MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Bij mij gaat dat vrij snel. Na 2 weken zie je de bold zijn werk al doen bij mij.

Klinkt als goede kuur. Plan je nog hcg, arimidex etc.. En hoe plan je de nakuur?

• #1.484
Ik ga niet snel meer off gaan.

Keep it up & enige fotto's?

• #1.486
Zal binnenkort nog wel eens wat foto's maken. Of als ik binnen een paar weken eens samen met andere formuleren ga trainen in de muscletotaalgym kunnen we daar wat pics maken. Ben niet zo foto geil hahaha

Tegenwoordig lees je veel positieve dingen over bold, vroeger nooit..

Kun je met high test & high bold hetzelfde verwachten als bij tren bv?
Of heb je dan echt pech..?

• #1.488
Tren is veel potenter maar niet iedereen kan tren zo goed handelen, geestelijk en lichamelijk. Sommige zeggen dat ze er wel tegen kunnen maar als je het aan de mensen in hun omgeving vraagt is het soms een heel ander verhaal :D

Maar de combo test + bold + tren is zowiezo een winner.

Kan jij niet tegen tren ikke20?

• #1.490
Lichamelijk wel maar geestelijk word ik soms wat anders en voel me na 4-5 weken altijd slechter worden.

Maar binnenkort komt de tren E er weer in hoor.

• #1.491
Oke week ? weet het niet meer :D

Wederom 600 mg test E en 500 mg bold. De anavar gaat eruit want wil eerst een aankijken of men leverwaardes weer gaan zakken. Over 4 weken heb ik normaal gezien weer een bloedtest en dan zien we wel verder. HGH is deze week niet gezet omdat ik niet ben gaan trainen. Vanaf deze week komt die er normaal weer in.

Dinsdag ga ik terug proberen deftig te gaan trainen.

Deze week sws kut week om te trainen. Met Koningsdag tussendoor.

Maar wat doet (extra) bold voor jou bij test/tren dan dat het zo'n goede toevoeging is? de gebruikelijke voordelen snap ik.

Maar dacht ergens gelezen te hebebn dat bold/tren killing voor je bloeddruk is.

Deze week sws kut week om te trainen. Met Koningsdag tussendoor.

Maar wat doet (extra) bold voor jou bij test/tren dan dat het zo'n goede toevoeging is? de gebruikelijke voordelen snap ik.

Maar dacht ergens gelezen te hebebn dat bold/tren killing voor je bloeddruk is.
Maat van me zat op bold 800mg/week en had tijdens trainen zeeer veel last van hoofdpijn door de high bp. Vond de voordelen niet echt opwegen tegen de nadelen. Zijn middel was het alleszins niet. Maar hij stond ook op een 18%vp. Dus nja miss slaat bold pak beter aan rond 12% (zoals met meeste aas) zelf ook benieuwd naar bold. Maar zeker niet zo potent als tren oid. Kan je wel bollere look geven met veins die meer poppen

• #1.494
Je moet idd je bloeddruk in het oog houden. 500mg bold is voldoende.

Bold zorgt ervoor dat je bol blijft staan. Tren heeft de neiging om je plat te zetten als je wat minder carbs eet. Met bold sta je altijd bol... er is een reden waarom bold in de meeste contestpreps erin zit.

• #1.495
Vandaag weer gaan trainen na een dikke week rust en amai mijnen frak. Voelde mijn lichaam met elke rep voller en voller lopen. Stond er na de training echt gruwelijk bij. Wel iets "smaller" dan normaal maar dat is tegen volgende week weer helemaal recht getrokken.

Vanmiddag ook naar de dermatoloog geweest en ze zei dat ik me over de verhoogde leverwaarden absoluut niet druk over hoefde te maken. Over het algemeen vond ze mijn waardes vrij goed. Ze merkte wel even op dat mijn LH enz wel héél laag was.Laag zei ik? die is onbestaande antwoordde ik maar ik weet waarom dit komt en ze lachte eens lief :D maar toch wel oppassen met de hoge androgene waardes gaf ze nog even mee. Zal ik doen zei ik.... Chickie (31 jaar) naar mijn hart en nog leuk om naar te kijken ook :p
Over 2 maand terug bloed laten checken en opnieuw langskomen bij haar. Nu blijven smeren en 25 mg neotigason per dag slikken. Ze zag al zeker vooruitgang dus we gaan de medicatie niet verhogen. Me happy.

Lekker is dat he na de training die keiharde pomp :)
Dan check je de spiegel en ben je blij.., maar toch ook altijd weer ontevreden... haha!

Beter dat je huid betert man!, ook beter dat die chick heet is!
Je voelt je toch meer alpha ON he, dat merken ze..

• #1.497
Heet is ze niet echt, maar ik zou ze wel doen laat ons zeggen een 7/10 hahaha.

En altijd wel leuk als ze je vragen om je shirt uit te doen. Sta je daar en hebben ze altijd zo een blik van ??? Die blik is altijd goud waard. Ik zeg niet dat ze het mooi vinden, meestal totaal niet, maar is altijd zo effe WTF momentje langs hun kant.

Hoe gaat het hier? En dan doel ik ook een beetje op de bold:p

Ben ongeduldig haha

• #1.499
I love it :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven