- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Er zijn er inderdaad nog een paar van vroeger. Zoals KAle bevoorbeeld. Hij zal me wel nog herinneren van de tijd (mijn nickname was KLEINE) dat ik vrij actief was op het AnabolicsResource forum dat later het Bodyresource forum is geworden met big chief TESTO aka FEEL. Waar zou hij trouwens zitten
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daarnet de benen weer zwaar aangepakt en we zijn weer tot spierfalen kunnen gaan. Zakte op een gegeven moment gewoon door men benen en dat was het teken dat het tijd was om te stoppen
Ben stilletjes aan het gainen en dat op amper 2600 kcals......
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daarnet de benen weer zwaar aangepakt en we zijn weer tot spierfalen kunnen gaan. Zakte op een gegeven moment gewoon door men benen en dat was het teken dat het tijd was om te stoppen

Ben stilletjes aan het gainen en dat op amper 2600 kcals......

... terwijl ik 2 kilo minder weeg dan 4 weken geleden.... Maar alles boven de navel is gewoon héél droog + hard tijdens het trainen en dat maakt dan wel indruk bij die beachboys. Heb echt die 3de look nu en dat vind ik wel prettig.