Vandaag borst + triceps + kuiten getraind. Ook voor de eerste keer pullovers gedaan met dumbell voor borst

en deze blijft er voorlopig in want ik voelde hem goed haha. Dan overgegaan op dips en nog 1 oefening voor triceps maar heb geen idee hoe die noemt
Ziekste pomp tot nu toe gehad tijdens een training en ben echt wel massa aan het pakken nu want men animal shirtjes beginnen te spannen (Large). Heb men carbs wat verhoogd en eiwitten blijven hetzelfde. Ik ga er de laatste weken een patat op geven en dat gaat geen probleem geven met de feestdagen in aantocht

Zit wel weer met een zwelling in men rechterbil en voelt weer hard aan pfff ben er toch echt gevoelig voor precies... De eerste inject in de bil was pijnloos en de dagen erna geen last, tweede inject heb ik nu dus dit weer voor. Men schouder is nu pas net terug normaal na de eerste inject ong. 2 weken geleden

Met men benen weinig last van de injects.
Morgenvroeg wegen en kan nu al zeggen dat er weer wat gewicht bij is kan niet anders als ik in de spiegel kijk

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------
Heb me maar eens bezig gehouden met men voeding omdat ik ondertussen bewust mijn pasta + rice powder heb verhoogd en wat eieren heb toegevoegd vorige week en ik nu echt wel terug ben aan het bijkomen. Resultaat is dat ik toch aardig wat hoger zit dan dat ik dacht
Ben niet iemand die elke dag men voeding uitrekent. Als ik voel dat ik sneller honger krijg dan verhoog ik rustig aan maar op den duur tikt dat wel redelijk aan... Daarmee dat ik er deze avond is ben voor gaan zitten om het uit te rekenen
Zit de laatste 7 dagen op ongeveer 3500 kcal op niet trainingsdagen en 3830 op trainingsdagen.
Deze week ga ik naar 3810 op niet trainingsdagen en 4090 op trainingsdagen.
Schema:
1. 100 gram rice powder + 40 gram hydro whey.
2. 2 bananen
3. omelet 4 eieren + 40 gram jonge kaas + 180 gram meergranen brood.
4. 100 gram rice powder + 40 gram rice powder.
5. 100 gram rijst + 150 gram kip/vlees/vis + 150 gram groenten.
6. 100 gram volkoren pasta + 220 gram zelfgemaakte tomatensaus met low fat gehakt (MM).
7. 40 gram all day protein voor bedtime.
** postworkout: 40 gram hydro whey + 1 banaan.
4090 kcal / 323 Ei / 484 KH / 103 vet.
In een cut gaat het brood eruit en word vervangen door rijst of pasta en alle carbs in de maaltijden gaan per week ongeveer met 15 gram naar beneden. Gaat het te afvallen te snel dan regel ik dit steeds met mijn carb inname.
Aanbevelingen zijn altijd welkom hou er wel rekening mee dat dit een bulk is en ik niet graag eet (vaste voeding) dus ben een grote voorstander van dikke shakes