AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mij werd verteld de t3 alles in 1 keer te nemen smorgens?

Het zou erg mooi zijn als de primo goed zijn werk gaat doen. Ik ben erg ongeduldig maar ben ook pas 2 weken bezig. Nog weinig resultaat natuurlijk. Maar heb nog 10 weken te gaan.

Maar dat ongeduld laat mij nu al overwegen om hoger te gaan doseren.

Initiële idee was

1-12: 250 test e
1-12: 400 primo

Doordat de primo vertraging opliep heb ik de eerst 3 weken test p en mast p ingevoegd. (Tot dat de test e goed zijn werk gaat doen?) heb hiervan net 2 weken erop zitten. Maar dat geeft ook nog niet direct knallend resultaat natuurlijk. Het is dan ook een cutkuurtje en daar mag ik niet te veel van verwachten.

Volgende week wordt mijn vet weer gemeten.

Maar ja, soms twijfel ik: zal ik hoger gaan doseren of toch meer gaan eten voor wat kilo's. Soms moeilijk om je plan vast te houden.[emoji34]

Ik wilde niet te hoog doseren voor een cut kuurtje en na 10 jaar clean dacht ik dat dit wel voldoende moest zijn, maar nu ik bezig ben wil ik eigenlijk ook wel weer knallen!!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Deca zit er al in jongens... kon het niet laten :o

Mij werd verteld de t3 alles in 1 keer te nemen smorgens?

Het zou erg mooi zijn als de primo goed zijn werk gaat doen. Ik ben erg ongeduldig maar ben ook pas 2 weken bezig. Nog weinig resultaat natuurlijk. Maar heb nog 10 weken te gaan.

Maar dat ongeduld laat mij nu al overwegen om hoger te gaan doseren.

Initiële idee was

1-12: 250 test e
1-12: 400 primo

Doordat de primo vertraging opliep heb ik de eerst 3 weken test p en mast p ingevoegd. (Tot dat de test e goed zijn werk gaat doen?) heb hiervan net 2 weken erop zitten. Maar dat geeft ook nog niet direct knallend resultaat natuurlijk. Het is dan ook een cutkuurtje en daar mag ik niet te veel van verwachten.

Volgende week wordt mijn vet weer gemeten.

Maar ja, soms twijfel ik: zal ik hoger gaan doseren of toch meer gaan eten voor wat kilo's. Soms moeilijk om je plan vast te houden.[emoji34]

Ik wilde niet te hoog doseren voor een cut kuurtje en na 10 jaar clean dacht ik dat dit wel voldoende moest zijn, maar nu ik bezig ben wil ik eigenlijk ook wel weer knallen!!

Hmmm ik ga de T3 inname even op 2x dag houden en bekijk het even aan.

Primo op minstens 500mg/week en test toch ook liefst op 350-600/week.. Ik ben tot 400-500mg primo gegaan en toen begon het echt zijn ding te doen samen met de iets hogere test... Prostaat voelde ik ook groter worden want dat merk je tijdens het pissen hahahaha

Ik maak altijd een RUW plan want ik ken mezelf :o Ik zou ook heel graag men voeding uppen zodat het pas echt kan beginnen maar kan me nog "net" inhouden... Maar vanaf volgende week is het zover en gaat de voeding een beetje omhoog zodat het gainen kan starten.
Zelf wil ik ook niet hoog doseren maar na een paar weken heb je zoiets hmmm wat is nou dat extra ml'tje hahaha en hopla we zijn vertrokken. Oke extreme dosissen van 2 gram test + 1gram tren e.d. gaat erover maar wat is er mis met een kleine gram test enzo.... :D
Snap je gevoel helemaal maat ;)

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

Haha jij sloeber :D ! Ken dat gevoel eens je het liggen hebt [emoji15] [emoji16] [emoji16] [emoji16]
Eens je het hebt liggen....

...word het gevaarlijk he:D

Deze namiddag borst gaan trainen en vanavond is het cheatavond... We moeten naar een kaasavond en ik heb nog een extra vleesschotel voor me bij bijbesteld zodat ik een beetje kan afwisselen he :roflol:

Van de wijn ga ik wel afblijven denk ik...

Rood kan toch geen kwaad, resveratrol en toename HDL....

Hehe echt? Want ik drink eigenlijk bijna nooit maar een goed glas rode wijn vind ik wel nice...

Bob marley wist dit al langer van daar red red wine

Ach ja. Als de wijn lekker pak ik toch lekker één glaasje.

Vanmiddag borst getraind + triceps en WOOHOOO... alles in lekker aan het inkicken.

Nu vertrekken naar de kaasavond en heb er ZIN in :D

Komen dr nog update pics?

Ach ja. Als de wijn lekker pak ik toch lekker één glaasje.

Vanmiddag borst getraind + triceps en WOOHOOO... alles in lekker aan het inkicken.

Nu vertrekken naar de kaasavond en heb er ZIN in :D
Super bro ;)! Laat alles ma zen werk doen :D
Hier begint tren ook hard in te slaan week 5@600mg getting to the sweet spot

Net terug en heb me echt ziek gegeten.... De kaas ging nog maar dan was er nog vleesschotel en daarna kwamen ze nog af met dessert :D Die twee laatste stukken chocoladetaart waren er teveel aan :(

Dit word vannacht afzien :o
De rode wijn was niet mijn ding dus heb er bijna niet verder van gedronken. Die éne keer dat ik rode wijn drink moet het wel steeds goede zijn, anders hoeft het niet :p

Morgen terug de rijst en de kip/vis ;)

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

Wie weet.... blijft altijd een verrassing..:p

*********************************************************************************************************************************

Zit nu bijna een weekje op 2mg Letro/dag maar dacht eerst dat het de knobbel wat kleiner maakte maar daar komt precies niets meer van in huis.....

Het is letrozole van AXX PHARMA en heb ook geen last van bijwerkingen en dat zou je normaal wel moeten hebben bij 2 mg/dag. Ik reageer vrij heftig op medicijnen/AS maar van die tabs voel ik niets..

Als het over een week niet betert kieper ik ze in de vuilbak en ga ik verder met arimidex.

Laatst bewerkt:
Ik las zojuist de bijsluiter van HG t3. Daar staat dat je het moet bewaren in de koelkast. Buiten de koelkast is het 1 maand houdbaar mits bewaard onder de 25 graden.

Was jij hiermee bekend? Ik niet althans.

Als dit serieus is dan maar hoop ik dat de verschillende dealers het wel in de koelkast bewaren.

T3 tabs mag bewaard worden tussen de 15-28 graden in de kast. De vloeibare moet in de koelkast.

En nee de verdelers bewaren T3 zeker niet in een koelkast. ;)

Aha! Daar zal het verschil zitten. Het was een bijsluiter op internet en dar ging toch echt over tabs. Dat is wel vreemd.

Aha! Daar zal het verschil zitten. Het was een bijsluiter op internet en dar ging toch echt over tabs. Dat is wel vreemd.

Ken eigenlijk geen medicijnen die uit tabs bestaan die je in de koelkast moet bewaren... Tabs is meestal te bewaren op kamertemperatuur.

---------- Toegevoegd om 10:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

*********************************************************************************

Vandaag gaat een rustig dagje worden ivm eten met weinig carbs :D Gisterenavond iets té ver door gegaan :o
Moet nog wat bekomen...

Ken eigenlijk geen medicijnen die uit tabs bestaan die je in de koelkast moet bewaren... Tabs is meestal te bewaren op kamertemperatuur.

---------- Toegevoegd om 10:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

*********************************************************************************

Vandaag gaat een rustig dagje worden ivm eten met weinig carbs :D Gisterenavond iets té ver door gegaan :o
Moet nog wat bekomen...
Haha geniet er maar van ;)! Rustdagje kan nooit geen kwaad! Happy sunday :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven