Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Gaat goed zo te zien!
Moodswings door arimidex heb ik zelf geen last van.
Je zou langzaam kunnen afbouwen...arimidex hoef je trouwens niet elke dag te pakken ivm lange half waardetijd.
Je kunt ook elke om de dag nemen..zo kun je steeds verder afbouwen.

Op hoeveel test ga je cruisen?

Net gedaan met trainen en dat had ik wel even nodig. Weer een zalige training kunnen afwerken. Het gewicht wat lager gehouden dan anders en de spieren serieus laten branden.... lekker :D

Arimidex neem ik nu 0.5 mg/dag. Als ik dit niet elke dag neem dan durf ik dat wel eens vergeten als ik EOD ga hanteren.. :o

Cruise gaat op max. 250 mg test zijn.

Morgen zijn de rug + biceps weer aan de beurt.

Aah nice man.
Ik morgen benen..heb er zin in :D

Eod is idd wat lastiger, ik heb er een mooi pillendoosje voor

Een pillendoosje voor een hele week zou handig zijn ja. Zal eens een hint aan de vrouw geven :D

Benen zal hier voor vrijdag of zaterdag zijn want donderdag is de fitness uiteraard gesloten. Vanavond rug/biceps en woensdag zal rust worden ivm kerstavond dat bij ons word georganiseerd.

Gewicht deze morgen is na 8 weken (+0.8) 82.3 kilo :D Vetpercentage is zeker niet gestegen en door de arimidex is er zeker nog wat water uit men lichaam verdwenen dus eigenlijk een zeer net resultaat :cool:

Voeding ga ik de komende dagen zo goed mogelijk proberen te volgen maar als ik aan tafel zit bij familie/vrienden ga ik me echt niet inhouden... :p

En net rug en biceps getraind en ging weer goed.Weer het gewicht was verminderd en goed "sqeezen" :D

Nu 2 dagen rust en dan zijn de benen aan de beurt.

Op weg naar de 83 kilo :cool:

Vandaag opnieuw 250 mg test + 200 mg primo gezet. Ga de komende kuren ook steeds met lange esters werken en deze 2x per week zetten. Voel me gewoon beter dan alles 1X/week.

Straks hebben we weer een etentje met familie en men maag/darmen is nu al van streek na gisteren en deze middag.... Als je vrij clean eet en meestal hetzelfde dan kan mijn lichaam zich maar moeilijk aanpassen aan de feestelijke menu's... Ik ga straks echt blij zijn dat ik nog eens een paar dagen men standaard voedingsschema kan volgen. Voel me er gewoon beter door:o

Nadeel bij mij is ook dat als ik 2-3 maal per dag eet en dan mag het gerust veel zijn ik gewoon af val. Men lichaam heeft echt elke 3-4 uur voedingsstoffen nodig om te gainen. Hoor ze het graag zeggen "Zolang je maar aan je total kcals geraakt op het eind van de dag" Al is het maar met 2 maaltijden....
Kan voor sommige werken maar voor mij dus niet ;)

Voor de volgers : Prettige Feestdagen! :eatmeat:

Vandaag was de gym terug open en hebben we de benen aangepakt. Vandaag ook weer heel de dag men voedingsschema kunnen volgen en dat was aangenaam :)

Morgen hoop ik schouders te kunnen gaan trainen als we tijdig van het etentje terug zijn.

Benen doen goed pijn :D

Arimidex nog steeds op 0.5mg/dag want de knobbel word nog steeds kleiner dus hou ik deze dosis even aan. Als de knobbel zo goed als weg is ga ik terug over op Aromasin.

Gewicht gaat zeer rustig omhoog maar ik vind van mezelf dat ik minder lean aan het worden ben op de onderbuik + onderkant rug. Weet niet of het te maken heeft met de hoeveelheid kcals of door de etentjes van deze week :p Ga weinig veranderen aan men voeding voor die laatste weken. Ik weet als ik ga cutten en rijst ga eten het er snel genoeg af gaat ;)

Na deze week nog 1 week Test/Primo en dan gaan we over op test 250 mg/week voor een aantal weken. Bloed word nagekeken eind januari 2015.

Gaat goed!
Fijne dagen gehad?
Knap dat je je schema zo weer oppakt!
Ik heb 4 dagen niet getraind en alles gegeten wat los en vast zat. Zelfs een beetje alcohol...wat tijd voor familie was wel nodig. Vanaf morgen weer knallen!

Ben blij dat ik men schema kan volgen want voel me er gewoon veel beter mee...
Volgende "bijeenkomst" is pas op 31 december dus nu een paar dagen weer netjes eten.

Net terug van het etentje dus schouders ga ik morgenvroeg proberen te trainen.

Vanmorgend schouders kunnen trainen maar om 9 uur gaan trainen is toch niet men sterkste kant en zal het nooit worden.... Ben een avond/nachtmens en trainen doe ik het liefst savonds laat.

Gisteren nog even de 84 kilo aangetikt maar dit was savonds he :D

Morgen terug borst aanpakken.

Vanmorgend schouders kunnen trainen maar om 9 uur gaan trainen is toch niet men sterkste kant en zal het nooit worden.... Ben een avond/nachtmens en trainen doe ik het liefst savonds laat.

Gisteren nog even de 84 kilo aangetikt maar dit was savonds he :D

Morgen terug borst aanpakken.

Altijd een heerlijk moment. Als de weegschaal weer een kg meer aangeeft. Mental boost! :)
Ga zo door!
Weer de ietwat vreemde vraag, maar hoe gaat het met je nips?

Morgenvroeg ga ik wegen (leeg) en hoop dan tegen de 83 kilo te zitten...

Met de knobbel gaat het beter en beter, trekt traag weg maar ik zie dat helemaal goedkomen met de ari. Deze week neem ik de ari nog en ga dan terug over op aromasin. Is eigenlijk door die knobbel dat ik voor de eerste keer heb kennis gemaakt met aro/ari en dat word een blijvertje tijdens een kuur. Oke je gaint iets minder maar vocht is bijna nihil en voel me gewoon veel beter zonder dikke kop :cool:
Zondag word de laatste prik van de Blast.

Vanavond als de klein mannen in hun bed liggen borst + triceps gaan trainen, heb er zin in... :D

Jaa ik vind de arimidex ook echt fijn. Geen mentale f**k over gyno en geen valse kilo's.
83 kg is al echt super..ver over die 80kg wat je als eerste doel had en weinig vocht.

Ik zit nu al goed boven de 80 kilo dus we zijn content. Denk niet dat ik veel gewicht ga verliezen tijdens de "cruise"...

Net terug van de gym en het ging goed, enkel heb ik gisterenmorgen schouders gedaan en dat heeft vandaag wat tegengewerkt. Maar algemeen ging het netjes.

Nu pasta eten en bed in.

Ik zit nu al goed boven de 80 kilo dus we zijn content. Denk niet dat ik veel gewicht ga verliezen tijdens de "cruise"...

Net terug van de gym en het ging goed, enkel heb ik gisterenmorgen schouders gedaan en dat heeft vandaag wat tegengewerkt. Maar algemeen ging het netjes.

Nu pasta eten en bed in.

Gaat zo te horen zeer lekker,
ben wel benieuwd naar je cruise :)

Gewicht deze morgen was 82.8 kilo (+0.5). Komende week kan ik weer wat beter men voedingsschema volgen.

Ben zeer content met de huidige shape. Bij de volgende blast ga ik me nog meer richten op droge massa en het vet% proberen te verlagen tot onder de 10%. Ik ken mezelf goed genoeg en als ik me niet "in hou" dan bulk ik binnenkort tot aan de 90 kilo.... :eek:
Hebben we vroeger genoeg gedaan maar de bedoeling nu is dat we er een beetje deftig (lees droog) blijven uitzien. :cool: Beetje zoals ik er nu uit zie maar nog droger + beetje extra massa als het mogelijk is...
Heb momenteel nog niet de drang om 100 kilo te gaan wegen :p

Mijn cruise gaat aan max 250 mg test/week zijn. Blast word Test/Bold/Tren.

Op oudjaar me eens goed laten gaan met het eten + dessert + half flesje rode wijn. Was nog gaan trainen (rug) om 15 uur zodat ik erna direct aan mijn post workout meal kon beginnen :D
Zat aan tafel met een dikke pomp tot snacht's ... beetje te veel suiker op een te korte tijd. Mijn aders stonden goed vol :eek: :D:D

Vandaag dan weer het laatste etentje (chinees) en ben er blij om. Ben zeker bijgekomen maar niet enkel droge massa vrees ik :p

Primo begint nu echt wel zijn werk te doen op 400 mg/week en als ze dit doseren op 200 mg/ml dan ga ik dit later zeker nog eens gebruiken. Maar nu moet je gewoon veel te veel ml's zetten vind ik. Maaaar primo is zeker een lekker product, dat staat vast :cool:

Vandaag ook mijn vail primo opgewerkt en er zat net geen 3 ml in dus 300 mg primo gezet en 250 mg test.
Vanaf zondag ga ik enkel nog 1 x per week 1 ml test zetten (250 mg). Dit gaat zeker tot begin februari 2015 zijn. Anavar is er al van begin deze week uit. Ben ZEER blij met wat dit eerste kuurtje me gebracht heeft ong. 10 kilo erbij en vetpercentage is amper gestegen t.o.v. het begin van deze kuur. Men gevoel zegt dat ik nog wel tot de 84 kg ga geraken smorgens leeg gewogen dus is vrij netjes vind ik.
Vandaag ook wat sfeerfoto's kunnen bekijken en als ik dan naast de familie zit/sta dan zie je pas hoe hard ik ben bijgekomen de laatste maanden hahahahaha.
Zelf verschiet ik er van en men vrouw ook hoe snel ik terug "in shape" ben gekomen.

ffaf68.jpg

Heb bijna alles in huis voor de volgende blast/kuur en deze gaat zeker 12 weken duren. Ik start met:
550 mg test E /week en uppen naar 800 mg/week als de vooruitgang wat slabakt na een paar weken...
500 mg Bold /week.
200 mg Tren E/week (8 weken).

Zou ook graag eens een paar maanden IGF 1 willen zetten (tijdens Blast) Zou dan 3 x per week PreWO 50 mcg willen zetten... Mensen met ervaring mogen altijd aanbevelingen geven voor deze starter ;)

Laatst bewerkt:
Merci.

Traps train ik niet apart omdat als ik dat wel doe ik heel de week met barstende koppijn rondloop. Vroeger geprobeerd en de traps groeiden vrij snel :)

Gisteren was het ook gezellig aan tafel met de familie...Zei men zus ; ik zie dat je terug goed bezig bent want elke week dat ik je zie word je dikker... ik antwoord: ja ik ben rustig terug aan het opbouwen we doen niet te zot... Heel de tafel schoot in de lach. Op een bepaald moment kan je het niet meer verstoppen hé :p
Haar vriend traint ook heb ik gehoord..... die zal ik wel snel terug horen nu :D

Merci.

Traps train ik niet apart omdat als ik dat wel doe ik heel de week met barstende koppijn rondloop. Vroeger geprobeerd en de traps groeiden vrij snel :)

Gisteren was het ook gezellig aan tafel met de familie...Zei men zus ; ik zie dat je terug goed bezig bent want elke week dat ik je zie word je dikker... ik antwoord: ja ik ben rustig terug aan het opbouwen we doen niet te zot... Heel de tafel schoot in de lach. Op een bepaald moment kan je het niet meer verstoppen hé :p
Haar vriend traint ook heb ik gehoord..... die zal ik wel snel terug horen nu :D

haha ,
zalig :p
Bij ons in de familie is het taboe en zullen ze ook nooit hieraan denken , die brave jongen doet zoiets nooit.
En m'n vader altijd maar op m'n nek zitten en zagen maar als er dan volk is : nou dit is nou eens m'n zoon....
Wel leuk dat het er bij jou wat rond gelachen etc :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven