Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
test/deca/primo is een mooie combi.

hoe bevalt die HGH tot nu toe?

Tren doet zeker zijn werk hoor en kwa massa bouwer perfect. Ik sliep alleen totaal niet meer en ben daardoor redelijk depressief geworden..

tren + low carbs is inderdaad weining slaap
tren + high carbs is slapen als een baby :D

• #1.126

hehe. Vanaf maandag moet er gewerkt worden en dan heb ik weer vaste tijden en uren dat ik eet.

Een begeleider is voor mij enkel een optie indien ik een wedstrijd zou mee doen en dan gaan we nog overeen moeten komen want ik kan niet zo goed robot spelen. Ik wil dat eigenlijk allemaal zelf doen maar de laatste 8 weken voor een wedstrijd wil ik wel iemand die eerlijk is tegen me en hier en daar wat aanpassingen kan doen en/of tips geven als dat nodig is. Vroeger werd men maatje door iemand geholpen met zijn wedstrijden en dat is de enige persoon waar ik me ook goed bij voelde. Als het zover zou zijn dan spoor ik hem wel op.

• #1.127
hoe bevalt die HGH tot nu toe?

Slecht 2 injects achter de rug dus kan daar nog niets over zeggen. 30 minuten na de injects (5iu) merk ik wel dat men handen even wat stroever worden voor een tijdje maar kan ook puur toeval zijn.
Heb wel een branderig gevoel op de injectiespot voor een half dagje.

Slecht 2 injects achter de rug dus kan daar nog niets over zeggen. 30 minuten na de injects (5iu) merk ik wel dat men handen even wat stroever worden voor een tijdje maar kan ook puur toeval zijn.
Heb wel een branderig gevoel op de injectiespot voor een half dagje.

hoelang ga je zetten? het gaat toch pas echt werken vanaf een maand of 3-4?

• #1.129
Na 4 maanden pas? Denk het niet. Na 2 weken moet je toch al iets merken hoor.

Ik denk dat hij hyperplasie bedoelt.

• #1.131
Ja dat dacht ik ook al maar hgh doet meer dan dat.

• #1.132
Week 6 begint morgen.

Wederom 975 mg sust + 750 mg deca + 250 mg masteron E. Sides ervaar ik nog helemaal niet buiten een wat verhoogde bloeddruk maar is nog niet extreem. Gewicht steeds rond de 87 kilo smorgens. Savonds tik ik makkelijk de 89 kilo aan.
Benieuwd of ik veel gewicht ga verliezen nu ik terug moet gaan werken. Mijn werk blijft steeds intensief en daar verbrand ik toch wel wat kcals mee op een werkdag. En als het zo is dat zal er savonds telkens stevig gevreten worden hahaha.
Vanaf morgen word de hgh op ma,woe,vrij gezet, telkens 5iu.

• #1.134
Betere opname van AS. Hopelijk een beetje vetverlies. En ik wil zien of het iets aan men psoriasis doet.

hgh kan ook je bloeddruk wat verlagen wat bij mij handig zou zijn en het zou je cholesterol positief kunnen beïnvloeden.

Heb even een stuk terug gelezen want was al een tijdje niet online geweest. Gaat goed! En eindelijk de stap naar HgH gemaakt haha...yealous! Die stap naar de 90 kilo blijft toch lastig hd..je zou verwachten dat de kilo's eraan vliegen! Leuk om te lezen iig!

Hgh klinkt bijna als een gezond goedje. Ook haargroei en nagels zouden positief beinvloed worden. Heel benieuwd hiernaar.

Hou je het op 5 iu of ga je het opbouwen naar 10(meer)iu?

• #1.137
Heb even een stuk terug gelezen want was al een tijdje niet online geweest. Gaat goed! En eindelijk de stap naar HgH gemaakt haha...yealous! Die stap naar de 90 kilo blijft toch lastig hd..je zou verwachten dat de kilo's eraan vliegen! Leuk om te lezen iig!

Lang geleden inderdaad! Alles goed met je en met het vrouwtje?

Die 90 kilo gaat nog een pain in the ass worden, dat kan ik je al verzekeren. Als ik de spiegel mag geloven ga ik wel goed vooruit maar de weegschaal loopt een beetje achter :p

hgh is er eindelijk bij al moet ik wel zeggen dat ik dat niet all year round ga doen hoor. Kost net iets te veel dan. In de zomer ga ik het al zeker zetten als ik terug naar de zomershape ga werken.

• #1.138
Hgh klinkt bijna als een gezond goedje. Ook haargroei en nagels zouden positief beinvloed worden. Heel benieuwd hiernaar.

Hou je het op 5 iu of ga je het opbouwen naar 10(meer)iu?

Ik wou eigenlijk vrij snel naar de 10 iu gaan maar als ik nu op 5iu blijf dan kom ik wat langer toe met men kitje.

Ik merk wel op, sinds ik die hgh zet, dat ik tijdens het trainen vrij veel pijn heb aan men spieren. Bv vandaag benen getraind en ik voelde echt elk spiertje in men benen daarna biceps gedaan met enkel cable curls en ik voelde men biceps bijna knappen... Ik heb het gevoel dat ik er nog wel 1 of 2 reps meer kan uitpersen maar weet niet of men spier/pees het dan gaat houden. Raar gevoel. Met borst ook ik heb al spierpijn tijdens de training?

• #1.139
Ah nog een opmerking over de hgh. Men eerste vails was vacuum maar diegene ik vandaag klaarmaakte niet? Moeten die vails niet altijd vacuum zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven