Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
100 mg primo elke dag? Primo moet je toch juist hoog doseren voor de gewenste resultaten?

Allez de eerste inject van de nieuwe blast met deca + mast zit erin. Test zat er ook bij en ga die nu even op 500 mg/week houden. Verhogen doe ik na een paar weken wel.

Deze eerste week is het dan:

500 mg test E
200 mg deca
100 mg primo
250 mg mast E

Ik eet momenteel vrij veel voor mijn doen en heb het gevoel dat ik er voller uitzie maar ook vrij lean blijf.

Morgen gaan we schouders trainen met een beetje armen.
Borst is beetje stijf van maandag en de benen voelen ook lekker aan.
Weder zeer interessante mix van middelen als mede de dosering ^^ benieuwd wat het je gaat brengen bro! Binnenkort nog eens samen knallen he?!

Hee Beest !

Im in following youre blast :P

mvg SindaCate

• Topic Starter Topic Starter
100 mg primo elke dag? Primo moet je toch juist hoog doseren voor de gewenste resultaten?

100 mg primo per week. Had nog een vail staan (ben mijn restjes aan het opwerken). Vanaf volgende week zet ik de primo op 200 mg/week. Ben benieuwd wat het samen met de mast gaat doen.

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Hee Beest !

Im in following youre blast :P

mvg SindaCate

Welkom ;)

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Weder zeer interessante mix van middelen als mede de dosering ^^ benieuwd wat het je gaat brengen bro! Binnenkort nog eens samen knallen he?!

Ben ook benieuwd wat het me gaat brengen. Met 4 mooie kilo's zou ik al heel blij zijn :)

Geef me even je trainingstijden + welke spiergroepen die gaat doen volgende week, dan kan ik zien wat ik kan regelen.

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Vandaag volledig plat, moe en leeg thuisgekomen van het werk dus tijd om eens stevig te cheaten. Het is friet geworden met een vissaté en een blikje cola. Ben terug in orde nu:D

Sebiet schouders gaan trainen, heb er zin in :lifter:

Vandaag volledig plat, moe en leeg thuisgekomen van het werk dus tijd om eens stevig te cheaten. Het is friet geworden met een vissaté en een blikje cola. Ben terug in orde nu:D

Ben ook beniwued wat de primo en mast gaan brengen.

Lekker is dat dan hea :P z"on cheatje :P

Mvg SindaCate

Ben ook beniwued wat de primo en mast gaan brengen.

Lekker is dat dan hea :P z"on cheatje :P

Mvg SindaCate

Ik ga vanaf nu wel meerdere keren cheaten want ik verlies alleen maar gewicht:mad:

Vandaag 33 graden en dat was leuk heel de dag ik het zonnetje liggen schuppen en breken, pfff. 5 liter water en 0.5 liter cola en dan nog leeg en plat thuiskomen:mad:

We zijn dan savonds nog rug gaan trainen maar pomp was er amper en kracht was ook verdwenen. Training om snel te vergeten.

Dit weekend mij maar eens goed laten gaan met het eten want de weegschaal gaf deze morgend 83 kilo aan. Oké wel Ripped en vocht was ook weg maar toch, jullie snappen het gevoel wel;)

En we zijn terug :cool:

Dit weekend gecheat dat het niet meer normaal was en heb amper een druppel drinkwater aangeraakt. Ice tea green, cassis, cola enz... gedronken. Ja heb me volledig laten gaan om vanaf morgenvroeg alles weer volgens het boekje te doen.

Dianabol komt er eind deze week ook al bij want wil nu echt wel wat gewicht gaan gainen, hang al veel te lang op die 83-85 kilo en dat begint nu wel te wringen.

Week 2 is gestart en word

550 mg test E
200 mg primo
250 mg deca
250 mg masteron E
0.5mg arimidex/dag

300mg test +200 mg primo is net gezet. Woensdag de rest voor deze week.

Zat er vrijdagavond een beetje door maar ben weer helemaal opgeladen. Dit weekend ook weer wat mooie commentaar gekregen van enkele mensen ivm de vooruitgang en hoe ik er nu uitzie dus dat helpt toch ook wel wat :)

Morgen is maandag dus gaan we nog eens mee doen met de nationale chest day :D

Gewicht verliezen op het moment dat het niet je doelstelling is altijd vervelend inderdaad :P

Hier vandaag ook chest day , twee weekjes uitzingen en gaat de pin die hier ook weer in

mvg SindaCate

Idd meer eten dan gewoonlijk + starten van een blast en dan afvallen is wel effe van :eek:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daarnet borst + triceps gaan trainen en stond weer op springen. Aders tot in men nek, rug. Men borst dat bijna tegen men kin knalde van de pomp dat erin zat :D Men ANIMAL shirtjes worden te klein :p

Morgen wegen maar als ik terug op 84.5 sta ben ik al blij. Men buik staat wel vrij lean smorgens dus dat is het teken dat men vet% een beetje is gezakt en ik weinig last heb van vocht.

84.7 kg en vrij strakke buik. Sta terug vrij hard.

Dat vraagt op een pic natuurlijk ;')

Binnenkort nog wel eens een pic maken. Ben blij met hoe ik nu sta, terwijl ik vrij veel eet en niet altijd even clean. Benieuwd wanneer dit gaan omslagen en het vet gaan beginnen toenemen.

Wel heb ik al een paar dagen lichte hoofdpijn en komt er terug wat leven in men knobbel (gyno). Zal de arimidex naar 1mg/dag moeten zetten. Bloeddruk ligt nog steeds rond 90/150 dus dat is oke dus daar kan de hoofdpijn al niet van komen.

---------- Toegevoegd 10 June 2015 om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst 9 June 2015 om 13:58 ----------

Net gedaan met de benen en het ging lekker. Bijna geen pijntjes meer dus de deca is zijn werk aan het doen denk ik. Was heel rustig zo laat in de gym en was zalig dat ik eens kon roepen zonder dat er iemand bijna van zijn crosstrainer valt van het verschieten. Heb me helemaal kunnen laten gaan op de leg press en een nieuw record geduwd :D 400 kilo aan gewicht lag erop en toen heb ik me eens moeten kwaad maken maar was zalig om dat 7 keer weg te duwen.

Denk dat ze mijn deca verwisseld hebben met tren want ik loop wat ambetant rond en zit met vrij veel agressie in mij. Kan ook door de test zijn die nu op 500 staat maar het is iets dat mij en men vrouw opvalt sinds vorige week.

Morgen start ik met de dianabol en hoop dat dat nog een kleine boost gaat geven ivm men gewicht. Daarnet 86.2 kilo op de weegschaal maar was wel precies 5 maanden zwanger hahaha. Smorgens buikje plat savonds zwanger :D

Heb daarnet nog eens een spiegelfoto genomen met dezelfde pose van tijdens men vorige blast met test/tren en ik vind dat er vooruitgang geboekt is en deze blast is maar net gestart. Vorige foto was met pomp getrokken en de nieuwe net na een benentraining dus veel pomp had ik niet hahaha.

effe uploaden en hierbij zetten.

---------- Toegevoegd om 00:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------
scbcle.jpg

---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:36 ----------

Nog een borst foto voor de liefhebbers :D

2rff30g.jpg

mooie t**ten ben jelly op die separatie

hahaha maar tijdens een training en met een dikke pomp, aders overal ziet het er wel beter uit.

Maar op gebied van borst heb ik wel goede genetics :p

Idd meer eten dan gewoonlijk + starten van een blast en dan afvallen is wel effe van :eek:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daarnet borst + triceps gaan trainen en stond weer op springen. Aders tot in men nek, rug. Men borst dat bijna tegen men kin knalde van de pomp dat erin zat :D Men ANIMAL shirtjes worden te klein [emoji14]

Morgen wegen maar als ik terug op 84.5 sta ben ik al blij. Men buik staat wel vrij lean smorgens dus dat is het teken dat men vet% een beetje is gezakt en ik weinig last heb van vocht.
Komt helemaal goed man ;)!
Het gewicht zal er rap genoeg terug aankomen. En je shirts worden nu al te klein. Haha dat belooft voor binnen paaar weken. Dbol komt er ook in zeker?

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

Binnenkort nog wel eens een pic maken. Ben blij met hoe ik nu sta, terwijl ik vrij veel eet en niet altijd even clean. Benieuwd wanneer dit gaan omslagen en het vet gaan beginnen toenemen.

Wel heb ik al een paar dagen lichte hoofdpijn en komt er terug wat leven in men knobbel (gyno). Zal de arimidex naar 1mg/dag moeten zetten. Bloeddruk ligt nog steeds rond 90/150 dus dat is oke dus daar kan de hoofdpijn al niet van komen.

---------- Toegevoegd 10 June 2015 om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst 9 June 2015 om 13:58 ----------

Net gedaan met de benen en het ging lekker. Bijna geen pijntjes meer dus de deca is zijn werk aan het doen denk ik. Was heel rustig zo laat in de gym en was zalig dat ik eens kon roepen zonder dat er iemand bijna van zijn crosstrainer valt van het verschieten. Heb me helemaal kunnen laten gaan op de leg press en een nieuw record geduwd :D 400 kilo aan gewicht lag erop en toen heb ik me eens moeten kwaad maken maar was zalig om dat 7 keer weg te duwen.

Denk dat ze mijn deca verwisseld hebben met tren want ik loop wat ambetant rond en zit met vrij veel agressie in mij. Kan ook door de test zijn die nu op 500 staat maar het is iets dat mij en men vrouw opvalt sinds vorige week.

Morgen start ik met de dianabol en hoop dat dat nog een kleine boost gaat geven ivm men gewicht. Daarnet 86.2 kilo op de weegschaal maar was wel precies 5 maanden zwanger hahaha. Smorgens buikje plat savonds zwanger :D

Heb daarnet nog eens een spiegelfoto genomen met dezelfde pose van tijdens men vorige blast met test/tren en ik vind dat er vooruitgang geboekt is en deze blast is maar net gestart. Vorige foto was met pomp getrokken en de nieuwe net na een benentraining dus veel pomp had ik niet hahaha.

effe uploaden en hierbij zetten.

---------- Toegevoegd om 00:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------
scbcle.jpg

---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:36 ----------

Nog een borst foto voor de liefhebbers :D

2rff30g.jpg

Volle chest bro niiiceee !

Mercikes en we zijn officieel gestart met de dianabol. Ben alleen nog aan het twijfelen of ik zou starten met 30 mg/dag ipv 45mg.
Ik herinner me mijn eerste naposimmekes nog heel goed. 30 mg daarvan waren 6 tabs en woohoo dat was heftig, inclusief koppijn, grieperig enz. Maar gainen gelijk gek :D

Vandaag is men dochter geveld door de buikgriep dus er hangt een zure geur in huis. Hoop dat ik maar geen buikgriep krijg de komende dagen:o

Vandaag rustdag, en morgen gaan we shouders + beetje armen + kuiten trainen.

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

Dianabol ga ik al zeker tot in het weekend op 30 m/dag houden. Dan zien hoe ik erop reageer en eventueel op 45mg/dag zetten.

Morgen schouders trainen en heb er al serieus veel zin in. Vandaag rustdag en ik zou eigenlijk zo naar de gym kunnen rijden maar we zullen morgen wel gaan, rusten moet ook gebeuren :)

Nice photeo's ikke,,

inderdaad goed borst !

Ik begin ook met knallen aankomende week !

Mercikes en Succes!

ziet er goed uit bro.

Hoe oud ben je eigenlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven