- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe het nu veel anders dan eerst. Ik gooi gwn 1200 gram kip 800 gr groente en 400 gr tijst. Verdeel dit over 7 dagen. Ideaal![]()
1 grote meal prep? Na 7 dagen is dat toch niet meer te vreten of wel?

ja dat heb ik, maar bereid eten invriezen en ontdooien is toch smerig? ---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------
ok ok, misschien moet ik dat eens overwegen. Ik heb nu gewoon Musclemeat.nl producten en dat is ook erg chill. Binnen 5-10 minuten een verse maaltijd klaar. En ik hou ook wel van een beetje variatie.Prima te doen idd met vriezer. Echter als je het opwarmt in magnetron kest het wel weg gooien. In de wok pan op warmen is een must!
ja dat heb ik, maar bereid eten invriezen en ontdooien is toch smerig? ---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ---------- ok ok, misschien moet ik dat eens overwegen. Ik heb nu gewoon Musclemeat.nl producten en dat is ook erg chill. Binnen 5-10 minuten een verse maaltijd klaar. En ik hou ook wel van een beetje variatie.
Je hebt meer restjes dan wat er in iemand zijn hele kuurpakket zit![]()

Jullie kunnen het vreemd vinden maar voel me nu op dat beetje test en Bold veel beter en ik ga bijna even goed vooruit als tijdens de vorige blasts met hoge dosissen test/tren/mast...
Klinkt goe he
misschien ook eens proberen, welke dosis zet je nu. Nog nooit bold gebruikt dus zal ik me maar eerst eens wat inlezen, of heb jij wat eigen ervaringen + info, doe maar via pm als je wilt en tijd hebt!
Ik volg nog steeds
Lees verschillende menigen over bold, hoe lang zet je het nu al? Lees vooral dat je het pas laat merkt, hoog moet pakken en lang moet zetten (16wk)

beetje te hard door gegaan denk ik
dan nog 500 treden gedaan op de stairmaster.
Vanmorgend armen gaan trainen maar was een rustige training omdat een pees aan men linkerelleboog nog steeds ambetant doet.
Morgen gaan we benen trainen.
Net weer 250 test + 200 bold gezet en vind deze combi wel leuk, lekker veel honger en dikke pomp tijdens de trainingen.
Ik doe het nu veel anders dan eerst. Ik gooi gwn 1200 gram kip 800 gr groente en 400 gr tijst. Verdeel dit over 7 dagen. Ideaal![]()
Rechterknie wou niet echt mee dus dan maar de hams + kuiten wat harder aangepakt. Hoop van de week dan nog eens voorkant benen te kunnen trainen want op deze manier gaan ze niet groter worden.
Als het gewicht dan morgen hetzelfde is dan valt dit nog wel mee maar na al dat vreten van vorige week snap ik het niet echt....