MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikke, zette jij ALTIJD met slin naaldjes? Ik heb zojuist voor eerste keer geprobeerd met EP. Fukking ideaal! Eerst opzuigen met grote naald. Daarna back loaden, super gemakkelijk. Hopelijk komt de slin naald diep genoeg in mijn quad zodat ik geen pip heb. Ook injecteren ging soepel en aspireren ging ook zelfs. Heb ook een ampul van AP genomen en gewoon via de slin naald opgezogen. Naar mate de slin naald niet meer in de olie kwam heb ik de ampul langzaam gekanteld en blijven opzuigen tot de ampul helemaal horizontaal lag. Ging top! Dit had ik veel eerder moeten doen! [emoji3] Nu wel afwachten of er pip optreed. Normaal heb ik dit niet.
heb enkele keren vanboven in quad geinject met slin naalden ging goed 1x zat ik niet diep genoeg en kwam alles eruit met wat bloed ^^

heb enkele keren vanboven in quad geinject met slin naalden ging goed 1x zat ik niet diep genoeg en kwam alles eruit met wat bloed ^^

Er kwam wel wat bloed uit mijn quad. Aardig druppeltje dat naar beneden liep.

Uit mijn schouder geen bloed. Misschien minuscuul puntje.

Ga voor mijn quad toch maar de naaldjes 19mm bestellen of de 25mm.

@ikke20: die exacte maat naald die jij noemt kan ik niet vinden bij daxtrio.nl.

Heb je een linkje?

Ikke had het over 0,45x25mm

Ik vind 25mm toch wel het minimale voor in de quad

Ik vind 25mm toch wel het minimale voor in de quad

Ik heb in ieder geval geen pip of iets dergelijk na gisteren met 12.7mm. Maar gevoelsmatig zegt mij dat het inderdaad ook beter is 20-25mm te nemen.

Als ik kijk naar vet% delts vergeleken met quads zie ik geen verschil. (Ik zit op 10%) maar je komt wel dieper in de quad met iets langere naald natuurlijk

• Topic Starter Topic Starter
Er kwam wel wat bloed uit mijn quad. Aardig druppeltje dat naar beneden liep.

Uit mijn schouder geen bloed. Misschien minuscuul puntje.

Ga voor mijn quad toch maar de naaldjes 19mm bestellen of de 25mm.

@ikke20: die exacte maat naald die jij noemt kan ik niet vinden bij daxtrio.nl.

Heb je een linkje?

Zit op de tablet en ik krijg de link niet gekopieerd.

Praxisdienst.nl bij wegwerpnaalden kijken en dan heb je alle maten die je wenst. Ik bestel daar alles van naalden enz.

12,7 mm.

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Stuur ff een linkje met welke je precies bedoeld?

Deze: http://www.daxtrio.nl/injectienaald-bd-microlance-30g-0-3x13mm-geel-100.html

Of deze: http://www.daxtrio.nl/injectienaald-bd-microlance-27g-0-4x19mm-grijs-100.html

Je gebruikt dan een 1 of 2 ml spuit?

Ik bedoelde deze idiaal .

http://www.praxisdienst.nl/nl/Injec...tml?sourceRefKey=uxOJ6HgD2&sid=&fromSuggest=1

Misschien een domme vraag maar in de beschrijving staat 40IU. Hoeveel ml is dat?

Ik zag ook deze en ook 19mm zonder spuit. Dus losse naaldjes. Die lijken mij ook wel handig. Ik ga morgen even kijken wat ik ga bestellen

Praxisdienst is echt een aanrader met heel veel keuze en snel geleverd.

werkt tot je littekenweefsel gecreert hebt door meermalig inject rond dezelfde spot. Je plooit zo je slin naald stuk. Ik moet tegenwoordig mn 0,8x40 vrij hard duwen door het weefsel om nog id spier te komen. (Ben nu al 5 maanden 2x/week afwisselend in Rquad en Lquad aant doen)

Slin naaldjes vind ik venijniger prikkel als een gewone IM naald eigenlijk. Had ervoor enkele 0,6 x 30 en die vielen tegen tov van de 0,8x40 die ik gewoon ben.

40 is helemaal ni zo lang trouwens voor je quads. Ik ben ivm Ikke en de meeste hier nog vrij smal en toch gaat die er perfect helemaal in en nooit misprikt of iets anders geraakt in die 5 maanden!

werkt tot je littekenweefsel gecreert hebt door meermalig inject rond dezelfde spot. Je plooit zo je slin naald stuk. Ik moet tegenwoordig mn 0,8x40 vrij hard duwen door het weefsel om nog id spier te komen. (Ben nu 4 maanden 2x/week afwisselend in Rquad en Lquad aant doen) Slin naaldjes vind ik venijniger prikkel als een gewone IM naald eigenlijk. Had ervoor enkele 0,6 x 30 en die vielen tegen tov van de 0,8x40 die ik gewoon ben.
Heb dikke slin naalden niet die hele dunne

Dinsdag dus weeg dag en de weegschaal gaf 83.7 kg aan. 0.5 kilo eraf maar de shape is vrij netjes op het moment :cool:

Trainingen gaan ook héél goed en kracht blijft ook redelijk hangen.

Momenteel vrij druk op het werk en savonds ook veel werk + trainen dus loggen is iets minder maar we zijn nog steeds aan het gaan zenne :D

Mooie log landgenoot! :cool: altijd leuk als er regelmatig foto's worden bijgeplaatst! Ik blijf m volgen!

Stadsgenoot zelfs. Af en toe plaats ik een foto als ik zie dat er iets vooruitgegaan is.

Momenteel ben ik vrij strak aan het eten en niet te veel, cutten zou ik het noemen maar zowat rond mijn onderhoud en door de igf + test op 250 word ik vrij droog terwijl alles goed dik blijft staan. Er zit natuurlijk nog altijd wat AS in men lichaam van de blast dat me vol laat staan uiteraard. Men testes zijn ook weer wat groter aan het worden en libido is vrij hoog en hij blijft ook goed hard tijdens het gehele feest. Klaarkomen duurt wel iets langer maar dat zie ik meer als een voordeel haha.

Ik hoef geen 10 kilo meer bij te komen maar als ik op lage dosissen telkens een kilo of 2 pure spiermassa kan winnen zie ik er tegen volgende jaar vrij grellig uit denk ik..

Vanaf volgende week ga ik bold op 200 mg/week toevoegen. Hoger ga ik niet want we weten dat men bloeddruk dan vleugels krijgt. Als alles goed gaat heb ik dan nog voor 23 weken bold...

Primo (AP) en Masteron E (UP) liggen ook al klaar. Maar ook hier ga ik weer met vrij lage doseringen starten en dat zo proberen te houden. Al weten de kuurders onder ons dat dat soms moeilijk is.
Voordeel is dat ik even geproefd heb van de hogere doseringen met soms een hoop producten bij elkaar maar op het einde van de blast voelde ik me echt vrij rot (ik zag er wel goed uit) en dat wil ik nu even niet meer hebben. Ik heb een prachtig vrouwtje (15 jaar samen) en een dochtertje en dat wil ik niet verkloten doordat ik me slecht in men vel/kop voel en dan onnozele dingen ga doen/zeggen waar ik later alleen maar hééééél veel spijt van ga hebben.

Nope dat is gepasseerd. Ik zal de log wel bijhouden maar verwacht geen gekke dingen meer hahaha.

Dat rot voeken zal toch voornamelijk de tren geweest zijn, hoge dosis test/mast zal niet zo op gemoed werken denk ik. Maar ophogen kan altijd idd

uit eigen ervaring: 250mg test p/w is uber. meer is niet altijd beter.
geeft mooie balans tussen harde volle look en opgeblazenheid

uit eigen ervaring: 250mg test p/w is uber. meer is niet altijd beter.
geeft mooie balans tussen harde volle look en opgeblazenheid

Ik ga nu even op 250/300 test blijven per week. Momenteel geeft dit idd die mooie volle look en eigenlijk nog vrij hard ook tijdens het trainen.

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

Dat rot voeken zal toch voornamelijk de tren geweest zijn, hoge dosis test/mast zal niet zo op gemoed werken denk ik. Maar ophogen kan altijd idd

Tren was hier idd wel mee verantwoordelijk voor. Maar ik sta nu ongeveer waar ik wil staan dus gaan we nu gewoon rustig verder bouwen zonder gek te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven