MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
1gram test+1gram mast + hgh is iets dat ik nog wel eens ga proberen. Nadeel is dan idd dat je kan blijven neuken wat niet handig is als je vrouw na 30 minute al begint te zagen wanneer meneer denkt klaar te komen :cool:

Of die mast vervangen voor tren (zelfde dosis).., alleen F***** erge gyno dan denk [emoji28]

Hoe bedoel je je kan blijven neuken..., kom je dan ook minder snel klaar of bedoel je meer van je kan weer overnieuw telkens? Ja dan zou die van mij ook gek worden..
Als het puur sex is, kan je ook sex-stack nemen btw.., dan krijg je zeker gezeur na een uur [emoji23]

1gram test+1gram mast + hgh is iets dat ik nog wel eens ga proberen. Nadeel is dan idd dat je kan blijven neuken wat niet handig is als je vrouw na 30 minute al begint te zagen wanneer meneer denkt klaar te komen :cool:
De 4e keer doet het meer zeer dan dat het leuk is MAAR JE MOET GEWOON NEUKEN.

De 4e keer doet het meer zeer dan dat het leuk is MAAR JE MOET GEWOON NEUKEN.
Heb eerder het niet kunnen komen door tren. Word je soms echt niet goed van. Ben je net 10kg zwaarder in een aantal weken dus je conditie is ruk xd zweten als een malle en langzaamaan geirriteerd worden omdat je niet komt, duurt het NOG LANGER

• Like
Waarderingen: GruX
Heb eerder het niet kunnen komen door tren. Word je soms echt niet goed van. Ben je net 10kg zwaarder in een aantal weken dus je conditie is ruk xd zweten als een malle en langzaamaan geirriteerd worden omdat je niet komt, duurt het NOG LANGER
Ja klopt, gewoon vermoeid want als man doe je meestal al het werk. Dan nog de warmte, het zweet en het feit dat je al 20 keer gefapt hebt als opwarming en als je dan 10 seconden stopt gaat hij direct een dutje doen. Was toch erg vreemd om dat voor het eerst in mijn leven mee te maken.

• #1.587
Of die mast vervangen voor tren (zelfde dosis).., alleen F***** erge gyno dan denk [emoji28]

Hoe bedoel je je kan blijven neuken..., kom je dan ook minder snel klaar of bedoel je meer van je kan weer overnieuw telkens? Ja dan zou die van mij ook gek worden..
Als het puur sex is, kan je ook sex-stack nemen btw.., dan krijg je zeker gezeur na een uur [emoji23]

Test + mast is blijven gaan maar je komt zoals normaal klaar.

Op tren kan ik eigenlijk zelf beslissen wanneer ik klaar kom maar na 1 ronde, die heel lang kan duren, ben ik dan wel tevreden. Met test+mast word hij niet slap ook niet na 2 rondes hahaha

• #1.588

Dit dus. Als er tren in mijn lichaam zit dan weet mijn vrouw dat snel, dan duurt alles wat langer en is ze al minstens 1 keer gekomen voor ik er ben hahaha

• #1.592
Vandaag ben ik eindelijk eens gaan trainen in de muscletotaalgym. Mooie Gym, klein maar alles is er en zou er wel eens een heftige rug training willen doen. Veel mooie toestellen daar.
Vandaag heb ik het rustig aangedaan want in het weekend Train ik meestal niet en had vrijdag al een vrij heftige borst training afgewerkt. Dan samen met @flexx123 en @daann01 beetje borst,schouders en armen gedaan. Was gezellig.

Morgen rust of als de Gym open is tot 23uur dan kan het zijn dat ik nog wel ga trainen.

Voor de rest ben ik voorlopig tevreden met de shape maar we gaan er nog wel een kilo of 2 proberen bij te kletsen zonder mijn vet% te laten stijgen. Begin dit vetpercentage leuk te vinden en men taille is ook weer lekker smal.

Was zeker gezellig, flinke massa heb je!

Vandaag ben ik eindelijk eens gaan trainen in de muscletotaalgym. Mooie Gym, klein maar alles is er en zou er wel eens een heftige rug training willen doen. Veel mooie toestellen daar.
Vandaag heb ik het rustig aangedaan want in het weekend Train ik meestal niet en had vrijdag al een vrij heftige borst training afgewerkt. Dan samen met @flexx123 en @daann01 beetje borst,schouders en armen gedaan. Was gezellig.

Morgen rust of als de Gym open is tot 23uur dan kan het zijn dat ik nog wel ga trainen.

Voor de rest ben ik voorlopig tevreden met de shape maar we gaan er nog wel een kilo of 2 proberen bij te kletsen zonder mijn vet% te laten stijgen. Begin dit vetpercentage leuk te vinden en men taille is ook weer lekker smal.
Gezellig om een paar van jullie in het echt te zien! En inderdaad flink wat massa!

• #1.595
Thanks mannen!

Massa is op dit moment iets minder dan normaal maar ik ben de laatste tijd echt niet veel aan het eten omdat ik men vet% wat wou laten zakken wat me gelukt is maar ben wel iets minder massief dan normaal. Over 6 weken is dat weer helemaal bijgetrokken met de tren :D Daarna cruisen we lekker de zomer door met test,mast,primo :cool:

• #1.596
Oke ga de tren op 600 mg /week zetten. Al moet je er wel rekening mee houden dat er nooit exact 200 mg per ml zal inzitten ;)

Test gaat op 450 mg/week gezet worden omdat men nippels wat ambetant beginnen doen en bold op 250mg/week.

komen we op:
450 test
600 tren
250 bold

Blijf de tren nemen totdat de sides (mentaal) me te veel worden. Dan fl**ker ik het eruit.

Agressie of andere mentale side effects?

Nette doseringen, ben ik voorstander van;-)

• #1.599
  • #1.600
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven