XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allus onder Du_Gram is toch cruisen ?!

Vraagje naar jou en Ikke, zit nu al in de week zes van 250/400 test/tren maar merk echt amper iets van de tren. Vorige week toevallig twee/drie nachten amper geslapen maar dat was het. Dacht dat ik het toen begon te merken. Qua veins ook niet echt maar dat vind ik niet heel erg. Zouden jullie dosis verhogen naar 250/600 of even twee weekjes afwachten?

Vraagje naar jou en Ikke, zit nu al in de week zes van 250/400 test/tren maar merk echt amper iets van de tren. Vorige week toevallig twee/drie nachten amper geslapen maar dat was het. Dacht dat ik het toen begon te merken. Qua veins ook niet echt maar dat vind ik niet heel erg. Zouden jullie dosis verhogen naar 250/600 of even twee weekjes afwachten?
Hej bro,

Vanaf week 6 knalde de tren er toch aardig in hier zowel eerste x op 400mg als laatste keer op 600mg. Heb ook amper of geen last gehad van slecht slapen. Niet veel sides echt gemerkt buiten wel beetje paranoia n soms wat slechte gedachten.

Dan de positieve effecten.

Vasculariteit en pomp zijn drastisch toegenomen vanaf week 5 en steeds beter geworden
Kracht is vanaf week 6/7 ook echt goed ingekomen. Moet wel toegeven ik reageer niet zo heftig op roids op vlak van kracht. Krijg kracht bij maar het doet veel meet op vlak van look!

Aangezien je aders niet zo prominent er door komen mis je beetje de tren look? Klopt dit?

Ik had hem vd chinees (LYY) 200mg gedoseerd. 1 x per week gezet.

Vind het wel apart dt je zo weing merkt op week 6. Niet zo zeer het uitblijven vn slecht slapen maar meer naar de echte tren look. Voel je meer alpha? Meer agressie id gym? Of int dagelijkse leven?

Welke merk? Mag ook via PM of karma.

• Topic Starter Topic Starter

Na 5-6 weken draaide de tren bij mij op volle toeren ook de sides :D

Momenteel gaat alles goed en vanaf zondag breng ik de bold er in op 200mg/week. Gewicht zit rond 84kg nu maar wel vrij lean en zit weer goed in men vel :)

Trainingen gaan ook goed.

Je zou eigenlijks de kuur moeten doortrekken naar 14 weken :)

Vanaf deze week gestart met 200 mg bold per week toe te voegen bij de cruise (250 mg test).

Men gezicht is terug wat scherper geworden en ben wel wat gewicht kwijt maar sta momenteel wel vrij droog en rond.
Heb nu ook voor de eerste keer wat acne op men schouders. Tijdens de kuur geen last van gehad maar nu toch wel een paar puistjes. Gyno is ook wat aan het kleiner worden en zit nog altijd op 1 mg Letro/dag.

Voel me goed en ben nog altijd vrij sterk tijdens het trainen + de pomp is ook altijd zalig.
Nu ga ik even 2-3 weken van de IGF afblijven en dan gaan we terug een vail opmaken.

Gaat lkkr dan!
Waarom de bold als ik vragen mag?
Had je die gewoon nog liggen of zit er een gedachte achter.
200 is een lage dosering..mssn dat je daarmee geen last hebt van je bloeddruk maar heel veel zal het denk ik ook niet toevoegen. Ben benieuwd..
Ja die pomps blijven op 250 test gewoon heerlijk he...dat is wel echt een voordeel van cruisen. Pomps blijven en je blijft mooi 'vol'

Bold zorgt meestal wel voor hoge bloeddruk toch? En dat was toch een issue bij joi, ikke20?

Ik merk het ook nu tijdens cruise op 250 test. Kracht en pomp is nog steeds goed. Zojuist thuis wat borst (weighted push up met mijn dochtertje op mijn rug [emoji3]) en schouders oefeningen gedaan en alles lekker vol en bol en vainy.

Voeding heb ik wat verhoogd. Ik ben benieuwd hoe de komende 4-5 weken gaan. Als ik leuke gains kan maken in deze cruisen (2kg ofzo) dan overweeg ik misschien wel de cruise zelfs te verlengen ipv te blasten.

Gaat lkkr dan!
Waarom de bold als ik vragen mag?
Had je die gewoon nog liggen of zit er een gedachte achter.
200 is een lage dosering..mssn dat je daarmee geen last hebt van je bloeddruk maar heel veel zal het denk ik ook niet toevoegen. Ben benieuwd..
Ja die pomps blijven op 250 test gewoon heerlijk he...dat is wel echt een voordeel van cruisen. Pomps blijven en je blijft mooi 'vol'

Ja eigenlijk gaat het wel vrij lekker.

Bold had ik idd nog liggen en ik ga zeker niet hoger dan 200 mg/week. Ik sta vrij droog en ben benieuwd wat dit gaat geven. Hoe droger je staat hoe beter de bold tot zijn recht komt hoor ik meestal. ik krijg van iedereen te horen dat ik de laatste weken vrij hard ben bijgekomen terwijl ik net ben afgevallen :D Als je droger staat lijk je groter omdat alles er gewoon "uitspringt".

Bloeddruk is momenteel vrij normaal voor mijn doen, maar heel laag zal die nooit staan hoor.

Cruisen is zalig maar nu is het geen echte cruise meer maar wil terug op een rustige manier gainen en als me dit over een maand of 2 niet bevalt dan blasten we nog is stevig door :p

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Bold zorgt meestal wel voor hoge bloeddruk toch? En dat was toch een issue bij joi, ikke20?

Ik merk het ook nu tijdens cruise op 250 test. Kracht en pomp is nog steeds goed. Zojuist thuis wat borst (weighted push up met mijn dochtertje op mijn rug [emoji3]) en schouders oefeningen gedaan en alles lekker vol en bol en vainy.

Voeding heb ik wat verhoogd. Ik ben benieuwd hoe de komende 4-5 weken gaan. Als ik leuke gains kan maken in deze cruisen (2kg ofzo) dan overweeg ik misschien wel de cruise zelfs te verlengen ipv te blasten.

Ja bij 600 mg/week bold was het feest dus we blijven nu op max 200 mg/week en hoop ik eigenlijk dat het dan niet escaleert.

Als je cruise dan verlies je altijd een beetje vocht van je blast en dan zie er na 2-3 weken vrij goed uit vind ik zelf. Dat is ook de reden dat ik nu de doseringen laag wil houden omdat ik eens wil aanzien hoe mijn shape dan evolueert.

Cruise verlengen is moeilijk omdat je na 5-6 weken echt wel weer zin hebt in een mooie blast :D

Vanmorgen gewogen en zit 83.5 kg.

Vanaf vandaag ben ik ook terug gestart met anavar op 40 mg/dag. Heb nog een half potje liggen en ga deze opgebruiken.

Dus zit nu op 250 mg test E + 200 mg bold + 40 mg anavar/dag. Ik ga hier niet de 86 kilo mee kunnen aantikken maar ik ben benieuwd waar we gaan staan over 4 weken. Daarnet gaan trainen en men aders stonden er vingersdik op.... Ben momenteel zeer tevreden over de huidige shape. Word harder + droger met de dag.

Gaat lekker bro! Test op 250 bevzlt ier ook super. Lekkere pump tijdens trainen en blijf shape goed vasthouden :) binnenkort weer nieuw leven erin blazen ;)

Cruisen is idd lekker.

Ja eigenlijk gaat het wel vrij lekker.

Bold had ik idd nog liggen en ik ga zeker niet hoger dan 200 mg/week. Ik sta vrij droog en ben benieuwd wat dit gaat geven. Hoe droger je staat hoe beter de bold tot zijn recht komt hoor ik meestal. ik krijg van iedereen te horen dat ik de laatste weken vrij hard ben bijgekomen terwijl ik net ben afgevallen :D Als je droger staat lijk je groter omdat alles er gewoon "uitspringt".

Bloeddruk is momenteel vrij normaal voor mijn doen, maar heel laag zal die nooit staan hoor.

Cruisen is zalig maar nu is het geen echte cruise meer maar wil terug op een rustige manier gainen en als me dit over een maand of 2 niet bevalt dan blasten we nog is stevig door :p

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Cruise verlengen is moeilijk omdat je na 5-6 weken echt wel weer zin hebt in een mooie blast :D

Ja, die tren e vial staat al te wachten op mij :)

Zit nu in week 3 van cruise en krijg complimenten over shape, als in "goed lijf man, je moet niet veel groter meer worden". Maar ja zelf ben ik nog niet tevreden. Ik wil nog ongeveer 3 kilo erbij en vet 3% eraf en dan ben ik wel tevreden .... Denk ik [emoji16].

Ik hoop dit met 8 weken test 250 + tren e 400 te bereiken + iets boven of op onderhoud eten. Als ik zo de reacties lees hier op het forum over low test high tren zou het moeten lukken met tren. Hoewel mijn trainer mij adviseert om test 250 + 3 x 100mg NPP (AP, dus goed spul) te nemen.

Ik voel me in de cruise altijd goed en de shape vind ik ook zeer mooi. Dat is de reden dat ik even verder ga op wat lagere doseringen.

Test/deca kan zeker maar tren kan ook, zoveel keuze's... Ik zou wel voor test/deca gaan maar dat is meer omdat deca men pezen en gewrichten lekker houd en deca hoef je niet hoog te doseren.

Alles loopt momenteel goed en ben benieuwd hoe lang ik men "volheid" ga kunnen behouden. Zit momenteel op 3200 kcals per dag en sta nog steeds vrij hard en vrij droog, me Like :p

Zou graag men voeding uppen want ik heb vanaf deze week elke dag al honger gehad, is de Bold hier de schuldige..., maar ik hou wel van men shape op dit moment. Ook tijdens het trainen liggen de aders er vrij dik op terwijl men vet% zeker niet hoger ligt dan 8% op dit moment. Vet% op borst, schouders, armen, boven rug zit rond de 4-5% . Zou eigenlijk nog eens een foto moeten maken :cool:

Men gyno(knobbel) is ook weer bijna helemaal weg. Heb nu nog enkel een klein knobbeltje maar deze gaat enkel weggewerkt kunnen worden dmv een operatie. Momenteel ook met alle AI gestopt en nu hopen dat het stabiel blijft.

Vanavond terug 250 test+200mg Bold. Masteron + primo liggen ook al klaar maar wil nu even men prostaat in het oog houden want heb het gevoel dat die de voorbije weken vrij hard onder druk heeft gestaan.

Waar heb je last van als je voelt dat je prostaat onder druk heeft gestaan als ik dat mag vragen ? moeilijker kunnen pissen? heb dit namelijk zelf ook gemerkt men laatste 2 kuren.

doe je carbcyle?

hoelang cruise?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven