AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was inderdaad ook wat ik me afvroeg, is letro(caber) niet de 'counter' bij gyno veroorzaakt door tren? Maar ik neem aan dat je aromasin erbij gooit omdat t je eerder heeft geholpen, nietwaar? Zoveel tegenstrijdige informatie wat tren betreft haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.562
Eerst aro en als dat niet voldoende helpt dan komt de arimidex in de plaats.

Eerst aro en als dat niet voldoende helpt dan komt de arimidex in de plaats.
Ik heb de vorige keer met tren ook last van gyno gekregen in week 6 ongeveer Ari erin gegooid en dit 4 weken erin gehouden totdat ik gestopt was met tren. De gyno werd niet erger maar helaas ook niet minder. Dat is eigenlijk nu pas in de cruise weggetrokken. Ben echt aan het denken of eerder met de Ari te beginnen wanneer het weer opkomt om cabergoline erbij te nemen. Die tren ook.. Monsterlijk goedje met veel positieve werkingen maar zeker ook negatieve:o:p

• #1.564
I know. Beetje mijn fout deze keer want was eigenlijk met alle ai's gestopt omdat men waarden goed waren. Maar had beter gewoon verder gedaan. Nu dus weer ari slikken maar ga het wel ed slikken nu ipv eod.
In jouw geval zou ik zeker arimidex mee laten lopen 1 mg eod of eo3d. Je gaat shredden dus dan wil je niet met gyno rondlopen he.

Normaal heb ik met tren ook altijd last van gyno. Ik gebruik er nu vitamines tegen, klinkt misschien vreemd, maar lees dit maar eens door;

http://www.muscle-health-fitness.com/prolactin-inhibitor.html/

Van de genoemde supps gebruik ik er slechts enkele, en ik moet zeggen dat ik positief verbaast ben over de controle die ik nu over mijn gyno heb. Ik zet 100mg tren a ed op dit moment. Geen garantie dat het voor iedereen werkt, maar het kan eem goedkope manier bieden van controleren, en daarnaast ook wat lichaamsvriendelijker dan AI's en dergelijke

Vandaag de tren erbij gevoegd. Nog niet van MTS omdat ik nog een open vail heb van een ander merk en dat is een trenmix. 100 mg tren e,50mg ace en 50 mg parabolan. 1.5 ml van gezet. Heb daar zeker nog 6 ml van en ga deze eerst opgebruiken en dan overgaan op de tren e van mts. Dan kan ik zien of ik verschil merk.

Voorlopig ga ik mijn voeding niet drastisch verhogen. Zit nu op een wat dood punt ivm vetverlies denk ik. Eerst aankijken wat de tren nu met me gaat doen en als dat niets doet dan gaan we weer iets proberen met men voeding.

Vanaf volgende week ga ik de bold naar 250 mg /week zetten.
Dan zitten we op test 600 mg, tren ?, bold 250 mg.

Morgen borst + hams trainen.
Mts over laten komen vanuit uk?

• #1.567
Jep.

• #1.568
Normaal heb ik met tren ook altijd last van gyno. Ik gebruik er nu vitamines tegen, klinkt misschien vreemd, maar lees dit maar eens door;

http://www.muscle-health-fitness.com/prolactin-inhibitor.html/

Van de genoemde supps gebruik ik er slechts enkele, en ik moet zeggen dat ik positief verbaast ben over de controle die ik nu over mijn gyno heb. Ik zet 100mg tren a ed op dit moment. Geen garantie dat het voor iedereen werkt, maar het kan eem goedkope manier bieden van controleren, en daarnaast ook wat lichaamsvriendelijker dan AI's en dergelijke

Zal dat eens lezen vanavond. Vit b6 slik ik al op 200 mg/dag.
Hoog prolactine veroorzaakt erectieproblemen e.d. en daar heb ik allesbehalve last van.

I know. Beetje mijn fout deze keer want was eigenlijk met alle ai's gestopt omdat men waarden goed waren. Maar had beter gewoon verder gedaan. Nu dus weer ari slikken maar ga het wel ed slikken nu ipv eod.
In jouw geval zou ik zeker arimidex mee laten lopen 1 mg eod of eo3d. Je gaat shredden dus dan wil je niet met gyno rondlopen he.
Ja precies, heb nog wel wat liggen. Werkt ook weer net wat extra vocht weg z'n ai:p maar inderdaad lijkt me echt zwaar kut. Sta je helemaal in shape ga je dagje naar zwembad of strand en loop je met gyno rond:o dikke faal...

Neem jij in je cruise eigenlijk ook aro eod?

• #1.571
Aromasin bouw ik af in de cruise en als mijn bloedresultaten oke zijn drop ik het.

• #1.573
Dat voel je niet. Is eerder preventief dat ik dat neem.

Ah zo, gaat het toch eens proberen want vindt het eigenlijk maar niks elke keer dat gezeur met tren. Moet telkens mast hoger doseren wil ik geen gyno krijgen. Poging waard dus
Geen probleem toch, als je vriendin een nymfomane is :') Vanaf 200 mast sta ik botergeil de hele dag. Wel enkel nog maar test-mast gedaan, nu terug net begonnen ermee na twee jaar :D

• Like
Waarderingen: GruX
  • #1.576
1gram test+1gram mast + hgh is iets dat ik nog wel eens ga proberen. Nadeel is dan idd dat je kan blijven neuken wat niet handig is als je vrouw na 30 minute al begint te zagen wanneer meneer denkt klaar te komen :cool:

1gram test+1gram mast + hgh is iets dat ik nog wel eens ga proberen. Nadeel is dan idd dat je kan blijven neuken wat niet handig is als je vrouw na 30 minute al begint te zagen wanneer meneer denkt klaar te komen :cool:
Krijgt ze waar voor haar geld haha ;-)

Geen probleem toch, als je vriendin een nymfomane is :') Vanaf 200 mast sta ik botergeil de hele dag. Wel enkel nog maar test-mast gedaan, nu terug net begonnen ermee na twee jaar :D
Denk dat ze dat wel redelijk is :D hahahahaha
Maar meer geldquestie, altijd zoveel mast vind ik zonde van het geld

las ook ergens dat winstrol progesteron zou verlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven