- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als het goed is wel ja
wortelpuree is dan ongeveer zelfde wat wij wortelstamp noemen, dat is wel lekker ja![]()
Klopt. Op deze manier zou je weinig bijwerkingen moeten hebben.... NOT! Kon mijn ogen amper open houden tijdens de dag. Dus die 5iu 3x per week prewo merk je wel hoor. 3x 10 iu is nog beter maar daar ben ik niet aan begonnen hahaIkke20, vraagje maat..
ik heb begrepen dat jij in het begin altijd een lage dosering van 5 iu HGH 3x p.w draaide, merkte jij daar nou veel van of zou je daar echt hogere doseringen van moeten zetten om er wat van te merken?
Hoop dat je die smerige tren-gyno onder controle kunt houden, bij mij is het ook altijd die b*ch......, lekker spul maar ook altijd lelijke gyno
succes man, knallen met die tren![]()

Tren is bij mij dus ook altijd bingo. Heb ari, aro en letro liggen om terug te vechten![]()

Op dit moment sta ik ook wat "kleiner" dan normaal maar dat is omdat ik mijn vet% niet te hoog wil hebben en de medicatie tegen mijn psoriasis doet ook niet goed.