MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sick bro! :eek:

Ga zo door! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Mercikes. We doen ons best ;)

Nog zeker 4 weken te gaan in deze blast.

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

WEEK 8 word morgen gestart.

Zondag

600 mg test E
250 mg tren E

Woensdag

300 mg test E
250 mg tren E

Masteron is op.

Als de tren ook op is, heb nog voor 3 weken denk ik, bouw ik rustig de test af en ga dan even cruisen. van 900 mg naar 250 mg gaan in 1 week gaat een knal geven.... 900/600/300/250 zal het dan worden denk ik.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Volgende blast (altijd leuk zo die voorbereiding) zal test/sust op minstens 900mg, mast op minstens 500 mg(liever 750 mg) en deca op 150mg/week. kickstart met anavar. Doel is een 90 kilo halen met een vet% niet hoger dan 10%.

Huidige blast zal eindigen op een dikke 85-86 kilo denk ik dus moet wel haalbaar zijn.

Al mis ik wel mijn igf van pepbridge :o die krengen dropte echt wel men vet op buik en rug en ze waren retegoedkoop. Oke kan nooit 90% de real deal zijn maar ze deden iets bij mij wat ik heel erg leuk vond ;)
HGH zegt me ook wel iets maar is momenteel financieel niet haalbaar en dat moet je samen nemen met slin voor optimale resultaten dus hmmm...

Damn, goed bezig. Denk niet dat je direct slin of hgh nodig hebt, en veel vet zie ik niet meteen.

Dank u. Vet zit bij mij vooral op onderbuik en de onderrug. Oke ik ben geen 20 jaar meer (31 nu) maar ik ben niet snel content en ben vrij kritisch tegenover mezelf.

Heb het al eens hier in de log laten vallen dat ik echt nooit gedacht had dat ik hier zou geraken zonder hgh. Oke ik heb 2 vails igf gebruikt maar toch, ik ben tevreden. Zelf neig ik meer naar de igf en als ik er terug kan aan geraken aan een zeer mooie prijs zal deze er snel terug bij zitten.

Nu focus ik me nog enkel op droge spiermassa, bulken zal je mij niet snel meer zien doen.

---------- Toegevoegd 29 March 2015 om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst 28 March 2015 om 23:33 ----------

[/COLOR]oke sneak previeuw... vandaag is mijn cheat day dus effe niet op het water letten en ben men buik vergeten aan te spannen zie ik net. Maar dan hebben jullie een idee. De vormen beginnen er weer netjes door te komen. Ben mijn armen en schouders zwaar op hun kloten aan het geven de laatste tijd zodat ze iets beter matchen bij men rug en borst want dat zijn men sterkste punten.

2ywiyyu.jpg

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Borst niet opgepomt, bij een borst training is die gewoon over de top haha :D

29on8fp.jpg

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Hier zie je iets beter de strepen op de borst maar lijk hier enkel heeel small? Foto's kunnen soms echt wel serieus misleidend zijn want met mijn wijdte is weinig mis :p

9k5yu1.jpg

Mijn benen zijn 2 klootzakken en men kuiten.... tja daar wil ik het zelfs niet over hebben. Maar er staat nog geen 1 foto van men benen hier in mijn log en eigenlijk kan dat niet :p

Dus be gentle, ik weet dat er nog werk aan is en ze zeker dikker moeten worden om beter te matchen bij mijn bovenlichaam. Geloof me gerust... ik weet het ;)

De fase van chicken legs ben ik wel al gepasseerd vind ik zelf en op zo een onscherpe foto zie je zelfs, met een beetje moeite, de overgang van men hams naar men glutes haha

Allez hier zijn de twee klootzakken...

9zol68.jpg

Laatst bewerkt:
onderwerp even doorgelezen en nu je huidige pics gezien, staat er weer goed bij moet ik zeggen, goede dikke delts en armen, pecs ook nice.

en kuiten blijft gens

Dank u. Vet zit bij mij vooral op onderbuik en de onderrug. Oke ik ben geen 20 jaar meer (31 nu) maar ik ben niet snel content en ben vrij kritisch tegenover mezelf. Heb het al eens hier in de log laten vallen dat ik echt nooit gedacht had dat ik hier zou geraken zonder hgh. Oke ik heb 2 vails igf gebruikt maar toch, ik ben tevreden. Zelf neig ik meer naar de igf en als ik er terug kan aan geraken aan een zeer mooie prijs zal deze er snel terug bij zitten. Nu focus ik me nog enkel op droge spiermassa, bulken zal je mij niet snel meer zien doen. ---------- Toegevoegd 29 March 2015 om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst 28 March 2015 om 23:33 ---------- Mijn benen zijn 2 klootzakken en men kuiten.... tja daar wil ik het zelfs niet over hebben. Maar er staat nog geen 1 foto van men benen hier in mijn log en eigenlijk kan dat niet :p Dus be gentle, ik weet dat er nog werk aan is en ze zeker dikker moeten worden om beter te matchen bij mijn bovenlichaam. Geloof me gerust... ik weet het ;) De fase van chicken legs ben ik wel al gepasseerd vind ik zelf en op zo een onscherpe foto zie je zelfs, met een beetje moeite, de overgang van men hams naar men glutes haha Allez hier zijn de twee klootzakken...
9zol68.jpg
hgh hoeft niet perse met slin genomen te worden algemeen met AAS is het effect beter dan zonder wat normaal is natuurlijk^^

hoeveel adex neem je nu ?
ben zelf met nolva bezig on cycle en begin te denken dat het m en haar doet uitvallen/uitdunnen ben van plan om ook maar weer 0.5mg adex eod te nemen ipv nolva

hgh zonder slin nemen is niet slim omdat het je eigen insuline vertraagd/verstoord en dat kan schadelijk zijn op langere termijn en je eigen insuline balans naar de knoppen helpen.. Dus bij elke shot hgh zou je dan 2/3iu slin (langwerkende) moeten bijzetten.

Nu zit ik op letro + nolva. Arimidex (ep) neem ik altijd op 1mg /dag tijdens een kuur. Tijdens een cruise probeer ik altijd aromasin te gebruiken.

hgh zonder slin nemen is niet slim omdat het je eigen insuline vertraagd/verstoord en dat kan schadelijk zijn op langere termijn en je eigen insuline balans naar de knoppen helpen.. Dus bij elke shot hgh zou je dan 2/3iu slin (langwerkende) moeten bijzetten. Nu zit ik op letro + nolva. Arimidex (ep) neem ik altijd op 1mg /dag tijdens een kuur. Tijdens een cruise probeer ik altijd aromasin te gebruiken.
weet wel dat na langdurig gebruik van hgh de meeste 60mcg t4 ED nemen
voel niets van de test of deca morgen weer eens naar de gym,
volgende kuur is tren als de deca wat uit men systeem is week of 6 cruise of iets anders blasten :P
had je post gelezen en van big cat 1gram tren en 1 gram test eerst eens kijken hoe ik reageer op tren als ik ook miniem aan sides heb word het dat wel eens ^^

Als ik aan de hgh ga als de portomonee het weer toe laat dan zal die paar euro's voor de slin het ook niet doen + gains verzekerd :)

Je voelt de gear niet? Je bent net ziek geweest dus heeft altijd tijd nodig voor je weer 100% bent...

Bij tren en test op 1 gram moet er wel hgh en een kleine hoeveelheid slin bij maar dat is pas als ik op een "plateau" zit en dat is nu nog niet :p

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ben in het begin van deze blast met bold gestart en nu staat hier nog een beetje bold.... Ik ben van plan om mijn wekelijks dosis tren naar 375mg te verlagen en dan 200 mg bold bij te voegen. Zodat alles netjes op is en om te gainen is dit eigenlijk een heel mooie combi. Dat mijn BP dan nog 4-5 weken de beste gains maakt moet ik dan maar even toe laten.

Ben gewoon even luidop aan het nadenken :D

Als ik aan de hgh ga als de portomonee het weer toe laat dan zal die paar euro's voor de slin het ook niet doen + gains verzekerd :) Je voelt de gear niet? Je bent net ziek geweest dus heeft altijd tijd nodig voor je weer 100% bent... Bij tren en test op 1 gram moet er wel hgh en een kleine hoeveelheid slin bij maar dat is pas als ik op een "plateau" zit en dat is nu nog niet :p --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ik ben in het begin van deze blast met bold gestart en nu staat hier nog een beetje bold.... Ik ben van plan om mijn wekelijks dosis tren naar 375mg te verlagen en dan 200 mg bold bij te voegen. Zodat alles netjes op is en om te gainen is dit eigenlijk een heel mooie combi. Dat mijn BP dan nog 4-5 weken de beste gains maakt moet ik dan maar even toe laten. Ben gewoon even luidop aan het nadenken :D
slin kost idd niets wil er nog even van wegblijven voor de bloat ^^

neem animal pak van universal nu enkele dagen bloeddruk is weer normaal 130/100 als het daar door komt weet ik niet^^

wat een hel ook aas zetten met koorts voel je de naald 100x meer dan normaal in mijn geval :P

als het uiteindelijk bij slin komt zou ik elke meal 2iu slin en 2 iu hgh willen zetten

Godver, goed fysiek man.
Echt jaloers op je chest.

Inderdaad goede foto's man. Goede hardheid!
En benen is niks mis mee enkel kuiten lijken wat uit verhouding maar dat is voor sommigen gewoon een kwestie van accepteren. Ik had ook kleine kuiten maar heb ze goed in verhouding gekregen. Echt BIG zulle ze nooit worden denk ik maar hier ga ik wel voor!
Nice fysiek iig!

Damn bro die laatste pics!! Top top top!!

Hoe bevalt de high test nu?

Godver, goed fysiek man.
Echt jaloers op je chest.

Thanks bro!

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Inderdaad goede foto's man. Goede hardheid!
En benen is niks mis mee enkel kuiten lijken wat uit verhouding maar dat is voor sommigen gewoon een kwestie van accepteren. Ik had ook kleine kuiten maar heb ze goed in verhouding gekregen. Echt BIG zulle ze nooit worden denk ik maar hier ga ik wel voor!
Nice fysiek iig!

De mast heeft zijn werk zeker gedaan ja! Ben benieuwd hoe het nu gaat gaan want die is er uit sinds deze week.
ivm met men benen heb ik dit al wel geaccepteerd dat deze nooit huge zullen worden. Maatje van mij mag ( wedstrijdatleet) zijn benen maar 1x per 2 weken trainen of ze worden te groot tegenover zijn bovenlichaam :eek: de kl***zak :D

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Damn bro die laatste pics!! Top top top!!

Hoe bevalt de high test nu?

Ik wou eerst boven de gram gaan maar zit nu op 900 mg en dat is echt wel de max op dit moment. Het kan zijn dat de tren het geheel wat zwaarder maakt dus ben eigenlijk wel benieuwd wat dit gaat geven als ik op test + mast ga blasten. Dan ga ik zeker opbouwen naar 1.2 gram test/week :cool:

Nu merk ik vooral vermoeidheid en nergens zin in, tot ik de gym ruik.... :eek: Dan gebeurd er iets dat ik moeilijk kan uitleggen :D
Moet wel zeggen dat het momenteel vrij druk is op het werk dus dat zorgt ook wel wat voor extra vermoeidheid.

Libido is ook onmenselijk hoog en met momenten vrij ambetant. Agressie is ook vrij hoog.

Dinsdag dus weeg en meet dag :cool:

Gewicht vanmorgen was 84.6 kg. (+0.7 kg sinds vorige week) Week 8 is nu bezig. Voeding ong. op 3400kcals per dag. Slapen gaat terug iets beter. Vrij hoge rusthartslag (80-85), denk dat dit door de test komt.

Vet:

Borst: 2mm -1
Onderbuikbuik: 4mm -1
Benen: 5mm -0
extra metingen:
Biceps 1mm -1
Bovenkant buik: 4mm -0
Triceps 2mm -1
Zijkant buik rechts 5mm -1

Men vet/vel is deze week nog iets strakker geworden wat ik zeker niet erg vind haha. Oke ik zou veel meer kunnen gainen als ik men voeding omhoog gooi maar als ik minstens 0.5 kilo per week kan gainen zonder dat men vet% stijgt of zelfs miniem zakt heeft dit momenteel mijn voorkeur. De shape gaat echt zeer mooi vooruit. Toen ik deze morgen uit men bed stapte en in de spiegel keek kreeg ik plots een dikke smile op mijn gezicht en dat op een morgend..... Vannacht veel gezweet en dan sta je smorgens echt wel fucking droog :eek: Tijdens men cruise kan ik dan gerust nog wat gainen als ik vrij droog uit deze blast kom;)

Heb nog ongeveer 4 weken te gaan in deze blast (wil eigenlijk nog heel de maand april doorgaan). De cruise ga ik zo lang mogelijk maken deze keer...

Heb nog 3 vails igf Lr3 besteld die deze week zeker binnenkomen en dan kan ik deze direct testen. Ik verwacht er niet te veel van voor die prijs maar wil graag nog deze maand de igf erbij + tijdens men cruise. ik ga dan elke dag zetten ipv EOD aan 50 mcg/dag.

Heb nog 3 vails igf Lr3 besteld die deze week zeker binnenkomen en dan kan ik deze direct testen. Ik verwacht er niet te veel van voor die prijs maar wil graag nog deze maand de igf erbij + tijdens men cruise. ik ga dan elke dag zetten ipv EOD aan 50 mcg/dag.

Hmm ben ik wel zeer benieuwd naar :)
btw : nette foto's kerel... benen zijn zeker ok hoor ! zeker niet aan twijfelen

Wat is je bedoeling met de igf?

Hmm ben ik wel zeer benieuwd naar :)
btw : nette foto's kerel... benen zijn zeker ok hoor ! zeker niet aan twijfelen

ik ook;)

Aan de benen is nog heel wat werk, maar dat mag:p

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Wat is je bedoeling met de igf?

Hopen dat er toch iets van werkende stof inzit. Na 2 weken igf word men vel/vet strakker. En de vorige igf voorkwam het krimpen van men testes. Als ik met igf start dan zie je die echt terug dikker voller worden. Ideaal dus tijdens een cruise.

De mast heeft zijn werk zeker gedaan ja! Ben benieuwd hoe het nu gaat gaan want die is er uit sinds deze week. 
ivm met men benen heb ik dit al wel geaccepteerd dat deze nooit huge zullen worden. Maatje van mij mag ( wedstrijdatleet) zijn benen maar 1x per 2 weken trainen of ze worden te groot tegenover zijn bovenlichaam  

Ik vind je benen niet eens zo slecht. Je ziet mooie seperatie tussen je hams en quads en de dikte is er ook.
Je moet er wel harder voor werken dan een ander..dat heb ik ook maar het resultaat is er!

Hoe denk jij over mast bij een vet% van 10-12%?
Icm met een cut zal deze toch zeker tot zijn recht komen?

Jep vorige woensdag was mijn laatste inject mast E dus ben benieuwd wanneer het geheel terug wat "zachter" gaat worden.
Masteron gaat iets zijn dat ik in de toekomst er wel vrij veel ga bij zetten. Zalig ding! En bij 10 -12 % zal het zeker iets doen. Het is geen massamaker maar maakt alles wel mooi rond /harder.

In mijn volgende blast zit zeker terug masteron. Me like.

En de benen, oke kiekepoten zijn het niet meer maar ze moeten dikker!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven