Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom log jij je training nooit? Ben wel benieuwd hoe een training van jou eruit ziet! Is dat lekker wortelpuree?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
Een log zonder gewichten is niet leuk om te lezen en ik ben niet iemand die alles onthoud laat staan opschrijft welke gewichten er zijn gebruikt.

Ben je deze zondag ook in de muscletotaalgym rond 11uur?

Wortelpuree is gewoon stamppot met wortelen. aardappelen, wat boter erin, 2 eieren en dan gestoofde wortelen met ajuin, suker en peterselie er doorheen draaien. Gaat lekker binnen :p

Als het goed is wel ja:)

wortelpuree is dan ongeveer zelfde wat wij wortelstamp noemen, dat is wel lekker ja:)

• #1.546
Vandaag de tren erbij gevoegd. Nog niet van MTS omdat ik nog een open vail heb van een ander merk en dat is een trenmix. 100 mg tren e,50mg ace en 50 mg parabolan. 1.5 ml van gezet. Heb daar zeker nog 6 ml van en ga deze eerst opgebruiken en dan overgaan op de tren e van mts. Dan kan ik zien of ik verschil merk.

Voorlopig ga ik mijn voeding niet drastisch verhogen. Zit nu op een wat dood punt ivm vetverlies denk ik. Eerst aankijken wat de tren nu met me gaat doen en als dat niets doet dan gaan we weer iets proberen met men voeding.

Vanaf volgende week ga ik de bold naar 250 mg /week zetten.
Dan zitten we op test 600 mg, tren ?, bold 250 mg.

Morgen borst + hams trainen.

Geen mast erbij? En laat je nog altijd Ari erbij lopen?

Tijd voor een foto update trouwens beest!

• #1.548
Jep ik zit nu aan de aromasin 10 mg EOD. Tren is altijd een gyno trigger bij mij, wat ze er ook over mogen zeggen.... Gisteren geinjecteerd en vanmiddag begon mijn rechtertepel ambetant te doen. Toeval of niet maar als ik met tren zit heb ik zowiezo prijs. Daarom dat ik tren niet in putteke zomer wil hebben.

Paar weken geleden bloed laten testen en men oestrogeenwaarden waren perfect.

Ivm met de masteron.... i know... normaal klets ik die er altijd wel bij maar wil nu effe zonder mast en over een paar weken als de tren eruit gaat komt mast in de plaats. Wil deze zomer enkel op test (laag), mast,primo om een beetje degelijk te staan.

ivm met foto's... heb net een nieuwe gsm en zou wat fotos kunnen nemen in de gym maar ik vind dat zo een onnozel zicht en mijn gym is altijd druk... Zondag gaan we met een paar van het forum hier samen trainen in de muscletotaal gym. Misschien dat we daar wat pics maken.

Ikke20, vraagje maat..

ik heb begrepen dat jij in het begin altijd een lage dosering van 5 iu HGH 3x p.w draaide, merkte jij daar nou veel van of zou je daar echt hogere doseringen van moeten zetten om er wat van te merken?

Ga mezelf wel klein vinden bij jou en Daan:p

Hoop dat je die smerige tren-gyno onder controle kunt houden, bij mij is het ook altijd die b*ch......, lekker spul maar ook altijd lelijke gyno :(
succes man, knallen met die tren :thumbs:

• #1.552
Ikke20, vraagje maat..

ik heb begrepen dat jij in het begin altijd een lage dosering van 5 iu HGH 3x p.w draaide, merkte jij daar nou veel van of zou je daar echt hogere doseringen van moeten zetten om er wat van te merken?
Klopt. Op deze manier zou je weinig bijwerkingen moeten hebben.... NOT! Kon mijn ogen amper open houden tijdens de dag. Dus die 5iu 3x per week prewo merk je wel hoor. 3x 10 iu is nog beter maar daar ben ik niet aan begonnen haha

• #1.554
Hoop dat je die smerige tren-gyno onder controle kunt houden, bij mij is het ook altijd die b*ch......, lekker spul maar ook altijd lelijke gyno :(
succes man, knallen met die tren :thumbs:

Tren is bij mij dus ook altijd bingo. Heb ari, aro en letro liggen om terug te vechten:D

• #1.557
Is tren gyno niet door progesteron?

Is tren gyno niet door progesteron?

Maar ook al is het progesteron of prolactine gyno, dan wordt deze gyno versterkt door oestrogeen.
Elimineer je oestrogeen (letro/Ari) en bezet je de oestro-receptor (nolva) dan houd / heb je gyno redelijk onder controle.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven