Op oudjaar me eens goed laten gaan met het eten + dessert + half flesje rode wijn. Was nog gaan trainen (rug) om 15 uur zodat ik erna direct aan mijn post workout meal kon beginnen
Zat aan tafel met een dikke pomp tot snacht's ... beetje te veel suiker op een te korte tijd. Mijn aders stonden goed vol

Vandaag dan weer het laatste etentje (chinees) en ben er blij om. Ben zeker bijgekomen maar niet enkel droge massa vrees ik
Primo begint nu echt wel zijn werk te doen op 400 mg/week en als ze dit doseren op 200 mg/ml dan ga ik dit later zeker nog eens gebruiken. Maar nu moet je gewoon veel te veel ml's zetten vind ik. Maaaar primo is zeker een lekker product, dat staat vast
Vandaag ook mijn vail primo opgewerkt en er zat net geen 3 ml in dus 300 mg primo gezet en 250 mg test.
Vanaf zondag ga ik enkel nog 1 x per week 1 ml test zetten (250 mg). Dit gaat zeker tot begin februari 2015 zijn. Anavar is er al van begin deze week uit. Ben ZEER blij met wat dit eerste kuurtje me gebracht heeft ong. 10 kilo erbij en vetpercentage is amper gestegen t.o.v. het begin van deze kuur. Men gevoel zegt dat ik nog wel tot de 84 kg ga geraken smorgens leeg gewogen dus is vrij netjes vind ik.
Vandaag ook wat sfeerfoto's kunnen bekijken en als ik dan naast de familie zit/sta dan zie je pas hoe hard ik ben bijgekomen de laatste maanden hahahahaha.
Zelf verschiet ik er van en men vrouw ook hoe snel ik terug "in shape" ben gekomen.
Heb bijna alles in huis voor de volgende blast/kuur en deze gaat zeker 12 weken duren. Ik start met:
550 mg test E /week en uppen naar 800 mg/week als de vooruitgang wat slabakt na een paar weken...
500 mg Bold /week.
200 mg Tren E/week (8 weken).
Zou ook graag eens een paar maanden IGF 1 willen zetten (tijdens Blast) Zou dan 3 x per week PreWO 50 mcg willen zetten... Mensen met ervaring mogen altijd aanbevelingen geven voor deze starter