MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar blijven die goede foto's nou, jongen? [emoji123]

• Topic Starter Topic Starter
Er staan hier al meer foto's in dan in 98% van de overige kuurlogs dus niet klagen :D

We zullen nog wel zien ik train altijd alleen en ik zie men vrouw nog geen foto's van me nemen in men boxershort hahaaha.

Vandaag rug getraind en morgenavond gaan we schouders + armen doen. Training ging vrij goed al had ik weinig kracht maar dan hebben we maar wat meer herhalingen gedaan.

Zaterdag dagje Bobbejaanland (pretpark) en zondag rust denk ik.

Vandaag men laatste vail IGF opengedaan en ga deze op 50 mcg houden op trainingsdagen.

Om 21 uur naar de kine voor een "lekkere" fingerpoint sessie al gebruiken ze bij mij eerder hun ellebogen haha.

We zullen nog wel zien ik train altijd alleen en ik zie men vrouw nog geen foto's van me nemen in men boxershort hahaaha.

Vandaag rug getraind en morgenavond gaan we schouders + armen doen. Training ging vrij goed al had ik weinig kracht maar dan hebben we maar wat meer herhalingen gedaan.

Zaterdag dagje Bobbejaanland (pretpark) en zondag rust denk ik.

Vandaag men laatste vail IGF opengedaan en ga deze op 50 mcg houden op trainingsdagen.

Om 21 uur naar de kine voor een "lekkere" fingerpoint sessie al gebruiken ze bij mij eerder hun ellebogen haha.
Tijd dat we ng eens samenknallen bro gevolgd door een degelijke foto wat denk je ;) paar actieshots ^^

START!!!

En we zijn een paar dagjes vroeger begonnen met de nieuwe blast. Nog maar net begonnen en al een kleine wijziging haha. Wou eerst 5 weken primo nemen en dan overgaan op masteron maar we gaan de primo op 100 zetten en de mast op 250 per week.

Jullie zullen wel denken wtf gaat primo op 100 mg per week doen maar het is beter dan niets denk ik dan.

500 mg test e
200mg deca
250 masteron e
100 mg primo
10mg aromasin per dag

Bulken maar wil de lijnen een beetje in het zicht houden als het mogelijk is.

Als ik de 88 kg bereik met een aanvaardbaar vetpercentage ben ik heel blij ;) momenteel weeg ik 84.5 kilo smorgens. Vet% 9-10.

Kan zijn dat ik na een paar weken er nog wel wat dianabol+anavar in knal als het wat tegenvalt.

START!!!

En we zijn een paar dagjes vroeger begonnen met de nieuwe blast. Nog maar net begonnen en al een kleine wijziging haha. Wou eerst 5 weken primo nemen en dan overgaan op masteron maar we gaan de primo op 100 zetten en de mast op 250 per week.

Jullie zullen wel denken wtf gaat primo op 100 mg per week doen maar het is beter dan niets denk ik dan.

500 mg test e
200mg deca
250 masteron e
100 mg primo
10mg aromasin per dag

Bulken maar wil de lijnen een beetje in het zicht houden als het mogelijk is.

Als ik de 88 kg bereik met een aanvaardbaar vetpercentage ben ik heel blij ;) momenteel weeg ik 84.5 kilo smorgens. Vet% 9-10.

Kan zijn dat ik na een paar weken nog wel wat dianabol+anavar in knal als het wat tegenvalt.
Hhaha lekker bro aardige doseringen maar jij weet wat werkt voor je ;)! Heb je terug zin doen krijgen in dbol is het niet haha ^^ ga zo bene trainen bro! Post derna de workout!

Jep vind het eigenlijk al heel straf dat ik nog altijd geen dianabol heb genomen de voorbije maanden... Vroeger nam ik dat als snoepjes haha.

Benen is voor mij smaandags.

Train ze!!

ging jij geen tbol nemen :-p

Neen maar dianabol gaat er zeker nog bijkomen. Denk over een week of 2-3.

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Net gedaan met schouders en kuiten. Was een goede training. Nu zalm eten met aardappelen in de schil, jammie.

Morgen een pretpark doen dus op gebied van eten zal het morgen wat losser zijn haha.

Pretpark was leuk maar wel vermoeiend. Thuisgekomen en 2 uur effe van de wereld geweest:D

Begin weer moe te worden overdag, echt moe. Zou overal kunnen slapen rond 14 uur:o

Vandaag geen training. Morgen vliegen we er terug in met borst en armen.

Training gisteren (borst + armen) ging goed. Dikke pomp en kracht was ook vrij goed. Zeker 6 oefeningen voor borst gedaan en wou maar blijven gaan :D Borst voelt stijf aan dus het was goed:p

Daarnet benen gedaan en was lang geleden dat we nog eens zo diep zijn kunnen gaan tijdens benentraining. Gewichten waren niet superzwaar maar veel herhalingen gedaan en weinig last gehad van men knie. Wou ook nog kuiten doen maar na 8 herhalingen ben ik er maar mee gestopt, tvat was helemaal leeg.
Leg extensions heb ik achterwege gelaten, deze doe ik later op de week maar dan enkel leg extensions voor een setje of 10 met veel herhalingen tot de krampen onhoudbaar worden :D

Gewicht vanmorgen was 84.6 kilo terwijl ik maandagmorgen 52.2 kilo woog. Maar we blijven héél stilletje gainen terwijl het vet% stabiel blijft. Morgen start ik met de deca + mast. Het verhogen van de test voel ik wel al aan men libido, alles is lekker (female's) op dit moment :D

Meer eten is moeilijk op dit moment want ik voel aan mijn maag dat ik nu op men max zit en een hongevoel heb ik niet meer. Al een paar nachten snachts wakker geworden met kotsneigingen, lekker hoor. Moet dan even goed slikken, beetje water drinken en met men hoofd iets hoger liggen.

Morgen rustdag en donderdag rug of schouders knallen.

van 52,2 naar 84,6? :p

Allez de eerste inject van de nieuwe blast met deca + mast zit erin. Test zat er ook bij en ga die nu even op 500 mg/week houden. Verhogen doe ik na een paar weken wel.

Deze eerste week is het dan:

500 mg test E
200 mg deca
100 mg primo
250 mg mast E

Ik eet momenteel vrij veel voor mijn doen en heb het gevoel dat ik er voller uitzie maar ook vrij lean blijf.

Morgen gaan we schouders trainen met een beetje armen.
Borst is beetje stijf van maandag en de benen voelen ook lekker aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven