MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
jep net hetzelfde van lengte ;)

De tren was vrij goed te handelen samen met de mast maar zonder de mast kickte die tren vrij heftig in. Heftig spul.

Binnenkort test + mast eens proberen en zien hoe ik me dan voel tijdens de blast.

Heb je nog last gehad van tren hoest ? En nice bro dat we same length zijn! :d

En ik heb zondag nog maar 250 erin gegooid. Wanneer begon jij de effect te voelen ? En hoever was je in voordat je mast eruit haalde ? Niet hele log gevolgd als ik eerlijk ben :)

nee geen tren hoest.

Na 6 weken kickte de tren vrij heftig in. De weken ervoor weinig last van gehad.

Dikke schouders jonguh!

Ga zo door. Je hebt me flink ingehaald :D

HAHA mercikes, Alles eigenlijk in orde bij jullie?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mannen ik zal het zeggen.... IK VOEL ME TERUG GOED hahahaaha.

Cruisen for life? Ben wel al een kilo kwijt maar ben ook vrij clean aan het eten en alles is gewoon veel beter zichtbaar dan op 85 kg. Ik lijk nu eigenlijk groter doordat alles gewoon droog en hard staat en vooral ROND. Voel me ook terug beter en BP zakt weer naar de 150 dus die gaat wel zakken als we verder zijn.

Ik ga binnenkort stilletjes bepaalde producten toevoegen en zien wat dat geeft. Ga niet meer met 2-3 producten tegelijk starten. Gewoon rustig opbouwen en zien hoe we reageren.

Bold op 200 mg/week is het eerste dat gaat worden toegevoegd en deze ga ik niet hoger dan 200mg zetten. Als dat goed gaat dan komt er primo of masteron bij en gaan we verder bouwen.
Hoge doseringen ga ik nu even laten voor wat het is en back to the basics. Test ga ik een tijdje niet hoger dan 250/300 mg/week zetten.

IGF blijf ik ook doorzetten want heb het idee dat dat toch wel iets toevoegt aan men shape, zoals een 3D look en ik word ronder en ronder.

Laatst bewerkt:
Hejs man!

Top dag je terug beter voelt en lekkerder in je vel!
Hoe zit het met je BP ng steeds aan het zakken?
Hoe lang ga je cruise aangezien je spreekt van bold e.d. toe te voegen?:D alles onder de gram is cruise, toch?:D hahaha

Hoe gaan de trainingen? En de pump met die igf is ook top precies!
Wat train je vandaag? Ik schouders en traps :)!

Of anders diazepam, kwart tabje is al voldoende

Hejs man!

Top dag je terug beter voelt en lekkerder in je vel!
Hoe zit het met je BP ng steeds aan het zakken?
Hoe lang ga je cruise aangezien je spreekt van bold e.d. toe te voegen?:D alles onder de gram is cruise, toch?:D hahaha

Hoe gaan de trainingen? En de pump met die igf is ook top precies!
Wat train je vandaag? Ik schouders en traps :)!

De BP gaat terug de goede richting uit. De cruise zal niet te lang duren, misschien een weekje 3/4 dan start ik eerst met de Bold op 200mg/week.

Trainingen gaan super en de pomp is niet normaal meer en nu ik op enkel nog test zit sta ik pokkedroog. Wel iets kleiner dan normaal maar nog steeds vrij huge :D

Zit nu in Gierle en ga hier vanavond trainen. Beetje vanalles maar met de nadruk op rug.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Hoe doen jullie het met slapen? zit nu in week vijf/zes en heb al drie dagen amper geslapen door de tren.

Ik slaap altijd al vrij slecht snachts en met de tren was het ook een ramp. Heb hier wel niets voor genomen.

Ikke, zette jij ALTIJD met slin naaldjes?

Ik heb zojuist voor eerste keer geprobeerd met EP. Fukking ideaal! Eerst opzuigen met grote naald. Daarna back loaden, super gemakkelijk. Hopelijk komt de slin naald diep genoeg in mijn quad zodat ik geen pip heb.

Ook injecteren ging soepel en aspireren ging ook zelfs.

Heb ook een ampul van AP genomen en gewoon via de slin naald opgezogen. Naar mate de slin naald niet meer in de olie kwam heb ik de ampul langzaam gekanteld en blijven opzuigen tot de ampul helemaal horizontaal lag. Ging top!

Dit had ik veel eerder moeten doen! [emoji3]

Nu wel afwachten of er pip optreed. Normaal heb ik dit niet.

Hoe lang is je slin Pump?

Koop gewoon slin naalden.
dat je naald kan verwisselen optrekken met een 1.2 haha.
vind dat persoonlijk echt idiaal !

12,7 mm.

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Koop gewoon slin naalden.
dat je naald kan verwisselen optrekken met een 1.2 haha.
vind dat persoonlijk echt idiaal !

Stuur ff een linkje met welke je precies bedoeld?

Deze: http://www.daxtrio.nl/injectienaald-bd-microlance-30g-0-3x13mm-geel-100.html

Of deze: http://www.daxtrio.nl/injectienaald-bd-microlance-27g-0-4x19mm-grijs-100.html

Je gebruikt dan een 1 of 2 ml spuit?

Ikke, zette jij ALTIJD met slin naaldjes?

Ik heb zojuist voor eerste keer geprobeerd met EP. Fukking ideaal! Eerst opzuigen met grote naald. Daarna back loaden, super gemakkelijk. Hopelijk komt de slin naald diep genoeg in mijn quad zodat ik geen pip heb.

Ook injecteren ging soepel en aspireren ging ook zelfs.

Heb ook een ampul van AP genomen en gewoon via de slin naald opgezogen. Naar mate de slin naald niet meer in de olie kwam heb ik de ampul langzaam gekanteld en blijven opzuigen tot de ampul helemaal horizontaal lag. Ging top!

Dit had ik veel eerder moeten doen! [emoji3]

Nu wel afwachten of er pip optreed. Normaal heb ik dit niet.

Ik gebruik enkel spin naalden om in men borst te injecteren en soms schouders. In de benen zou ik het toch even aankijken maar ik denk dat het beter is om daarvoor een 0.45x25 te gebruiken. Met deze naalden zet ik zelfs in men glutes.

En dan max 1 ml in borst en delts of 2ml?

Glutes doe ik 0,6x 30mm.

Heb ook ff 0,5ml test p in mijn schouder gezet met slin om te testen en dat ging ook goed.

Ik denk dat ik mijn assortiment naaldjes maar eens ga uitbreiden om meer mogelijkheden te hebben. 0,25 is een goede toevoeging misschien of Anders 0.19 slin naaldjes.

Laatst bewerkt:
Starten met 1ml voor borst en schouders. In men borst zou ik nog wel 2ml wegkrijgen maar men schouders doen moeilijker. Altijd hevige pip in schouders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven