- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Neen. Soms eet ik eens 50 gram minder carbs per dag door omstandigheden maar ik ga niet bewust hoge en lage dagen invoeren.
Een lage carbs dag gaat niet echt met mijn werk

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------
Waar heb je last van als je voelt dat je prostaat onder druk heeft gestaan als ik dat mag vragen ? moeilijker kunnen pissen? heb dit namelijk zelf ook gemerkt men laatste 2 kuren.
Vooral het plassen is anders dan normaal ja. Tijdens men test/primo kuurtje had ik dat ook maar is tijdens de cruise weer helemaal normaal geworden. Nu na de tren + mast is het iets erger geworden. Wat merk ik: niet kunnen "uit" plassen en soms moet ik wat moeite doen om het laatste eruit te krijgen.
Vorige donderdagavond ook voor de eerste keer niet kunnen klaarkomen (1ste keer in men leven) na 50 minuten stoempen
Ik had compassie met men vrouw en ze was ondertussen al 2 x klaargekomen dus ben dan maar gestopt. Met men libido is weinig mis en de hardheid is ook dik in orde zegt de vrouw. Enkel momenteel 3 x op een dag klaarkomen gaat niet meer heb ik nu door
Maar 1x per dag een stevige beurt met de vrouw gaat gelukkig nog heel goed en merk ik alleen maar dat het iets langer duurt voor ik klaar kom (20 minuten momenteel). Ik vind dit perfect en men vrouw ook. 50 minuten aan één stuk is leuk voor 1 keer maar ik ken weinig vrouwen die dat leuk vinden als dit elke dag is 
Ik wou nog een een beetje primo (100 mg/week) bij de bold zetten maar ik kijk nog even aan hoe het daar beneden evolueert.

als je restjes dan toch op zijn?