hoeveel kcal heb je het dan over?
Exact weet ik dat niet op dit moment. Nu eet ik elke 3-4 uur een complete maaltijd tot ik ga slapen.
Ontbijt is 1 banaan + 500 ml melk + 40 whey hydro + 60 gram rice powder.
2 uur na ontbijt (shake is rap verteerd) eet ik dan de maaltijden. 150-200 gram kip/zalm + 350 gram aardappelen + groentjes al dan niet in roomsaus. Puree maak ik zelf en doe altijd een paar eieren erdoor + melk + muskaatnoo t+ emmental en mixen tot het wat lopender word, eet gemakkelijker weg. Een maaltijd kan ook bestaan uit verse spaghetti (200 gram gehakt + 150 gram pasta+ 40 gram emmental).
Minstens 1x per dag 4 hele eieren + 250 ml ei eiwit (vloeibaar) + 2 sneden kaas + ui. Hier eet ik ofwel brood ofwel puree bij.
Voor slapen gaan trage eiwitten + 25 gram rice powder.
Tijdens training 60 gram dextro + 5 gram glutamine + 5 gram creatine. Na training 40 gram hydro whey met water.
Af en toe smijt ik er wel eens junk tussen als dessert ofzo. Een berlijnse bol of 2 kan ik altijd moeilijk weerstaan haha.
Als ik niet kan eten dan drink ik een shake (eiwit, melk, rice) maar dan eet ik wel 2 uur erna want die shake verteerd snel.
Meer krijg ik op dit moment niet naar binnen geduwd. Ik kan de aardappelen goed verdragen en ben er blij om. Rijst en pasta heb ik het wat moeilijker mee daarmee dat ik dat niet elke dag eet. Net besteld bij Musclemeat en heb dus alle kip in alle mogelijke vormen klaar liggen. Kip en zalm verteer ik goed. Biefstuk enzo wat minder goed.
Toen ik een paar maanden geleden vastzat op die 85 kilo at ik toch makkelijk 4100 kcals op een dag maar kwam niets meer bij. Probleem is dat het geen zin heeft om extra veel eten naar binnen te blijven duwen want je lichaam moet het allemaal kunnen verwerken natuurlijk. Je lichaam is geen machine, velen vergeten dat wel eens.