Drunkenmaster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.142
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel kh eet je dan nu tov vroeger? Eet je ze rond je training?
Heb gelezen dat je soms gewoon een paar weken niets neemt van aas nooit libido problemen hierdoor ?

's Morgens ook geen kh zeker? Pfff zou mn havermout toch missen![]()
's Morgens ook geen kh zeker? Pfff zou mn havermout toch missen![]()
.

Ach zolang die spiegel je de goede weg opstuurd no worries. Binnenkort is het toch zomer en dan is dat droge toch net even wat lekkerder. Train ze!Word nog steeds droger en droger en ik merk dat mijn kleren losser komen te zitten dus gewicht zal ook wat gezakt zijn. Maar f**k it, de weegschaal heb ik buitengegooid want die trut speelt toch altijd met mijn gedachten. Ik voel me goed en ik krijg van bijna iedereen te horen dat ik echt wel netjes scherp aan het worden ben. Iets "kleiner" dan dat ik gewoonlijk ben maar i love my shape for this moment.
Binnenkort knal ik de tren erin en gaan we wat de kcals wat opschroeven. Effe mini rebounden
Sebiet gaan trainen, zwaar dagje gehad op het werk maar net een pre workout shake gedronken en dan staan we over 30 minuten weer helemaal klaar![]()

, altijd welkom.
en ik kon het gisteren niet laten om er even te gaan opstaan
De spiegel zei dat het goed zat maar dan ben ik ook wel wat benieuwd hoe het met het gewicht zit dan....
De test E heeft zich de laatste weken netjes opgebouwd en staat nu op volle toeren te draaien. Je moet zelfs geen verbeelding meer hebben als je naar die meiden kijkt, je ziet gewoon zo goed als alles al 
Haha, ik ben eens benieuwd hoe de tren mij gaat bevallen in de zomerNieuwe week.
Test 600 mg + 500mg bold.
Vanaf volgende week gaat de bold naar 250 mg/week en komt er tren E bij. Doel is om wat gewicht bij te komen zonder vet toename. Normaal moet dit met het verhogen van de kcals en het toevoegen van tren geen probleem zijn. Ik heb nu toch zeker 3% vet kunnen wegwerken en men gewicht zat gisteren op een nette 86 kg. Ik weet....maar de weegschaal is uiteraard niet weg gegooid want anders krijg ik ruzie met men wederhelften ik kon het gisteren niet laten om er even te gaan opstaan
De spiegel zei dat het goed zat maar dan ben ik ook wel wat benieuwd hoe het met het gewicht zit dan....
Als ik volgende maand op een 88kg sta met een platte buik en strepen op mijn rug en armen ben ik tevreden. Masteron wil ik nog niet toevoegen omdat ik dat wil houden voor juli-augustus samen met wat primo. Kwestie van lekker in shape te kunnen staan zonder de tren sides. Zomer en tren gaan niet echt goed samen
De laatste dagen met het warme weer waren wel moeilijke dagen voor mij... Die korte shortjes die tot in de bilnaad gepropt worden (nieuwe mode ofzo?) worden me echt teveelDe test E heeft zich de laatste weken netjes opgebouwd en staat nu op volle toeren te draaien. Je moet zelfs geen verbeelding meer hebben als je naar die meiden kijkt, je ziet gewoon zo goed als alles al
![]()
als ik jou zo hoor ga ik een leuke tijd tegemoet 
Nieuwe week.
De laatste dagen met het warme weer waren wel moeilijke dagen voor mij... Die korte shortjes die tot in de bilnaad gepropt worden (nieuwe mode ofzo?) worden me echt teveelDe test E heeft zich de laatste weken netjes opgebouwd en staat nu op volle toeren te draaien. Je moet zelfs geen verbeelding meer hebben als je naar die meiden kijkt, je ziet gewoon zo goed als alles al
![]()

Men vrouw en dochter zijn de laatste maanden al 3x ziek geweest en ik ben er elke keer van tussen kunnen muizen. Maar nu voel ik mijn keel toch wat schuren dus hoop dat ik ook niet ziek ga worden.
Waarom stop je tijdelijk?Nope nog geen last van gehad. De zin is soms wat minder maar dan is het nog altijd meer dan genoeg voor mijn vrouw
Ben na mijn test/deca cycle ook gewoon 4 weken gestopt met ALLES. Nergens last van gehad.
Dat is het beste kerel. Jij kent je lichaam als geen anderIk doe soms dingen die niet logisch lijken maar ik ben iemand die doet waar ik mij goed bij voel.
Als ik merk dat ik even een break nodig heb dan neem ik ook een break.
Daarna heb ik me even laten gaan. Eerst wortelpuree met beetje kip, daarna 5 pannenkoeken met suiker + 2 muffins. Benieuwd hoe ik er morgenvroeg ga bijstaan