AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, sws gewone test voor de cruise en de blast zal dan Sust + Deca zijn. Supersust kan ik zo snel niet aankomen.

Wil er eigenlijk mast naast zetten, maar laatste keer leek mijn rug de maan wel....

Netjes bestond mn blast ook vnl uit. 1200mg super sust en 500mg deca. Ga nu weekje verder op 750mg sust en 300mg prop per week. En na deze week komt er Mt injects bij 1ml EoD

Eigenlijk wel. Ben het nu wel beu aan het worden. Als het niet snel beter word dan zal ik snel aan het cruisen zijn.

Heb het zelf ook veel laatste tijd bro. Moe zijn lusteloos voelen. Id gym geen probleem. Maar onder de middag en id loop vd dag tired as f**k soms! En ik zit dan nog niet op hgh

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.265
Heb het zelf ook veel laatste tijd bro. Moe zijn lusteloos voelen. Id gym geen probleem. Maar onder de middag en id loop vd dag tired as f**k soms! En ik zit dan nog niet op hgh

Daarom dat ik de hgh verlaag naar 3.33 iu EOD. Is weinig maar anders slaap ik heel de dag als het kan. Kan ook de deca zijn en die is er ook uit. Dus ik kijk nu even aan of het betert.

• Like
Waarderingen: GruX
  • #1.266
Damn het blijft hard gaan vind ik. 91 kilo smorgens en begin meer en meer detail te krijgen in men shape.

De sustanon ga ik op 750 mg zetten en de masteron hou ik op 500 mg voor deze week. Ga stillekes de doseringen droppen naar cruise waarden.
Ik zou op dit moment nog kunnen doorknallen want de gains blijven komen maar ik wil nu effe wat minder gas geven. We zijn bijna 9 weken onderweg en het is tijd om wat gas te minderen. Langs de ene kant gaat het goed, zeg maar hééél goed met de gains, maar het gevoel zegt me om even te minderen. Ergens in maart kunnen we dan nog is een goede versnelling plaatsen...

Zal iets met test, bold, primo zijn al heb ik ook nog een hele hoop tren liggen dus dat gaan we bekijken wat we daar van kunnen maken.

Ik zie dat je eerder primo hebt gebruikt. Hoe is je ervaring met primo tov mast?

Als je tren hebt liggen is het toch simpel?
Toch niet te vergelijken met bold en primo...

• #1.269
Primo is meer massa, echt pure droge massa.

Masteron is vooral voor de hardheid en om mijn gyno onder controle te houden. Masteron raad ik altijd aan bij deca of tren cycles.

• #1.270
Als je tren hebt liggen is het toch simpel?
Toch niet te vergelijken met bold en primo...

Tren is zwaar voor lichaam en geest.

Als je kuurt met test en primo dan besef je niet dat je aan het kuren bent, tot je in de spiegel kijkt.

• Like
Waarderingen: GruX
Heb jij ook ervaring met primo?
Na, ooit als 2e kuur primo er in gehad. Als ik foto's terug zie heb ik echt een mooie ronde borst en schouders. Hele andere look dan ik op tren had. Als was ik met de tren al wel stukje groter haha.

Na, ooit als 2e kuur primo er in gehad. Als ik foto's terug zie heb ik echt een mooie ronde borst en schouders. Hele andere look dan ik op tren had. Als was ik met de tren al wel stukje groter haha.

Vroegah? Was dus goeie primo toen? UG ?

Dosering?

;)

Vroegah? Was dus goeie primo toen? UG ?

Dosering?

;)
Uuhm volgens mij begonnen op 400 en later op 600. Was ug primo en had toen twee merken. Weet zo snel niet meer welke. Maar 1tje duidelijk minder dan de gene die ik op einde had van de kuur had. Zag en voelde me toen echt veranderen en mensen om me heen ook.

• #1.277
Volgende week ga ik alles weer een beetje droppen en zet dan alles in 1 keer. 600 mg sust + 375mg mast. Ben nu effe met sustanon van een ander merk gestart die ik nog had liggen en damn zit met een dikke poot, wat grieperig maar ziet niet rood. Heel de cycle geen pip gehad en nu om af te sluiten een dikke poot. :mad:

Maar de gains blijven goed gaan en eind dit weekend zit ik zeker op 91.5-92 kilo smorgens. Looking thick op dit moment. Maar moet wel zeggen dat ik me kut voel. Moe en vermoeid maar BP is oke. Zal uiteraard ook door al dat gewicht zijn dat ik effe op 2 maand gegaind heb. Gaat toch een kleine 10 kilo zijn op het einde van de rit :D Maar als ik me zo blijf voelen dan zal ik snel de voeding wat droppen en heel lichtjes wat vet proberen droppen want dit gaat nergens meer over hoe ik me voel.

Morgen samen met het vrouwtje trainen en savonds gaan dineren op de kosten van mijn vrouw haar werk (bedrijfsfeestje).

Van welk merk gebruik je dan als ik vragen mag?

• #1.279
Sustanon van UP nu want die had ik nog liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven