- Waardering
- 2.921
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Haha is dat nieuw hahaha ;-)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha is dat nieuw hahaha ;-)
Ja, sws gewone test voor de cruise en de blast zal dan Sust + Deca zijn. Supersust kan ik zo snel niet aankomen.
Wil er eigenlijk mast naast zetten, maar laatste keer leek mijn rug de maan wel....
Eigenlijk wel. Ben het nu wel beu aan het worden. Als het niet snel beter word dan zal ik snel aan het cruisen zijn.
Heb het zelf ook veel laatste tijd bro. Moe zijn lusteloos voelen. Id gym geen probleem. Maar onder de middag en id loop vd dag tired as f**k soms! En ik zit dan nog niet op hgh
Als je tren hebt liggen is het toch simpel?
Toch niet te vergelijken met bold en primo...
Zou primo ook eens een kans willen geven maar pff zoveel ml's en nog meer centjesTren is zwaar voor lichaam en geest.
Als je kuurt met test en primo dan besef je niet dat je aan het kuren bent, tot je in de spiegel kijkt.

Jep maar die ronde look is echt mooi!Zou primo ook eens een kans willen geven maar pff zoveel ml's en nog meer centjes![]()
Na, ooit als 2e kuur primo er in gehad. Als ik foto's terug zie heb ik echt een mooie ronde borst en schouders. Hele andere look dan ik op tren had. Als was ik met de tren al wel stukje groter haha.
Na, ooit als 2e kuur primo er in gehad. Als ik foto's terug zie heb ik echt een mooie ronde borst en schouders. Hele andere look dan ik op tren had. Als was ik met de tren al wel stukje groter haha.

Uuhm volgens mij begonnen op 400 en later op 600. Was ug primo en had toen twee merken. Weet zo snel niet meer welke. Maar 1tje duidelijk minder dan de gene die ik op einde had van de kuur had. Zag en voelde me toen echt veranderen en mensen om me heen ook.

Maar als ik me zo blijf voelen dan zal ik snel de voeding wat droppen en heel lichtjes wat vet proberen droppen want dit gaat nergens meer over hoe ik me voel.Daarvan pip? Heb er juist helemaal geen last van bij up