Pumpie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 440
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er staan hier al meer foto's in dan in 98% van de overige kuurlogs dus niet klagen![]()

Tijd dat we ng eens samenknallen bro gevolgd door een degelijke foto wat denk jeWe zullen nog wel zien ik train altijd alleen en ik zie men vrouw nog geen foto's van me nemen in men boxershort hahaaha.
Vandaag rug getraind en morgenavond gaan we schouders + armen doen. Training ging vrij goed al had ik weinig kracht maar dan hebben we maar wat meer herhalingen gedaan.
Zaterdag dagje Bobbejaanland (pretpark) en zondag rust denk ik.
Vandaag men laatste vail IGF opengedaan en ga deze op 50 mcg houden op trainingsdagen.
Om 21 uur naar de kine voor een "lekkere" fingerpoint sessie al gebruiken ze bij mij eerder hun ellebogen haha.
paar actieshots ^^Tijd dat we ng eens samenknallen bro gevolgd door een degelijke foto wat denk jepaar actieshots ^^
Tijd dat we ng eens samenknallen bro gevolgd door een degelijke foto wat denk jepaar actieshots ^^

Idd
! Waren telkens top trainingen ^^U wh0t m8
momenteel weeg ik 84.5 kilo smorgens. Vet% 9-10.Hhaha lekker bro aardige doseringen maar jij weet wat werkt voor jeSTART!!!
En we zijn een paar dagjes vroeger begonnen met de nieuwe blast. Nog maar net begonnen en al een kleine wijziging haha. Wou eerst 5 weken primo nemen en dan overgaan op masteron maar we gaan de primo op 100 zetten en de mast op 250 per week.
Jullie zullen wel denken wtf gaat primo op 100 mg per week doen maar het is beter dan niets denk ik dan.
500 mg test e
200mg deca
250 masteron e
100 mg primo
10mg aromasin per dag
Bulken maar wil de lijnen een beetje in het zicht houden als het mogelijk is.
Als ik de 88 kg bereik met een aanvaardbaar vetpercentage ben ik heel blijmomenteel weeg ik 84.5 kilo smorgens. Vet% 9-10.
Kan zijn dat ik na een paar weken nog wel wat dianabol+anavar in knal als het wat tegenvalt.
! Heb je terug zin doen krijgen in dbol is het niet haha ^^ ga zo bene trainen bro! Post derna de workout!
Borst voelt stijf aan dus het was goed

Het bloed zit nog beneden 

Zit het bij jou niet altijd beneden bro [emoji204]haha, ben er na een benentraining niet helemaal bijHet bloed zit nog beneden [emoji14]
85.2 bedoelde ik uiteraard![]()