AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoog libido is toch prima?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
Vind ik ook maar men vrouw vind dit wat minder. Het is niet dat ik er niet op mag maar als je onverzadigbaar bent kan ik ze wel best begrijpen dat dat niet altijd even leuk is.

Vind ik ook maar men vrouw vind dit wat minder. Het is niet dat ik er niet op mag maar als je onverzadigbaar bent kan ik ze wel best begrijpen dat dat niet altijd even leuk is.

Herkenbaar! Mijn vriendin weet niet dat ik kuurt en we zijn nog niet zo lang samen, dus ze denkt nu dat ik van mezelf een hoog libido heb.
Na de kuur en de dip die hoogstwaarschijnlijk zal komen, zal ze zich wel even afvragen wat er aan de hand is, maar daar verzinnen we nog wel iets voor : p

Herkenbaar! Mijn vriendin weet niet dat ik kuurt en we zijn nog niet zo lang samen, dus ze denkt nu dat ik van mezelf een hoog libido heb.
Na de kuur en de dip die hoogstwaarschijnlijk zal komen, zal ze zich wel even afvragen wat er aan de hand is, maar daar verzinnen we nog wel iets voor : p
Winterdip :p

Ikke dat onverzadigbaar is heel herkenbaar. Op geven ogenblik ook best voor jezelf. Kan elke ochtend en avond. Maar dan lijkt nog niet genoeg haha

geen probleem, stuur maar door :cool:

Training is achter de rug. Pomp was niet te harden, zo erg dat het pijn deed en ik sommige oefeningen niet degelijk kon doen. Merk ook dat snachts men armen regelmatig gevoelloos worden (slapen dus) als ik niet op men rug lig.

Morgen normaal rust.

Haha dit heb ik dus ook elke nacht.. In t begin fucking irritant.. Nu begint het een beetje een gewoonte te worden na 12 weken

• #1.087
Zal er zeker niet op beteren in de toekomst want ik word voller en groter met de dag. Hoe ik er momenteel bij sta heb ik nog nooit gestaan. Is het de rust van AS dat me goed gedaan heeft of is het het verhogen van de dosissen? Zit nu ook bijna 10 dagen thuis (vakantie) en kan men voeding echt wel 100% zetten nu, dit zal ook wel een grote invloed hebben.
Weet niet 100% juist wat het is maar momenteel kan ik enkel tevreden zijn met wat er gebeurd.

Zoals jullie weten is er de laatste tijd hier vrij veel over hgh gesproken en ja hoor deze week heb ik men eerste kitje binnen. Het is UG geworden ondanks dat ik er niet helemaal achter sta maar heb er een labtest van gezien dat zeer positief was. Dit bied niet 100% garantie naar de toekomst maar het is wel iets dat me over de streep heeft getrokken.

Protocol dat ik ga volgen is iets dat ik ergens gevonden heb en waar ik wel in geloof. Dat je hgh EOD kunt zetten is algemeen geweten maar ik ga 3x per week prikken. Ma, woe en vrijdag. Ga starten met 3x5iu en opbouwen naar 3x10 iu als het mogelijk is. Het is ook niet de bedoeling dat ik continu hgh ga zetten. Dit wil zeggen dat ik bv 2-3 maanden hgh zet en dan minstens 4 weken geen hgh zet.
Heb vrij veel info vergaard de laatste tijd en dit protocol wil ik eerst een kans geven vooraleer ik elke dag ga prikken.

Interessant, ik vind het goed van je dat je eerst onderzoekt/probeert wat er nog meer mogelijk is qua protocollen. Ga je de IU's wel verdelen over meerdere injects?

Welk merk is het geworden?

Die slapende ledenmaten bro, die gaan er zeker niks beter op worden met HGH. Daar werd ik in het begin echt wel beetje gek van.

• #1.089
Interessant, ik vind het goed van je dat je eerst onderzoekt/probeert wat er nog meer mogelijk is qua protocollen. Ga je de IU's wel verdelen over meerdere injects?

Welk merk is het geworden?

Die slapende ledenmaten bro, die gaan er zeker niks beter op worden met HGH. Daar werd ik in het begin echt wel beetje gek van.

Heb de voorbije dagen toch heel wat uren aan het lezen geweest over hgh enz.. Vind dat zeer belangrijk en tegelijk enorm leuk om te doen.

De iu's zouden niet verdeeld moeten worden maar liefst in 1 shot zetten en dan nog het liefst IM in de schouders bv. kan perfect met een slinspuit. Bijwerking zouden vrij mild zijn op deze manier omdat je maar 3x per week zet. Dit protocol is vooral op "massa" gericht al moet je dit met een korrel zout nemen want hgh zet enkel in vrij hoge dosissen pas echte massa aan, als je het samen met slin zet uiteraard. Je geeft 3x week een impuls met hgh zodat je lichaam er eigenlijk niet aan kan wennen.
Dagelijks prikken zou dan weer beter zijn voor het verminderen van vet, verbetering van je huid, enz...

Kan het allemaal moeilijk verwoorden maar als je even zoekt naar dit protocol vind je er genoeg over.

Merk is Riptropin 100iu.

Succes met je hgh kit. Heb wellis gelezen dat je hg wilde. Kon je geen betrouwbare vinden of ben je gewoon overtuigd door deze ug?

• #1.091
Ben door een labtest overtuigd. Als ik financieel wat beter sta ga ik zeker die humatrope 72 iu eens proberen.

• #1.092
Vanmorgen woog ik 86.9 kilo, vet% zeker niet gestegen, integendeel.

Kitje is binnen en straks al een dosis zetten van 5iu in men buikvet. Code gecheckt op de site en is geldig gebleken dus dat is al een mooi begin.
Nu kan ik echt niet meer wachten :D

• #1.093
Dat heeft lang geduurd...

5iu zit erin.

:o

yeah :-) ik ga zo beide schouders ontmaagden :(

• #1.095
Jij liever als ik. Mijn eerste inject in men schouder (1ml test) kan ik me nog goed herinneren. Daar heb ik 12 dagen geniet van gehad.

Jij liever als ik. Mijn eerste inject in men schouder (1ml test) kan ik me nog goed herinneren. Daar heb ik 12 dagen geniet van gehad.
daarom doe ik het nu nog even moet 4 januari weer werken dus dan zal de meeste pip wel weg zijn hopelijk :roflol:

• #1.097
Ik had een slechte reactie gekregen op de inject. Tijdens de inject nergens last van. De dag erna werd men shouder + arm dikker en dikker totdat het één klomp vocht werd... Wat het juist was weet ik niet meer maar gezond was dat niet. Nu zou ik nog liever AS in mijn lats zetten dan in mijn schouders.

dat had ik met me quad een tijdje terug ondanks dat ik die al een tijdje gebruik .. been was 1 bult vocht voor een week kon ook niet lopen :( ja lats zat ik ook al naar te kijken en naar ventroglute maar dat is een beetje een zweverige injectie spot

blijf je iig volgen ben benieuwd hoe die hgh gaat aan slaan mss dat ik het dan aankomend jaar ook eens een kans geef als de portemonnee het toe laat :D

• #1.100
Net gedaan met trainen en men eerste training na men allereerste hgh shot deze middag moest natuurlijk benen zijn! Gruwelijke pomp maar de rechter knie wilt echt niet mee. Misschien dat het met de hgh binnenkort wat beter gaat met mijn knie?
Morgen namiddag ga ik terug trainen en gaat het een beetje vanalles zijn denk ik. Vrijdag is alles dicht.
Na het trainen men 2 de inject gezet voor deze week en heb de dosis deca wat geminderd en op 750 mg gezet deze week en ga dat zo even houden. Men shape is deze week echt grellig veranderd, voller + alles is groter en zeker even droog gebleven en zou zelfs durven zeggen droger..

Daarom hou ik die deca even op 750 mg en de sust op 975 mg, mast op 250 mg. Spijtig dat ik er geen dianabol bij kan slikken ivm met mijn maag want dan zou die bulk cycle pas helemaal af zijn.

Net men eitjes binnen met wat sla en koude patatjes en sebiet nog wat platte kaas en alle voeding voor vandaag is weer netjes binnen gespeeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven