- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik ook maar men vrouw vind dit wat minder. Het is niet dat ik er niet op mag maar als je onverzadigbaar bent kan ik ze wel best begrijpen dat dat niet altijd even leuk is.
WinterdipHerkenbaar! Mijn vriendin weet niet dat ik kuurt en we zijn nog niet zo lang samen, dus ze denkt nu dat ik van mezelf een hoog libido heb.
Na de kuur en de dip die hoogstwaarschijnlijk zal komen, zal ze zich wel even afvragen wat er aan de hand is, maar daar verzinnen we nog wel iets voor : p

Herkenbaar! Mijn vriendin weet niet dat ik kuurt en we zijn nog niet zo lang samen, dus ze denkt nu dat ik van mezelf een hoog libido heb.
Na de kuur en de dip die hoogstwaarschijnlijk zal komen, zal ze zich wel even afvragen wat er aan de hand is, maar daar verzinnen we nog wel iets voor : p

Training is achter de rug. Pomp was niet te harden, zo erg dat het pijn deed en ik sommige oefeningen niet degelijk kon doen. Merk ook dat snachts men armen regelmatig gevoelloos worden (slapen dus) als ik niet op men rug lig.
Morgen normaal rust.
Interessant, ik vind het goed van je dat je eerst onderzoekt/probeert wat er nog meer mogelijk is qua protocollen. Ga je de IU's wel verdelen over meerdere injects?
Welk merk is het geworden?
Die slapende ledenmaten bro, die gaan er zeker niks beter op worden met HGH. Daar werd ik in het begin echt wel beetje gek van.
daarom doe ik het nu nog even moet 4 januari weer werken dus dan zal de meeste pip wel weg zijn hopelijkJij liever als ik. Mijn eerste inject in men schouder (1ml test) kan ik me nog goed herinneren. Daar heb ik 12 dagen geniet van gehad.