stickandstones
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zal wel niet te zwaar kuurtje worden enkel test en bold denk ik eens kijken hoe dat gaat jij gaat er toch goed op lees ik.ja dat heb ik, maar bereid eten invriezen en ontdooien is toch smerig? ---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ---------- ok ok, misschien moet ik dat eens overwegen. Ik heb nu gewoon Musclemeat.nl producten en dat is ook erg chill. Binnen 5-10 minuten een verse maaltijd klaar. En ik hou ook wel van een beetje variatie.

Goed bezig man! blijven gaan zou ik zeggen![]()
mocht het u intresseren heb de resultaten van men prostaat onderzoek.
Er is geen vergroting vastgesteld wel een ontsteking maar dit heeft niets met het kuren te maken zei de dokter. Dus nu aan de antibiotica en als het over is knal ik er ook weer meteen de spuit inzal wel niet te zwaar kuurtje worden enkel test en bold denk ik eens kijken hoe dat gaat jij gaat er toch goed op lees ik.

De stairmaster is ook iets zalig, op 15 minuten tijd na de training steendood 

dus dat wringt aan men knie. Oplossing was men benen breken en juist zetten maar dat wou mijn moeder mij niet aandoen toen ik kleintjes was.
deze week doe ik nog wel eens een leg extension sessie op het einde van een training.
) gaat zijn:

De dianabol zal ik maar even zo laten 
Gewicht deze morgen was 84.4 kilo (+0.4) dus weer een beetje erbij maar niet veel als ik zie wat ik deze week naar binnen gegooid heb
Feedback van kennissen gaan steeds zo : Ben jij ontploft ofzo of wanneer ga je stoppen met bijkomen.
Dus we gaan stilletjes vooruit, traag maar steady
---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------
Vandaag was rustdag maar kan me niet houden. Vanavond laat word de borst/triceps/buik aangepakt.
---------- Toegevoegd 27 May 2015 om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst 26 May 2015 om 20:04 ----------
Borst is klaar en bulk begint eindelijk aan te slaan. Massief en dik maar de lijnen waren een pak minder. Daarnet 86 kilo dus hou heel wat vocht vast. Dat zie je ook aan men buik savonds als je moet zoeken naar iets dat op buikspieren trekt hahaha. Gelukkig zie ik ze smorgens nog wel. Gaat wat worden als ik de test up en de deca/primo toevoegDe dianabol zal ik maar even zo laten
Morgen rust en donderdag schouders of rug trainen, hangt af van hoe ik me voel.