AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.281
Dikke pip. Maar dat is niets nieuw. Werkt wel goed maar altijd pijn.

• #1.283
Ik heb alles al geprobeerd ivm injecteren. Vanaf volgende week 1 x week in de glutes en als ik cruise dan injecteer ik in mijn borst zodat de rest van men lichaam wat rust krijgt.

Ik heb alles al geprobeerd ivm injecteren. Vanaf volgende week 1 x week in de glutes en als ik cruise dan injecteer ik in mijn borst zodat de rest van men lichaam wat rust krijgt.
Nee maar bedoel in de zin van het injecteren zelf, niet de locatie. Als ik die naald niet in 1x helemaal erin jaag maar juist langzaam dan krijg ik pip, al helemaal als ik er zijwaards kracht op zet per ongeluk, ook een tijdje 0.5x25 gebruikt, die was zo dun dat die olie er dan echt "uitgespoten" werd. Dat hielp ook niet mee

had van Up sust ook pip de eerste paar injects van prl nooit pip

• #1.286
Week 10

375 mg sust
30mg anavar/dag
3.33iu EOD

Acne heb ik weinig last van maar heb wel de laatste 2-3 weken een zware opstoot van men psoriasis op mijn rug, buik en onderarmen waar ik echt zwaar van baal. Dat is ook de reden waarom ik de laatste tijd niet echt happig ben met foto's te posten. Zalf smeren is de boodschap nu en zorgen dat ik zo snel mogelijk enkel op test zit (cruise). Vorige keer is het tijdens een cruise ook weer weggetrokken of toch zo goed als. Er zijn plekken dat altijd wel zullen blijven maar dat is niet in het zicht. Had gehoopt dat de hgh er iets aan zou beteren maar helaas.

Gewicht hangt rond de 91.5-92 kilo smorgens en zie er momenteel echt huge uit. Dit gaat echt pijn doen als ik later terug wat gewicht ga moeten afgeven :p

• #1.287
Update;

Bijna alles is er uit :D

HGH is er volledig uit sinds maandag en de anavar er ook uit. Die kut pip gear heb ik weg gegooid en ga verder cruisen op gear waar ik van weet dat er geen pip zal komen.

Hgh is eruit omdat ik graag wil weten wat me zo verdomd vermoeid maakte en me zo slecht liet voelen, was het de hoge test en/of hoge deca? de hgh? De 10 kilo die ik ben bijgekomen op amper 10 weken? Heb me in heel mijn leven nog nooit zo slecht gevoeld en het werd elke dag erger en erger.
Ga nu dus even cruisen op test en over een paar weken bouw ik alles stap voor stap op, compound per compound. Zal eerst de hgh er terug in gooien dan op max 2iu EOD, ja slechts 2iu.... want ik denk dat die de boosdoener is. Heb net een kitje bij besteld en kom dan wel even toe nu aan die lage doseringen.

Zaterdag was de laatste dag dat ik getraind heb en ik ga deze week niet trainen. Volledige rust en voeding ook rust. Weeg nu nog net 90 kilo smorgens maar vind me er beter uitzien nu dan vorige week. Doet wel wat pijn om dat gewicht zo snel naar beneden te zien duiken maar als je ziet wat ik op een dag moest eten om op die 92 kg te blijven hangen... dat hou je gewoon niet vol als je een eigen zaak hebt.

Nu even resetten en zal wel snel de AS terug rustig beginnen opbouwen met wat test, primo en masteron, tren misschien maar is de bedoeling om geen gekke gewichtstoename meer te maken want die 90-91 kilo is even meer dan genoeg nu met mijn lengte.

Vanavond kwam er een vriendin van men vrouw langs die me laatst in november gezien had en die haar reactie sprak boekdelen. Ik denk dat ik effe moet remmen want voel me echt slecht terwijl ik als een speer aan het gaan was. Ofwel zit er iets slecht in die hgh ofwel is het gewoon goed gedoseerd en/of reageer ik er heftig op. Sinds ik die hgh zette knalde ik als een speer met die test/deca combo.
Ben over het algemeen een goede responder ivm AS en algemene geneesmiddelen maar dit was toch heftig.

Oke genoeg geluld. Wou dit even met jullie meedelen zodat jullie weten hoe het hier gaat.

Goed besluit man! Knap om te zien dat je zo naar je lichaam luister en op het juiste moment de rem er opgooit!

Vermoed dat het je deca is, maar misschien ook gewoon een druk leven en veel stress kan ook vermoeidheid veroorzaken. Daar gelaten dat je een flinke buffel bent geworden!

Leuk dat je een update hebt geschreven en succes komende weken iig!!

Idd top man! Respect dat je zo luistert naar je lichaam en je lichaam volledig voorrang geeft. Heb de afgelopen week ook twijfels gehad door te gaan met mn laatste weken. Bijna elke dag prikken en risico lopen elke week zo rot als nu te voelen. Alleszins geen zin in!

Goed dat je terug je doseringen gaat opbouwen en stof per stof ga toevoegen. Terug je vertrouwde manier van kuren ;)! 10kg in 10 weken is echt wel gek! Zeker op jouw frame. Zal wss gewoon een samenloop zijn van alle middelen met als lei(ij)der de HGH.. Ik blijf volgen bro en binnenkort als ik het minder druk heb wil ik gerust nog eens samenknallen! Benieuwd naar je shape irl! Zal nog imposanter zijn dan vorige keren ;)! Keep it up bro! En geef prioriteit aan de dingen die echt belangrijk zijn!

• #1.290
Thanks mannen! 10 kilo had ik ook nooit verwacht maar de rust in de herfst zal men lichaam wel deugd gedaan hebben.

Men verteringsstelsel doet weer normaal en men eetlust is ook terug. Ben ook wat vocht kwijt ondertussen want men gewicht hangt rond de 90kg. Deze week ook vrij weinig gegeten voor mijn doen en vooral gezond gegeten.

Ga nu even verder op enkel sustanon en we zien volgende week wel weer verder. De hgh wil ik er wel zo snel mogelijk terug bij hebben. Heb vrij lelijk moeten doen om op die 90-92 kilo te geraken en die ga ik niet gratis weg geven. Voeding zal ik wat lager houden dan normaal omdat ik toch wel weer wat scherper wil komen te staan want ik merk dat er bij die laatste kilo's toch ook beetje vet bij zit. Die gaan we er de komende weken wel af halen. Zo een 87-88 kg met een droge shape zou ik wel leuk vinden :cool: Dus verwacht geen gekke gains meer voorlopig hier. De voorbije weken waren al heftig genoeg :D

• #1.291
Update.

Na de vorige post heb ik er gewoon alles uitgeflikkerd en niets meer gezet, ja zo ben ik dan als ik het helemaal zat ben :cool: Ben ook direct op een super clean dieet gaan zitten van 3000 kcals per dag en na 2 weken is er al heel wat vocht/vet weg maar ik durf niet op de weegschaal te gaan staan op dit moment. Maar ik voel me weer vééél beter. Ondanks ik me weer wat "kleiner" voel dan een maand geleden geeft men omgeving aan dat het nog steeds wel in orde zit hoor hahaha. Zit ik lekker in een sweater te trainen terwijl die potloden in de gym in tanktops rondlopen, me bekijken en zich afvragen wat er onder die trui verscholen zit. Vrijdag zei er nog eentje tegen me dat hij het echt niet begreep waarom ik altijd in die trui train. Hij zei dat als hij er als mij zou uitzien hij heel de dag in tanktop zou rondlopen :roflol: excuse me, not my cup off tea :D

De hgh was dus echt wel de schuldige van de vermoeidheid als ik hoger ga doseren dan 2iu EOD. 3iu/dag van de rips is te veel voor mij want dan val ik staand in slaap. 2iu EOD is momenteel te doen en ik blijf daarmee mooi vol staan ondanks dat alle AS er uit is. Ik reageer dus vrij hard op die hgh, wil eigenlijk niet weten wat er gaat gebeuren als ik op 5iu/dag zou gaan zitten :D

Denk dat ik binnenkort wel terug begin met een sust/tren/primo combi om alles weer wat voller en droger te zetten samen met de hgh dan. Zou graag in de zomer gewoon cruisen met zo weinig mogelijk AS maar toch redelijk in shape blijven op een "gezonde" manier".

Dus zal niet lang duren vooraleer ik er terug invlieg.

Train ze!

Misschien rare vraag maar waarom verkies jij de ari boven aro? Als ik me niet vergis heeft aro geen rebound toch? En ari daarentegen wel...

• #1.293
Arimidex werkt bij mij zeer goed. Aromasin durf ik ook soms te nemen maar als ik de AS wat hoger begin te doseren heb kan ik weinig doen met aromasin.

• #1.295
Nope.

• #1.296
We zijn terug.

Na een kleine maand zonder AS, zelfs geen cruise, en voeding op 3000 cleane kcals gezeten te hebben is het weer tijd om een beetje te aan opbouwen. Zit nu weer netjes op 10% vet en vocht is nihil na een paar weken off alles (uitgezonderd hgh EOD 2iu). Libido is heel de tijd goed gebleven, zelfs geen dipje en voel me terug goed in me vel.

Vandaag even op de weegschaal gaan staan :o en ik woog 87 kg... vrij plat en droog dus word tijd dat we er terug wat inpompen zodat alles er weer mooi uitknalt. Doel is om terug een paar kilo's terug te pakken en men vet% absoluut niet hoger te laten komen. Dus verwacht niets spannend hier.

Ik ga deze week starten met onderstaande en de bedoeling is om dit de eerste 3 weken te doen.

Sust 325mg/week
Tren E 400 mg/week
Trenmix 400mg/week
40 mg dianabol/dag
2iu hgh EOD
1mg arimidex/dag

De trenmix blijft er 3 weken in, ga dan verder met enkel de tren e. De tren mix word dan vervangen door masteron op minstens 400mg/week. Dbol ook 3 weken en daarna gaan we over op winstrol en/of anavar voor een week of 3.

Voeding zit rond de 3300 kcals vanaf morgen, dus up een beetje maar dat gaat wel nodig zijn met bovenstaande AS.

Daarna zijn we 6 weken verder en ga ik verder zien wat ik ga doen.

Je gebruikt veel orals nooit problemen gehad met leverwaardes ?

gebruik je ook iets van mariadistel ivm de orals?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven