AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah nog een opmerking over de hgh. Men eerste vails was vacuum maar diegene ik vandaag klaarmaakte niet? Moeten die vails niet altijd vacuum zijn?
yep normaal wel bij mij werd altijd men naald leeggetrokken vanaf hij erin zat door de druk

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
Awel bij die eerste vail was dat idd zo. Vandaag niet...

• #1.143
Begin nu toch wel overal wat pijnlijke gewrichten te krijgen. Vingers, ellebogen alles voelt wat stroever aan. Blijf mooi op die 5iu zitten voor een tijdje.

Morgen na het werk direct gaan trainen en eens gaan cheaten want gewicht is al een beetje gezakt. Meer eten + shakes erin proppen gaat op dit moment echt niet meer.

Begin nu toch wel overal wat pijnlijke gewrichten te krijgen. Vingers, ellebogen alles voelt wat stroever aan. Blijf mooi op die 5iu zitten voor een tijdje.

Morgen na het werk direct gaan trainen en eens gaan cheaten want gewicht is al een beetje gezakt. Meer eten + shakes erin proppen gaat op dit moment echt niet meer.
Misschien domme opmerking.. Maar hgh zorgt toch ook dat je vet kwijtraak... Dat kunnen de kilo's zijn en misschien kom je wel in vvm aan :-)

Succes met je gewrichten! Lijkt me wel echt kut. Ben zelf vandaag met igf-1 begonnen... Maar ff de vraag of the real deal is..

Misschien domme opmerking.. Maar hgh zorgt toch ook dat je vet kwijtraak... Dat kunnen de kilo's zijn en misschien kom je wel in vvm aan :-)

Succes met je gewrichten! Lijkt me wel echt kut. Ben zelf vandaag met igf-1 begonnen... Maar ff de vraag of the real deal is..
Opzich geen domme opmerking, maar hij zet nu 2/3 weken HGH? Zo snel zie je dat niet op de weegschaal. Zal eerder vocht zijn van de lekkere feestdagen :)

• #1.146
Zit maar sinds 30 december aan die hgh dus dat kan het niet zijn. Denk dat de deca zijn werk is aan het doen, libido is enorm gedaald en ben depressief aan het worden. Vrouwtje vroeg gisteren ook al aan mij wat er scheelde.... als je het dan niet weet en je kan gaan blijten dan weet ik genoeg. Deca is dus legit neem ik aan. Ben ook strontmoe en geraak men bed niet uit, ook al slaap ik 10u...
ik ga de deca verlagen en bekijk dit als een soort van frontload.

Hgh kan je ook moe laten voelen, heb je T3 meelopen?

Betere vraag: wat run je nu precies?

• #1.150
Klopt en 1 mg arimidex/dag.

• Like
Waarderingen: vntl
@ikke 20 draagt HGH nou ook bij aan een sneller herstel na een kuur of is dit alleen HCG?

• #1.152
Bij Hgh only word je natuurlijke testosteron ook onderdrukt heb ik altijd gelezen.

aaah dat is wel handig om te weten. Het is dat ik voor aankomende maand al een kuur van 3 maanden heb gepland maar de volgende kuur wil ik HGH mee gaan laten lopen. Ik ga je topic effe wat nauwlettender volgen:D

Heb je geen last van acne door de mast?

• #1.155
Ik heb buiten een verdwaalde puist nooit acne. Alleen als ik echt hééél veel snoep dan krijg ik er een paar.

Maar ik heb een droge huid en dan heb je er al weinig last van. Ik ben wel gezegend met psoriasis. Had liever acne gehad want dat kan je nog wegkrijgen, psoriasis niet.

misschien je adex verlagen werd ook serieus depri en stemmingswisselingen toen men estro te laag was misschien dat je gewrichten ook beteren dan ;)
langdurig gebruik van gh kan ook negatief zijn voor je schildklier dus als je lang on zou blijven zou ik 25mcg t3 of 60mcg t4 nemen ed

Welk merk hgh heb je?

• #1.158
misschien je adex verlagen werd ook serieus depri en stemmingswisselingen toen men estro te laag was misschien dat je gewrichten ook beteren dan ;)
langdurig gebruik van gh kan ook negatief zijn voor je schildklier dus als je lang on zou blijven zou ik 25mcg t3 of 60mcg t4 nemen ed

Ben net gestart met de hgh. Vorig jaar nam ik ook T3 samen met tren en moest ik nog meer gaan eten om bij te komen. Eigenlijk kwam ik nog amper gewicht bij toen...

• #1.159

Riptropin. Vandaag heb ik de 5 iu na de training gezet. Laatste maaltijd(shake) was om 16 uur. Training was gedaan om 18u en direct 5iu gezet als ik thuis kwam. Daarna douchen en dochter in bed gestoken. Dan eten gemaakt en tegen 19.15u gegeten. Vind het wel lastig want een uur voor én na de hgh shot mag je eigenlijk niet eten als je wilt dat de hgh zijn werk 100% wilt laten doen lees ik op vele plaatsen.

Maar goed no way dat ik nu nog t3 ga slikken want dan moet ik me helemaal gaan doodvreten wil ik gewicht gainen.

Ik ga wel de dosis deca aanpassen naar 600 mg/week ipv 750 mg. Sust blijft op 975mg/week. Masteron blijft op 250 mg/week. Arimidex ga ik om de dag slikken vanaf morgen.

Meeste lui zetten ook wekker uur eerder als nornaal.
Hgh spuiten
Uurtje slapen
En dan ontbijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven