laurens700
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weder zeer interessante mix van middelen als mede de dosering ^^ benieuwd wat het je gaat brengen bro! Binnenkort nog eens samen knallen he?!Allez de eerste inject van de nieuwe blast met deca + mast zit erin. Test zat er ook bij en ga die nu even op 500 mg/week houden. Verhogen doe ik na een paar weken wel.
Deze eerste week is het dan:
500 mg test E
200 mg deca
100 mg primo
250 mg mast E
Ik eet momenteel vrij veel voor mijn doen en heb het gevoel dat ik er voller uitzie maar ook vrij lean blijf.
Morgen gaan we schouders trainen met een beetje armen.
Borst is beetje stijf van maandag en de benen voelen ook lekker aan.
Hoogstwaarschijnlijk omdat alle primo fake is en er gewoon een mg of 50 test prop in zit.100 mg primo elke dag? Primo moet je toch juist hoog doseren voor de gewenste resultaten?
100 mg primo elke dag? Primo moet je toch juist hoog doseren voor de gewenste resultaten?
Hee Beest !
Im in following youre blast
mvg SindaCate

Weder zeer interessante mix van middelen als mede de dosering ^^ benieuwd wat het je gaat brengen bro! Binnenkort nog eens samen knallen he?!

Vandaag volledig plat, moe en leeg thuisgekomen van het werk dus tijd om eens stevig te cheaten. Het is friet geworden met een vissaté en een blikje cola. Ben terug in orde nu
Ben ook beniwued wat de primo en mast gaan brengen.
Lekker is dat dan heaz"on cheatje
Mvg SindaCate

Men ANIMAL shirtjes worden te klein 
400 kilo aan gewicht lag erop en toen heb ik me eens moeten kwaad maken maar was zalig om dat 7 keer weg te duwen.

Komt helemaal goed manIdd meer eten dan gewoonlijk + starten van een blast en dan afvallen is wel effe van
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daarnet borst + triceps gaan trainen en stond weer op springen. Aders tot in men nek, rug. Men borst dat bijna tegen men kin knalde van de pomp dat erin zatMen ANIMAL shirtjes worden te klein [emoji14]
Morgen wegen maar als ik terug op 84.5 sta ben ik al blij. Men buik staat wel vrij lean smorgens dus dat is het teken dat men vet% een beetje is gezakt en ik weinig last heb van vocht.
! Binnenkort nog wel eens een pic maken. Ben blij met hoe ik nu sta, terwijl ik vrij veel eet en niet altijd even clean. Benieuwd wanneer dit gaan omslagen en het vet gaan beginnen toenemen.
Wel heb ik al een paar dagen lichte hoofdpijn en komt er terug wat leven in men knobbel (gyno). Zal de arimidex naar 1mg/dag moeten zetten. Bloeddruk ligt nog steeds rond 90/150 dus dat is oke dus daar kan de hoofdpijn al niet van komen.
---------- Toegevoegd 10 June 2015 om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst 9 June 2015 om 13:58 ----------
Net gedaan met de benen en het ging lekker. Bijna geen pijntjes meer dus de deca is zijn werk aan het doen denk ik. Was heel rustig zo laat in de gym en was zalig dat ik eens kon roepen zonder dat er iemand bijna van zijn crosstrainer valt van het verschieten. Heb me helemaal kunnen laten gaan op de leg press en een nieuw record geduwd400 kilo aan gewicht lag erop en toen heb ik me eens moeten kwaad maken maar was zalig om dat 7 keer weg te duwen.
Denk dat ze mijn deca verwisseld hebben met tren want ik loop wat ambetant rond en zit met vrij veel agressie in mij. Kan ook door de test zijn die nu op 500 staat maar het is iets dat mij en men vrouw opvalt sinds vorige week.
Morgen start ik met de dianabol en hoop dat dat nog een kleine boost gaat geven ivm men gewicht. Daarnet 86.2 kilo op de weegschaal maar was wel precies 5 maanden zwanger hahaha. Smorgens buikje plat savonds zwanger
Heb daarnet nog eens een spiegelfoto genomen met dezelfde pose van tijdens men vorige blast met test/tren en ik vind dat er vooruitgang geboekt is en deze blast is maar net gestart. Vorige foto was met pomp getrokken en de nieuwe net na een benentraining dus veel pomp had ik niet hahaha.
effe uploaden en hierbij zetten.
---------- Toegevoegd om 00:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------
![]()
---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:36 ----------
Nog een borst foto voor de liefhebbers
![]()