Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Ikke, ik las dat jij bijna elke dag je gewicht in de gaten houd en je voeding erop aan past. zou je hier wat meer over kunnen vertellen? hoeveel wil je per dag gainen?

Zieke foto's man ! Echt goede rondingen en je weegt maar 84kg ofzo ? Wat is je lengte eigenlijk want je ziet er een stuk buffer uit dan ik en ik weeg 94

• Topic Starter Topic Starter
Hey Ikke, ik las dat jij bijna elke dag je gewicht in de gaten houd en je voeding erop aan past. zou je hier wat meer over kunnen vertellen? hoeveel wil je per dag gainen?

Ik kijk elke dag men gewicht na ja en als ik merk dat ik droger word terwijl men gewicht gelijk blijft dan eet ik wat meer of durf ik al eens meer cheaten. Met cheaten bedoel ik dan dat ik dan eens een snickers, een wafel of zo eet in de dag. Carbs breng ik dan ook een beetje omhoog. Daarom is het moeilijk om exact te zeggen op hoeveel kcals ik zit wat dat is variabel bij mij. Als ik merk dat ik in het weekend iets te veel cheat en /of men schema totaal niet volg dan eet ik de dag erna veeeel minder carbs en meer eiwitten. Ik weet dat daar allemaal heel veel fancy namen voor zijn zoals carb cycling, hoge dagen lage dagen, enz... Tijdens een werkweek eet ik 95 % strikt, tijdens het weekend zie ik naar weinig op dit moment. Gewoon met het gezin mee eten en een ijsje gaan eten of een pannenkoek. Maakt allemaal weinig uit hoor zolang je niet in contestprep zit ;)
Ik heb al gemerkt dat hoe "losser" mijn voeding zit hoe beter ik gain en hoe makkelijker het gaat. Het ding is dat je op een gegeven moment je lichaam kent en bijna alle voedingswaarde uit je hoofd kent van het voedsel dat je eet. Ik ben een persoon die in de winkel bijna nooit naar de voorkant van de verpakking zie maar deze direct omdraai om te zien wat erin zit en wat de voedingswaarde zijn, mijn vrouw haat dat :D Dan is het snel uitgerekend aan hoeveel kcals je al zit die dag en dat je er eens 400 kcals naast zit maakt weinig uit als dat maar een paar keer is.

Hoeveel gram ik gain per dag is moeilijk te zeggen, want ik kijk vooral naar mijn vet%. Straks in de cruise zal deze wel 2% oplopen en men gewicht zal hopelijk niet zakken, eerder stijgen.

Deze sport is vrij simpel hoor eens je het snapt. De mensen maken sommige zaken gewoon graag ingewikkeld.

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Zieke foto's man ! Echt goede rondingen en je weegt maar 84kg ofzo ? Wat is je lengte eigenlijk want je ziet er een stuk buffer uit dan ik en ik weeg 94

168 cm hoog.

Smorgens een dikke 84 kilo en savonds rond de 86 kilo op dit moment.

Ik kijk elke dag men gewicht na ja en als ik merk dat ik droger word terwijl men gewicht gelijk blijft dan eet ik wat meer of durf ik al eens meer cheaten. Met cheaten bedoel ik dan dat ik dan eens een snickers, een wafel of zo eet in de dag. Carbs breng ik dan ook een beetje omhoog. Daarom is het moeilijk om exact te zeggen op hoeveel kcals ik zit wat dat is variabel bij mij. Als ik merk dat ik in het weekend iets te veel cheat en /of men schema totaal niet volg dan eet ik de dag erna veeeel minder carbs en meer eiwitten. Ik weet dat daar allemaal heel veel fancy namen voor zijn zoals carb cycling, hoge dagen lage dagen, enz... Tijdens een werkweek eet ik 95 % strikt, tijdens het weekend zie ik naar weinig op dit moment. Gewoon met het gezin mee eten en een ijsje gaan eten of een pannenkoek. Maakt allemaal weinig uit hoor zolang je niet in contestprep zit ;) Ik heb al gemerkt dat hoe "losser" mijn voeding zit hoe beter ik gain en hoe makkelijker het gaat. Het ding is dat je op een gegeven moment je lichaam kent en bijna alle voedingswaarde uit je hoofd kent van het voedsel dat je eet. Ik ben een persoon die in de winkel bijna nooit naar de voorkant van de verpakking zie maar deze direct omdraai om te zien wat erin zit en wat de voedingswaarde zijn, mijn vrouw haat dat :D Dan is het snel uitgerekend aan hoeveel kcals je al zit die dag en dat je er eens 400 kcals naast zit maakt weinig uit als dat maar een paar keer is. Hoeveel gram ik gain per dag is moeilijk te zeggen, want ik kijk vooral naar mijn vet%. Straks in de cruise zal deze wel 2% oplopen en men gewicht zal hopelijk niet zakken, eerder stijgen. Deze sport is vrij simpel hoor eens je het snapt. De mensen maken sommige zaken gewoon graag ingewikkeld. ---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ---------- 168 cm hoog. Smorgens een dikke 84 kilo en savonds rond de 86 kilo op dit moment.
Vind ik ook simpel is beter is imo ook met aas zo standaar kuren die werken niet met nieuwe shit zitten kloten
zelf eet ik clean en zoveel mogelijk zal iets van 4.5-5.5k kcal per dag zijn ongeveer

ga je naar fibo?

Jep zondag samen met het vrouwtje.

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

En ja basic blijven is het beste haha

Jep zondag samen met het vrouwtje.

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

En ja basic blijven is het beste haha

net gekeken was aan het denken om nog een ticket te kopen ga liever in mei naar bodypower dan voor Mutant,Rich Piana ,Jay Cutler etc gaat me evenveel kosten denk ik met trein/bus

Kzou zeggen we komen elkaar daar wel tegen maar daar is een massa volk en wij zijn er vroeg en als het ons tegen steekt door het volk trekken we smiddags gewoon even naar KOLN.

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Zondag

600 mg test E
250 mg tren E

Woensdag

300 mg test E
250 mg tren E

Dosis word aangepast. Waarom? Omdat ik voel dat men lichaam zichzelf aan het pushen is. Agressie (kort lontje) word erger en begin het zelf te merken. Oke ik ga goed vooruit maar met minder ga ik ook nog wel vooruit gaan, misschien minder snel maar wel op een wat aangenamere manier...

Ik ga nu verder op 600 mg test E/250 mg tren E/200 mg bold.

Vandaag zet ik nog 200 mg bold.

Igf is ook binnen.

Vails bevatten veel meer wit poeder dan die van pepbridge.... ben benieuwd. Morgen start ik daar mee.
2qw312b.jpg

35d7r4k.jpg

Vandaag gestart met de igf op 50 mcg.

Vrij druk en zwaar werk gehad deze week en morgen ook weer op het werk, zal blij zijn dat het weekend is en ik platte rust kan nemen.
Straks gaan we weer een FB training doen.

Ben vermoeid en geraak bijna niet vooruit. Hopelijk kom ik er straks in de gym door.

Vandaag gestart met de igf op 50 mcg. Vrij druk en zwaar werk gehad deze week en morgen ook weer op het werk, zal blij zijn dat het weekend is en ik platte rust kan nemen. Straks gaan we weer een FB training doen. Ben vermoeid en geraak bijna niet vooruit. Hopelijk kom ik er straks in de gym door.
ja beter wat rustig aan doen dan ,
wou ook met igf beginnen hoe meng jij hem hoor veel verschillen en vind het ingewikkeld tegenover hgh en aas mengen misschien omdat het nieuw is hoeveel zou je dan in een vial spuiten om bijvoorbeeld 25mcg per iu te hebben?

Training ging super, dikke vette pomp. Maar dit zal wel komen door de 130 gram carbs die ik binnengewerkt heb om 17u30. Had het even nodig...
Beetje vanalles getraind en eigenlijk doe ik dat wel graag en is nog vrij intensief ook. Shape blijft vrij hard.

Igf 1 mg meng ik met 2 ml BW water. 10 units is dan 50 mcg igf.

Training ging super, dikke vette pomp. Maar dit zal wel komen door de 130 gram carbs die ik binnengewerkt heb om 17u30. Had het even nodig...
Beetje vanalles getraind en eigenlijk doe ik dat wel graag en is nog vrij intensief ook. Shape blijft vrij hard.

Igf 1 mg meng ik met 2 ml BW water. 10 units is dan 50 mcg igf.
Blijven knallen bro ;)!!
Je hebt ng paar weekjes tot de cruise ff alles uithalen wel oppassen met je drukke schema dat je niet overdoet mr jij kent je lichaam het beste uiteraard ;)!

Ik blijf wel knallen hoor maar het gaat op een iets rustiger tempo gaan nu. Nog een paar weekjes te gaan want zou de maand april nog willen door blasten en dan rust.

Vanavond al de inject gezet ipv zondag omdat ik tot maandag weg ben en gear meenemen doe ik niet. igf blijft ook thuis.
300 mg test + 250 mg tren zit er in.
woensdag zet ik 300 mg test + 200 mg bold en dit ga ik proberen aan te houden de laatste weken van men blast. Meer dan genoeg om te gainen.

Morgenvroeg eerst nog trainen (igf zetten als pre workout) en dan al zeker 2 dagen platte rust.

Platte rust betekend??

chillen, niets doen, met het gezin genieten, niet aan de volgende meal denken...

Lekker liggen chillen met pasen toch :p
Btw ikke hoe is het met die igf

Zo is dat, had even een time out nodig want het had niet veel gescheeld of ik had de cruise al in gang gezet.

Maar na een paar dagen relaxen met het gezin is het terug wat beter ;)

Tren is zwaar op me in aan het beuken denk ik op gebied van gemoed en dergelijke + ik heb het gevoel dat ik op dit moment niet alles uit de kuur halen door het werk en dergelijke. En daar moet ik gewoon mee leren leven. Ik hou van deze levensstijl/sport maar met een eigen zaak botst dit soms en de zaak gaat spijtig genoeg wel voor want deze zorgt voor ons inkomen. "Probleem" is dat als ik iets doe het steeds goed wil doen en als dat niet lukt kan ik een hééééél ambetant mens worden...
BB'ing blijft nog altijd een hobby ;)

Bold ga ik even laten voor wat het is en ga verder op test 600+tren 500/week. Vorige woensdag ging ik normaal nog even 200 mg bold erbij zetten maar heb dat toen niet gedaan en ben eigenlijk blij want momenteel is de test/tren voldoende.
Op 19 april zet ik enkel nog 1 ml test en start men cruise zowiezo!

Igf kan ik nog weinig over zeggen maar tegen volgende week weet ik hopelijk meer.

Gewicht deze morgen was 85.2 kilo (dikke halve kilo erbij deze week) vet heb ik niet gemeten. Hou gewoon mijn buik in de gaten smorgens en zolang deze als nu blijft is ben ik blij.

Sebiet gaan we trainen en heb er weer vééél zin in:D

Effe de riemen beetje losser laten nu.

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Training ging super en weeral een dikke pomp. Overal aders en tijdens het trainen vrij hard met strepen tot in men nek :D

Zo is dat, had even een time out nodig want het had niet veel gescheeld of ik had de cruise al in gang gezet.

Maar na een paar dagen relaxen met het gezin is het terug wat beter ;)

Tren is zwaar op me in aan het beuken denk ik op gebied van gemoed en dergelijke + ik heb het gevoel dat ik op dit moment niet alles uit de kuur halen door het werk en dergelijke. En daar moet ik gewoon mee leren leven. Ik hou van deze levensstijl/sport maar met een eigen zaak botst dit soms en de zaak gaat spijtig genoeg wel voor want deze zorgt voor ons inkomen. "Probleem" is dat als ik iets doe het steeds goed wil doen en als dat niet lukt kan ik een hééééél ambetant mens worden...
BB'ing blijft nog altijd een hobby ;)

Bold ga ik even laten voor wat het is en ga verder op test 600+tren 500/week. Vorige woensdag ging ik normaal nog even 200 mg bold erbij zetten maar heb dat toen niet gedaan en ben eigenlijk blij want momenteel is de test/tren voldoende.
Op 19 april zet ik enkel nog 1 ml test en start men cruise zowiezo!

Igf kan ik nog weinig over zeggen maar tegen volgende week weet ik hopelijk meer.

Gewicht deze morgen was 85.2 kilo (dikke halve kilo erbij deze week) vet heb ik niet gemeten. Hou gewoon mijn buik in de gaten smorgens en zolang deze als nu blijft is ben ik blij.

Sebiet gaan we trainen en heb er weer vééél zin in:D

Effe de riemen beetje losser laten nu.

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Training ging super en weeral een dikke pomp. Overal aders en tijdens het trainen vrij hard met strepen tot in men nek :D
Denk dat dit wel een super kuurtje was voor je of niet? Bold/tren/test? Ig één van mijn favorieten samen met bold/npp/test/tren

De bold heb ik er snel uitgehaald omdat die men bloeddruk naar hoogtes bracht die niet meer lekker waren.. Ik wou de bold nog een kans geven maar ga nu rustig "uitbollen" en effe cruisen. Daarna zien we wel wat de toekomst brengt.

Maar test + tren+ mast + bold is een zalige combi als je lichaam er tegen kan.

Voor mij heeft de test tren mast ervoor gezorgd dat ik helemaal "transformeerde" ondanks de geringe gewichtstoename. Ik zal ongeveer een kilo of 5 gegaind hebben op het einde van de blast en men vet is heel wat verminderd. Men lichaam heeft een heel andere look gekregen, droog, hard én voldoende massa.

Vandaag rustdag en morgen terug trainen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven