XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zit nu op 2500. Dus onderhoud in 3000 neem ik aan?

• Topic Starter Topic Starter
Dat hangt af van hoe zwaar men dag op het werk geweest is.

Maar ik zit ergens rond de 3000kcals met men onderhoud ja.

Gewicht vanmorgen was 82 kg. (+1 kilo na week 2) Week 3 is nu bezig. Voeding nog steeds op 2500 kcals.

Vet:

Borst: 3mm -0
Onderbuikbuik: 10mm -1
Benen: 7mm -2
extra metingen:
Biceps 1mm -1
Bovenkant buik: 6mm -0
Triceps 2mm -0
Zijkant buik rechts 6mm -2

Vet is niet gestegen maar ook niet veel gedaald wat ik al in de spiegel kon zien. Maar ik gain wel op 2500 kcals....

Benieuwd wat komende week gaat brengen...

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

De masteron begint zijn werk te doen denk ik. Ik heb terug de look die ik had tijdens men vorige blast met primo. Bol en hard :p

Morgen schouders trainen en overmorgen benen. Het is momenteel rustig op het werk dus ik voer de trainingen op en neem minder rust dus ze volgen elkaar sneller op. Rust heb ik momenteel al genoeg naar mijn doen.

Ik ga het rijtje gewoon af. Borst+hams, rug, benen, schouders +kuiten, armen+abs zonder vaste dagen en als ik me goed voel dan train ik elke dag.

Het zweten tijdens de nacht is ook begonnen en slecht slapen ook :D

Zweten en slecht slapen al?
Op 400 tren toch?
Verder nog sides?

Zweten en slecht slapen al?
Op 400 tren toch?
Verder nog sides?

400 mg tren momenteel en het zweten snachts begint stilletjes en ook slechter slapen maar dat heb ik wel meer tijdens een kuur.

Agressie begint nu toch wel op te komen dus moet daar zeker rekening mee houden. Ik kan me goed rustig houden enkel bij bepaalde situaties voel ik het al opborrelen....

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Vandaag Schouders gaan trainen en omdat ik vind dat men armen niet gelijk mee groeien met rug en borst/schouders heb ik deze vandaag ook zwaar op hun kloten gegeven.

Agressie begint nu toch wel te komen en probeer deze dan ook tijdens men training weg te trainen wat redelijk lukt. Enkel kan er soms wel eens een dumbell of bar op de grond gegooid worden en durf ik al eens heftig vloeken op het einde van een set. Ik laat me gewoon gaan in de gym.... Geluk is dat ik toch wel één van de "grotere" (stoef*stoef) ben in die basic fit dus ze laten me gerust hahahaha.
Tijdens het trainen ben ik precies in een trance wat een vrij heftig gevoel is vind ik persoonlijk.
Mijn blik en focus tijdens het trainen is ook vrij speciaal denk ik aan de reactie/blikken van sommige medesporters ...

En ik ben nog zo lief :D

Ik denk dat de Tren wel aan het inkicken is nu hahahaha :p

Morgen zijn de benen aan de beurt en als dat een training word als vandaag dan heb ik al schrik of ik nog naar huis ga kunnen rijden :D

Gewicht is terug een beetje aan het zakken dus dat wil zeggen dat er ook weer een beetje vet af gaat.

Hoe ziet de shape er momenteel uit? Vrij indrukwekkend in real life.... De kiné zei vandaag nog tegen me dat hij me elke week groter en groter ziet worden als ik bij hem kom. :)

Komt goed!

---------- Toegevoegd 26 February 2015 om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst 25 February 2015 om 23:12 ----------

Ow ja nog iets vergeten. Ik ben maandag 23/2 gestart met 1 mg Letro/dag en nu na 3 dagen geupd naar 2 mg/dag.

De knobbel werd gevoeliger (ik was al een paar weken met de Anti E's gestopt) en doordat ik in de cut zit begon het zichtbaar te worden, zelfs door men t-shirt dus ben dan maar eens met de Letro gestart. Gevoeligheid is minder aan het worden en word precies ook iets kleiner... Kan misschien ook het plotse gewichtsverlies verklaren.... ong. 1 kilo. Ben wel weer wat scherper geworden.

gaat zeer goed zo te horen Ikke,
Wat bedoel je eigenlijk met m'n knobbel werd gevoeliger?
Had je hier al irritatie op of?

Had het gevoel dat het terug harder/groter werd en duidelijk terug wat pijnlijker. Had een tijdje geleden al gezegd dat als het terug wat groter/pijnlijk werd ik er dan effe een bommetje op ging gooien :p

Zou graag over een paar weken men test naar 500-600mg/week willen uppen en dan moet die knobbel wel weg of bijna weg zijn .Dan kan ik overgaan op Aro of ARI. Letro is redelijk zwaar spul heb ik gelezen dus ik hoop deze maar 2 weken te moeten gebruiken...

Binnenkort komt er extra test + deca bij en dan wil ik echt niet met een al gevoelige knobbel zitten want dan gaat het helemaal uit de hand lopen denk ik ;)

Had het gevoel dat het terug harder/groter werd en duidelijk terug wat pijnlijker. Had een tijdje geleden al gezegd dat als het terug wat groter/pijnlijk werd ik er dan effe een bommetje op ging gooien :p

Zou graag over een paar weken men test naar 500-600mg/week willen uppen en dan moet die knobbel wel weg of bijna weg zijn .Dan kan ik overgaan op Aro of ARI. Letro is redelijk zwaar spul heb ik gelezen dus ik hoop deze maar 2 weken te moeten gebruiken...

Binnenkort komt er extra test + deca bij en dan wil ik echt niet met een al gevoelige knobbel zitten want dan gaat het helemaal uit de hand lopen denk ik ;)

Ok duidelijk,
nu zit ik zelf ook met zo'n mini mini knobbeltje pal onder m'n tepel.
Maar zit nu op 250test only hé , is dan nolva niet te zwaar hiervoor voor de werking van de test of?

Heb zelf ook knobbeltje libkertepel maar niet visueel of pijnlijk! Trekt bij mij altijd weg als ik tren drop en verder ga op test. En helemaal weg na de pct nrmaal. Neem ook geen AI

Heb zelf ook knobbeltje libkertepel maar niet visueel of pijnlijk! Trekt bij mij altijd weg als ik tren drop en verder ga op test. En helemaal weg na de pct nrmaal. Neem ook geen AI

Ik hoopte ook dat het tijdens men cruise wegtrok en nam zelfs en tijdje ari tijdens cruise maar trok niet weg.

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Ok duidelijk,
nu zit ik zelf ook met zo'n mini mini knobbeltje pal onder m'n tepel.
Maar zit nu op 250test only hé , is dan nolva niet te zwaar hiervoor voor de werking van de test of?

Probeer een weekje nolva op 10 mg/dag en zie wat het doet. kan echt geen kwaad.

Ik hoopte ook dat het tijdens men cruise wegtrok en nam zelfs en tijdje ari tijdens cruise maar trok niet weg.

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Probeer een weekje nolva op 10 mg/dag en zie wat het doet. kan echt geen kwaad.

bedankt alweer!!!

Heb ng wal nolva liggen mss doe ik dit ook ffjes zal ook minimale inpact hebben op gains vermoed ik. Heb ook arofixen liggen.

aroxifen kan geen kwaad hoor. Heeft een beetje impact op je vocht gains maar bijna niets op je netto gains hoor.

Sebiet benen gaan trainen se.... heb er zin!!

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Voila Beentjes zijn afgebeuld. Gaat leuk worden morgenvroeg.

Masteron is zijn werk aan het doen, word lekker hard en acne heb ik weinig last (nooit eigenlijk) van maar heb wel een "huidziekte" en dat verergerd wel een beetje met de mast. Even in het oog houden en als het te erg word dan verlaag ik de mast. Eruit gaat hij niet want ik vind hem lekker :D Dan maar wat extra zalf smeren en een potje extra laten voorschrijven door de dokter :p

Gewicht blijft rond de 81 kg hangen nu en ge moest eens weten hoe groot de zin is om 500 kcals meer per dag te gaan eten en terug zwaar te gainen.. :o Voel me niet "klein" op het moment want ik zie er groter uit dan op mijn 84 kg.... maar is gewoon een raar gevoel, kan dit moeilijk verwoorden.

Maar ga nog zeker één weekje op 2500 kcals blijven en dan ga ik zien wat er gaat gebeuren.

aroxifen kan geen kwaad hoor. Heeft een beetje impact op je vocht gains maar bijna niets op je netto gains hoor.

Sebiet benen gaan trainen se.... heb er zin!!

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Voila Beentjes zijn afgebeuld. Gaat leuk worden morgenvroeg.

Masteron is zijn werk aan het doen, word lekker hard en acne heb ik weinig last (nooit eigenlijk) van maar heb wel een "huidziekte" en dat verergerd wel een beetje met de mast. Even in het oog houden en als het te erg word dan verlaag ik de mast. Eruit gaat hij niet want ik vind hem lekker :D Dan maar wat extra zalf smeren en een potje extra laten voorschrijven door de dokter [emoji14]

Gewicht blijft rond de 81 kg hangen nu en ge moest eens weten hoe groot de zin is om 500 kcals meer per dag te gaan eten en terug zwaar te gainen.. :o Voel me niet "klein" op het moment want ik zie er groter uit dan op mijn 84 kg.... maar is gewoon een raar gevoel, kan dit moeilijk verwoorden.

Maar ga nog zeker één weekje op 2500 kcals blijven en dan ga ik zien wat er gaat gebeuren.
Snap je gevoel bro. Weegschaal die hoger aantikt is leuk maar het gaat allemaal om de spiegel heb vorige winter ook iets zwaarder gestaan maar sta nu veel beter met paar kilos minder maar pak droger en meer definitie! Spiegel telt bro ;) benieuwd naar maandag [emoji12]

Een weegschaal zouden ze idd moeten afschaffen :D Heb nu wel het gevoel dat als ik nu nog veel vet wil eraf krijgen ik nog lager ga moeten in kcals en/of de T3 uppen... Sinds de tren inkickt en ja hoor dat is bezig heb ik het gevoel dat het vet wat minder snel eraf gaat dus misschien toch de T3 op 50 gaan zetten.
Het laatste vet dat op men buik aanwezig is is zwaar de kl***zak aan het uithangen.... Daar komt amper wat beweging in. Allez ja vet... zal je maandag wel zien dat dat op het moment niet echt veel meer is :p

Nu ik zo aan het opschrijven ben ga ik idd gewoon de T3 op 50ug zetten vanaf vandaag.

Vanaf week 4 (Zondag) ga ik de mast op 200 mg/week zetten en deze op 200 houden, we zijn momenteel al hard genoeg en 250 mg deca toevoegen.

Week 4 word dan:

300mg test E
400mg Tren E
200mg mast E
250mg Deca
50ug T3

Zie dat je maandag een dikke PWO booster neemt voor de training want ik moet maandag niet werken dus ik ga goed uitgerust zijn savonds en rug training is mijn favoriet :D

Laatst bewerkt:
Mmm lekkere combo van roids heb je daar. Benieuwd naar de bijdrage van deca =p
Ik hou het zoals het is tot het einde test 250 tren 600. Na de tren een aantal weken verder op 625mg test en mss afsluiten met MT.. kzie wel nog ;)!

Maandag zal ik paraat staan ;)! Zal me voorzien van eca deze knalt er altijd lekkuuur in ;)

Ik hou van combineren :D Deca is meer voor de pijntjes en het wat vollere gevoel dat je daarvan krijgt. Af en toe eens een paar weken deca gebruiken voor je spieren en pezen enz. kan nooit geen kwaad.

Tren op 600 mg moet ook wel lekker zijn maar dat gaat iets te veel tren voor mij zijn haha. Binnenkort zit ik wel op 500 mg tren/week want dan ga ik die van UP eens testen. Nu heb ik die van EP.

Ah ja. Laatst buikvet. Dat is ook mijn probleem. Heb net zelf 50mcg t3 naar binnen gegooid. Heb wel het idee dat het meteen wat doet qua gevoel. Ik had daarna beetje raar gevoel en daarna meer honger. Placebo? Ben benieuwd of het iets gaat doen bij jou.

Anyway... Ik ga het ook op 50mcg houden even en dan aankijken.

De primo EP is ook binnen eindelijk dus die heb ik ook meteen toegevoegd :) lekker stacken !

Ik hou van combineren :D Deca is meer voor de pijntjes en het wat vollere gevoel dat je daarvan krijgt. Af en toe eens een paar weken deca gebruiken voor je spieren en pezen enz. kan nooit geen kwaad.

Tren op 600 mg moet ook wel lekker zijn maar dat gaat iets te veel tren voor mij zijn haha. Binnenkort zit ik wel op 500 mg tren/week want dan ga ik die van UP eens testen. Nu heb ik die van EP.
Vraag ik me steeds af wat is het beste 1 middel naast test op vrij hoge dosering of meerdere middelen op lage/milde dosering [emoji14]

Vraag ik me steeds af wat is het beste 1 middel naast test op vrij hoge dosering of meerdere middelen op lage/milde dosering [emoji14]

Combinatie van verschillende AS en deze dan ook hoog gedoseerd is de beste combi :D

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Ah ja. Laatst buikvet. Dat is ook mijn probleem. Heb net zelf 50mcg t3 naar binnen gegooid. Heb wel het idee dat het meteen wat doet qua gevoel. Ik had daarna beetje raar gevoel en daarna meer honger. Placebo? Ben benieuwd of het iets gaat doen bij jou.

Anyway... Ik ga het ook op 50mcg houden even en dan aankijken.

De primo EP is ook binnen eindelijk dus die heb ik ook meteen toegevoegd :) lekker stacken !

Heb nog wat babyvet rond de navel en op de onderrug zit ook nog wat. Bovenkant van de rug is vrij hard en droog en hééél veel detail.

T3 nu ook op 50ug/dag, 1 smorgens + 1 om 17-18u.

Ik had ook de primo van EP en was er zeer tevreden van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven