MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter

Bijlagen

Tja... Ik weet het ook niet. Ik bewaar het ook niet in de koelkast. Hoewel ik wel mensen ken die hun tabs (van allerlei medicijnen) wel in hun koelkast bewaren.

Tja als je twijfelt zet je het er maar in. Enkel zien dat de vrouw er vanaf blijft. De mijne is vrij geintereseerd nu ze gelezen heeft wat T3 kan doen hahaha

Tja als je twijfelt zet je het er maar in. Enkel zien dat de vrouw er vanaf blijft. De mijne is vrij geintereseerd nu ze gelezen heeft wat T3 kan doen hahaha

Mijn vrouwtje durft niet eens een fatburner te nemen ;) gelukkig hoeft ze niet echt af te vallen

Dan heb je geluk. Mijn vrouwtje hoeft van mij ook niet af te vallen maar ze wil het wel... zoals bijna elke vrouw :p

Men bloeddruk is eindelijk zichzelf aan het stabiliseren en de bovendruk hangt nu steeds rond 130-140 en de onderdruk rond 80-90. Dus dat is al veel beter dan steeds boven de 150 te zitten + een onderdruk te hebben van 10-11.

Na de 2e zwangerschap is ze 6-7 kilo afgevallen in 5 maanden en zit ze weer op d'r oude gewicht. Maar uiteraard wil ze toch nog wel 1-3 kilo afvallen inderdaad [emoji14]

Mooie log,heb hem helemaal gelezen. Keep up the good work !

Mooie log,heb hem helemaal gelezen. Keep up the good work !

Thanks! We doen ons best!

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Nog iemand tips ivm met de Letrozole/Femera? Voel er geen reet van.....

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

********************************************************************************

Voila de start van week 4 is ingezet. Denk dat deze blast iets langer gaat duren dan 10 weken :D

Week 4

300mg test E
400mg Tren E
200mg mast E
250mg Deca
50ug T3/dag
Anavar 70 mg/dag
igf 50mcg EOD (vail is bijna op)

Zondag (net gezet)

300mg Test E
200mg Tren E
200mg Mast E

Woensdag 4/3

200mg tren E
250 mg Deca

Anavar heb ik op 70 mg /dag gezet om te kijken wat dit gaat geven. Splits de inname in 30 mg smorgens en 40 mg 2 uur voor trainen.

Mijn T3 gaat nu wat sneller op zijn nu en ik ga de T3 van EP eens proberen denk ik.

De cheat van gisterenavond heeft voor een rebound gezorgd dat ik nu savonds gemakkelijk de 84 kg aantik ondanks dat ik vandaag amper carbs heb gegeten haha. Ik verwacht dat dit tegen woensdag weer "genormaliseerd" is. Ben wat vochtig nu :D

Morgen trainen we rug/biceps met TRENALDO als alles goed gaat en hopelijk kunnen we eens goed doorgaan en elkaar naar de klote trainen :D

Gaat lekker hier zo [emoji5]️
Ben wel eens benieuwd naar jullie trainsessie haha knal ze kerel!!

Btw: je weet van men gevoelige tepel hé, ik heb dit ook nog eens nagevraagd bij de doc, hij zei dat hcg dit kan triggeren ? Kan dat , dacht vraag het wel aan deze patser[emoji12]

Op zich echt nice aas stackje heb je daar. Nu je deca ook hebt toegevoegd , neem je nog Oestrogeencontrollers of?

Al bij al ik zie dat het hier knalle gaat worden, inb4 epic gym movie haha

Gaat lekker hier zo [emoji5]️
Ben wel eens benieuwd naar jullie trainsessie haha knal ze kerel!!

Btw: je weet van men gevoelige tepel hé, ik heb dit ook nog eens nagevraagd bij de doc, hij zei dat hcg dit kan triggeren ? Kan dat , dacht vraag het wel aan deze patser[emoji12]

Op zich echt nice aas stackje heb je daar. Nu je deca ook hebt toegevoegd , neem je nog Oestrogeencontrollers of?

Al bij al ik zie dat het hier knalle gaat worden, inb4 epic gym movie haha

kan idd door hcg komen hoeveel zet je p x?

Nu 500 met tren 750 pw

Hcg kan zeker gyno "triggeren".

Ik neem nu Letro sinds 1 week en dat is een zwaaaar oestrogeenblokker maar ik merk er weinig van dus denk dat het fake of zwaaar ondergedoseerd is. Voel er niks van. Arimidex voel ik na een week zeker werken!

Een Gym movie? Kom je filmen dan :D

Waaaaaar moete we komen filmen haha [emoji12][emoji85]

Basic Fit Bornem :D

Das een eind weg [emoji12]

Uurtje rijden maar wij gaan zeker eens samen trainen als ik de weekends weer in Gierle doorbreng. Vanaf april/mei zit ik er bijna elk weekend.

Zeer goed hehe [emoji123][emoji106]

Hoe was de training?

Letro zou ik links laten liggen en gewoon voor arimidex gaan. Ben zowieso een voorstander van arimidex.

Net terug. Ben men rijst + vis naar binnen aan het werken nu.

Was een goede rug/biceps training en ik denk dat men 2 trainingspartners het ook wel in orde vonden :)

Letro hou ik deze week nog even aan en als het dan niet beter ga ik idd over op de Ari.

---------- Toegevoegd 3 March 2015 om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst 2 March 2015 om 23:33 ----------

Dinsdag dus weeg en meet dag :)

Gewicht vanmorgen was 81 kg. (-1 kilo na week 3) Week 4 is nu bezig. Voeding nog steeds op max 2500 kcals.

Vet:

Borst: 3mm -0
Onderbuikbuik: 7mm -3
Benen: 5mm -2
extra metingen:
Biceps 2mm
Bovenkant buik: 5mm -1
Triceps 2mm -0
Zijkant buik rechts 5mm -1

Vet is nog een klein beetje gedaald maar het gewicht ook .

Heb vannacht eens goed nagedacht en ik ga vanaf vandaag mijn kcals terug uppen. Ik vind zelf dat ik er momenteel niet echt slecht bij sta en ik niet meer verder ga cutten. Mijn onderbuik + onderrug is de plaats waar het meeste "vet" nog zit en als ik die helemaal weg wil hebben dan ga ik even andere zaken moeten toevoegen en heftig in de cardio vliegen. Nu heb ik de eerste jaren geen wedstrijd gepland :D:D hahaha dus zie er momenteel het nu niet van in. Ik heb nu door de "lichte cut" goed kunnen zien waar er nog moet aan gewerkt worden dus ik kan verder.

Ik ga héél rustig mijn kcals uppen en de gear is lekker aan het inkicken dus wie weet blijft men vet% wel gelijk terwijl ik pure spiermassa gain... :p (dream)

Doel is om over 10 weken ergens aan de 85-88 kg te zitten zonder dat men vet% teveel stijgt. Momenteel sta ik op ongeveer 7%. Had dit liever iets lager gehad maar het is nu zo. Ik blijf alles elke week opmeten en ga niet boven de 10%. Dit is een percentage waar ik me altijd op mijn best voel en is voor mij Summer aproved :D

7% is netjes!!
Denk dat dit zeker nice is voor de zomer.
Is toch een fijn gevoel als je weet dat je weer gaat groeien he.
Psycho beetje kut dat cutten maaar voor een goed doel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven