Thunderke
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Daarnet de beentjes gaan afbeulen en ben pere total nu.
Zo horen we het graag

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarnet de beentjes gaan afbeulen en ben pere total nu.

Net met de dokter gebeld ivm men bloedwaarden en het was "vrij" in orde zei ze, DUS IK BEN BLIJ
De opmerkingen waren:
1.Algehele cholesterol was oke maar de verhouding was niet goed zei ze. Slechte was iets te hoog en de goede iets te laag. Maar het gemiddelde was oke.... Ze zei dat ik meer gezonde vetten moet eten en eventueel ook omega 369 moet slikken. Maar dat doe ik al (B&F). Potje opwerken dus en bij XXl bestellen.
2.Yzer was goed.
3.Leverwaarden waren lichtjes verstoord maar dat is vrij normaal denk ik... De exacte waarde heeft ze niet gezegd maar dat zie ik wel op de analyse.
4. Mijn test stond op + 400 ik cruise op 250 mg/week en had de avond voor de controle 300 mg test + 400mg bold gezet. Dat wil dus zeggen dat men gear degelijk is veronderstel ik...
Ik krijg de uitslag thuis opgestuurd en zal deze dan hier posten in men log.
Zou ik al starten met de anavar of wachten op de exacte cijfers van de leverwaarden?
Bloeddruk moeten we in de gaten houden en ik ga volgende maand wel eens op controle bij haar. Bloed laat ik opnieuw nazien op het einde van men blast en daarna na 6 weken cruise.
Nu werken![]()

Ik neem die hoge bloeddruk ook wel serieus hoor. Het toestelletje dat ik heb geeft altijd een max van 9 op 14.5 en dat is nog binnen de perken maar als deze er standaard een paar tellen naast zit is dit niet zo goed.
Ik ben ook al een paar weken héél vermoeid ondanks dat ik zeker 7-8 uren/dag slaap in de week en in het weekend 8-9uren/dag. Ik zou overal en op elk moment in slaap kunnen vallen... En laat dat nu net een bijwerking zijn van een hoge bloeddruk.
Sommige zeggen dan dat als je kuurt je dit ook kan hebben door de groeihormonen en dergelijke in je lichaam... Als ik igf gebruik dan val ik bijna staand in slaap...
Nu eerste schouders + armen gaan trainen!

Dus vanmiddag in een bijna lege gym borst getraind ZAAAAALIG
ook wat kuiten en buik + stretching gedaan.

er word op Zondag en Woensdag geinjecteerd.Damn lekker buff kerel, welke lengte zit je trouwens [emoji33]
Wat is je bedoeling met het toevoegen van de 25mcg T3?

thanks, 168cm hoog
---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------
Tren vertraagd je schildklier een beetje en dat is nu net wat ik wil vermijden in een cut.
Vrijdag woog ik nog net 80 kilo