- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shit man, mijn armen zijn niet te vergelijken met die van jou (39cm met pomp) en weeg maar een paar kilo minder

Shit man, mijn armen zijn niet te vergelijken met die van jou (39cm met pomp) en weeg maar een paar kilo minder
What is you secret bro??
What is you secret bro??
Als mijn benen op niveau zouden zijn met men upper body...tja dan zou ik makkelijk op 95-97 kilo zitten nu.
hij weegt bijna 14 kilo zwaarder en is korter dan jij?
@ikke 20 : hoe is het met de gewrichten? nog last van die HGH?

Een héél klein beetje last van mijn ellebogen. Alles voelt gewoon wat stroever aan maar na een paar bewegingen voelt alles weer normaal.
Smorgens is het kwaadste moment![]()
Heb netzelfde. Lekker bijkomen maar amper echt zichtbaar vocht bijkomen. Vnl voeding denk ik gwn!Jep heb een goede "batch". Heb het hier al eens gezegd, wat erin zit is goeie shizzle want ik voel het echt door men lichaam gieren. Test/Deca op niet zo lage doseringen en toch vrij droog/vochtvrij blijven... Binnenkort direct bijbestellen.
Heb netzelfde. Lekker bijkomen maar amper echt zichtbaar vocht bijkomen. Vnl voeding denk ik gwn!
Ik zit geruime tijd op 1.2 gr en ben geregeld zeer moe. Savonds als iknie ga trainen kan ik al slapen om 8u..Goed bezig man . Maar voel je je niet moe op 1gram test?
Goed bezig man . Maar voel je je niet moe op 1gram test?
Ik had hetzelfde op 750gram, is er een verschil als je hgh laat meelopen?
Ik ben heel snel moe en ik kan heel de dag slapen als ik wil en heb nergens zin in. Nu de hgh mee loopt is het helemaal een ramp...
Moet ik nog iets op vinden want om 12 uur smiddags kan ik mijn open al niet meer open houden...