TreNaldo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 599
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 9%
Allus onder Du_Gram is toch cruisen ?!in mijn beleving is een cruise een kuur, zij het mild gedoseerd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allus onder Du_Gram is toch cruisen ?!in mijn beleving is een cruise een kuur, zij het mild gedoseerd
Hej bro,Vraagje naar jou en Ikke, zit nu al in de week zes van 250/400 test/tren maar merk echt amper iets van de tren. Vorige week toevallig twee/drie nachten amper geslapen maar dat was het. Dacht dat ik het toen begon te merken. Qua veins ook niet echt maar dat vind ik niet heel erg. Zouden jullie dosis verhogen naar 250/600 of even twee weekjes afwachten?
Vraagje naar jou en Ikke, zit nu al in de week zes van 250/400 test/tren maar merk echt amper iets van de tren. Vorige week toevallig twee/drie nachten amper geslapen maar dat was het. Dacht dat ik het toen begon te merken. Qua veins ook niet echt maar dat vind ik niet heel erg. Zouden jullie dosis verhogen naar 250/600 of even twee weekjes afwachten?
Vraagje naar jou en Ikke, zit nu al in de week zes van 250/400 test/tren maar merk echt amper iets van de tren. Vorige week toevallig twee/drie nachten amper geslapen maar dat was het. Dacht dat ik het toen begon te merken. Qua veins ook niet echt maar dat vind ik niet heel erg. Zouden jullie dosis verhogen naar 250/600 of even twee weekjes afwachten?

Gaat lkkr dan!
Waarom de bold als ik vragen mag?
Had je die gewoon nog liggen of zit er een gedachte achter.
200 is een lage dosering..mssn dat je daarmee geen last hebt van je bloeddruk maar heel veel zal het denk ik ook niet toevoegen. Ben benieuwd..
Ja die pomps blijven op 250 test gewoon heerlijk he...dat is wel echt een voordeel van cruisen. Pomps blijven en je blijft mooi 'vol'
Als je droger staat lijk je groter omdat alles er gewoon "uitspringt".
Bold zorgt meestal wel voor hoge bloeddruk toch? En dat was toch een issue bij joi, ikke20?
Ik merk het ook nu tijdens cruise op 250 test. Kracht en pomp is nog steeds goed. Zojuist thuis wat borst (weighted push up met mijn dochtertje op mijn rug [emoji3]) en schouders oefeningen gedaan en alles lekker vol en bol en vainy.
Voeding heb ik wat verhoogd. Ik ben benieuwd hoe de komende 4-5 weken gaan. Als ik leuke gains kan maken in deze cruisen (2kg ofzo) dan overweeg ik misschien wel de cruise zelfs te verlengen ipv te blasten.

Ja eigenlijk gaat het wel vrij lekker.
Bold had ik idd nog liggen en ik ga zeker niet hoger dan 200 mg/week. Ik sta vrij droog en ben benieuwd wat dit gaat geven. Hoe droger je staat hoe beter de bold tot zijn recht komt hoor ik meestal. ik krijg van iedereen te horen dat ik de laatste weken vrij hard ben bijgekomen terwijl ik net ben afgevallenAls je droger staat lijk je groter omdat alles er gewoon "uitspringt".
Bloeddruk is momenteel vrij normaal voor mijn doen, maar heel laag zal die nooit staan hoor.
Cruisen is zalig maar nu is het geen echte cruise meer maar wil terug op een rustige manier gainen en als me dit over een maand of 2 niet bevalt dan blasten we nog is stevig door
---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------
Cruise verlengen is moeilijk omdat je na 5-6 weken echt wel weer zin hebt in een mooie blast![]()