Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dnp + clen + ECA dan?

caffeine tablets

En ik maar de schuld geven dat ik bijna geen cardio doe hahaha! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.248
Damn 2 dagen wat minder gegeten als anders omdat men verteringssysteem wat rust nodig had. En bam gewicht naar beneden. Zit op vrij veel voeding om op die 90 kg te blijven hangen. Volgende dagen effe tandje bij steken zodat ik na het weekend savonds weer mooi op die 92 kilo sta. Eens je daar bent geef je dat niet graag meer af :D Maar moest wel even rusten want men maag heeft 2 nachten zeer ambetant gedaan. Maar wat wil je als je elke keer een shake drinkt nadat je net gegeten hebt. Mooi zwanger buikje krijg je daar van ook :p

Op 85 kilo had ik zoiets van ja de shape is goed :cool: maar nu ik de 90 gepasseerd ben is het zo van f**k :rocker:

Op naar de 95 haha :-)

Ik tik bijna 100 aan :-) Alleen niet kunnen trainen deze week door een medische behandeling. Maandag weer knallen.

• #1.250
95 kilo? Gaat niet echt lukken, 91 kg vasthouden gaat al een mooie prestatie zijn ;)

Weekje rust kan geen kwaad, volgende week rebounden :p

• Like
Waarderingen: GruX
  • #1.251
Deca gaat eruit. Zondag moet ik normaal nog 300mg deca zetten maar men deca is net op en heb geen zin om een nieuwe vail te openen. Ben nu 8 weken bezig met eerst tren en daarna deca en vind dit momenteel wel voldoende.
Ik ga vanaf zondag verder op 900 mg sust + 400 mg masteron + 5iu hgh EOD voor een paar weken en dan waarschijnlijk cruise of paar weken off.

Daarna terug blast vanaf midden maart tot ergens in juni om me echt in shape te zetten en daarna maintainen en niets gek meer. Vanaf augustus (vakantie) helemaal off tot midden november (RUWE PLANNING).

Doel is nu om rond de 88-91 kg te blijven hangen met een mooie shape in de zomer.
Momenteel zit het met de massa wel goed en is het enkel zaak om dit lichaam mooi droog en hard te krijgen zonder al te veel gewichtsverlies.
Naar de 95 kilo bulken heb ik momenteel weinig zin in door verschillende redenen, privé en praktisch, waardoor ik nu de shape enkel ga proberen te maintainen. Klinkt misschien saai maar is voor mij op dit moment de beste zet die ik kan doen.

Laatst bewerkt:
haha ...een paar weken off, grapjas :-p maar 90kg droog met jou lengte moet wel fucking huge tonen ;-)

• #1.253
Ik ben gek genoeg om een paar weken volledig off te gaan tussen de blasts door. Dat gaat volledig afhangen van hoe ik me op dat moment voel. 4 weken off gaan kan is goed doen hoor. ;)

• #1.254
Week 9

900 mg sust
500 mg mast
30 mg anavar/dag
3.33iu hgh EOD

Deca eruit anavar erin en hgh zakt een beetje. Ben momenteel iets té moe aan het worden en zelfs men tanden beginnen pijn te doen. Even aankijken of het betert met het verlagen van de hgh.
Gewicht 90-90.5 kilo.

Nu effe test/mast en dan even cruisen op max 200 mg test/week of gewoon volledig off.

Hoe voel je buiten moe om?

Pa: door jou ga ik sust volgende meer proberen :-) Ben wel nieuwschierig geworden!!

hoe vaak zet je die sust?

Hoe voel je buiten moe om?

Pa: door jou ga ik sust volgende meer proberen :-) Ben wel nieuwschierig geworden!!

Als je kan prefereer ik super sust boven de gewonen sust heeft nog 50mg meer prop erin of gwn kog beetje test prop bij de gewone sust zetten. Tijdens blast enkel nog sust of super sust in cruise prefereer ik wel de standaard test e. Gwn stabieler voor bloedwaarden

Als je kan prefereer ik super sust boven de gewonen sust heeft nog 50mg meer prop erin of gwn kog beetje test prop bij de gewone sust zetten. Tijdens blast enkel nog sust of super sust in cruise prefereer ik wel de standaard test e. Gwn stabieler voor bloedwaarden

Ja, sws gewone test voor de cruise en de blast zal dan Sust + Deca zijn. Supersust kan ik zo snel niet aankomen.

Wil er eigenlijk mast naast zetten, maar laatste keer leek mijn rug de maan wel....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven