AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
das waar maar daar zitten we nog ver vanaf ;)

Vanaf vandaag gestopt met de Fullbody trainingen.

Vandaag waren de benen en kuiten aan de beurt en het ging goed na 2 rustdagen. Maandag is nationale chest day in de gym dus kon ik alle oefeningen vlot achter elkaar doen.

Pre workout U lift opdrinken + extra tablet cafeine naar binnen gooien want heb een zwaar dagje gehad op het werk. Dan 20 minuutjes rijden naar de gym en tegen die tijd staan men oogjes weer goed open.

Warm up fietsen 15 minuten.
Squat 3*15
Leg press plate loaded 3*12
Leg press machine 3* 10 (andere hoek)
Leg extensions 3*15
Hamstrings curl zitten en liggen beide 3*12
Calves press 4*20

10 minuten uitstappen 40 gram hydro whey opdrinken en naar huis.

Nu pasta afkoken en opeten + eten voor morgen klaar zetten.

Voeding heb ik redelijk omhoog gegooid en ben een beetje vochtiger nu maar ook voller.

Ik doe het nu veel anders dan eerst. Ik gooi gwn 1200 gram kip 800 gr groente en 400 gr tijst. Verdeel dit over 7 dagen. Ideaal :P

Je hebt meer restjes dan wat er in iemand zijn hele kuurpakket zit :roflol:

Prima te doen idd met vriezer. Echter als je het opwarmt in magnetron kest het wel weg gooien. In de wok pan op warmen is een must!

Weleens van een vriezer gehoord? :P
ja dat heb ik, maar bereid eten invriezen en ontdooien is toch smerig? ---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------
Prima te doen idd met vriezer. Echter als je het opwarmt in magnetron kest het wel weg gooien. In de wok pan op warmen is een must!
ok ok, misschien moet ik dat eens overwegen. Ik heb nu gewoon Musclemeat.nl producten en dat is ook erg chill. Binnen 5-10 minuten een verse maaltijd klaar. En ik hou ook wel van een beetje variatie.

Gewicht was vanmorgen 83.6 dus het is weer in stijgende lijn. Mag wel want ben goed aan het vreten op het moment... sta terug wat voller, heb het gevoel dat men lichaam de extra carbs nodig had haha.

Net gedaan met de borsttraining en morgen rustdag.

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

ja dat heb ik, maar bereid eten invriezen en ontdooien is toch smerig? ---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ---------- ok ok, misschien moet ik dat eens overwegen. Ik heb nu gewoon Musclemeat.nl producten en dat is ook erg chill. Binnen 5-10 minuten een verse maaltijd klaar. En ik hou ook wel van een beetje variatie.

Ik eet alles ook graag vers. Invriezen en opwarmen is niet echt mijn ding.

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Je hebt meer restjes dan wat er in iemand zijn hele kuurpakket zit :roflol:

Ik keek vorige week is in mijn bakje en ik had zoiets van "wat kan ik hier van maken" hahaha

Op den duur krijgt ge wa bijéén zenne :D

Vandaag rustdag. Morgen misschien ook maar ten laatste vrijdag word de rug afgebeuld.

Beentjes doen nog steeds goed zeer van maandag haha.

Vandaag feestdag dus lekker rug kunnen gaan trainen. Ging vrij goed.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Vandaag nog eens gaan trainen met een maatje van me en hij had me bijna 3 weken niet meer gezien. Hij zei toch dat ik echt wel groter geworden ben sinds de laatste keer dat we samen zijn gaan trainen. Iets minder hard maar echt wel een pak groter en voller.

Zo zie je maar weer dat een weegschaal maar een indicatie geeft.

Maar sta wel al op hete kolen om begin juni eens stevig te bulken.... Gewoon zoals vroeger, niet te veel eten wegen en meten gewoon zien dat je zeker genoeg eet op een dag met regelmatig een dikke cheat ertussen :D

Na het bulken gebruik ik de cruise dan wel om terug wat vet en vocht te laten verdwijnen. Ga deze optie eens uit testen en dan na de blast evalueren.

Jullie kunnen het vreemd vinden maar voel me nu op dat beetje test en Bold veel beter en ik ga bijna even goed vooruit als tijdens de vorige blasts met hoge dosissen test/tren/mast...

Jullie kunnen het vreemd vinden maar voel me nu op dat beetje test en Bold veel beter en ik ga bijna even goed vooruit als tijdens de vorige blasts met hoge dosissen test/tren/mast...

Klinkt goe he
misschien ook eens proberen, welke dosis zet je nu. Nog nooit bold gebruikt dus zal ik me maar eerst eens wat inlezen, of heb jij wat eigen ervaringen + info, doe maar via pm als je wilt en tijd hebt!

Ik volg nog steeds

Klinkt goe he
misschien ook eens proberen, welke dosis zet je nu. Nog nooit bold gebruikt dus zal ik me maar eerst eens wat inlezen, of heb jij wat eigen ervaringen + info, doe maar via pm als je wilt en tijd hebt!

Ik volg nog steeds

250 test en 200 bold

Bold is niet echt een massabouwer zeggen ze maar meer een product om je shape te "finetunen"
Ik volg ze wel maar een lage dosis Bold zorg bij mij voor een mooie look + ik krijg er honger van en conditie verbeterd ook.

Als ik niet naar het geld hoefde te kijken dan zou ik op dit moment bulken op test, Bold,tren e, hgh(4/5iu), slin op 5 iu 2xdag en vreten maar. Test op max 600mg/week,Bold op 200week en tren e op 150mg/week.

Lees verschillende menigen over bold, hoe lang zet je het nu al? Lees vooral dat je het pas laat merkt, hoog moet pakken en lang moet zetten (16wk)

Lees verschillende menigen over bold, hoe lang zet je het nu al? Lees vooral dat je het pas laat merkt, hoog moet pakken en lang moet zetten (16wk)

Dat hoor je veel ja maar dat geloof ik niet echt. Zit nu 3 weken aan de Bold denk ik.

Vandaag schouders getraind+ 1 oefening biceps en 1 oefening triceps. Waarom? Om de armpjes weer goed vol te laten lopen :D
Daarna nog een lichte been training gedaan omdat men benen nog een beetje stijf waren van maandag:eek: beetje te hard door gegaan denk ik:p dan nog 500 treden gedaan op de stairmaster.

We hebben 4 dagen congé met dit verlengde weekend en dat voel en zie je direct bij mij. Op deze dagen is het elke 3 uur netjes eten en tussendoor met men benen omhoog liggen in het zonnetje. Pfff dan gaat het snel bij me met de gains :eek:

Op zo een dagen vraag ik me altijd af wat er zou gebeuren als ik 1 jaar volledig op bb'ing zou kunnen focussen...

Morgen rust.

Vanmorgend armen gaan trainen maar was een rustige training omdat een pees aan men linkerelleboog nog steeds ambetant doet.

Morgen gaan we benen trainen.

Net weer 250 test + 200 bold gezet en vind deze combi wel leuk, lekker veel honger en dikke pomp tijdens de trainingen.

Vanmorgend armen gaan trainen maar was een rustige training omdat een pees aan men linkerelleboog nog steeds ambetant doet.

Morgen gaan we benen trainen.

Net weer 250 test + 200 bold gezet en vind deze combi wel leuk, lekker veel honger en dikke pomp tijdens de trainingen.

Eten kan echt een must zijn idd. Begin van mijn tren kuur problemen mee en nu ik aan het verlagen ben met mijn voedsel krijg ik opeens honger als een beer :-)

Ik doe het nu veel anders dan eerst. Ik gooi gwn 1200 gram kip 800 gr groente en 400 gr tijst. Verdeel dit over 7 dagen. Ideaal :P

Dat is idd handig maar je gaat wel veel smaak verliezen. Zelf maak ik het gewoon 1x per dag klaar (3 maaltijden in 1x) 15 min werk ofzo. Bewaar het in de koelkast en eet alles op. yeaaah!

Eet je trouwens maar 116+- gram groente per dag?

Leg day!

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

Kut training gehad :mad: Rechterknie wou niet echt mee dus dan maar de hams + kuiten wat harder aangepakt. Hoop van de week dan nog eens voorkant benen te kunnen trainen want op deze manier gaan ze niet groter worden.

Morgenvroeg wegen maar zal niet veel schelen met vorige week ondanks het vele eten. Ben scherper dan vorige week :o Als het gewicht dan morgen hetzelfde is dan valt dit nog wel mee maar na al dat vreten van vorige week snap ik het niet echt....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven