Ik weet dat het hier rustig is maar ben wat aan het "bijstuderen", experimenteren met vetten en eiwitten. Heb al een tijdje door dat ik en carbs de laatste maanden niet goed meer samen gaan en dat eigenlijk al helemaal niet zo graag eet, toch niet in grote hoeveelheden.
Dr. Eric Serrano
https://www.youtube.com/playlist?list=PLNAUreWTt_SiLQzv8nRze2-_gs4ZtlsIj is een speciale maar damn wat een informatie en kennis heeft die kerel. Had me geregistreerd op de site van John Meadows ,waar je nu een gratis trail hebt van 7 dagen, en na het zien van het seminar van Serrano ben ik helemaal overtuigd. Ik kende al zijn youtube filmpjes al een tijdje maar dat seminar is helemaal zot interessant! Duurt wel 1.30uur maar elke minuut waard.
Ik ga zijn theorieen hier niet allemaal uitleggen daar moet je zelf maar naar op zoek gaan en doe er je voordeel mee. Heb er hééél wat tijd ingestoken om alles te kunnen bekijken, evalueren en de laatste weken experimenteren met voedsel. Daarom dat er geen gekke gewichtsgains zijn geweest de laatste tijd omdat ik me nu aan het concentreren ben om mijn lichaam gewoon te laten worden aan de lagere carbs en hogere vetten. Gewicht is gelijk gebleven maar word strakker op plaatsen waar ik nooit strak werd, buik, onderrug terwijl ik toch op ongeveer een 3000 kcals zit per dag.
Vandaag gaan trainen en knalde bijna uit mijn trui terwijl mijn taille nog nooit zo strak heeft gestaan. Men trainingsbroeken hangen nu op mijn bekken ipv tegen mijn buik, moet de koortjes aanspannen nu

V-shape is echt lekker nu
Er is een kerel in de gym die een paar mappers begeleid/helpt en die regelmatig 1 ste plaatsen en 2-3de haalt en die zit elke keer te vragen wanneer ik een contest ga doen, ik help je gratis zegt hij elke keer hahahaha. Heb de benen er gewoonweg niet voor en ik help liever mensen achter de schermen. Ik heb respect voor diegenen die dat wel doen maar ben er nu wel uit dat het niet iets voor mij is op dit moment. Ik hou enorm van bodybuilding en daar heb ik geen podium voor nodig om die liefde te behouden.