Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ballen bro, heb je trouwens al eens bloedwerk laten doen ? je bent inmiddels al best lang on. gr sns

• Topic Starter Topic Starter
Nope geen bloedwerk meer.

In september is het wel de bedoeling om alles nog eens te laten nakijken.

---------- Toegevoegd 19 May 2015 om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst 18 May 2015 om 22:26 ----------

84 kg (kleine halve kilo erbij) deze morgen én scherper.... Laat me even genieten van dit moment :D

Goed bezig man! blijven gaan zou ik zeggen ;)
mocht het u intresseren heb de resultaten van men prostaat onderzoek.
Er is geen vergroting vastgesteld wel een ontsteking maar dit heeft niets met het kuren te maken zei de dokter. Dus nu aan de antibiotica en als het over is knal ik er ook weer meteen de spuit in :D zal wel niet te zwaar kuurtje worden enkel test en bold denk ik eens kijken hoe dat gaat jij gaat er toch goed op lees ik.

ja dat heb ik, maar bereid eten invriezen en ontdooien is toch smerig? ---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ---------- ok ok, misschien moet ik dat eens overwegen. Ik heb nu gewoon Musclemeat.nl producten en dat is ook erg chill. Binnen 5-10 minuten een verse maaltijd klaar. En ik hou ook wel van een beetje variatie.

Niet zo miepen mannen, het is gewoon prima te eten :P
Wel snel eten, want het droogt inderdaad uit. Maar ik zie mezelf al op het werk 2x per dag een koekenpan gebruiken om m'n eten te gaan staan bereiden.
Als je veel thuis zit zou je het kunnen overwegen lijkt me ja, maar niks zo makkelijk als 2 minuutjes magnetron en laaien! ;)

Goed bezig man! blijven gaan zou ik zeggen ;)
mocht het u intresseren heb de resultaten van men prostaat onderzoek.
Er is geen vergroting vastgesteld wel een ontsteking maar dit heeft niets met het kuren te maken zei de dokter. Dus nu aan de antibiotica en als het over is knal ik er ook weer meteen de spuit in :D zal wel niet te zwaar kuurtje worden enkel test en bold denk ik eens kijken hoe dat gaat jij gaat er toch goed op lees ik.

Goed dat je er met wat antibiotica weer vanaf bent normaal. Bij mij is nu alles ook weer normaal. Vraag me enkel af of het de tren of mast zou geweest zijn.

Test bold is lekker maar ik kan niet hoger dan 200 mg/week gaan want dan "explodeert" mijn bloeddruk :eek:

Op 200 mg is hij licht verhoogd maar ik krijg er wel een lekkere vasculariteit door :D

MAAR het is niet omdat ik goed op ga dat dat bij jou ook het geval gaat zijn. Ik groei zelfs op 30 mg anavar hahahaha

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ook net terug van de kiné en het was weeral nodig. Alles is weer losgezet en terug klaar om vanavond/vannacht borst/buik te gaan trainen.

mss eerder de tren EN de mast :P mijn vorige kuur had ik ook bold in wel samen met test en tren maar merkte toch ook goed de vollere look door de bold vooral de schouders waren echt veel verbeterd toen. mss dat ik er ook nog wel tren bij gooi volgende keer (waarschijnlijk) haha :D

Men vorige blast was vrij zwaar voor mij dus het kan...

Tren + bold zou idd een killercombi zijn maar men bloeddruk laat dit niet toe. Of de dokter moet wat bloeddrukverlagers voorschrijven en dan kan ik het wel eens proberen. Zou er dan echt een grellige bulk van kunnen maken :D

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Borst is al aangepakt en een iets rustigere training van gemaakt omdat ik deze middag nog bij de kiné zat om alles weer op zijn plaats te laten zetten.
Pomp was weer zalig maar er gaat hier thuis weer een virusje rond en men maag is al van gisteren ambetant aan het doen. Niet handig als je veel wilt eten.

Morgen rust.

Vanaf 27/10/2014... damn dat is toch al een tijdje eigenlijk nu ik het hier zo zie staan...

Hoe zit het bij jou? Al terug aan de slag of niet?

Laatst bewerkt:
Das een tijdje ja! Maar je kent je lichaam en luistert hier ook naar..dan kan het ook. Geen buitengewone doseringen die je gebruikt !
Nope ik nog steeds niet..geduld blijkt een schone zaak haha

En ik ga proberen om verder te gaan op lage doseringen want ik voel me gewoon véééél beter nu en het gainen begint nu ook weer goed te gaan. Bloeddruk blijft zo rond de 90/140-150 hangen en dat is voor mijn doen goed. Een echt lage bloeddruk ga ik nooit hebben.

Gisteren naar de kiné geweest en dat voel je wel de dag erna. Ben precies een vod nu haha.

Hoe langer je moet wachten hoe lekkerder het word als je terug kan starten...

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Bulking mode :cool:

:eatmeat:

Schoudertraining achter de rug en pffff het was ne goeie :D De stairmaster is ook iets zalig, op 15 minuten tijd na de training steendood :eek:

Nu eerst eten want voel me helemaal leeg. Appelmoes + rijst + kip, heb de suikers nodig en dan voor het slapen gaan nog 50 gram whey. GROEIEN sl*t :roflol:

Klinkt goed, altijd leuk als je je trainingen ook logt, interessant om te zien imo.
Appelmoes altijd lekker, veel te lang geleden eigenlijk! Geen Night Protein voor het slapen?

Ik doe vrij veel oefeningen en spring van de éne oefening naar de andere. Op het einde van een training moet ik soms al nadenken welke oefeningen ik juist allemaal gedaan heb... Laat staan de gewichten onthouden..

Mijn trainingen bevatten momenteel veel reps, bv: 20-15-12-10 en dat bevalt me wel. Elke training start met wat rug en buikoefeningen en 10 minuten cardio (stappen/fiets) om in de "sfeer" te komen.

Daarna de echte training en soms als ik nog niet genoeg heb dan spring ik op de stairmaster om het laatste eruit te persen.

Appelmoes is bij mij ook lang geleden en ben momenteel al dat lekkers weer aan het eten. Resultaat is dat men shape héél vol staat en hard. Benieuwd hoe lang dit nog gaat duren. Na een tijdje begint het vet dan toe te nemen en dat is het moment om weer wat strakker te gaan eten.

Deze morgen gaan trainen in do-it. Rug en buik. Ze hebben daar heel veel toestellen voor rug die ik in men huidige gym niet heb.
Morgen rust en maandag benen trainen.

Net benen getraind en ja hoor linkerknie heeft weer veel verpest. Ga eens een knieband of brace moeten gaan halen. Ik heb x benen en men rechteronderbeen staat niet helemaal juist haha :D dus dat wringt aan men knie. Oplossing was men benen breken en juist zetten maar dat wou mijn moeder mij niet aandoen toen ik kleintjes was.

Maar ja we doen maar verder met wat we hebben:cool: deze week doe ik nog wel eens een leg extension sessie op het einde van een training.

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

Met een dagje vertraging men test+bold gezet. Volgende week start ik met de test/deca/primo/aromasin.

Blast ( de restjes :D ) gaat zijn:

500-600 mg test E per week
200 mg deca per week (zeker 5-6 weken tot vail op is)
200 mg primo per week na 5 weken en als men vail op is dan ga ik over over masteron E 500mg/week om de boel wat harder te zetten ook 4-5 weken totdat de vail op is)
Starten met aromasin op 10mg/dag tot dat potje op is en dan overgaan op arimidex of als de gyno erger word dan zal er sneller worden overgegaan op arimidex.
Had graag wat dianabol genomen in het begin maar ga nu niet speciaal bestellen voor 1 potje :rolleyes:

Ben benieuwd naar de weging morgenvroeg ivm met een weekje vrij veel eten en niet altijd even clean :p

Morgen rustdag en vanaf woensdag weer knallen en starten met borst/triceps/buik.

Gewicht deze morgen was 84.4 kilo (+0.4) dus weer een beetje erbij maar niet veel als ik zie wat ik deze week naar binnen gegooid heb :eek:

Feedback van kennissen gaan steeds zo : Ben jij ontploft ofzo of wanneer ga je stoppen met bijkomen.

Dus we gaan stilletjes vooruit, traag maar steady :cool:

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Vandaag was rustdag maar kan me niet houden. Vanavond laat word de borst/triceps/buik aangepakt.

---------- Toegevoegd 27 May 2015 om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst 26 May 2015 om 20:04 ----------

Borst is klaar en bulk begint eindelijk aan te slaan. Massief en dik maar de lijnen waren een pak minder. Daarnet 86 kilo dus hou heel wat vocht vast. Dat zie je ook aan men buik savonds als je moet zoeken naar iets dat op buikspieren trekt hahaha. Gelukkig zie ik ze smorgens nog wel. Gaat wat worden als ik de test up en de deca/primo toevoeg :o De dianabol zal ik maar even zo laten :D

Morgen rust en donderdag schouders of rug trainen, hangt af van hoe ik me voel.

Gewicht deze morgen was 84.4 kilo (+0.4) dus weer een beetje erbij maar niet veel als ik zie wat ik deze week naar binnen gegooid heb :eek:

Feedback van kennissen gaan steeds zo : Ben jij ontploft ofzo of wanneer ga je stoppen met bijkomen.

Dus we gaan stilletjes vooruit, traag maar steady :cool:

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Vandaag was rustdag maar kan me niet houden. Vanavond laat word de borst/triceps/buik aangepakt.

---------- Toegevoegd 27 May 2015 om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst 26 May 2015 om 20:04 ----------

Borst is klaar en bulk begint eindelijk aan te slaan. Massief en dik maar de lijnen waren een pak minder. Daarnet 86 kilo dus hou heel wat vocht vast. Dat zie je ook aan men buik savonds als je moet zoeken naar iets dat op buikspieren trekt hahaha. Gelukkig zie ik ze smorgens nog wel. Gaat wat worden als ik de test up en de deca/primo toevoeg :o De dianabol zal ik maar even zo laten :D

Morgen rust en donderdag schouders of rug trainen, hangt af van hoe ik me voel.

the feeling when no abs :( :(

Jep dat is een kut gevoel maar smorgens zie ik ze nog wel :D

Haha welbekend gevoel :D tegen savonds echt een rond buikje hebben en smorgens opstaan shredded as phuck! We all know dem feels bros :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven