet, 1 ml sustanon in borst en 3 ml primo in bovenbeen. De primo ging er heel smooth in, normaal is primo vrij dik maar deze olie ging vrij vlotjes door de 0.45 naald.

Het plan is om dus op test/primo verder te gaan. Zijn zowat de 2 "veiligste" steroids dus we gaan het proberen.
Zou graag de test uppen naar 600-750mg/week en de primo ook naar 600 mg/week maar dat bekijk ik de komende weken wel.
5 kilo ga ik hier niet mee pakken. Ik wil gewoon dat elke kilo die er nu bijkomt van een goede kwaliteit is en te maintainen is.

Morgen mijn voorschrift voor de bromo gaan halen en dan vraag ik bij de dermatoloog ook nog is een voorschrift en als die dat ook geeft heb ik 2 doosjes van de apotheker :D

benieuwd!
wat zegt je vrouw eigenlijk van je 'verzameling' gear?
voor een leek lijken gear en de gerelateerde spullen toch vaak iets te hardcore denk ik :o

Vanmorgen schouders + kuiten gaan trainen, Morgen benen.

Besloten om het niet enkel bij low test te houden de komende maand maar om primo erbij te gaan doen. Heb hier nog 70 ml van liggen...

Net gezet, 1 ml sustanon in borst en 3 ml primo in bovenbeen. De primo ging er heel smooth in, normaal is primo vrij dik maar deze olie ging vrij vlotjes door de 0.45 naald.

Het plan is om dus op test/primo verder te gaan. Zijn zowat de 2 "veiligste" steroids dus we gaan het proberen.
Zou graag de test uppen naar 600-750mg/week en de primo ook naar 600 mg/week maar dat bekijk ik de komende weken wel.
5 kilo ga ik hier niet mee pakken. Ik wil gewoon dat elke kilo die er nu bijkomt van een goede kwaliteit is en te maintainen is.

Morgen mijn voorschrift voor de bromo gaan halen en dan vraag ik bij de dermatoloog ook nog is een voorschrift en als die dat ook geeft heb ik 2 doosjes van de apotheker :D
Ben eigenlijk best wel benieuwd naar primo. Wat zijn jou ondervindingen ervan wat betreft sides, gains, look? Weet dat het een vrij mild middeltje is en dat het je mooie kwaliteitsgains kan geven wat mij alleen tegenhoudt is de prijs..

Aan de ene kant best lucky van die bromo :p moeilijk te krijgen dat spul! Al helemaal van de apo.

Lekker man die Primo. Test-Primo was mijn eerste cycletje en ga hem in de toekomst zeker opnieuw draaien maar dan wat steviger gedoseerd evt. met een KS. Veilige, simpele en lekkere cycle.

• #2.293
  • #2.294
Ben eigenlijk best wel benieuwd naar primo. Wat zijn jou ondervindingen ervan wat betreft sides, gains, look? Weet dat het een vrij mild middeltje is en dat het je mooie kwaliteitsgains kan geven wat mij alleen tegenhoudt is de prijs..

Aan de ene kant best lucky van die bromo :p moeilijk te krijgen dat spul! Al helemaal van de apo.

gains zijn mild maar je shape word echt lekker. Gewicht stijgt er niet gek mee maar je look word gewoon veel mooier. Mijn max was 400 mg primo/week misschien ga ik nog is wat hoger gaan om te zien wat het zegt. Primo moet niet duur zijn als je een beetje oplet waar ik mijn gear vandaan haal, acties genoeg.

Bromo 2.5mg x 30 tabs (parlodel) is besteld. Om 16 uur af te halen in de apo, 12.88 Euro alstublieft :D

• #2.295
Lekker man die Primo. Test-Primo was mijn eerste cycletje en ga hem in de toekomst zeker opnieuw draaien maar dan wat steviger gedoseerd evt. met een KS. Veilige, simpele en lekkere cycle.

Dit is idd een vrij milde kuur als je de doseringen normaal houd. Stiekem hoop ik dat ik toch nog wat gain met deze combo na mijn tijdje off... Hopen mag he :p

Dit is idd een vrij milde kuur als je de doseringen normaal houd. Stiekem hoop ik dat ik toch nog wat gain met deze combo na mijn tijdje off... Hopen mag he :p
Test/primo gaat je zeker wat brengen. In mijn 2e kuur ooit gedaan en als ik een foto terug zie ben ik belachelijk rond. Primo look is toch echt wel nice :-)

Ondanks alle softy verhalen is Primo gewoon waar voor zijn geld als je het goed weet te doseren en legit spul hebt.

• #2.298
Ik heb een probleem. Gisterenavond die bromo geslikt 2.5 mg en die heeft me gewoon knock out geslagen...

22u pil genomen
24u gaan slapen en had toen al koppijn en voelde me zeer duizelig + neus zat potdicht. Sinutab spray gebruikt want kreeg geen lucht door men neus. Heel de tijd liggen woelen en was precies verdoofd maar kon niet echt slapen.
Om 2 u dan uiteindelijk een paar keer moeten gaan overgeven + zweten alsof je 40 graden koorts hebt...
Rest van de nacht liggen woelen en zweten. Smorgens heb ik nog net mijn dochter naar school kunnen brengen en ben ik terug moeten gaan liggen thuis en werd om 12uur wakker, nog altijd niet 100% in orde, zelfs nu niet.

En dan moet ik dat normaal 2x per dag innemen? Dat gaat dus niet gebeuren want ik heb wel een eigen zaak die moet blijven draaien....

Iemand ervaring met bromo? @Cools @Galen

Al helemaal geen licht middel. Gezien de klachten beter niet meer nemen.

• #2.300
Al helemaal geen licht middel. Gezien de klachten beter niet meer nemen.

Oke maar wat kan ik dan doen om de prolactine te verlagen? Mijn eigen test is laag, dus ik zet 300 mg/week want anders zijn er nog een heleboel zaken die verder slecht gaan gaan zoals cholesterol enz.. een te lage test bij een man is niet echt gezond. Een te lage test verhoogt ook prolactine bij een man dus ja...

Ik neem vit B6 en Zink want dit zou ook prolactine kunnen verlagen. Mijn oestrogeen is ook onder de 25.

@Cools

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven