Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kon niet wachten tot morgen om borst te trainen :p Dus vanmiddag in een bijna lege gym borst getraind ZAAAAALIG :D ook wat kuiten en buik + stretching gedaan.

Vrijdag had ik even een dipje maar zaterdagavond kroketjes (veel te veel) gegeten met verse stoofvlees en deze morgen men sandwichkes en 2 chocolade broodjes gegeten en ik ben er weer door :cool:

Was vanmiddag een energiebom en ben dan maar naar de gym gereden en het ging heel goed, pomp was weer extreem :D

Komende week weer strict op dieet en vrijdagmorgen woog ik nog net 80 kilo maar de mm's vet zijn ook wat gezakt. Dinsdagmorgen meet en weeg ik alles terug goed op en zien we of we aanpassingen moeten doen aan men eten.

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Stiekem een pic gemaakt "niets aangespannen" terwijl ik buik aan het doen was. Gsm heeft niet de beste kwaliteit maar je ziet iets he :p

sg4cah.jpg

buffel!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Kale!

Gaat alleen maar beter worden de komende maanden :D

hehe. ben stiekem ook weer aan de tren gegaan (parabolan). maar dit keer hou ik m op 300mg.. met 250 test en 200 mast en 2iu pharma hgh. ben benieuwd wat me de lage doseringen gaat opleveren. wil toch het principe "meer is niet altijd beter" eens aanhouden.

Vanaf morgen start ik ook met 5 mg aromasin EOD. Ga niet wachten tot dat men knobbel terug groter word en we weer achter de feiten moeten aanhollen. Dit houdt me ook wat "droger" lees vochtvrij.

Was nog aan het twijfelen om de bold op 800 mg/week te zetten maar we houden het nu even op 600mg/week want denk dat het al lichtjes aan het werken is. Ben wat voller en heb iets minder detail maar dat is gewoon wat vocht van de start van de blast. Vet is er zeker niet bij. Smorgens sta ik droog en hard en tegen de middag is dat altijd weg :rolleyes: Cleaner eten als nu is bijna niet mogelijk....

Vanaf morgen start ik met de igf + anavar (30mg).

bold zou geen vocht mogen geven..

hehe. ben stiekem ook weer aan de tren gegaan (parabolan). maar dit keer hou ik m op 300mg.. met 250 test en 200 mast en 2iu pharma hgh. ben benieuwd wat me de lage doseringen gaat opleveren. wil toch het principe "meer is niet altijd beter" eens aanhouden.

Ik hoor heel goede verhalen over parabolan maar hou het voorlopig maar bij Tren E! Als ik ooit hgh zet dan is het zeker enkel originele en dan hoef je niet hoog te doseren...

"Meer is niet altijd beter" is soms moeilijk want eenmaal je bezig bent dan heb je meestal zoiets van, hmmm wat is nu die extra ml.... hahaha en op een gegeven moment zit je weer op lekkere doseringen:D
Ik weet zelf niet hoe men blast er over 3 weken zal uitzien... Ik pas altijd aan waar nodig :p

Masteron E heb ik ook nog liggen en die gaat later in deze blast er zeker in komen op 200 mg/week. Maar eerst wil ik echt mijn buik helemaal vetvrij krijgen. Dat "babyvet" moet echt weg maar gaat zwaar worden heb ik al door.

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

bold zou geen vocht mogen geven..

I know....

ja dat is precies mijn probleem. ik kan geen maat houden. start altijd laag en krijg ik de kolder in mn kop en verhoog ik weer. laatste keer heeft het me toch problemen opgeleverd. beknelde en beschadigde zenuwen. en cts waar ik waarschijnlijk aan geopereerd moet worden.

ja dat is precies mijn probleem. ik kan geen maat houden. start altijd laag en krijg ik de kolder in mn kop en verhoog ik weer. laatste keer heeft het me toch problemen opgeleverd. beknelde en beschadigde zenuwen. en cts waar ik waarschijnlijk aan geopereerd moet worden.

Nadeel van te groot te worden hé :D

Probleem bij mij is meer dat ik gewoon 3 keer door "de muur" kan gaan op een training en me soms half kreupel train. Elke week een bezoek aan de kiné is geen luxe bij mij :o

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

heeft alleen maar meerwaarde. verlaagd oestrogeen en trekt het vocht onder je huid weg

Onderhuids vocht is net waar ik vrij veel last van heb, altijd al gehad. Ga er een nachtje over nadenken maar kans is vrij groot dat ik vanaf morgen de mast erbij zet.

haha hier ook. altijd maar doorgaan. resultaat: verkalkte knieschijven, cts beide handen, 2 tennisarmen, onstoken elleboog, ontstoken schouder en beknelde zenuwen.. als ik dit zo na lees, lig ik compleet in puin. ik zie er wel goed uit, dat dan weer wel haha

Inderdaad dan zie je er goed uit maar voel je je helemaal SHIT! Daar doen we het toch voor :D

Oke masteron zit er ook bij.

Vandaag ook gestart met anavar op 30 mg/dag + igf 50mcg EOD. Ik zet deze meestal 2 uurtjes voor de training, Lekker :D

Ik begin nu toch al iets te voelen van de blast. Spieren waren wat leeg aan het geraken door de cut maar ze zijn terug wat voller aan het worden en de aders zijn ook wat zichtbaarder al zijn die bij mij altijd wel vrij goed te zien. Ik krijg momenteel zelf een pomp in men lichaam tijdens het douchen hahahaha.

Gewicht vanmorgend was 81 kg.

Borst: 3mm -1
Onderbuikbuik: 11mm -2
Benen: 9mm -2

Gemiddelde zegt hij dan 6.5 :o .... maar daar pin ik me niet op vast. (8 % denk ik)

extra metingen:
Biceps 2mm -0
Bovenkant buik: 6mm -2
Triceps 2mm -1
Zijkant buik rechts 8mm -3

Het gaat de goede richting uit :cool:

Net weer een lekkere meal gehad:

1 grote ajuin
4 eieren
40 gram kaas
125 gram brood.

orur5y.jpg

Dit is één van men lievelingsmaaltijden die ik enkel eet als ik deze thuis vers kan maken smiddags :p Straks rug gaan trainen en dan zullen er niet veel meer calorieen overblijven deze maaltijd :D

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Deze namiddag rug gaan trainen + biceps en nu is het helemaal zeker... Weet niet wat er al aan het inkicken is maar jezus wat een pomp en vasculariteit ben ik aan het krijgen :eek:
Biceps was maar een korte sessie want de pomp in men onderarmen was ondraaglijk geworden na 1uur :(

Heb de indruk dat ik groter + droger aan het worden ben :cool:

Daarnet met het vrouwtje etentje en cinema gedaan (50 shades of grey).

Net terug van de Kiné en we zijn weer helemaal los :D

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Net 400 mg bold + 200 mg tren E gezet.

Dus week 2 is dit geworden:

300mg test E
600mg Bold
200mg tren E
200mg Masteron E
30 m anavar/dag
25ug T3/dag "unipharma"
50 mcg igf EOD

Voel weinig van de T3. Heb het niet warmer of men hartslag gaat niet omhoog. Mijn rusthartslag is rond de 60-65....

prima zo :-) alleen de var is wel erg laag..
25mcg t3 ga je ook niet voelen ;-) is ongeveer gelijk aan je eigen aanmaak

Wat zou je dan wel moeten voelen van 50-75mcg t3 ED?

Ik begreep van iemand dat je er niet echt iets van voelt alleen wat meer hongergevoel (zin in carbs).

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

300mg test E
600mg Bold
200mg tren E
200mg Masteron E
30 m anavar/dag
25ug T3/dag "unipharma"
50 mcg igf

Als je het zo op een rijtje zet... :O dikke stack man. 5 verschillende AAS en igf en t3 ! :)

Is een mooie stack hé :D en het gaat goed want ik weet niet wat er al aan het inkicken is maar het is al bezig :eek:

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

Als je het zo op een rijtje zet... :O dikke stack man. 5 verschillende AAS en igf en t3 ! :)

Ik heb liever een mooie combinatie.... iets van 1+1= 5 :D

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

1. 65 gram Nestle baby cereals 5 granen poeder + 50 gram hydro whey.
2. 1 banaan
3. 130 gram meergranenbrood + beleg + 25 gram hydro whey
4. 65 gram rijstpoeder + 40 gram hydro whey
5. 50 gram rijst + 150 gram groenten + 150 kip/kalkoen/biefstuk.
6. 50gram rijst + 150 gram groenten + 150 kip/kalkoen.
7. 30 gram All day proteine.

Macro's zijn:

Kcals : 2558
KH: 262
EI: 269
V: 31

Huidig schema word een beetje aangepast omdat ik vind dat de vooruitgang kwa vet% me niet snel genoeg meer gaat. Bovenstaande is al reeds de aangepaste versie. KH in de avond gaan naar beneden alsook de before bed shake. Ik ga dit al zeker één week aanhouden en zien wat het doet.

hmmm me like de oude garde is weer een beetje bezig ....

Er zijn inderdaad al héééééééééél veel mensen verdwenen hier van vroeger. Ben eigenlijk toch altijd wel benieuwd wat er van hen nu eigenlijk geworden is 10 jaar later :)

Ik ben juist terug na 10 jaar afwezigheid ;) wel ander account nu :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven