MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
misschien je adex verlagen werd ook serieus depri en stemmingswisselingen toen men estro te laag was misschien dat je gewrichten ook beteren dan ;)
Ben net gestart met de hgh. Vorig jaar nam ik ook T3 samen met tren en moest ik nog meer gaan eten om bij te komen. Eigenlijk kwam ik nog amper gewicht bij toen...
i see heb je altijd adex gebruikt en had je het ook met aromasin? ik neem zelf 0.5mg adex eod als ik nolva of aromasin neem ipv adex voel ik me na een week kut zelfde met orals 50mg var en word depri en slaap de hele dag

• #1.163
Ik heb al wat potjes arimidex weggewerkt en nog geen last van gehad. Aromasin gebruik ik soms ook maar eerder preventief.

• #1.164
Is het normaal dat elke inject van hgh irriteert de dag erna? Nu weer een verdikking en een roze vlek op de plaats van gisteren. Zou dit met IM injecteren ook zo gaan?

• #1.165
Vandaag schouders gaan trainen en me wat bezig gehouden met zo een Foam roller voor en na de training. Eigenlijk doe ik dat al een tijdje en het helpt echt met de spanning van men rug en nek(traps) spieren te halen. Vorige week zat men nek helemaal vast na een schoudertraining en dan is zo een roller wel gemakkelijk als je niet direct naar de kiné kunt. Binnen kort maar eens aanschaffen.
Wel pokke druk wegens de goede voornemens maar voor een schoudertraining heb ik enkel een losse bar nodig en wat schijven. Daarna zet ik mij ergens in een hoekje en laat me maar doen haha.

Gisteren gecheat en morgen gaat dat weer gebeuren. Merk ook dat ik iets droger geworden ben en alles wat harder staat. Kan door vanalles komen maar het valt op.
Gewicht hangt rond de 87.5-88kg. Maar na een weekend dooreten en rust zal dit wel weer een beetje stijgen. Ben nu ook een paar keer per dag van die digestive aid tabletten aan het slikken en het lijkt iets te doen. Als het werkt dan haal ik nog wel een paar potjes.

Morgenavond gaat het vrouwtje mee fitnessen en gaan we wat vanalles doen, gewoon samen gezellig wat sporten.

Morgen nog 1 dagje werken en dan is het weekend :D

Is het normaal dat elke inject van hgh irriteert de dag erna? Nu weer een verdikking en een roze vlek op de plaats van gisteren. Zou dit met IM injecteren ook zo gaan?
zelf nooit last van gehad maar had een ander merk gebruik je gewoon bac water dan zou t normaal niet mogen gebeuren ?

• #1.167
Ik gebruik altijd bac water voor men hgh.

• #1.168
Gisteren heb ik de hgh in met vet gezet, regio bovenbuik, resultaat is hetzelfde. Rode vlek en jeuken gelijk zot.
Ik meng 1 vail hgh (10iu) met 0.6 ml bw. Dus ik zet telkens 0.3ml water (5iu). Zelfde bw water gebruikt met mijn igf en toen nergens last van.

Hejs man. Wanneer nog eens een training te samen man?! Als je volg week een gaatje hebt?! Pm maar!!

nieuwe vial bac water proberen misschien? Ik heb hetzelfde gehad met mijn IGF, maar mijn HGH daarintegen mengde ik met hetzelfde water en hier had ik geen irritaties bij. Alles subc. gezet.

Ligt het niet aan je hgh misschien?

• #1.173
nieuwe vial bac water proberen misschien? Ik heb hetzelfde gehad met mijn IGF, maar mijn HGH daarintegen mengde ik met hetzelfde water en hier had ik geen irritaties bij. Alles subc. gezet.

Kan ik eens proberen. Heb er nog 1 liggen van een andere leverancier.

• #1.175
Week 7 begint morgen.

975 mg sust + 600 mg deca + 250 mg masteron E.

hgh op ma,woe,vrij, telkens 5iu.

Deca hou ik dus op 600 mg, arimidex slik ik ongeveer 3 keer per week nu.

Dit weekend niet veel maaltijden binnen gewerkt maar wel calorie rijke maaltijden haha. Gewicht tikte daarnet 90.5 kilo aan maar is normaal na dit weekendje. Kop staat vrij vochtig nu :D f**k heel de dag clean eten. Tijd om de dirty meals erin te gooien!

dirty verdiend meerdere leuks :D

Week 7 begint morgen.

975 mg sust + 600 mg deca + 250 mg masteron E.

hgh op ma,woe,vrij, telkens 5iu.

Deca hou ik dus op 600 mg, arimidex slik ik ongeveer 3 keer per week nu.

Dit weekend niet veel maaltijden binnen gewerkt maar wel calorie rijke maaltijden haha. Gewicht tikte daarnet 90.5 kilo aan maar is normaal na dit weekendje. Kop staat vrij vochtig nu :D f**k heel de dag clean eten. Tijd om de dirty meals erin te gooien!

Deze cycle precies wel hogere dosissen dan ik van je gewent ben? ben benieuwd :D

• #1.178
Inderdaad. Dit jaar gaan we niveautje hoger gaan. Men lichaam schreeuw ernaar :D

Ben wel blij dat ik de deca naar 600 mg gezet heb want had het gevoel dat men libido helemaal naar de kloten was aan het gaan op 850-900mg/week. Nu is het weer helemaal in orde :ds:

En ben jij ondertussen ook lekker aan het bulken?

Ja ben lekker aan het bulken en de rebound gaat wel goed zo .
Momenteel een +10kg tov competition weight en m'n percentage staat toch nog op een leuke 5.7% dus mag niet klagen denkik.
Nu even rustig voor me , zeker met de trouw deze zomer :)

• #1.180
Netjes!

Je hebt nog tijd genoeg en veel succes met de trouw!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven