- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow dat is minder man, zal wel persoonsgebonden zijn denk ik? Bij mij maakt manier van injecteren vrij veel uit of ik pip krijg of nietDikke pip. Maar dat is niets nieuw. Werkt wel goed maar altijd pijn.
Nee maar bedoel in de zin van het injecteren zelf, niet de locatie. Als ik die naald niet in 1x helemaal erin jaag maar juist langzaam dan krijg ik pip, al helemaal als ik er zijwaards kracht op zet per ongeluk, ook een tijdje 0.5x25 gebruikt, die was zo dun dat die olie er dan echt "uitgespoten" werd. Dat hielp ook niet meeIk heb alles al geprobeerd ivm injecteren. Vanaf volgende week 1 x week in de glutes en als ik cruise dan injecteer ik in mijn borst zodat de rest van men lichaam wat rust krijgt.
had van Up sust ook pip de eerste paar injects van prl nooit pipIk heb alles al geprobeerd ivm injecteren. Vanaf volgende week 1 x week in de glutes en als ik cruise dan injecteer ik in mijn borst zodat de rest van men lichaam wat rust krijgt.

! 10kg in 10 weken is echt wel gek! Zeker op jouw frame. Zal wss gewoon een samenloop zijn van alle middelen met als lei(ij)der de HGH.. Ik blijf volgen bro en binnenkort als ik het minder druk heb wil ik gerust nog eens samenknallen! Benieuwd naar je shape irl! Zal nog imposanter zijn dan vorige keren
! Keep it up bro! En geef prioriteit aan de dingen die echt belangrijk zijn!
Dus verwacht geen gekke gains meer voorlopig hier. De voorbije weken waren al heftig genoeg 
Ben ook direct op een super clean dieet gaan zitten van 3000 kcals per dag en na 2 weken is er al heel wat vocht/vet weg maar ik durf niet op de weegschaal te gaan staan op dit moment. Maar ik voel me weer vééél beter. Ondanks ik me weer wat "kleiner" voel dan een maand geleden geeft men omgeving aan dat het nog steeds wel in orde zit hoor hahaha. Zit ik lekker in een sweater te trainen terwijl die potloden in de gym in tanktops rondlopen, me bekijken en zich afvragen wat er onder die trui verscholen zit. Vrijdag zei er nog eentje tegen me dat hij het echt niet begreep waarom ik altijd in die trui train. Hij zei dat als hij er als mij zou uitzien hij heel de dag in tanktop zou rondlopen
excuse me, not my cup off tea 

en die rebound geen last van?Arimidex werkt bij mij zeer goed. Aromasin durf ik ook soms te nemen maar als ik de AS wat hoger begin te doseren heb kan ik weinig doen met aromasin.
en ik woog 87 kg... vrij plat en droog dus word tijd dat we er terug wat inpompen zodat alles er weer mooi uitknalt. Doel is om terug een paar kilo's terug te pakken en men vet% absoluut niet hoger te laten komen. Dus verwacht niets spannend hier.Mariadistel gaat niet veel helpen NAC wel
Je gebruikt veel orals nooit problemen gehad met leverwaardes ?