MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
[Link niet meer beschikbaar]

Als ik cheat of gewoon véél te veel eet dan staat men maag op knallen end an bedoel ik dus echt 8 maanden zwanger zijn haha. Darmen trekken het dan ook niet helemaal. Ik heb zowiezo al een gevoelig verteringssysteem en die buscopan is een zalig middel voor mij. Slikken en na 20 minuten bijna nergens meer last van.

Ik lijk wel vrij droog te blijven en vanmorgend stond alles vrij strak, zelfs mijn buik stond strak. gewicht was ook vrij hoog (87 kg). Ik was 168 cm hoog bij de laatste meting. Vet % zit nu rond de 12% maar ben aan het bulken nu en vet zit vooral op buik + onderrug + benen.

hgh zal ik niet snel boven de 5iu/dag zetten. Doel is voornamelijk verbetering van men buik en benen want daar hangt hardnekkig vet dat echt niet past bij de rest van mijn fysiek past. Massa heb ik voorlopig genoeg. Het is de kwaliteit die omhoog moet. Al moet ik ook weer zeggen dat het met spierkwaliteit redelijk oke zit maar ik heb hoge eisen.

• #1.062
Week 5.

Tren gaat er helemaal uit en deca komt erin.

975 mg sust
800 mg deca
250 mg mast
1mg arimidex/dag

Injects gaan telkens weer op woensdag en zondag plaatsvinden.

Gewicht schommelt rond de 86.5 kg.

Hopelijk krijg ik met het uppen van de sust en toevoegen van deca een boost voor de komende 5 weken en halen we de 90 kg. Deca is hoog maar is allemaal ug dus ga even kijken hoe potent deze is... Momenteel loop ik al vrij vol rond maar het moet nog groter.

• Like
Waarderingen: vntl
Hoe bevalt de mast? Is het niet te laag in verhouding met sust en deca?

Week 5.

Tren gaat er helemaal uit en deca komt erin.

975 mg sust
800 mg deca
250 mg mast
1mg arimidex/dag

Injects gaan telkens weer op woensdag en zondag plaatsvinden.

Gewicht schommelt rond de 86.5 kg.

Hopelijk krijg ik met het uppen van de sust en toevoegen van deca een boost voor de komende 5 weken en halen we de 90 kg. Deca is hoog maar is allemaal ug dus ga even kijken hoe potent deze is... Momenteel loop ik al vrij vol rond maar het moet nog groter.

Haha bro. Toen ik eerst zei om deca op 600 te zetten zei je dat 500 normaal meer dan voldoende is. Maar euu 800mg maakt me best benieuwd zit nu op een 500mg/week en gaat best aardig hard

• #1.065
De mast doet zijn werk momenteel. Maar ik ga die verlagen omdat ik ook al arimidex ga slikken vanaf morgen. Als blijkt dat het te weinig is gaat de mast omhoog hoor.

• #1.066
Haha bro. Toen ik eerst zei om deca op 600 te zetten zei je dat 500 normaal meer dan voldoende is. Maar euu 800mg maakt me best benieuwd zit nu op een 500mg/week en gaat best aardig hard

500 mg HG deca is voldoende ja. Ik weet wat 400 mg human grade deca bij mij doet en dat is gainen als een gek (water, enz..)
Dit is ug dus daarom dat ik nu even wat hoger ga zitten. Zal wel snel merken of dat de deca te hoog gedoseerd is en dan verlaag ik wel. Deca op 300 mg /ml geloof ik niet echt in maar wie weet hebben ze het toch klaargekregen. Heb ook nog deca van up dat op moet en daar zit echt geen 250 mg deca per ml in.

Dus als ik volgende week mijn pietje niet meer omhoog krijg is het goede deca hahahaha

ik twijfel ook om mijn dosis te uppen en als ik dit lees heb ik er alleen maar meer zin in :o

• #1.068
Doen waar jij je goed bij voelt.

meer tren is niet goed maar ik voel me er wel goed bij haha.. de kerst kilo's mee gevallen? kwa vet

• #1.070
Gewoon wat vochtiger maar is bijna helemaal weg getrokken nu. Volgende week enkel 2x gourmet maar dat is vooral veel vlees en kip/vis eten.

ik durf me niet te wegen zat op de 107 maar gok nu wel 112 aan me vocht en gehijg te zien en horen :o

Kwaliteit boven kwantiteit.

Zo Mag ik horen.
Zo doe ik het nu ook.
Kilo's zeggen weinig.
Nooit last gehad van deca d*ck?

• #1.073
ik durf me niet te wegen zat op de 107 maar gok nu wel 112 aan me vocht en gehijg te zien en horen :o

88.5 kg was het zwaarste dat de weegschaal aangaf bij mij. Nog nooit zo zwaar gewogen, al was het vooral vocht maar toch eens leuk om dat getal eens een te zien verschijnen.

• #1.074
Kwaliteit boven kwantiteit.

Zo Mag ik horen.
Zo doe ik het nu ook.
Kilo's zeggen weinig.
Nooit last gehad van deca d*ck?

Ik krijg altijd te horen dat ik er zwaarder uitzie dan 85 kg en dat is het nu juist. Kilo's zeggen weinig over hoe iemand er in real life uitziet.

• #1.075
Ow en deca d*ck nog nooit gehad. Misschien nu wel op die dosering deca. We zullen zien komende weken.

Sebiet na 2 dagen verplichte rust eindelijk nog eens de gym induiken.

• #1.076
Gisteren terug gaan trainen en damn beste shape dat ik OOIT heb gehad. Kan misschien aan de lichtinval gelegen hebben maar f**k wat was dat. Hard, vol + strepen op mijn shouders, borst en triceps dat het pijn deed om er naar te kijken :D Ze kennen mij vrij goed in de gym en train al een tijdje in een trui ofzo maar gisteren moest hij uit.
Die blikken waren al voldoende om te weten dat de shape vrij goed in orde is op dit moment en zeker 4 personen kwamen me even vragen wat er met mij gebeurd was :roflol: "euhh we zijn terug aan het bulken, je kent dat hé"

Vanmorgen dan toch met de arimidex gestart want men tepels worden terug gevoeliger. Wou zo lang mogelijk wachten maar ga dus niet té lang wachten want eens het bij mij in gang schiet dan is het moeilijk te stoppen.

Gewicht zit rond de 86.6 kilo dus we gainen rustig terwijl men vet% zeker niet stijgt of toch zeer miniem. Het is gewoon moeilijk om vet en vocht soms van elkaar te scheiden. Savonds heb ik soms zoiets van damn you pig en smorgens sta je op en heb je zoiets van "vanwaar komt dat" hahaha . Gewicht smorgens savonds zit telkens rond de 1.5-2kilo verschil. Probeer altijd minstens 88-89 kilo te wegen voor ik ga slapen. Voel wel dat ik zwaarder word want de trap word al iets zwaarder en nog maar 1 jeans om aan te doen. De solden in januari komen op het juiste tijdstip!
Libido word met de dag erger en "hoop" eigenlijk een beetje dat de deca deze wat laat dalen. Als ik over 2 weken nog zo geil ben dan is deca niet echt legit.

Vanavond terug gaan trainen.

• #1.077
Training is achter de rug. Pomp was niet te harden, zo erg dat het pijn deed en ik sommige oefeningen niet degelijk kon doen. Merk ook dat snachts men armen regelmatig gevoelloos worden (slapen dus) als ik niet op men rug lig.

Morgen normaal rust.

dan weet je iig wel dat je groter word als je op je rug moet liggen :flexbiceps:

Een van de weinige logjes die word bijgehouden. Complimenten.

• #1.080
Is meer een soort van dagboek geworden. Ik vind het met momenten wel handig om sommige zaken te bespreken die typisch BB'ing gerelateerd zijn.

Maar zolang er mensen geinteresseerd zijn in mijn gezever en avonturen zal ik wel blijven loggen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven