MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Klopt. 89.4 kg op dit moment.

• #1.225
Shit man, mijn armen zijn niet te vergelijken met die van jou (39cm met pomp) en weeg maar een paar kilo minder :o
What is you secret bro??

Mijn armen zitten op ongeveer 45-46 cm nu.

Trenaldo heeft me 2x in het echt gezien tijdens het trainen en toen woog ik ook maar iets van een 83 kilo. Zijn reactie was toen ook dat ik er zwaarder uitzag. Iedereen zegt dat eigenlijk.
Maar mijn gewicht zit idd vooral op men bovenlichaam dat ontken ik zeker niet. Kuiten zijn onbestaande bij mij en bovenbenen zijn ook niet wat het zou moeten zijn maar daar heb ik mee leren leven. Dat verklaart het wel een beetje, no secret ;) Als mijn benen op niveau zouden zijn met men upper body...tja dan zou ik makkelijk op 95-97 kilo zitten nu.

Gewicht zegt niet heel veel hoor. Dat is ook de reden dat ik altijd moet lachen met de test only kuurtjes en dat ze dan extreem hard gaan en minstens 10 kilo zijn bijgekomen. Dan zie je foto's en heb je zoiets van :scratch:

• #1.226
hij weegt bijna 14 kilo zwaarder en is korter dan jij?

@ikke 20 : hoe is het met de gewrichten? nog last van die HGH?

Een héél klein beetje last van mijn ellebogen. Alles voelt gewoon wat stroever aan maar na een paar bewegingen voelt alles weer normaal.
Smorgens is het kwaadste moment :p

Gewicht zegt niks.

Kwaliteit boven kwantiteit ;)

• #1.229
Jep heb een goede "batch". Heb het hier al eens gezegd, wat erin zit is goeie shizzle want ik voel het echt door men lichaam gieren. Test/Deca op niet zo lage doseringen en toch vrij droog/vochtvrij blijven... Binnenkort direct bijbestellen.

Je gaat goed kerel ;)
misschien volgende keer ook maar eens deca uitprobere ;)

Jep heb een goede "batch". Heb het hier al eens gezegd, wat erin zit is goeie shizzle want ik voel het echt door men lichaam gieren. Test/Deca op niet zo lage doseringen en toch vrij droog/vochtvrij blijven... Binnenkort direct bijbestellen.
Heb netzelfde. Lekker bijkomen maar amper echt zichtbaar vocht bijkomen. Vnl voeding denk ik gwn!

• #1.233
Heb netzelfde. Lekker bijkomen maar amper echt zichtbaar vocht bijkomen. Vnl voeding denk ik gwn!

Had het over de hgh dat ik heb. Als ik enkel test/deca doe en hetzelfde vreet als ik nu doe..... komt niet goed.

Zit zelfs aan de muffins.... (Chris aceto style)

Goed bezig man . Maar voel je je niet moe op 1gram test?

Ik had hetzelfde op 750gram, is er een verschil als je hgh laat meelopen?

• #1.237
Goed bezig man . Maar voel je je niet moe op 1gram test?

Ik ben heel snel moe en ik kan heel de dag slapen als ik wil en heb nergens zin in. Nu de hgh mee loopt is het helemaal een ramp...

Moet ik nog iets op vinden want om 12 uur smiddags kan ik mijn open al niet meer open houden...

Ik ben heel snel moe en ik kan heel de dag slapen als ik wil en heb nergens zin in. Nu de hgh mee loopt is het helemaal een ramp...

Moet ik nog iets op vinden want om 12 uur smiddags kan ik mijn open al niet meer open houden...

coke

• #1.240
geen optie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven