Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
Top shape bro ;d as usual;)

Toch leuk hoe vertekenend gewicht kan zijn. Goed bezig man foto's sta je er echt goed bij!

Goed buff ouwe.

Beste armen :-)

tren minimaal boven een grammetje voor mij

Hgh minimaal 30 iu per dag voor mij.

Als ik rijk was :D

De vrouw al wat afgekoeld?

• #1.213
Merci mannen voor de positieve feedback :thumbs: Het is toch altijd aangenaam om mooie comments te krijgen ;)

Vrouwtje is al wat afgekoeld. Gisteren een verjaardagsfeestje gehad en laat ons zeggen dat er toch al zeker 2 vriendinnen(ook getrouwd) van haar toch wel erg geïnteresseerd waren in mij. Vrouwtje zei laat ze maar een beetje doen want ik ben toch diegene waarmee hij straks naar huis gaat :D

Vrouwen vinden "dit" allemaal niet mooi zeggen ze maar na 3 glazen witte wijn komen ze wel los :roflol:

• #1.214
Ah ja, verandering in men hgh protocol.

Ga vanaf morgen 5iu EOD zetten. Waarom? Omdat ik daar zin in heb :D

Alle vrouwen hebben fantasieën.

Meeste vrouwen willen echt wel 1x meemaken dat ze helemaal kapot geknald worden door een monster zoals ons :cool:

Haha die comments hierboven. So truee. Vaak afkeurend kijken of praten maar eens ze wat drink binnen hebben of gelijk wat zijn ze ineens pak eerlijker

• #1.217
Vrouwen zijn op dat gebied vrij eenvoudig te doorgronden... Als er een man is die 15 jaar bij dezelfde vrouw is zonder problemen onderweg, kindjes kan maken, iedereen kan onderhouden en nog is attent is ook dan krijgen de meeste vrouwen het moeilijk want die hopen dat ze zich altijd kunnen verbeteren. Dat je dan beter dan je leeftijdsgenoten eruit ziet helpt ook wel maar bij vrouwen draait het altijd hier om. ZEKERHEID bieden.

Een oudere vrouw heeft lang geleden eens iets tegen me gezegd en wat ze zei zal ik niet snel vergeten... Je moet 1 man hebben die je onderhoud en goed voor je is en dan moet je één of meer mannen hebben om je mee te amuseren. Wat een wijsheid ;)

• #1.219
Week 8

975 mg sust + 600 mg deca + 250 mg masteron E. hgh vanaf vandaag 5iu EOD.

Gewicht hangt rond de 89-89.5 kilo smorgens dus die 90 kilo gaan we wel halen want ben van plan om nog zeker 3 weken deca te blijven zetten.

6kg is idd best wat maar op foto's valt dit moeilijk aan te tonen. Maar heb net 2 foto's genomen met men gsm, geen filters of andere shit maar gewoon basic pic's.

Bulking mode :p

v8ohog.jpg
1z6xzx4.jpg

Jij weegt nooit 87 kg, of al je gewicht zit in je armen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven