MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
jep.

Love de bold. Zit nu op 500 mg en zou graag op 1 gram gaan zitten maar mijn hematocriet zit nu al op 53 en slik al pillen om men bloeddruk naar beneden te halen....

Maar fysiek staat staat echt bol en vasculair. Zit nu op 3ml per week in 1 prikmoment en dat vind ik ook heel aangenaam.

jep.

Love de bold. Zit nu op 500 mg en zou graag op 1 gram gaan zitten maar mijn hematocriet zit nu al op 53 en slik al pillen om men bloeddruk naar beneden te halen....

Maar fysiek staat staat echt bol en vasculair. Zit nu op 3ml per week in 1 prikmoment en dat vind ik ook heel aangenaam.

K ga sowieso op 1 gram zitten! Zal je laten weten of dat echt heel lekker is.

Bloeddruk is ook 152/80 nu maar weet niet of dat per se van de Bold is of van de prednison ( Hoef nog maar 3 daagjes aan die troep gelukkig)

Heb echt honger in bold als ik jouw ervaringen lees haha
High tren medium bold ofzo

Heb echt honger in bold als ik jouw ervaringen lees haha
High tren medium bold ofzo
K doe het nog even niet maar met die mg/ml dosering neig ik naar 1500/2000 Ew
Word me alleen wat te duur aan bloedtests

Zag op anaboliclab ofzo nog een test result van hun tren E van een week geleden.

Was op 160mg Ipv 200 getest. Imo nog best net gedoseerd denk ik. Als hun bold dan werkelijk op 400/450 zit klaag ik niet haha

Hoe is het met de eetlust van bold?

Zit er zelf aan te denken om 1ml bij mijn huidige kuur in te passen en dan alleen voor meer eetlust :/)

• #1.508
K doe het nog even niet maar met die mg/ml dosering neig ik naar 1500/2000 Ew
Word me alleen wat te duur aan bloedtests

Zag op anaboliclab ofzo nog een test result van hun tren E van een week geleden.

Was op 160mg Ipv 200 getest. Imo nog best net gedoseerd denk ik. Als hun bold dan werkelijk op 400/450 zit klaag ik niet haha

Klopt over hun tren e. Ze zijn er zelf ook niet echt blij mee en gaan wat extra controles uitvoeren in de toekomst. De huidige tren e is daardoor nu met 25 % korting.

2 gram bold is nonsens.

• #1.509
Hoe is het met de eetlust van bold?

Zit er zelf aan te denken om 1ml bij mijn huidige kuur in te passen en dan alleen voor meer eetlust :/)

Zeer goed. Maar enkel voor eetlust is maar zozo vind ik. Je zal er zeker boller door komen te staan.

Klopt over hun tren e. Ze zijn er zelf ook niet echt blij mee en gaan wat extra controles uitvoeren in de toekomst. De huidige tren e is daardoor nu met 25 % korting.

2 gram bold is nonsens.

K vond het nog niet zo gek eigenlijk. Heb het idee dat normaal er veel minder in zit.

Heb ik geloof ik al eens gezegd maar heb vorig jaar ace van merk gehad dat op 99.5mg getest was en daarmee had ik op 350 bijna dubbele resultaten als op 700 van de gebruikelijke merken hier.

En ik doe die 2g niet ivm gezondheid maar het lijkt me wel wat haha

• #1.511
10 jaar geleden toen ik tren e 200mg/week gebruikte werd ik pokke gek in mijn hoofd en "transformeerde" mijn shape. Vorig jaar op een gegeven moment op 600 mg gezeten en kwam nog niet in de buurt...

Maar die van mts is nu op 160mg/ml getest dus hoop dat ik dat vroegere gevoel nog eens kan terughalen :D

Maar ik raad je aan om met 1 gram bold te beginnen van hun. Uppen kan nog altijd.

• #1.512
Oke nieuwe week.

Net weer 600 mg test (300 mg sust+ 300mg test e) + 500 mg bold gezet. Niets spannends te vertellen.

Binnenkort gaat er wel tren bijkomen en gaat de bold naar 250 mg gezet worden. Wil ongeveer in mei-juni tren E gaan zetten voor een week of 6-8 en dan vanaf juli enkel met test, primo, mast, bold werken. Vorig jaar heb ik dit ook gedaan en dat beviel me heel goed.Zeer weinig sides.
Augustus is heel de maand vakantie dus dan word het in het beste geval cruisen met sust en wat anavar.

Hoezo in het beste geval?
Hoeveel tren ga je zetten naast 600mg test?

Oke nieuwe week.

Net weer 600 mg test (300 mg sust+ 300mg test e) + 500 mg bold gezet. Niets spannends te vertellen.

Binnenkort gaat er wel tren bijkomen en gaat de bold naar 250 mg gezet worden. Wil ongeveer in mei-juni tren E gaan zetten voor een week of 6-8 en dan vanaf juli enkel met test, primo, mast, bold werken. Vorig jaar heb ik dit ook gedaan en dat beviel me heel goed.Zeer weinig sides.
Augustus is heel de maand vakantie dus dan word het in het beste geval cruisen met sust en wat anavar.
Ben echt benieuwd hoe die tren je gaat bevallen van dat merk :p Ik begin 30 mei met de nieuwe blast! Laat je snel weten wat ik er van vind.

Laatst bewerkt:
  • #1.515
  • #1.516
  • #1.517
Ik weet dat het hier rustig is maar ben wat aan het "bijstuderen", experimenteren met vetten en eiwitten. Heb al een tijdje door dat ik en carbs de laatste maanden niet goed meer samen gaan en dat eigenlijk al helemaal niet zo graag eet, toch niet in grote hoeveelheden.

Dr. Eric Serrano https://www.youtube.com/playlist?list=PLNAUreWTt_SiLQzv8nRze2-_gs4ZtlsIj is een speciale maar damn wat een informatie en kennis heeft die kerel. Had me geregistreerd op de site van John Meadows ,waar je nu een gratis trail hebt van 7 dagen, en na het zien van het seminar van Serrano ben ik helemaal overtuigd. Ik kende al zijn youtube filmpjes al een tijdje maar dat seminar is helemaal zot interessant! Duurt wel 1.30uur maar elke minuut waard.

Ik ga zijn theorieen hier niet allemaal uitleggen daar moet je zelf maar naar op zoek gaan en doe er je voordeel mee. Heb er hééél wat tijd ingestoken om alles te kunnen bekijken, evalueren en de laatste weken experimenteren met voedsel. Daarom dat er geen gekke gewichtsgains zijn geweest de laatste tijd omdat ik me nu aan het concentreren ben om mijn lichaam gewoon te laten worden aan de lagere carbs en hogere vetten. Gewicht is gelijk gebleven maar word strakker op plaatsen waar ik nooit strak werd, buik, onderrug terwijl ik toch op ongeveer een 3000 kcals zit per dag.

Vandaag gaan trainen en knalde bijna uit mijn trui terwijl mijn taille nog nooit zo strak heeft gestaan. Men trainingsbroeken hangen nu op mijn bekken ipv tegen mijn buik, moet de koortjes aanspannen nu :D V-shape is echt lekker nu :p

Er is een kerel in de gym die een paar mappers begeleid/helpt en die regelmatig 1 ste plaatsen en 2-3de haalt en die zit elke keer te vragen wanneer ik een contest ga doen, ik help je gratis zegt hij elke keer hahahaha. Heb de benen er gewoonweg niet voor en ik help liever mensen achter de schermen. Ik heb respect voor diegenen die dat wel doen maar ben er nu wel uit dat het niet iets voor mij is op dit moment. Ik hou enorm van bodybuilding en daar heb ik geen podium voor nodig om die liefde te behouden.

Laatst bewerkt:
Doe al lang lager carbs en ga er beter op, bedoel ook betere conditie, focus en concentratie. Meer zin on te trainen + beter fysiek..

Betreft podium, ik deel die mening, ik heb ook de benen niet, simpel. Zou ik die wel hebben zou ik er nog steeds niet (ook al ben ik pak zwaarder) op een podium gaan staan in een string.
Alle respect naar mensen op het podium, maar die bewijsdrang heb ik ook niet en toch is de liefde voor bb er wel.
Gewoon werken aan een mooi lichaam, maken zoals jij hem wilt hebben.

Hoeveel kh eet je dan nu tov vroeger? Eet je ze rond je training?

Interessant dat er nog zo mensen over denken. Tegenwoordig hoor je dat iedereen wedstrijdambities heeft. Mij ook paar x gevraagd maar zegt me niet veel. Doe het puur voor mezelf ook en uiteraard voor de liefde voor de sport !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven