Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
haha, net samen post gemaakt :p

zal men laatste post weer bovenaan plaatsen.

Net met de dokter gebeld ivm men bloedwaarden en het was "vrij" in orde zei ze, DUS IK BEN BLIJ :D

De opmerkingen waren:

1.Algehele cholesterol was oke maar de verhouding was niet goed zei ze. Slechte was iets te hoog en de goede iets te laag. Maar het gemiddelde was oke.... Ze zei dat ik meer gezonde vetten moet eten en eventueel ook omega 369 moet slikken. Maar dat doe ik al (B&F). Potje opwerken dus en bij XXl bestellen.

2.Yzer was goed.

3.Leverwaarden waren lichtjes verstoord maar dat is vrij normaal denk ik... De exacte waarde heeft ze niet gezegd maar dat zie ik wel op de analyse.

4. Mijn test stond op + 400 ik cruise op 250 mg/week en had de avond voor de controle 300 mg test + 400mg bold gezet. Dat wil dus zeggen dat men gear degelijk is veronderstel ik...

Ik krijg de uitslag thuis opgestuurd en zal deze dan hier posten in men log.

Zou ik al starten met de anavar of wachten op de exacte cijfers van de leverwaarden?
Bloeddruk moeten we in de gaten houden en ik ga volgende maand wel eens op controle bij haar. Bloed laat ik opnieuw nazien op het einde van men blast en daarna na 6 weken cruise.

Nu werken :o

Al deels een opluchting dan.
ik denk algemeen over die cholesterol dat die altijd wel verstoord zal zijn als je kuurt?
Maar is anavar nou zo super belastend voor de lever???
Misschien wat liver support bijnemen , weet niet wanneer je de exacte cijfers gaat hebben van de leverwaarden.

Inderdaad. :D

Ze zei dat ik meer gezonde vetten moest eten en minder slechte vetten... Ik eet geen slechte vetten en bak met pam spray of olijfolie.... OF elke dag 4 eieren tijdens men blast is hier misschien de schuldige? Zijn eieren slechte of goede vetten? Iemand die dit weet....
Ga wel vanaf nu elke dag 150 gram zalm eten, is trouwens nog lekker ook :p

Ik neem elke dag 1 tab detox one (xxl) sinds vorige week. Ik had deze gekocht om te gebruiken tijdens men cruise (2 per dag) maar ik neem dit nu gewoon door tijdens men blast.

Ik hoop volgende week toch wel mijn analyse te mogen ontvangen.

Vanaf maandag start ik met de anavar op 30 mg /dag. En ja anavar is ook belastend voor de lever.

De bloeduitslagen zien er goed uit. Die verschuiving van cholesterol zie je altijd wel als je kuurt. Eieren werden vroeger wel de schuld gegeven van cholesterol maar nieuwe studies zeggen dat eieren geen slechte invloed op cholesterol hebben.
Waar ik me op langere termijn wel zorgen over zou maken is de hoge bloeddruk. Zeker omdat je hier een aantal jaren terug ook al last van had tijdens je kuur. Omdat je voorlopig niet off gaat zou ik deze niet te lang onbehandeld laten want eenmaal aangerichte schade door hypertensie is niet terug te draaien. Denk dan aan schade aan nieren en hart.

Verder gaat het goed man!! Ben jealous haha!

Ik neem die hoge bloeddruk ook wel serieus hoor. Het toestelletje dat ik heb geeft altijd een max van 9 op 14.5 en dat is nog binnen de perken maar als deze er standaard een paar tellen naast zit is dit niet zo goed.

Ik ben ook al een paar weken héél vermoeid ondanks dat ik zeker 7-8 uren/dag slaap in de week en in het weekend 8-9uren/dag. Ik zou overal en op elk moment in slaap kunnen vallen... En laat dat nu net een bijwerking zijn van een hoge bloeddruk.
Sommige zeggen dan dat als je kuurt je dit ook kan hebben door de groeihormonen en dergelijke in je lichaam... Als ik igf gebruik dan val ik bijna staand in slaap...

Nu eerste schouders + armen gaan trainen!

Ik neem die hoge bloeddruk ook wel serieus hoor. Het toestelletje dat ik heb geeft altijd een max van 9 op 14.5 en dat is nog binnen de perken maar als deze er standaard een paar tellen naast zit is dit niet zo goed.

Ik ben ook al een paar weken héél vermoeid ondanks dat ik zeker 7-8 uren/dag slaap in de week en in het weekend 8-9uren/dag. Ik zou overal en op elk moment in slaap kunnen vallen... En laat dat nu net een bijwerking zijn van een hoge bloeddruk.
Sommige zeggen dan dat als je kuurt je dit ook kan hebben door de groeihormonen en dergelijke in je lichaam... Als ik igf gebruik dan val ik bijna staand in slaap...

Nu eerste schouders + armen gaan trainen!

Ja die slaap is heel herkenbaar hoor. Was ook moe moe moe. Zodra je in de sportschool bent merk je weer dat je on bent maar buiten de sportschool is het zwaar haha.

Train ze!

Training ging redelijk maar ik ben leeg, echt leeg.. Gewicht hangt rond 80.5 kilo.
Deze avond 2 maal volkorenpasta gegeten ipv rijst. Vet zakt nog steeds stillekes, savonds hou ik toch nog wel wat vocht vast maar smorgens als ik uit men bed kom is de shape best wel zalig :p
Dit weekend geen trainingen enkel savonds 30 minuten cardio.

************************************************************************************************************************************************

200 mg Tren E (EP) zit al in de borst.

Zondag terug Test 300 mg + bold 200 mg
Woensdag bold 400 mg + 200 mg tren E

Vanaf dan word er telkens op zondag en woensdag gezet.

Laatst bewerkt:
Goed om te lezen dat de bloed uitslag toch aardig goed is.
Wat is je bloeddruk dan nu dat je hem als te hoog beschouwd?

Bij de dokter was het 11/19 wat vrij ernstig is. ze had gezegd dat ik direct naar huis moest om het nog eens te meten met mijn bloeddrukmeter. Dus heb ik dat gedaan en die zei 9.5-14.5. Dus ofwel had ik onbewust stress/zenuwen bij de dokter ofwel zit mijn toestel er telkens een paar tellen naast.

Mijn bloeddrukmeter geeft steeds een max aan van 9/13 a 14.5.... Maar ik vertrouw een dokter meer dan een metertje van 50 Euro.

Nadeel is dat je een hoge bloeddruk niet voelt...

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Wat kan een vers gebakken roerei met een hééél kleine beetje jonge kaas + een hele dikke ajuin + 60 gram witte rijst toch lekker zijn :eek:

Vandaag ook gestart met de T3 op 25mcg/dag.

Kon niet wachten tot morgen om borst te trainen :p Dus vanmiddag in een bijna lege gym borst getraind ZAAAAALIG :D ook wat kuiten en buik + stretching gedaan.

Vrijdag had ik even een dipje maar zaterdagavond kroketjes (veel te veel) gegeten met verse stoofvlees en deze morgen men sandwichkes en 2 chocolade broodjes gegeten en ik ben er weer door :cool:

Was vanmiddag een energiebom en ben dan maar naar de gym gereden en het ging heel goed, pomp was weer extreem :D

Komende week weer strict op dieet en vrijdagmorgen woog ik nog net 80 kilo maar de mm's vet zijn ook wat gezakt. Dinsdagmorgen meet en weeg ik alles terug goed op en zien we of we aanpassingen moeten doen aan men eten.

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Stiekem een pic gemaakt "niets aangespannen" terwijl ik buik aan het doen was. Gsm heeft niet de beste kwaliteit maar je ziet iets he :p

sg4cah.jpg

Oke nu begint het echt, vorige week was opwarming :p er word op Zondag en Woensdag geinjecteerd.

Zondag (net) 300 mg test + 200 mg bold.

Woensdag zet ik 400 mg bold + 200 mg tren E.

Vanaf dinsdag start ik met de igf (50mcg EOD) + anavar op 30 mg/dag.

T3 neem ik reeds op 25mcg/dag.

Damn lekker buff kerel, welke lengte zit je trouwens [emoji33]

Wat is je bedoeling met het toevoegen van de 25mcg T3?

Ziet er goed uit man op die foto!

Kan je me vertellen wat de bloeddruk waardes in Nederlandse waardes zijn?

thanks, 168cm hoog

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Tren vertraagd je schildklier een beetje en dat is nu net wat ik wil vermijden in een cut.

Ok, duidelijk.

Je wil de t3 niet hoger gaan doseren voor extra vetverbranding tijdens je cut?

Dat doe ik eerst wel met men voeding. Als het daarmee niet meer lukt dan up ik de T3 wel.

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Vanmorgen wel even verschoten van de weegschaal.... 2 cheatmeals gehad dit weekend en boem een hoop vocht erbij om U tegen te zeggen haha. 82.6 kilo gaf hij aan. :eek: Vrijdag woog ik nog net 80 kilo :p

Vandaag weer strikt eten en men gewicht is terug aan het zakken ;)

Vandaag rust en morgen eerst de rug aanpakken en s'avonds met het vrouwtje naar de cinema. Mijn dochter is op logé bij de bonnie dus effe profiteren hé :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven