MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
Gisteren niet meer in de gym geraakt maar dat hebben we vandaag weer goed gemaakt.
Paar dagen weer wat meer aan het eten nu en direct beetje voller en het buikje wat boller savonds :cool:

Agressie valt mee, word na een tijdje enkel een kl***zak die nergens geen f**k meer om geeft en sommige dingen beter voor zichzelf houd. Op tren floep ik er zo 'n zaken gewoon uit :p

Ik heb er steeds meer last van, vanaaf zei m'n vrouw het weeeeeer....
Aangezien ik toch ook gyno krijg telkens ervan en dus agressief ben, is dit laatste x tren voor mij [emoji22] Test & bold volgende blast, las van jou dat dit lekker vol maakt tov tren

• #1.603
Men vrouw riekt het gewoon wanneer ik op de tren zit ;)

test + bold is voor mij goed maar je kan er altijd een klein beetje tren e bijzetten. 100/200mg ofzo.

Ik heb er steeds meer last van, vanaaf zei m'n vrouw het weeeeeer....
Aangezien ik toch ook gyno krijg telkens ervan en dus agressief ben, is dit laatste x tren voor mij [emoji22] Test & bold volgende blast, las van jou dat dit lekker vol maakt tov tren

Bold wil ik in toekomst ook zeker eens proberen, is naar schijnt goed voor vasculariteit maar vraag me af of je er eigenlijk op kan bulken? Is vooral iets voor in de cut of vergis ik me?

• #1.605
In de cut houd het je vol en in de bulk zorgt het voor extra eetlust waardoor je meer kan gaan eten.
In een bulk heeft het ook geen zin om 2 gram bold te zetten, het is belangrijker om wat meer te gaan eten in een bulk.

Probleem is dat goede bold moeilijk te vinden is.

In de cut houd het je vol en in de bulk zorgt het voor extra eetlust waardoor je meer kan gaan eten.
In een bulk heeft het ook geen zin om 2 gram bold te zetten, het is belangrijker om wat meer te gaan eten in een bulk.

Bold in mijn eerste cut cycle gebruikt. Precies hoe jij zegt! Lekkere volle en bolle look. Dikke aders en ook tijdens trainen en cardio ondervonden dat het je conditie bevorderd. Niet veel last gehad van meer eetlust, maar had toen wel een fatburner in het geval ik dus wel veel meer honger/eetlust zou krijgen

Laatst bewerkt:
IN voor groupbuy MTS, als dat in koste veel kan schelen! Ga over maand of twee weer on en dacht aan flinke kuur.

wil namelijk ook voor t eerst bold toevoegen! Wordt een cut/recomp om wat (eventuele) verloren massa terug te winnen en VP te dalen

IN voor groupbuy MTS, als dat in koste veel kan schelen! Ga over maand of twee weer on en dacht aan flinke kuur.

wil namelijk ook voor t eerst bold toevoegen! Wordt een cut/recomp om wat (eventuele) verloren massa terug te winnen en VP te dalen

ik ben om naar MTS, had eerst altijd van ultimate pharma en prima ray maar dit spul is wel wat beter

• #1.609

Ze doen geregeld 10 stuks of 15 stuk deals en dan is de prijs vergelijkbaar met de prijzen hier in nederland. Aan 10 stuks voor eigen gebruik zit je snel.

• #1.610
Vandaag eens kuiten + bovenbenen getraind en met kuiten gestart. Effe een uurtje kuiten en bovenbenen beuken. Was weer eens iets anders en de pomp was ondraaglijk. Maar dat komt ik terug iets meer aan het eten ben de laatste dagen.

Heb je ook af en toe picture 's?? Progessie foto's geeft motivatie :rocknana:

Ze doen geregeld 10 stuks of 15 stuk deals en dan is de prijs vergelijkbaar met de prijzen hier in nederland. Aan 10 stuks voor eigen gebruik zit je snel.
Ze hebben ook bulk items toch? Dan valt de prijs ook best reuze mee vind ik :-)

• #1.613
Die 10-15 stuks deal zijn nog iets interessanter.

• #1.616
jep maar de prijs per vail is bijna hetzelfde als bij de 15 stuks deal.

• #1.617
Daarnet nog maar eens 300 mg tren + 150 mg test gezet. Wou daarna men vails terug in de kast leggen, laat ik de tren vail uit men handen glippen. Klets olie op de grond. Was nu wel bijna leeg maar toch.

Dus vanaf volgende week ga ik de tren e zetten van MTS. Het merk dat ik nu gebruikte (tren) zou slecht zijn en niet werken... dus over 2-3 weken moet ik uit mijn shirt barsten als dat waar is :D Veel geloof ik er niet van want hoe ik er nu bijloop kan niet enkel van wat bold komen hoor hahahaha.
MTS is paar weken geleden getest op 160 mg/ml dus we gaan proberen 3 ml weg te duwen per week. Dus netto 480 mg/week. Bold op max 250 mg en test zie ik volgende week wel hoeveel dat word afhankelijk van de vooruitgang van de gyno. Zit nu op 10 mg aromasin per dag.

Vandaag gekke dag gehad op het werk, eerst even bij eten nu en trainen zal voor morgenvoormiddag zijn.

Hoe bevalt deze bold nu? en hoeveel mg zet je nu per week?

MTS was gedosseerd op 400mg/ml?

Hoe bevalt deze bold nu? en hoeveel mg zet je nu per week?

MTS was gedosseerd op 400mg/ml?

Zit ook op mts, net 3 weken geloof. Na 10 dagen begonnen me aderen al te poppen.

Libido is wel 0 door de bold trouwens, gelukkig heb ik vandaag me tren enz binnen gekregen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven