- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tren doet zeker zijn werk hoor en kwa massa bouwer perfect. Ik sliep alleen totaal niet meer en ben daardoor redelijk depressief geworden..
Tren doet zeker zijn werk hoor en kwa massa bouwer perfect. Ik sliep alleen totaal niet meer en ben daardoor redelijk depressief geworden..

Slecht 2 injects achter de rug dus kan daar nog niets over zeggen. 30 minuten na de injects (5iu) merk ik wel dat men handen even wat stroever worden voor een tijdje maar kan ook puur toeval zijn.
Heb wel een branderig gevoel op de injectiespot voor een half dagje.
Heb even een stuk terug gelezen want was al een tijdje niet online geweest. Gaat goed! En eindelijk de stap naar HgH gemaakt haha...yealous! Die stap naar de 90 kilo blijft toch lastig hd..je zou verwachten dat de kilo's eraan vliegen! Leuk om te lezen iig!

Hgh klinkt bijna als een gezond goedje. Ook haargroei en nagels zouden positief beinvloed worden. Heel benieuwd hiernaar.
Hou je het op 5 iu of ga je het opbouwen naar 10(meer)iu?
Ja, bij mijn weten welAh nog een opmerking over de hgh. Men eerste vails was vacuum maar diegene ik vandaag klaarmaakte niet? Moeten die vails niet altijd vacuum zijn?