Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe was je voeding ook alweer tijdens test-tren-mast? Cut of boven onderhoud?

• Topic Starter Topic Starter
Eerste weken waren cut met op een gegeven moment amper 2500 kcals/dag. De laatste weken zit ik ergens rond de 3200-3500 kcals/dag. Maar heb geen vast patroon aangehouden, sommige dagen zijn wat minder van eten en sommige iets meer.

Mijn onderhoud zit ergens rond de 2800-3000 kcals maar nogmaals.. de ene dag is de andere niet en ik heb gekke dagen op het werk waar ik heel de dag met kruiwagens zit rond te rijden en minder gekke dagen. Als ik heel de dag in de zetel hang zal ik met 2400 kcals ook wel toekomen hoor hahaha.

Deze avond gaan trainen en de pomp was weer zeer lekker. Merk wel dat mijn hardheid een beetje aan het afnemen is. Allez ik sta nog vrij hard maar de betonlook is weg. Dosissen zijn ook wat gezakt en dat merk ik wel aan men gewicht. De 85 kg houden zal al goed zijn maar ik vrees ervoor.

Nog een dikke week en we gaan over op cruise modus.

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Geen Rob en Dana op de FIBO 2015 :mad:

Te druk thuis. pffff

Monster fysiek dude! En ik ben redelijk jelly op die chest haha :D

Is je bloeddruk al wat beter sinds je de bold eruit hebt gegooid? Hoe was je algemene welzijn op test-tren-mast? Merkte je verschil kwa sides van de tren met de mast erbij? Ben van plan op die combi te gaan cutten binnenkort (en dan nog met 63 en eindigen met winny ofzo :D)

Deze avond gaan trainen en de pomp was weer zeer lekker. Merk wel dat mijn hardheid een beetje aan het afnemen is. Allez ik sta nog vrij hard maar de betonlook is weg. Dosissen zijn ook wat gezakt en dat merk ik wel aan men gewicht. De 85 kg houden zal al goed zijn maar ik vrees ervoor. Nog een dikke week en we gaan over op cruise modus. ---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ---------- Geen Rob en Dana op de FIBO 2015 :mad: Te druk thuis. pffff
Heb het gehoord van dana dan nog 3uur aanschuiven voor 2 minuten is me iets te lang :P

Monster fysiek dude! En ik ben redelijk jelly op die chest haha :D

Is je bloeddruk al wat beter sinds je de bold eruit hebt gegooid? Hoe was je algemene welzijn op test-tren-mast? Merkte je verschil kwa sides van de tren met de mast erbij? Ben van plan op die combi te gaan cutten binnenkort (en dan nog met 63 en eindigen met winny ofzo :D)

haha over mijn borst mag ik zeker niet klagen :p

Bloeddruk is nog steeds niet echt goed maar hoop dat deze tijdens de cruise terug wat normaler word.

Bij test/tren mast ging alles goed maar toen de mast op was en de test omhoog ging werd het wat zwaarder voor me. Ligt dit enkel aan de hogere test of misschien toch de masteron die de sides van de tren wat verminderd...

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Heb het gehoord van dana dan nog 3uur aanschuiven voor 2 minuten is me iets te lang :P

Niet dat ik ging aanschuiven of zo hoor maar vind het wel spijtig voor de Europese fans van hun.

haha over mijn borst mag ik zeker niet klagen :p Bloeddruk is nog steeds niet echt goed maar hoop dat deze tijdens de cruise terug wat normaler word. Bij test/tren mast ging alles goed maar toen de mast op was en de test omhoog ging werd het wat zwaarder voor me. Ligt dit enkel aan de hogere test of misschien toch de masteron die de sides van de tren wat verminderd... ---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ---------- Niet dat ik ging aanschuiven of zo hoor maar vind het wel spijtig voor de Europese fans van hun.
Ze gaan wel naar bodypower geloof ik

Jep maar dat is me net iets te ver.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oke, vandaag om 11 uur nog eens gaan trainen en heb de igf op 60 mcg gezet/dag en ik had weer een grellige pomp die iets langer bleef hangen. Was het de igf of was het door de pizza van gisteren avond haha....

Dan naar het sportpaleis geweest en daarna gaan uiteten met de madame, ik een entrecote van 500 gr + frietjes en dan de overschot van madame, wat scampi's met brood.

Kracht zit goed en het dipje dat ik had is weer effe weg dus ben blij. Slecht/onrustig slapen blijft en hoop binnenkort weer deftig te kunnen slapen snachts.

Gewicht zakt terug een beetje met dezelfde voeding dus gooien we er hier en daar is iets lekkers bij om de kcals wat te uppen. Even aankijken wat dat geeft.

Morgen fibo met het vrouwtje en als het ons wat te druk word gaan we wel wat rondhangen in Keulen.

Net terug van een leuk dagje met het vrouwtje. Om 9 uur stonden we mooi aan de ingang en een geluk dat we er zo vroeg waren want het werd enkel maar drukker en drukker als de dag vorderde.

Tegenover in Essen is dit wel een héééle vooruitgang en veel meer zalen en plaats voor de Fibo Power.
Vrouwtje is met een paar dikke mannen op de foto gegaan en vond de mappers maar niets en ze waren met veel op hun standen. Ik heb gewoon heel veel rondgekeken :D en even een praatje gemaakt met Oksana Grishina, super vrouw!
Voor de rest heel veel mooie dames gezien met mooie benen en glutes :eek: De profs ook gezien soms van iets verder en weinig zin om bij de hoop te gaan aanschuiven voor een foto. Fouad Abiad was kleren aan het uitzoeken bij de gorilla wear stand toen we er ook passeerden en f**k wat is die huge. Ben heel wat gewoon maar dat was toch wel vrij strak :cool:
Kai zijn hoodie zat ook vrij strak en dat zal geen XL geweest zijn haha. Zeer huge!

Markus Ruhl had ook een aardige wachtrij en dat vond men vrouwtje wel spijtig want dat was de eerste BB'er die ze vroeger gezien had en wou nog eens met hem op de foto bijna 10 jaar later. Maar wachten is niet haar sterkste punt :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na dit dagje heb ik ook besloten dat men cruise vanaf vandaag begint en niet volgende week.

Test op 250 mg/week nu en even bekomen. Goed kunnen rondzien vandaag en ideeen opdoen en we moeten gewoon harder + ronder + droger + groter komen. Zelf vind ik me een pannenkoek als ik rondkijk op de Fibo al spreekt men vrouw dit wel serieus tegen maar toch. Ik weet wat ik moet doen en ga nu even cruisen en zien wat de toekomst brengt.

HGH zetten ;) ?

hoelang ga je cruisen? laat je af en toe bloed trekken of?
heb een foto gezien van de rijen bij fibo zou er zenuwachtig van worden :P

Dat is een optie ja, als de centen ervoor zijn.

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

hoelang ga je cruisen? laat je af en toe bloed trekken of?
heb een foto gezien van de rijen bij fibo zou er zenuwachtig van worden :P

Nu minstens 4 weken maar liever toch 6 weken, we zullen zien... Kan zijn dat ik nog bloed laat trekken ja op het einde van men cruise maar is nog niet zeker. Als men vrouw er niet achter vraagt dan laat ik deze pas in september terug nakijken.

Fibo was heel druk na de middag dus tegen 14uur waren we al partito :D Zijn dan naar de kathedraal gestapt en daar wat rondgekeken en een crémeke gaan eten. In het terugkomen moest men vrouwtje ook de Starbucks passeren dus haar dag was compleet :D

Dat is een optie ja, als de centen ervoor zijn. ---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ---------- Nu minstens 4 weken maar liever toch 6 weken, we zullen zien... Kan zijn dat ik nog bloed laat trekken ja op het einde van men cruise maar is nog niet zeker. Als men vrouw er niet achter vraagt dan laat ik deze pas in september terug nakijken. Fibo was heel druk na de middag dus tegen 14uur waren we al partito :D Zijn dan naar de kathedraal gestapt en daar wat rondgekeken en een crémeke gaan eten. In het terugkomen moest men vrouwtje ook de Starbucks passeren dus haar dag was compleet :D
hehe overpriced koffie :D

Wel toevallig. Ook ik heb besloten om mijn cruise nu te begin en daarmee mijn cutkuur 3 weken eerder te beëindigen. Het zijn dus 9 weken geworden ipv 12 (heb dus 2 vials primo over ;) hint hint ;) ) Ik zit nu op een acceptabel vet% voor clean bulk in te gaan (10%) dus verder cutten vind ik niet nodig en het is wel genoeg geweest na bijna 9 maanden cutten ;)

Ik hoop maar niet dat ik nu wat vocht ga vasthouden van de 250 test nu de primo er uit is!???

Snap die hype ook niet echt maar ik lust dan ook helemaal geen koffie.

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Wel toevallig. Ook ik heb besloten om mijn cruise nu te begin en daarmee mijn cutkuur 3 weken eerder te beëindigen. Het zijn dus 9 weken geworden ipv 12 (heb dus 2 vials primo over ;) hint hint ;) ) Ik zit nu op een acceptabel vet% voor clean bulk in te gaan (10%) dus verder cutten vind ik niet nodig en het is wel genoeg geweest na bijna 9 maanden cutten ;)

Ik hoop maar niet dat ik nu wat vocht ga vasthouden van de 250 test nu de primo er uit is!???

Je moet zelf aanvoelen wanneer het tijd is om te stoppen en je plannen aan te passen. Ik wou ook eerst nog even doorgaan maar nu is het het beste om even te cruisen en na te denken.

Als je in een cruise een teveel aan vocht wil gainen moet je toch al vrij lelijk dien met je voeding. Ik word in een cruise altijd droger en vocht is bijna nihil na een paar weken. Ik vind dat ik er na 5 weken cruisen beter uitzie dan tijdens een hevige blast....

Snap die hype ook niet echt maar ik lust dan ook helemaal geen koffie.

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Je moet zelf aanvoelen wanneer het tijd is om te stoppen en je plannen aan te passen. Ik wou ook eerst nog even doorgaan maar nu is het het beste om even te cruisen en na te denken.

Als je in een cruise een teveel aan vocht wil gainen moet je toch al vrij lelijk dien met je voeding. Ik word in een cruise altijd droger en vocht is bijna nihil na een paar weken. Ik vind dat ik er na 5 weken cruisen beter uitzie dan tijdens een hevige blast....

Haha, beter year round cruisen dan ;)

Uiteraard let ik op mijn dieet. Over 2 weken wel all inclusive vakantie naar Turkije. Whey en eiwit repen gaan mee en ik hoop verder dat het mogelijk is om verstandige keuzes te kunnen maken bij het buffet.

Geen whey en shit meenemen op vakantie. Je hebt ALL in dus zeker geen nood aan supps. Buffet is altijd heel verleidelijk en ik kan me ook moeilijk inhouden maar ik zorg dat ik enkel smiddags echt wel goed doorbuffel en dan in de namiddag ga ik dan een 30-45 minuten zwemmen. Daar verbrand je heel wat kcals mee. Doe ook steeds mee rond 16-17u met de animatie als dit mogelijk is, zoals voetballen, volleybal, beachvolley enz... De gym word ook dagelijks bezocht omdat ik dat wel lekker vind om alles eens goed vol te pompen. Voor de rest van de dag slaap ik op zo een ligzetel hahaha.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dinsdag dus weegdag en ik voelde me al heel wat beter in men vel dus voelde de bui al aankomen...

Gewicht was 84.3 kilo maar het vocht% is ook verminderd.

Straks benen gaan trainen.

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

BESTE POMP OOIT GISTEREN :eek:

mts7dd.jpg

Er is gelukkig wel een gym maar of dat iets voorstelt is nog te bezien. Waarschijnlijk maar een paar apparaten.

Repen zijn wel handig om te voorkomen dat ik tijdens momenten naar de döner kebab grijp, dan beter een eiwit reep. Of bijv tijdens uitstapjes.

Op cheat dag eet ik smiddags veel en rest van de avond niet meer tot pre-bed shake. Dat zal ik op vakantie ook doen waarschijnlijk. Middagbuffet goed vol eten en rest van de avond niets meer of nauwelijks

Met was losse gewichtjes en een paar toestellen kom ik al ver hoor.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Net de benen aangepakt en het was leuk om eens geen pijn aan de knie te hebben en redelijk voluit te kunnen gaan.

Morgen gaan we borst aanpakken. Ben heel de week alleen thuis (vrouwtje is paar dagen weg met dochter) dus dan gaan we maar elke avond de gym induiken.

He maat lekker fysiek! Ik lees dat je toch de tren te veel vind! Ik heb em op jouwn aanraden nu op 475 test en 500 tren. Hopelijk blijft het voor mij net zo dragelijk. Tevens lekker fysiek bro, wat is jouwn lengte ? Als we hetzelfde zijn geeft mij dat best wel meer motivatie :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven