- Waardering
- 497
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eca gebruik ik ook geregeld. Maar na tijd neemt effect ook af en word ik er ambetant op. Net als afkicken van nachtje speed/xtc.
je gaat toch geen onnodige shit in je lijf stoppen om wakker te blijven gewoon caffeine of guarana maar om clen etc te gebruiken is het allemaal niet waard denk ik
Het was een grapje man, ik denk niet dat Pilz de coke ook serieus bedoeldeje gaat toch geen onnodige shit in je lijf stoppen om wakker te blijven gewoon caffeine of guarana maar om clen etc te gebruiken is het allemaal niet waard denk ik

Genoeg idioten die t wel doenHet was een grapje man, ik denk niet dat Pilz de coke ook serieus bedoelde![]()

Maar moest wel even rusten want men maag heeft 2 nachten zeer ambetant gedaan. Maar wat wil je als je elke keer een shake drinkt nadat je net gegeten hebt. Mooi zwanger buikje krijg je daar van ook 
maar nu ik de 90 gepasseerd ben is het zo van f**k 
Hoe voel je buiten moe om?
Pa: door jou ga ik sust volgende meer proberen :-) Ben wel nieuwschierig geworden!!
Hoe voel je buiten moe om?
Pa: door jou ga ik sust volgende meer proberen :-) Ben wel nieuwschierig geworden!!
Als je kan prefereer ik super sust boven de gewonen sust heeft nog 50mg meer prop erin of gwn kog beetje test prop bij de gewone sust zetten. Tijdens blast enkel nog sust of super sust in cruise prefereer ik wel de standaard test e. Gwn stabieler voor bloedwaarden