Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
doe je carbcyle?

hoelang cruise?

Neen. Soms eet ik eens 50 gram minder carbs per dag door omstandigheden maar ik ga niet bewust hoge en lage dagen invoeren.

Een lage carbs dag gaat niet echt met mijn werk ;)

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

Waar heb je last van als je voelt dat je prostaat onder druk heeft gestaan als ik dat mag vragen ? moeilijker kunnen pissen? heb dit namelijk zelf ook gemerkt men laatste 2 kuren.

Vooral het plassen is anders dan normaal ja. Tijdens men test/primo kuurtje had ik dat ook maar is tijdens de cruise weer helemaal normaal geworden. Nu na de tren + mast is het iets erger geworden. Wat merk ik: niet kunnen "uit" plassen en soms moet ik wat moeite doen om het laatste eruit te krijgen.

Vorige donderdagavond ook voor de eerste keer niet kunnen klaarkomen (1ste keer in men leven) na 50 minuten stoempen :eek: Ik had compassie met men vrouw en ze was ondertussen al 2 x klaargekomen dus ben dan maar gestopt. Met men libido is weinig mis en de hardheid is ook dik in orde zegt de vrouw. Enkel momenteel 3 x op een dag klaarkomen gaat niet meer heb ik nu door :D Maar 1x per dag een stevige beurt met de vrouw gaat gelukkig nog heel goed en merk ik alleen maar dat het iets langer duurt voor ik klaar kom (20 minuten momenteel). Ik vind dit perfect en men vrouw ook. 50 minuten aan één stuk is leuk voor 1 keer maar ik ken weinig vrouwen die dat leuk vinden als dit elke dag is :eek:

Ik wou nog een een beetje primo (100 mg/week) bij de bold zetten maar ik kijk nog even aan hoe het daar beneden evolueert.

ja herken het moeilijker kunnen ''uit'' plassen veel meer druk moetten zetten om het laatste eruit te krijgen zeg maar en het beginnen met plassen gaat ook iets moeilijker bij mij duurt een paar seconden voor het komt. tijdens men laatste kuur winny/ test/ tren/ bold werd dit erger en erger toen ik gestopt ben is het wel gebeterd maar nooit volledig weg gegaan. Ik merk het nu een half jaar later nog steeds. Ben er gisteren maar eens mee langs de dokter gelopen die heeft me pillen voorgeschreven die de spieren rond de prostaat en blaas wat ontspannen ofzoiets waardoor je makkelijker zou kunnen plassen. Ben benieuw vandaag de eerste genomen en heb ook een doorverwijzing voor een echo van de prostaat dus die afspraak moet ik nog maken. Tijdens de seks heb ik er niet echt last van is gewoon hetzelfde als altijd.

Goed dat je er verder mee bent gegaan want problemen aan je prostaat moet je niet weg lachen zoals zovelen doen. Ikzelf kijk het nog een paar weken aan en als het niet verbeterd ga ik ook even langs men dokter passeren.

Ja inderdaad ik had gehoopt dat het vanzelf helemaal zou weg gaan maar dat is helaas niet het geval dus even laten nakijken wat er juist aan de hand is. Hopelijk zorgt het er niet voor dat ik nooit meer kan kuren :eek: maarja. Gezondheid gaat voor natuurlijk. Vind er ook niet erg veel over wat je er juist aan kan doen om het tegen te gaan in de kuur. saw palmetto zou helpen maar ik weet niet of dit sterk genoeg is als je echt goed kuurt. En finasteride zou ook helpen word weer uitproberen wat werkt dan. Maar eerst maar even laten onderzoeken.

Je kan nog wel kuren maar zaken zoals masteron, winstrol, primo enz. Zijn niet aan te raden dan..

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

Vanmorgen weer gewogen en men gewicht blijft zakken ondanks ik rond de 3200 kcals zit. Normaal zit men onderhoud rond de 3000 kcals. Gewicht was 83.2 kilo en had gehoopt zo rond de 84 kilo te zitten..
ksta vrij lean dat wel maar blijft toch een mindfucker als je het gewicht naar beneden ziet gaan terwijl deze omhoog moet gaan haha.

Ik bekijk het nog een week en zie dan wat ik ga doen.

anale seks is toch gezond voor de prostaat niet :P

komen er update pics ;)?

Waarom niet kcal uppen met 200 bv?

anale seks is toch gezond voor de prostaat niet :P

komen er update pics ;)?

Zal vanavond aan het vrouwtje nog is vragen dat ze de strap on nog is uit de kast haalt :p

Zal binnenkort nog wel is een pic posten.

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Waarom niet kcal uppen met 200 bv?

Omdat ik momenteel wel gewicht verlies maar ik niet echt meer droger word/vet verlies op het eerste zicht... Word gewoon terug wat "smaller" precies, al is smal hier eigenlijk niet het juiste woord :D
Terug gewicht bijkomen en vet% omhoog laten lopen is niet echt de bedoeling. Dacht deze dip te kunnen opvangen met de lage test+bold maar momenteel lukt het niet zo goed ;)

Misschien volgende week terug met een vail igf beginnen. Ben nu bijna twee weken geen igf meer aan het zetten.

Soms heb je van die dagen dat je denkt f**k ik ben echt aan het krimpen. De dag erna sta je in de gym en kijk je in de spiegel en zeg je FUUCK zo vol heb ik nog nooit gestaan....

Kennis van in de gym sprak me daarnet aan: je ging het toch even rustiger aan doen zei je een paar weken geleden. Ik zeg ja ben nu even aan het cruisen... OOWW zegt hij dit noem jij rustig aan doen hahaha dan wil ik ook wel cruisen zei hij hahahaha

Carbs heb ik in de dag ondertussen wel een beetje verhoogd, svonds hou ik het nog even hetzelfde.

Vrouwtje vroeg gisterenavond in bad of ik van plan was om een wapper (MAP) te worden...

f**k carbs gaan omhoog, heb er genoeg van word alleen maar scherper en scherper. Gewicht blijft wel hangen dus dat is ook al iets goed.

Linker elleboog doet pijn en ik train er nu een beetje "rond". Rust zal goed doen maar denk er eerder aan om 200 mg deca/week te gaan zetten + 100 mg primo voor een paar weken en de bold er terug even uit te halen en daarna er terug in te gooien.
Dat bold tijd nodig heeft telt bij mij niet echt heb ik het gevoel wat ik sta er echt wel redelijk vol van en de aders op borst, nek, rug,kop, armen zijn grellig. Iets té grellig voor de vrouw haha

Vandaag heb ik een dagje vrij genomen want in de namiddag moet ik naar mijn dochter gaan kijken op het ouderfeest en dan kan ik sebiet lekker gaan trainen. Zal rustig zijn in de gym.

Zit nu nog enkel op 10 mg aromasin EOD voor de knobbel en als ik met de deca zou starten dan blijft die er zeker inzitten.
Prostaat gaat ook terug de goede kant op, alles word weer stilletjes normaal.

Gewicht zit nog steeds op 83 kilo maar wel leaner als toen ik op de tren + mast zat. Denk dat de T3, waar ik toch al een héééle tijd geleden mee gestopt ben,mijn schildklier heeft wakker geschud en dat die nu weer zoals vroeger op volle toeren aan het draaien is, heb ook altijd honger, zelfs een uurtje na men maaltijd. Ecto for life zekers...

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

Voor de liefhebbers...
2hy7yw7.jpg

ay0eia.jpg

f39f8x.jpg

is met de gsm getrokken en de definitie verdwijnt helemaal met die camera haha

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

Jep portie frieten + viandel + bitterballen zijn al binnen! Het heeft gesmaakt :D

Schouder popt er flink uit! Je chest oogt wat minder op deze foto dan de vorige maar volgens mij zit alles wel goed bij je haha

Thanks! Men borst is nog altijd men beste spiergroep maar met zo een gsm camera komt dat niet echt mooi uit. Voor de rest ben ik vrij tevreden enkel de benen moeten dikker. Maar die krengen zijn echt 2:p dikke trutten.

Nog een foto van men midsection, beetje bloated van de frieten enz van gisterenavond maar met een beetje goede wil zie je dat het toch redelijk aan het lukken is om mijn buik terug plat te krijgen. Er is nog werk aan maar men buik is van ver moeten komen, dat wil je niet weten... hahaha :D

oke ik kan deze pic wat donkerder maken enz dat alles nét iets beter uitkomt maar f**k it. The real deal haha

2vcyxle.jpg

Op 31/5 start men nieuwe blast als alles goed gaat. De komende weken zet ik de test250+bold200 tot de start van de niewe blast.

Ik ga deze blast gebruiken om terug wat te bulken en dat ga ik met de restjes doen die ik nog heb liggen hier want anders liggen die hier over 6 maanden nog.. Momenteel ook weinig ruimte voor nieuwe gear :o

Ga vrij laag beginnen en vooral proberen te pushen met men voeding. Wel het vet% en vocht in het oog houden + elke week meten.

Blast gaat zijn:

500-600 mg test E per week
200 mg deca per week
200 mg primo per week na 5 weken en als men vail op is dan ga ik over over masteron E 500mg/week om de boel wat harder te zetten.
starten met aromasin op 5mg/dag

En eigenlijk zou ik hier graag nog een beetje dianabol bijvoegen (30 mg/dag) maar dat heb ik hier nog niet liggen en ga nu niet speciaal 1 potje gaan bestellen...
Dus gewoon een standaard massa kuurtje. Deca gaat absoluut niet hoger dan 200 gezet worden omdat ik dan teveel last heb van vocht + Bloeddruk zelfs met een AI ernaast.

Hoop hiermee toch wel de 88 kg te kunnen aantikken en dan begint men fysiek er pas echt leuk uit te zien :D

En daarna off? :) als je restjes dan toch op zijn?

Ben je nog van plan om een bloedtest te doen voordat ke blast begint?

Zou graag even off gaan ja maar dan word er eerst wel een week of 5 "gecruist" met de nodige hcg + hmg enz.

Wanneer dat gaat zijn weet ik eigenlijk nog niet, misschien deze winter tijdens een bulk. Probleem bij mij gaat zijn dat als ik 8 weken off ben het niet lang gaat duren eer ik terug aan het cruisen ben. Geef dat eerlijk toe, verleiding is gewoon te groot.

Bloedtest ga ik even niet doen als het vrouwtje er niet op aandringt. Maar als ze er echt op staat zal er snel bloed geprikt worden hoor. In september laat ik het zowiezo checken.

Hoe ga je het doen mbt je voeding? Rustig omhoog?

Nope. Gewoon omhoog knallen en na een week kijken hoe het gaat. Macro's bereken ik pas als ik merk dat ik niet meer vooruit ga. Dan reken ik uit op hoeveel kcals ik zit en pas deze aan.
voeding heb ik trouwens vanaf vrijdag al verhoogd.

He Ikke. Tijdje niet meegelezen. Gaat wel lekker zo te zien! Tevreden met je vooruitgang?

Ja en nee.
Ja omdat ik momenteel met men shape ivm vet% tevreden ben.
Nee omdat ik dacht met de vorige blast het wel even sneller ging gaan met de gewichtstoename door de hogere doseringen. Nu men lichaam zich weer aan het "herstellen" is van die blast merk ik pas hoe zwaar men lichaam toen onder druk stond. Maar iedereen in men omgeving geeft wel bijna elke week aan dat ik maar blijf dikker (groter) worden terwijl men gewicht vrij stabiel blijft maar de kwaliteit verbeterd heb ik het gevoel.

Daarom nu even wat lagere doseringen en voeding omhoog knallen om te zien wat er dan gebeurd.

Wij zijn ook nooit tevreden ook al heb je fysiek van top niveau ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven