MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
f**k f**k f**k!

Vrouwtje vroeg nog even of ik de vuilzakken buiten kon zetten. Was nog 1 zak aan het vullen en heb ik me zeker gesneden aan zo een kut conservenblik! lekker diep en net op een kneukel van men ringvinger. 3cm groot is ie en op een plaats dat zeer moeilijk geneest want elke keer als je je vinger beweegt spring die snee weer open... Nu de vinger gespalkt en probeer zo maar eens deftig te trainen :mad: Maandag moet ik terug aan het werk...

Klote voor je. Vinger goed intapen en proberen niet aan te denken met trainen.
Borst trainen zal wel makkelijker zijn dan rug. Borst kan je veel met je handpalmen nog doen.

Zeer benieuwd hoe je gaat op die gh.. Zit er zelf ook over na te denken... Heb er alleen 0 verstand van... Hoe groot is die naald die je gebruikt dan?

• #1.104
Klote voor je. Vinger goed intapen en proberen niet aan te denken met trainen.
Borst trainen zal wel makkelijker zijn dan rug. Borst kan je veel met je handpalmen nog doen.

Vinger is direct ingetaped want elke beweging van die vinger heeft als resultaat dat die snee terug open komt te staan. Sebiet ga ik zowiezo trainen. Kan hoofdzakelijk push bewegingen doen de komende dagen. Pull is onmogelijk en een vuist maken al helemaal. Ging net zo goed :rolleyes:

Maar genoeg er over gezeverd. Volgende week is dat wel genezen en knallen we gewoon wat harder :cool:

• #1.105
Zeer benieuwd hoe je gaat op die gh.. Zit er zelf ook over na te denken... Heb er alleen 0 verstand van... Hoe groot is die naald die je gebruikt dan?

Ik verwacht geen drastische veranderingen na 1 kitje hgh maar wil het gewoon eens gedaan hebben om te kijken of het iets voor mij is én het geld me waard is voor wat het doet.

Gewoon een insuline naald + spuit. 0.33*16 is die. Zet het in het buikvet.

Geschiedenis;
Door omstandigheden en andere prioriteiten in het leven, ja er is meer in het leven dan enkel bodybuilding, heb ik bijna 5 jaar niet getraind, laat staan op men eten gelet en dergelijke. Dat is uiteraard zeer zwaar afgestraft geweest waardoor er na 5 jaar maar weinig meer overbleef van de vroegere shape.
Vroeger woog ik zo rond de 88 kg bij een lengte van 168cm, vetpercentage rond 13%. Startgewicht op 18 jaar was 52 kilo :eek: en vetpercentage 5%.

Doel: 100 kilo hoef ik niet te wegen maar op zijn minst de vroegere shape halen met een 8-10%vet :cool:
Denk je nog steeds zo over je doel? Of heb je zoiets van 95-100 kilo zou me ook goed staan?
Aangezien je dit bijna bereikt hebt

• #1.107
Altijd leuk als doelen behaald worden. Laat ons zeggen dat ik mijn vroegere shape al bereikt heb. Die 88 kg van vroeger kan je echt niet gaan vergelijken met de 87 kilo van nu. Nu hangt er gewoon veel meer kwaliteitsmassa op dan vroeger.
95 kilo zou me uiteraard ook goed staan al zeggen de mensen rond mij dat het nu echt wel genoeg is geweest :D
Laat ons zeggen dat die 95 kilo wel ergens in mijn achterhoofd zit maar het zal geen obsessie worden om naar daar te bulken als een gek. Het zal al een hele uitdaging worden om op die 90 kilo te geraken en omdat vast te kunnen houden..
Ik ben 31 jaar en heb nog wel eventjes om daar te geraken.

Daarnet schouders getraind in het mate van het mogelijke en het ging vrij kut :rolleyes:. Morgen rust en zaterdag dan maar borst gaan trainen.

• #1.108
Laat 2016 een fantastisch jaar worden en niet vergeten om op persoonlijk vlak ook grote stappen voorwaarts te zetten. Als je "LIFE gains" maakt dan volgen die andere gains vanzelf!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Morgen vliegen we terug de gym in en knallen we het nieuwe jaar deftig op gang!

Doel = 90 kilo halen tegen Maart 2016 en daarna de shape verbeteren, lees droger worden zonder veel te veel lichaamsgewicht in te leveren.

Plan: deze maand nog op sust/deca blijven, daarna cruise ofwel sust/mast ofwel nog een paar weken tren als ik daar zin in heb. Veel gaat afhangen hoe ik me eind januari voel en hoe mijn gewicht staat.

• #1.109
Morgen mijn tweede hgh shot zetten van 5 iu. Daarna word het telkens 5 iu zetten op ma, woe, vrij. Dan kom ik lang toe met een hgh kitje en kan ik daarna beslissen wat ik verder ga doen met hgh.

Zit nu een 6 dagen op een lekkere dosis deca en word groter en droger....
Kan ook door de hoge sust komen + arimidex maar het is wel iets dat opvalt.

Morgen word de voeding weer op punt gezet en daar ben ik blij om.

Morgen mijn tweede hgh shot zetten van 5 iu. Daarna word het telkens 5 iu zetten op ma, woe, vrij. Dan kom ik lang toe met een hgh kitje en kan ik daarna beslissen wat ik verder ga doen met hgh.

Zit nu een 6 dagen op een lekkere dosis deca en word groter en droger....
Kan ook door de hoge sust komen + arimidex maar het is wel iets dat opvalt.

Morgen word de voeding weer op punt gezet en daar ben ik blij om.

Ik zit momenteel aan de npp en wat een heerlijk spul. Volgende blast ga ik ook aan de deca en dan richting de wedstrijd werken :-)

Nog last van gewrichten of iets van de hgh?

Oud en nieuw een beetje overleefd? :)

• #1.111
Ik heb altijd al van deca gehouden.
Pijn aan de gewrichten is zo goed als verdwenen. Enkel slapeloosheid in men armen en handen is nog regelmatig aanwezig. Maar of dit al van de hgh komt is onmogelijk. De slapende armen heb ik al 2 weken last van.

oud en nieuw zeer goed verteerd. De chocolade fondue wel links laten liggen maar met veel vlees en kip eten met koude groenten en patatjes/Pasta doe je weinig verkeerd mee.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: GruX
Ik zit momenteel aan de npp en wat een heerlijk spul. Volgende blast ga ik ook aan de deca en dan richting de wedstrijd werken :-)

Nog last van gewrichten of iets van de hgh?

Oud en nieuw een beetje overleefd? :)

Wat vind je precies heerlijk aan NPP?

• #1.114
Weinig side's en alle pijntjes die ik had trekke weg. Sta mooi vol en zie me gewoon elke week zwaarder worden en groeien. Bevalt me stuk beter dan tren bijvoorbeeld :-)

Awel ik ben blij dat je het vermeld. Tren begint me meer en meer tegen te steken.

• Like
Waarderingen: GruX
Weinig side's en alle pijntjes die ik had trekke weg. Sta mooi vol en zie me gewoon elke week zwaarder worden en groeien. Bevalt me stuk beter dan tren bijvoorbeeld :-)

Klinkt goed. Wat is je kuur precies?

Tren ga ik ook niet meer doen.

Sust, deca, masteron is een mooie voor jou.
Lijkt me ook nog wel wat. Alleen laatste keer kreeg ik veel acne van de mast.

Zit nu aan de e3d 300 npp en 375 test-e.

Sust nog nooit geprobeerd en wel goede optie voor de volgende blast icm deca!

Tren is #1 :cool:

Je zegt voeding wordt op punt gezet.
Je hebt een begeleider?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven