- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij gaat dat vrij snel. Na 2 weken zie je de bold zijn werk al doen bij mij.

Maat van me zat op bold 800mg/week en had tijdens trainen zeeer veel last van hoofdpijn door de high bp. Vond de voordelen niet echt opwegen tegen de nadelen. Zijn middel was het alleszins niet. Maar hij stond ook op een 18%vp. Dus nja miss slaat bold pak beter aan rond 12% (zoals met meeste aas) zelf ook benieuwd naar bold. Maar zeker niet zo potent als tren oid. Kan je wel bollere look geven met veins die meer poppenDeze week sws kut week om te trainen. Met Koningsdag tussendoor.
Maar wat doet (extra) bold voor jou bij test/tren dan dat het zo'n goede toevoeging is? de gebruikelijke voordelen snap ik.
Maar dacht ergens gelezen te hebebn dat bold/tren killing voor je bloeddruk is.
maar toch wel oppassen met de hoge androgene waardes gaf ze nog even mee. Zal ik doen zei ik.... Chickie (31 jaar) naar mijn hart en nog leuk om naar te kijken ook
Die blik is altijd goud waard. Ik zeg niet dat ze het mooi vinden, meestal totaal niet, maar is altijd zo effe WTF momentje langs hun kant.