- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aromasin zou je totale test ook moeten verhogen en gezien deze werkt lijkt het me eerder een geval van slechte reactie leydig cellen. Je LH en FSH was handig geweest.
LH en FSH heeft ze idd niet aangevinkt, volgende keer wat beter opletten als ze het formulier aan het invullen is. Had wel gevraagd om test volledig aan te vinken maar bij dokters moet je specifieker zijn denk ik.... te lang gestudeerd denk ik.
Ik zet geen HCG, niet tijdens cycles en niet als ik off ben gegaan dus dat in de toekomst misschien wel eens gaan doen dan?
Ze wil me bromocription voorschrijven, maar wou dostinex maar daar was ze geen fan van precies...
@Cools
LH en FSH heeft ze idd niet aangevinkt, volgende keer wat beter opletten als ze het formulier aan het invullen is. Had wel gevraagd om test volledig aan te vinken maar bij dokters moet je specifieker zijn denk ik.... te lang gestudeerd denk ik.
Ik zet geen HCG, niet tijdens cycles en niet als ik off ben gegaan dus dat in de toekomst misschien wel eens gaan doen dan?
Ze wil me bromocription voorschrijven, maar wou dostinex maar daar was ze geen fan van precies...
@Cools

Dan kan het even duren voor je leydig cellen reageren. Als ze dan al reageren, want uitzonderlijk kan dat volledig stil liggen. Alleen door LH en FSH te meten ben je daar zeker van tijdens de nakuur.
Dostinex is ook geen licht middel![]()

Waarom niet standaard hgc met een cycle, vanwege vocht of gyno?
Bevorderd de snelheid van herstel toch, minder krimp van testes?
hgh geeft veel vermoeidheid, kun je dat dan beter 's nachts nemen?

Ben eigenlijk best wel benieuwd naar primo. Wat zijn jou ondervindingen ervan wat betreft sides, gains, look? Weet dat het een vrij mild middeltje is en dat het je mooie kwaliteitsgains kan geven wat mij alleen tegenhoudt is de prijs..Vanmorgen schouders + kuiten gaan trainen, Morgen benen.
Besloten om het niet enkel bij low test te houden de komende maand maar om primo erbij te gaan doen. Heb hier nog 70 ml van liggen...
Net gezet, 1 ml sustanon in borst en 3 ml primo in bovenbeen. De primo ging er heel smooth in, normaal is primo vrij dik maar deze olie ging vrij vlotjes door de 0.45 naald.
Het plan is om dus op test/primo verder te gaan. Zijn zowat de 2 "veiligste" steroids dus we gaan het proberen.
Zou graag de test uppen naar 600-750mg/week en de primo ook naar 600 mg/week maar dat bekijk ik de komende weken wel.
5 kilo ga ik hier niet mee pakken. Ik wil gewoon dat elke kilo die er nu bijkomt van een goede kwaliteit is en te maintainen is.
Morgen mijn voorschrift voor de bromo gaan halen en dan vraag ik bij de dermatoloog ook nog is een voorschrift en als die dat ook geeft heb ik 2 doosjes van de apotheker![]()
moeilijk te krijgen dat spul! Al helemaal van de apo.benieuwd!
wat zegt je vrouw eigenlijk van je 'verzameling' gear?
voor een leek lijken gear en de gerelateerde spullen toch vaak iets te hardcore denk ik![]()
Ben eigenlijk best wel benieuwd naar primo. Wat zijn jou ondervindingen ervan wat betreft sides, gains, look? Weet dat het een vrij mild middeltje is en dat het je mooie kwaliteitsgains kan geven wat mij alleen tegenhoudt is de prijs..
Aan de ene kant best lucky van die bromomoeilijk te krijgen dat spul! Al helemaal van de apo.

Lekker man die Primo. Test-Primo was mijn eerste cycletje en ga hem in de toekomst zeker opnieuw draaien maar dan wat steviger gedoseerd evt. met een KS. Veilige, simpele en lekkere cycle.

Test/primo gaat je zeker wat brengen. In mijn 2e kuur ooit gedaan en als ik een foto terug zie ben ik belachelijk rond. Primo look is toch echt wel nice :-)Dit is idd een vrij milde kuur als je de doseringen normaal houd. Stiekem hoop ik dat ik toch nog wat gain met deze combo na mijn tijdje off... Hopen mag he![]()
Al helemaal geen licht middel. Gezien de klachten beter niet meer nemen.