- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alles onder de gram is cruise, toch?
hahaha
!IGF blijf ik ook doorzetten want heb het idee dat dat toch wel iets toevoegt aan men shape, zoals een 3D look en ik word ronder en ronder.
Hoe gaan de trainingen? En de pump met die igf is ook top precies!
Wat train je vandaag? Ik schouders en traps!
Lekkaah

Hoeveel tren zet je en hoeveel test?Hoe doen jullie het met slapen? zit nu in week vijf/zes en heb al drie dagen amper geslapen door de tren.
Hoe doen jullie het met slapen? zit nu in week vijf/zes en heb al drie dagen amper geslapen door de tren.
Hejs man!
Top dag je terug beter voelt en lekkerder in je vel!
Hoe zit het met je BP ng steeds aan het zakken?
Hoe lang ga je cruise aangezien je spreekt van bold e.d. toe te voegen?alles onder de gram is cruise, toch?
hahaha
Hoe gaan de trainingen? En de pump met die igf is ook top precies!
Wat train je vandaag? Ik schouders en traps!

Hoe doen jullie het met slapen? zit nu in week vijf/zes en heb al drie dagen amper geslapen door de tren.
Koop gewoon slin naalden.
dat je naald kan verwisselen optrekken met een 1.2 haha.
vind dat persoonlijk echt idiaal !
Ikke, zette jij ALTIJD met slin naaldjes?
Ik heb zojuist voor eerste keer geprobeerd met EP. Fukking ideaal! Eerst opzuigen met grote naald. Daarna back loaden, super gemakkelijk. Hopelijk komt de slin naald diep genoeg in mijn quad zodat ik geen pip heb.
Ook injecteren ging soepel en aspireren ging ook zelfs.
Heb ook een ampul van AP genomen en gewoon via de slin naald opgezogen. Naar mate de slin naald niet meer in de olie kwam heb ik de ampul langzaam gekanteld en blijven opzuigen tot de ampul helemaal horizontaal lag. Ging top!
Dit had ik veel eerder moeten doen! [emoji3]
Nu wel afwachten of er pip optreed. Normaal heb ik dit niet.