MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikke jij zit nu toch op sust/deca? Als ik het goed onthouden heb?

Zit voor mijn volgende blast aan te denken, maar waarom sust ipv test-e en merk je veel vocht verschil tussen npp en deca?

Ben nogal een vocht pakkertje haha :-)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.183
NPP heb ik nog nooit gebruikt enkel de gewone deca.

Sustanon heeft mijn voorkeur als test omdat ik deze iets beter voel werken en ik zowiezo 2x per week prik.

Ik pak ook nogal snel vocht en men gewicht smorgens tot savonds scheelt soms vrij veel, puur vocht. Maar als je arimidex neemt dan valt het met het vocht redelijk goed mee. Trouwens arimidex word altijd aangeraden als je met test kuurt. Heb dat nu ondertussen al van verschillende begeleiders (internationaal) gehoord dus arimidex is een must.

• #1.184
89 kg smorgens. Vetter word ik niet ondanks ik vrij veel eet en niet altijd even clean meer. hgh nog steeds op 5iu 3x week en sinds deze erin zit word ik niet meer vetter/vochtiger. Kan zijn dat dat er iets anders inzit in dat kitje maar ben er hééélemaal content mee wat het doet bij mij :D

Ben gestart op 82.5kilo ongeveer 6 weken geleden dus het gaat goed.

Minder puntje is dat ik gisteren een zware "discussie" gehad heb met men vrouw in bad want ik had haar beloofd (vorig jaar) dat ik het rustig ging aanpakken en vorig jaar viel het nog mee zei ze. Nu ziet ze mij sinds december altijd maar groter en groter worden en nu neemt het echt wel mooie proporties aan vind ik zelf. Maar volgens de vrouw iets TE "mooi" aan het worden is (lees als lelijk). Heb nog maar 1 jeansbroek die net past als ik wat moeite doe, enz... Had ook gezegd dat ik met hgh gestart was want ik verzwijg niets voor men vrouw en dat was ook even verkeerd binnen gekomen. Probeer ze dan maar eens uit te leggen dat 15 iu/week bijna niets is en ik normaal meer zou moeten zetten..... Benieuwd hoe dit gaat uitdraaien....

Pics van je huidig fysiek bro? 6kg verschil is niet niets!
Dacht dat HGH vooral ED of 5/7 werd genomen?

Mijn advies: leg uit dat HGH gezonder is als AAS :D

Vrouwen... Leg haar even uit sinds wanneer ze rechten heeft in de maatschappij en dat het vroeger wel anders was haha ;-)

• #1.193
Eerst eten nu en daarna Schoulders, arms trainen... Let's do this shit! Damn iets te veel naar rich piana gezien de voorbije dagen :roflol:

• #1.195
Als ik elke dag moet prikken dan voel ik me een junkie.... gaat niet snel gebeuren dus.

• Like
Waarderingen: Boca
  • #1.196
Schouders achter de rug en damn op een gegeven moment moest ik gewoon stoppen want de pomp was onhoudbaar. Had het gevoel dat men shouderkoppen elk moment konden ontploffen. Armen is niet zo goed gelukt want was geen tijd meer voor. doen we morgen dan wel ofzo.

• #1.197
Pics van je huidig fysiek bro? 6kg verschil is niet niets!

6kg is idd best wat maar op foto's valt dit moeilijk aan te tonen. Maar heb net 2 foto's genomen met men gsm, geen filters of andere shit maar gewoon basic pic's.

Bulking mode :p

v8ohog.jpg
1z6xzx4.jpg

Groot. En je bent kort je zei je is? Ziet er dan helemaal groot uit in het echt.

Week 7 begint morgen.

975 mg sust + 600 mg deca + 250 mg masteron E.

hgh op ma,woe,vrij, telkens 5iu.

Deca hou ik dus op 600 mg, arimidex slik ik ongeveer 3 keer per week nu.

Dit weekend niet veel maaltijden binnen gewerkt maar wel calorie rijke maaltijden haha. Gewicht tikte daarnet 90.5 kilo aan maar is normaal na dit weekendje. Kop staat vrij vochtig nu :D f**k heel de dag clean eten. Tijd om de dirty meals erin te gooien!
Lekkere doseringen :lifter:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven