MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Vandaag, vannacht dus, staat rug/biceps op de planning. Handig die 24/24 basic fit's. Heb er weer veel zin in.

Tja al moet ik snachts gaan trainen zoals vandaag dan is het maar zo. Er ZAL getraind worden vandaag! Geen tijd? bullshit, er is altijd tijd om te trainen!

• #1.042
Gisteren dus rug getraind, biceps hebben we maar achterwege gelaten want het vat was leeg na rug. Ziekelijke pomp en kon goed door trainen want was bijna alleen in de gym. Pomp was zo erg dat men onderarmen echt wel lastig begonnen te doen. Heb nu eens dextrose professional gekocht en damn dat is lekker spul. Heb er 5 gram glutamine + 5 gram creatine bijgedaan, die ik nog had staan, en dronk lekker weg tijdens het trainen. Dees gaat erin blijven. Had ook een sample van Magnificent gekregen en dronk ook goed weg na de training. Ik ben een voorstander van XXL maar af en toe heeft die andere ook mooie aanbiedingen. Maar zaken zoals eiwitten, creatine, glutamine, vitaminen, enz. Koop je beter bij XXL. De reden waarvoor is hier wel bekend.
Vandaag is men 25 kilo kip en andere zaken van Musclemeat.nl ook goed aangekomen dus alles kan nu 100% op punt gezet worden om naar die 90 kilo te werken.

Igf is op en men andere igf vails heb ik aan een maat gegeven want die had het snel nodig omdat die van zijn begeleider ook terug mocht starten.
Gewicht blijft nu op 85 kilo hangen heb ik het gevoel, maar de shape verbeterd wel. Vetter ben ik zéker nog niet geworden, eerder droger, sinds de start van de blast. Ik kijk het nog tot kerstmis aan en als het dan niet wat sneller gaat met de gains komt de deca erin en gaat de tren eruit. Als je met deca niet kan gainen dan stop je beter met kuren.

Vandaag rust en morgen gaan we terug trainen, denk schouders en armen. Vrijdagvond zit ik in het sportpaleis voor DV&LM. Gaat weer een feestje worden!

• #1.043
Vandaag schouders getraind en een kleine beetje triceps/biceps Had vrij veel kracht vandaag. Energie was op na schouders dus zullen we de armen maar met de volgende training zwaar aanpakken. Zal pas voor zondag zijn want morgen is het feest en zaterdag heb ik een verhuis waar ik heel de dag moet mee meehelpen. Snap het echt niet waarom er in het weekend savonds geen gym's open zijn? Dan heb ik net tijd om deftig te trainen.... Ach ja 2 dagen goed eten en hopelijk is er dan weer wat gewicht bij want ik word ongeduldig.

Heb de sust geupt naar 750 mg/week want men libido is nog steeds niet hoe het zou moeten zijn op 600 mg/week. Ofwel is de tren goed en beukt die hard op men libido ofwel was de sust wat minder van kwaliteit. Zou het raar vinden want de sust van dat merk gebruik ik al bijna heel dit jaar. Maar ben vanaf vandaag van merk veranderd en zal volgende week kunnen zeggen of het beter is.

Pff al dat gepraat over HGH :( hier zit ik dan op 2 grammetjes underground anabolen ;(( haha. Begrijp wel als je zoiets gaat investeren dat je bang for buck wilt ;)

• #1.045
Dat is het idd. Als je 200 euro/ maand investeert in hgh dan hoop je wel dat het goede is. Voor 200 Euro koop ik al heel wat vails AS.

Vandaag schouders getraind en een kleine beetje triceps/biceps Had vrij veel kracht vandaag. Energie was op na schouders dus zullen we de armen maar met de volgende training zwaar aanpakken. Zal pas voor zondag zijn want morgen is het feest en zaterdag heb ik een verhuis waar ik heel de dag moet mee meehelpen. Snap het echt niet waarom er in het weekend savonds geen gym's open zijn? Dan heb ik net tijd om deftig te trainen.... Ach ja 2 dagen goed eten en hopelijk is er dan weer wat gewicht bij want ik word ongeduldig.

Heb de sust geupt naar 750 mg/week want men libido is nog steeds niet hoe het zou moeten zijn op 600 mg/week. Ofwel is de tren goed en beukt die hard op men libido ofwel was de sust wat minder van kwaliteit. Zou het raar vinden want de sust van dat merk gebruik ik al bijna heel dit jaar. Maar ben vanaf vandaag van merk veranderd en zal volgende week kunnen zeggen of het beter is.

Zet je nog steeds je mast erbij?

• #1.047
Jep ongeveer 400 mg mastaplex/week. 1 ml bevat 150 mg enanthaat en 50 mg prop.

Kan zijn dat de masteron binnenkort word verlaagd als ik over ga op deca. Al moet ik wel zeggen dat sust + deca + goede dosis mast echt wel lekker aanvoelt.

Masteron is iets dat eigenlijk bij mij in elke kuur moet zitten. Zet liever masteron dan dat ik ai's moet gaan slikken. Momenteel is men gyno nog niet getriggerd dus ben blij.

• #1.048
85.7 kg

• #1.049
Gewicht gaat terug de goede kant op ondanks ik met een dikke verkoudheid zit maar kan goed blijven eten. Heb nu 2 weken vakantie dus wil graag tegen het eind hiervan op 88 kg zitten. Als ik terug moet gaan werken val ik toch wel weer wat af. Dus nu effe een reserve aanleggen.

Training gaan nog steeds goed en kracht gaat ook gestaag naar omhoog. Shape en pomp nemen mooie proporties aan.

Week 4 gaat van start en heb me een beetje vergist met de sustanon dosis, die is 325mg/ml dus zit nu op 650mg/week ipv 750 mg. Tren mix nog steeds op 600 mg en mast op 400mg.

Vanaf week 5 gaat masteron eruit en komt arimidex erin. Heb nog geen last van gyno/vocht maar vanaf week 5 ga ik alles omhoog gooien en dan is arimidex wel een must voor mij. Masteron gaat dat niet alleen aankunnen.

Doel voor week 5 is 975 mg test + 600-800 mg deca per week + 0.5mg arimidex/dag + 30mg anavar per dag. Ben benieuwd want ik kan deca vrij goed verdragen maar weet niet wat dat gaat worden op die dosissen.

in 2 weken vakantie moet dat zeker lukken :D

• #1.051
én met de nodige feestmaaltijden erbij moet het helemaal bingo zijn.

Kan dom klinken maar merk dat ik vanaf nu echt wel moet dooreten om mooi te gainen. Probeer dit wat te vergemakkelijken door niet altijd even clean te eten want met 100 % clean eten is het helemaal hopeloos en vetter word ik toch niet op dit moment.

Laat die kerstschotels maar komen hahahaha

straks lekker gourmetten met kerst :D

hoeveel kcal heb je het dan over?

• #1.054
  • Like
Waarderingen: vntl
  • #1.055
hoeveel kcal heb je het dan over?

Exact weet ik dat niet op dit moment. Nu eet ik elke 3-4 uur een complete maaltijd tot ik ga slapen.
Ontbijt is 1 banaan + 500 ml melk + 40 whey hydro + 60 gram rice powder.
2 uur na ontbijt (shake is rap verteerd) eet ik dan de maaltijden. 150-200 gram kip/zalm + 350 gram aardappelen + groentjes al dan niet in roomsaus. Puree maak ik zelf en doe altijd een paar eieren erdoor + melk + muskaatnoo t+ emmental en mixen tot het wat lopender word, eet gemakkelijker weg. Een maaltijd kan ook bestaan uit verse spaghetti (200 gram gehakt + 150 gram pasta+ 40 gram emmental).
Minstens 1x per dag 4 hele eieren + 250 ml ei eiwit (vloeibaar) + 2 sneden kaas + ui. Hier eet ik ofwel brood ofwel puree bij.
Voor slapen gaan trage eiwitten + 25 gram rice powder.
Tijdens training 60 gram dextro + 5 gram glutamine + 5 gram creatine. Na training 40 gram hydro whey met water.
Af en toe smijt ik er wel eens junk tussen als dessert ofzo. Een berlijnse bol of 2 kan ik altijd moeilijk weerstaan haha.
Als ik niet kan eten dan drink ik een shake (eiwit, melk, rice) maar dan eet ik wel 2 uur erna want die shake verteerd snel.

Meer krijg ik op dit moment niet naar binnen geduwd. Ik kan de aardappelen goed verdragen en ben er blij om. Rijst en pasta heb ik het wat moeilijker mee daarmee dat ik dat niet elke dag eet. Net besteld bij Musclemeat en heb dus alle kip in alle mogelijke vormen klaar liggen. Kip en zalm verteer ik goed. Biefstuk enzo wat minder goed.

Toen ik een paar maanden geleden vastzat op die 85 kilo at ik toch makkelijk 4100 kcals op een dag maar kwam niets meer bij. Probleem is dat het geen zin heeft om extra veel eten naar binnen te blijven duwen want je lichaam moet het allemaal kunnen verwerken natuurlijk. Je lichaam is geen machine, velen vergeten dat wel eens.

• #1.057
Zo laatste inject met tren + masteron gezet men vail was net op dus komt beter uit zo. Ga vanaf Zaterdag met de deca beginnen en ga dan ook terug 2x per week zetten ipv elke 3de dag. Doel is dat ik dit 4-5 weken ga volhouden en dan misschien een paar weken enkel sust+mast zetten , dan cruisen of een paar weken off gaan.

Heb nog een open vail deca staan van UP en ga deze mengen met het andere merk dat ik heb. Zal volgens de labels dan op 825 mg deca per week zitten maar ik geloof nooit dat deze zo hoog gedoseerd zijn per ml. Blijft UG natuurlijk. Moest het wel zo zijn dan zullen we dat zéér snel ondervinden. Sust gaat ook naar 975 mg/week (volgens label). Arimidex zowiezo op 1mg/dag. Stiekem hoop ik dat ik een "patat" tegen men oren gaan krijgen met deze switch, positief dan hé :p

Gewicht gaat elke dag rustig omhoog dus eet voldoende op dit moment. Net 3 dagen achterelkaar getraind, altijd leuk als je vakantie hebt, vandaag is rustdag. Morgen voor het kerstdiner nog even de schouders + armen aanpakken en daarna lekker aan tafel schuiven voor de lange post workout meal :eatmeat:. Overmorgen tik ik wel even de 88kg aan, wel met een dikke vochtkop :D

Jaja we gaan knallend het nieuwe jaar in gaan!

ik was even 2 dagen full yolo epic 3 kilo vocht gainz :P

• #1.059
feestmaaltijd 1 is gepasseerd en twas ne goeie :D

Vanavond is de kaasavond aan de beurt en deze word afgesloten met verse rijstpap. Zal al een buscopan meenemen want het gaat nodig zijn.

Gisterennamiddag nog schouders gaan trainen en vandaag verplichte rust want alles is dicht. Vind dat wel spijtig.

Wat is buscopan?
Zoiets als ipecac? haha]
ik ga zo even onbeperkt wokken
laatst ook wereldkeuken geweest en 5000 kcal gegeten op 1 avond volgende dag kilootje zwaarder weinig vocht...
Merk je ook droger te blijven dankzij de tren?
en met welke lengte en % ben je 86kg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven