MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb gelezen dat je soms gewoon een paar weken niets neemt van aas nooit libido problemen hierdoor ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.522
Hoeveel kh eet je dan nu tov vroeger? Eet je ze rond je training?

Ik ben nog in de beginfase van dit alles.
Mijn carbs komen nu uit rijst en een klein beetje oats. Totaal zit ik nu op ongeveer 200 gram per dag aan carbs. Op trainingsdagen zit ik op 240 gram. Je zou denken dat dit veel is maar ik heb fysiek werk.
Serrano is niet tegen carbs maar ze mogen enkel genuttigd worden wanneer het nodig is en niet in grote hoeveelheden in 1 keer.
Eiwitten komen uit eieren, vis, kip, biefstuk, gehakt. Voor de rest noten eten, groenten en overal olijfolie bijkletsen. Omega 3-6-9 en omega 3 supplementeren.
Eiwitten altijd combineren met vetten, ook je shakes.
Al het voedsel moet zo zuiver mogelijk zijn en geen gefabriceerde voedingswaren consumeren.
En minstens 2 x per week cheaten.

• #1.523
Heb gelezen dat je soms gewoon een paar weken niets neemt van aas nooit libido problemen hierdoor ?

Nope nog geen last van gehad. De zin is soms wat minder maar dan is het nog altijd meer dan genoeg voor mijn vrouw :D

Ben na mijn test/deca cycle ook gewoon 4 weken gestopt met ALLES. Nergens last van gehad.

's Morgens ook geen kh zeker? Pfff zou mn havermout toch missen :cool:

• #1.527
Word nog steeds droger en droger en ik merk dat mijn kleren losser komen te zitten dus gewicht zal ook wat gezakt zijn. Maar f**k it, de weegschaal heb ik buitengegooid want die trut speelt toch altijd met mijn gedachten. Ik voel me goed en ik krijg van bijna iedereen te horen dat ik echt wel netjes scherp aan het worden ben. Iets "kleiner" dan dat ik gewoonlijk ben maar i love my shape for this moment :cool:.

Binnenkort knal ik de tren erin en gaan we wat de kcals wat opschroeven. Effe mini rebounden :p

Sebiet gaan trainen, zwaar dagje gehad op het werk maar net een pre workout shake gedronken en dan staan we over 30 minuten weer helemaal klaar :rocker2:

Word nog steeds droger en droger en ik merk dat mijn kleren losser komen te zitten dus gewicht zal ook wat gezakt zijn. Maar f**k it, de weegschaal heb ik buitengegooid want die trut speelt toch altijd met mijn gedachten. Ik voel me goed en ik krijg van bijna iedereen te horen dat ik echt wel netjes scherp aan het worden ben. Iets "kleiner" dan dat ik gewoonlijk ben maar i love my shape for this moment :cool:.

Binnenkort knal ik de tren erin en gaan we wat de kcals wat opschroeven. Effe mini rebounden :p

Sebiet gaan trainen, zwaar dagje gehad op het werk maar net een pre workout shake gedronken en dan staan we over 30 minuten weer helemaal klaar :rocker2:
Ach zolang die spiegel je de goede weg opstuurd no worries. Binnenkort is het toch zomer en dan is dat droge toch net even wat lekkerder. Train ze!

• #1.529
De spiegel is mijn leidraad geworden nu. Vandaag liep ik heel de dag in een mouwloos shirt (23 graden), geen singlet, en ik was aan het werk op een drukke weg en als je de mensen hun blikken ziet die voorbijrijden... Tja met de massa zit het nog wel redelijk in orde denk ik :p

Maar wie van ons is er tegen wat extra droge vetvrije massa :D, altijd welkom.

• #1.530
Nieuwe week.

Test 600 mg + 500mg bold.

Vanaf volgende week gaat de bold naar 250 mg/week en komt er tren E bij. Doel is om wat gewicht bij te komen zonder vet toename. Normaal moet dit met het verhogen van de kcals en het toevoegen van tren geen probleem zijn. Ik heb nu toch zeker 3% vet kunnen wegwerken en men gewicht zat gisteren op een nette 86 kg. Ik weet....maar de weegschaal is uiteraard niet weg gegooid want anders krijg ik ruzie met men wederhelft :D en ik kon het gisteren niet laten om er even te gaan opstaan :o De spiegel zei dat het goed zat maar dan ben ik ook wel wat benieuwd hoe het met het gewicht zit dan....

Als ik volgende maand op een 88kg sta met een platte buik en strepen op mijn rug en armen ben ik tevreden. Masteron wil ik nog niet toevoegen omdat ik dat wil houden voor juli-augustus samen met wat primo. Kwestie van lekker in shape te kunnen staan zonder de tren sides. Zomer en tren gaan niet echt goed samen :D

De laatste dagen met het warme weer waren wel moeilijke dagen voor mij... Die korte shortjes die tot in de bilnaad gepropt worden (nieuwe mode ofzo?) worden me echt teveel :o De test E heeft zich de laatste weken netjes opgebouwd en staat nu op volle toeren te draaien. Je moet zelfs geen verbeelding meer hebben als je naar die meiden kijkt, je ziet gewoon zo goed als alles al :dunno:

Nieuwe week.

Test 600 mg + 500mg bold.

Vanaf volgende week gaat de bold naar 250 mg/week en komt er tren E bij. Doel is om wat gewicht bij te komen zonder vet toename. Normaal moet dit met het verhogen van de kcals en het toevoegen van tren geen probleem zijn. Ik heb nu toch zeker 3% vet kunnen wegwerken en men gewicht zat gisteren op een nette 86 kg. Ik weet....maar de weegschaal is uiteraard niet weg gegooid want anders krijg ik ruzie met men wederhelft :D en ik kon het gisteren niet laten om er even te gaan opstaan :o De spiegel zei dat het goed zat maar dan ben ik ook wel wat benieuwd hoe het met het gewicht zit dan....

Als ik volgende maand op een 88kg sta met een platte buik en strepen op mijn rug en armen ben ik tevreden. Masteron wil ik nog niet toevoegen omdat ik dat wil houden voor juli-augustus samen met wat primo. Kwestie van lekker in shape te kunnen staan zonder de tren sides. Zomer en tren gaan niet echt goed samen :D

De laatste dagen met het warme weer waren wel moeilijke dagen voor mij... Die korte shortjes die tot in de bilnaad gepropt worden (nieuwe mode ofzo?) worden me echt teveel :o De test E heeft zich de laatste weken netjes opgebouwd en staat nu op volle toeren te draaien. Je moet zelfs geen verbeelding meer hebben als je naar die meiden kijkt, je ziet gewoon zo goed als alles al :dunno:
Haha, ik ben eens benieuwd hoe de tren mij gaat bevallen in de zomer :p als ik jou zo hoor ga ik een leuke tijd tegemoet :o

Nieuwe week.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.533
Haroon... heb die reeks ook gevolgd en wat een puist is me dat. Maar zijn teksten gaan nog heel lang blijven hangen :roflol:

• #1.534
Men vrouw en dochter zijn de laatste maanden al 3x ziek geweest en ik ben er elke keer van tussen kunnen muizen. Maar nu voel ik mijn keel toch wat schuren dus hoop dat ik ook niet ziek ga worden. Zou echt wel kut zijn want wil vanaf volgende week er nog eens een patat op geven (gainen) :p

Daarnet nog even schouders en kuiten gaan trainen maar het ging maar zozo. Effe de komende dagen afwachten.

Men vrouw en dochter zijn de laatste maanden al 3x ziek geweest en ik ben er elke keer van tussen kunnen muizen. Maar nu voel ik mijn keel toch wat schuren dus hoop dat ik ook niet ziek ga worden.

Zodra ik cut is het ook altijd raak bij mij. Gooi er het liefst 3 refeed dagen tegenaan als ik het voel opkomen.

• #1.536
Heb nu niet direct echt het gevoel dat ik goed aan het doorcutten ben. Ben mijn voeding wat aan het uppen nu dus met een beetje geluk blijft het weg.

Nope nog geen last van gehad. De zin is soms wat minder maar dan is het nog altijd meer dan genoeg voor mijn vrouw :D

Ben na mijn test/deca cycle ook gewoon 4 weken gestopt met ALLES. Nergens last van gehad.
Waarom stop je tijdelijk?

• #1.538
Ik doe soms dingen die niet logisch lijken maar ik ben iemand die doet waar ik mij goed bij voel.
Als ik merk dat ik even een break nodig heb dan neem ik ook een break.

• #1.540
Lichaam is aan het vechten tegen de microbes die hier rondhangen. Vandaag ging de training wel goed ondanks ik amper gegeten heb doorheen de dag. Tijdens het trainen liep alles goed vol en was de 3D look er weer :D Daarna heb ik me even laten gaan. Eerst wortelpuree met beetje kip, daarna 5 pannenkoeken met suiker + 2 muffins. Benieuwd hoe ik er morgenvroeg ga bijstaan :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven