XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou ook niet bang zijn om gewicht te verliezen in cruise. Wat je verliest is vocht..heb je niet veel aan. Mijn cruise is morgen afgelopen...3kg kwijt maar heb wel 4 weken onder onderhoud gegeten met een aantal zero carbs dagen. Krachtverlies is hiermee echt NUL, ben zelfs kwa kracht (vooral uithouding) vooruit gegaan. Even cruisen voelde wel goed...nu weer zin in de blast! Dus niet druk maken om cruise...gewoon denken dat je 'on' bent..wat feitelijk ook zo is.

Eerste keer tren?

• Topic Starter Topic Starter
Net even nagekeken en heb nog 11ml primo over dus nog voor 3 volle weken of toch bijna. Test heb ik nog genoeg van liggen.
Dan zou rond 3 januari 2015 mijn laatste inject zijn van deze blast en dan heeft deze 10 weken geduurd.

Sebiet aan de nasi + Mi fang van de meeneemchinees beginnen sé, gaat smaken haha

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

Zou ook niet bang zijn om gewicht te verliezen in cruise. Wat je verliest is vocht..heb je niet veel aan. Mijn cruise is morgen afgelopen...3kg kwijt maar heb wel 4 weken onder onderhoud gegeten met een aantal zero carbs dagen. Krachtverlies is hiermee echt NUL, ben zelfs kwa kracht (vooral uithouding) vooruit gegaan. Even cruisen voelde wel goed...nu weer zin in de blast! Dus niet druk maken om cruise...gewoon denken dat je 'on' bent..wat feitelijk ook zo is.

Eerste keer tren?

Waar vind ik de log van je nieuwe blast :p

Om gewicht kwijt te raken in de cruise heb ik geen bang en daarom denk ik dat deze laatste weken niet echt naar de kcals ga kijken en ik gewoon even ga door eten. Mijn hartslag tikt toch degelijk door dus dat is al een mooie verbranding van kcals.

Uithouding is bij mij momenteel ook slecht maar dit komt gewoon door de snelle gewichtstoename de laatste tijd veronderstel ik.

Tren E heb ik vroeger eens geprobeerd maar dat heb ik maar een paar weken vol gehouden. Ik zag er elke week beter en beter uit maar voelde me elke week slechter en slechter hahaha. Dus ben benieuwd wat dit gaat brengen binnenkort.

Jaa daar ben ik ook benieuwd naar! Voor mij nooit meer tren iig. Niet met gezin en werk..ik word er veelste agressief / impulsief van.
Ik ga niet loggen hier...helaas.
Zal af en toe wel wat posten maar een log zie ik niet zo zitten op dit board.

Jaa daar ben ik ook benieuwd naar! Voor mij nooit meer tren iig. Niet met gezin en werk..ik word er veelste agressief / impulsief van.
Ik ga niet loggen hier...helaas.
Zal af en toe wel wat posten maar een log zie ik niet zo zitten op dit board.

Inderdaad tren E is iets heftig en ik hoop dat ik er nu wat beter tegen kan :D

Mijn logje hier is voor een deel voor mezelf omdat ik nogal veel wijzigingen durf doen tijdens een cycle :o en ik dat over 5 maanden echt niet meer weet wanneer ik nu de dosis verhoogd heb of iets heb toegevoegd enz....

En uiteraard voor de tips en dergelijke ook ;)

Inderdaad tren E is iets heftig en ik hoop dat ik er nu wat beter tegen kan :D

Mijn logje hier is voor een deel voor mezelf omdat ik nogal veel wijzigingen durf doen tijdens een cycle :o en ik dat over 5 maanden echt niet meer weet wanneer ik nu de dosis verhoogd heb of iets heb toegevoegd enz....

En uiteraard voor de tips en dergelijke ook ;)

Ja ik hou dit allemaal bij op mn telefoon in de agenda.
Is voor mij makkelijk terug te lezen en staat mooi op datum.

Vandaag borst + triceps + kuiten getraind. Ook voor de eerste keer pullovers gedaan met dumbell voor borst :o
en deze blijft er voorlopig in want ik voelde hem goed haha. Dan overgegaan op dips en nog 1 oefening voor triceps maar heb geen idee hoe die noemt :p

Ziekste pomp tot nu toe gehad tijdens een training en ben echt wel massa aan het pakken nu want men animal shirtjes beginnen te spannen (Large). Heb men carbs wat verhoogd en eiwitten blijven hetzelfde. Ik ga er de laatste weken een patat op geven en dat gaat geen probleem geven met de feestdagen in aantocht :D:D:D

Zit wel weer met een zwelling in men rechterbil en voelt weer hard aan pfff ben er toch echt gevoelig voor precies... De eerste inject in de bil was pijnloos en de dagen erna geen last, tweede inject heb ik nu dus dit weer voor. Men schouder is nu pas net terug normaal na de eerste inject ong. 2 weken geleden :rolleyes:
Met men benen weinig last van de injects.

Morgenvroeg wegen en kan nu al zeggen dat er weer wat gewicht bij is kan niet anders als ik in de spiegel kijk :cool:

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Heb me maar eens bezig gehouden met men voeding omdat ik ondertussen bewust mijn pasta + rice powder heb verhoogd en wat eieren heb toegevoegd vorige week en ik nu echt wel terug ben aan het bijkomen. Resultaat is dat ik toch aardig wat hoger zit dan dat ik dacht :D

Ben niet iemand die elke dag men voeding uitrekent. Als ik voel dat ik sneller honger krijg dan verhoog ik rustig aan maar op den duur tikt dat wel redelijk aan... Daarmee dat ik er deze avond is ben voor gaan zitten om het uit te rekenen :eek:

Zit de laatste 7 dagen op ongeveer 3500 kcal op niet trainingsdagen en 3830 op trainingsdagen.

Deze week ga ik naar 3810 op niet trainingsdagen en 4090 op trainingsdagen.

Schema:

1. 100 gram rice powder + 40 gram hydro whey.
2. 2 bananen
3. omelet 4 eieren + 40 gram jonge kaas + 180 gram meergranen brood.
4. 100 gram rice powder + 40 gram rice powder.
5. 100 gram rijst + 150 gram kip/vlees/vis + 150 gram groenten.
6. 100 gram volkoren pasta + 220 gram zelfgemaakte tomatensaus met low fat gehakt (MM).
7. 40 gram all day protein voor bedtime.

** postworkout: 40 gram hydro whey + 1 banaan.

4090 kcal / 323 Ei / 484 KH / 103 vet.

In een cut gaat het brood eruit en word vervangen door rijst of pasta en alle carbs in de maaltijden gaan per week ongeveer met 15 gram naar beneden. Gaat het te afvallen te snel dan regel ik dit steeds met mijn carb inname.

Aanbevelingen zijn altijd welkom hou er wel rekening mee dat dit een bulk is en ik niet graag eet (vaste voeding) dus ben een grote voorstander van dikke shakes :D

Gewicht deze morgen was 81.5kilo :D We zijn nu 7 weken ver.

Aromasin terug op 10 mg/dag.

Ooh goed man!
80kg grens ben je ruim over nu!
Zie je dat blokken van oestrogeen de gains niet volledig stopt.
Misschien dat het iets invloed heeft maar niet zodanig dat je niks bijkomt.

:eek:

haha De knobbel werd werd weer wat gevoeliger/pijnlijker dus terug op 10 mg/dag nu. Rechterkant heeft nergens last van.

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Ooh goed man!
80kg grens ben je ruim over nu!
Zie je dat blokken van oestrogeen de gains niet volledig stopt.
Misschien dat het iets invloed heeft maar niet zodanig dat je niks bijkomt.

Niet volledig nee maar als ik die niet nodig had gehad dan zat ik al bijna tegen de 85 kg denk ik :eek: wel met een dikke vochtkop :D

Door de Aro blijft mijn bloeddruk ook onder controle en de shape blijft vrij lean vind ik na bijna 9 kilo extra :cool: Het gewicht s'avonds met s' morgens scheelt max 1.2 kilo tot nu toe en dat is vroeger wel anders geweest :p

Ja vocht heb je niks aan. Je hebt meer aan netto kilo's...die zijn ook goed te behouden.
Beter langzaam kwaliteit dan opblazen.

Ik ga aan de arimidex gaan vanaf morgen en zien wat dat doet want ik begin een beetje ambetant te worden :( aromasin uppen naar 20 mg/dag is misschien ook een optie maar ik vrees dat dat niet veel zal helpen. Daarmee dat ik ari wil gebruiken en als het verdwijnt dan terug overgaan op aromasin. Tips zijn welkom!

Maar nu het leuke: vandaag weer lekker de rug mogen slopen en het ging weer zeer goed. Dikke pomp in de lats :p concentreer me nu wat meer op de lats omdat ik vroeger toch een pak wijder was dus dan moet dat nu ook weer lukken haha. Morgen rustdag. Wou nog wat biceps doen maar na 1 setje er maar mee opgehouden. Het vat was op.

Voeding gaat vrij gemakkelijk naar binnen.

Ben wel enkel zo lui als iets, slenter gewoon heel de dag rond en zou op elk moment van de dag kunnen slapen. Na deze week heb ik 2 weken vrij en dat heb ik wel nodig want op het werk gaat het echt niet vooruit nu. Daar moet ik in de toekomst toch iets op vinden...

Laatst bewerkt:
Pics zien er goed uit kerel! Best wel jelly op die back double biceps :D Nice lats ook!

Keep it up! :)

Mercikes. Had beter gisteren een foto laten nemen van men rug na de training als ik in de spiegel keek. Damn wat pomp allemaal niet kan doen. haha

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Bijna 3 dagen bezig met 4090 kcal schema en ik word voller en droger :eek: Gewicht blijft hetzelfde.
Begin serieus wat "mood swings" te krijgen de laatste tijd..gevolg van de Anti E's?

Vandaag de arimidex op 1 mg/dag gestart.

Vandaag waren de benen weer aan de beurt. Wel veel te veel last aan de knieen om een deftige training te kunnen afwerken. Kan dit door de arimidex/aromasin komen? Want ik merk wel dat dat héél veel vocht verwijderd uit je lichaam...
Gewicht blijft nog steeds gelijk ondanks dat ik momenteel vrij hoog in kcal's zit.

Morgen schouders + een beetje armen en dan s'avonds gaan we naar dit:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=LyPK10KPI5w

Gaat een feestje worden denk ik...mooie start om de kerstvakantie te beginnen :D :D

Gisteren middag schouders + armen gedaan.

En gisterenavond een feestje gebouwd in het sportpaleis + later nog ergens anders :D

Pff vandaag gaat een rustig dagje worden en veel zal ik niet eten vandaag:o Als je niet meer gewoon bent van te feesten.....

.

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Arimidex doet zijn werk heb ik het idee. ik ga de dosis verlagen naar 0.5 mg/dag. Van gainen is nog maar weinig sprake meer ondanks ik deze week 4000 kcal per dag heb binnen gegooid :o arimidex de schuldige? Straks ga ik nog gainen in men cruise als ik stop met de ari/aro...

Daarnet weer 200mg primo en 250 mg test gezet. Rond 4 januari is normaal mijn laatste inject al is de kans groot dat ik vanaf deze week de primo up (heb nog 700mg) zodat ik sneller kan gaan cruisen.
Daarna gaan we een echte bulk doen met test/bold/ tren of mast. Al denk ik dat ik weer geen 7 mooie kilo ga bijkomen met een nieuwe blast. Over de tren E of mast E ben ik nog even aan het nadenken want mast is gewoon veel gezonder en geeft weer een mooie look. Tren is weer wat heftiger maar als ik dit dan ook weer in de zomer wil gebruiken dan word het misschien te veel van het goede... Gezond blijven is voor mij ook belangrijk.

Moet wel eerlijk toegeven dat de shape op dit moment vrij goed is en begin nu te begrijpen waarom sommige graag Primo zetten in hoge dosissen. Vol, rond, droog en een 3D look ervaar ik nu. Minimale sides, voel me eigenlijk zeer goed, wel voel ik dat men prostaat wat hinder ondervind dus is iets wat we in het oog moeten houden. Libido is ook skyhigh maar dat is altijd bij mij zo, zelfs zonder kuren hahaha. Maar als ik ergens 10 ml/week van in me reet moet duwen dan houdt de liefde snel op bij mij :D

Maar zoals bij de meeste BB'ers is het nooit genoeg.... In het begin heb je een bepaald gewicht/beeld in je gedachten en als je daar dan bent dan word dit "bijgesteld" omdat je zoiets hebt van mmmmm kan beter :D Het is nooit genoeg....
Tot je familie/kennissen/vrienden tegenkomt de je al een aantal weken niet meer gezien hebt en je elke keer een reactie krijgt dat meestal zo gaat :eek!: Meen je dit nu?

Morgen borst/triceps gaan trainen en heb er dikke goesting in na 2 dagen niet trainen :wl:

Pff word echt wel down van die Arimidex.... wat is me dat.

Vanavond trainen!

Gaat goed zo te zien!
Moodswings door arimidex heb ik zelf geen last van.
Je zou langzaam kunnen afbouwen...arimidex hoef je trouwens niet elke dag te pakken ivm lange half waardetijd.
Je kunt ook elke om de dag nemen..zo kun je steeds verder afbouwen.

Op hoeveel test ga je cruisen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven