Net terug. Ben men rijst + vis naar binnen aan het werken nu.
Was een goede rug/biceps training en ik denk dat men 2 trainingspartners het ook wel in orde vonden
Letro hou ik deze week nog even aan en als het dan niet beter ga ik idd over op de Ari.
---------- Toegevoegd 3 March 2015 om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst 2 March 2015 om 23:33 ----------
Dinsdag dus weeg en meet dag
Gewicht vanmorgen was 81 kg. (-1 kilo na week 3) Week 4 is nu bezig. Voeding nog steeds op max 2500 kcals.
Vet:
Borst: 3mm -0
Onderbuikbuik: 7mm -3
Benen: 5mm -2
extra metingen:
Biceps 2mm
Bovenkant buik: 5mm -1
Triceps 2mm -0
Zijkant buik rechts 5mm -1
Vet is nog een klein beetje gedaald maar het gewicht ook .
Heb vannacht eens goed nagedacht en ik ga vanaf vandaag mijn kcals terug uppen. Ik vind zelf dat ik er momenteel niet echt slecht bij sta en ik niet meer verder ga cutten. Mijn onderbuik + onderrug is de plaats waar het meeste "vet" nog zit en als ik die helemaal weg wil hebben dan ga ik even andere zaken moeten toevoegen en heftig in de cardio vliegen. Nu heb ik de eerste jaren geen wedstrijd gepland

hahaha dus zie er momenteel het nu niet van in. Ik heb nu door de "lichte cut" goed kunnen zien waar er nog moet aan gewerkt worden dus ik kan verder.
Ik ga héél rustig mijn kcals uppen en de gear is lekker aan het inkicken dus wie weet blijft men vet% wel gelijk terwijl ik pure spiermassa gain...

(dream)
Doel is om over 10 weken ergens aan de 85-88 kg te zitten zonder dat men vet% teveel stijgt. Momenteel sta ik op ongeveer 7%. Had dit liever iets lager gehad maar het is nu zo. Ik blijf alles elke week opmeten en ga niet boven de 10%. Dit is een percentage waar ik me altijd op mijn best voel en is voor mij Summer aproved