- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Agressie valt mee, word na een tijdje enkel een kl***zak die nergens geen f**k meer om geeft en sommige dingen beter voor zichzelf houd. Op tren floep ik er zo 'n zaken gewoon uit![]()
Ik heb er steeds meer last van, vanaaf zei m'n vrouw het weeeeeer....
Aangezien ik toch ook gyno krijg telkens ervan en dus agressief ben, is dit laatste x tren voor mij [emoji22] Test & bold volgende blast, las van jou dat dit lekker vol maakt tov tren
Bold in mijn eerste cut cycle gebruikt. Precies hoe jij zegt! Lekkere volle en bolle look. Dikke aders en ook tijdens trainen en cardio ondervonden dat het je conditie bevorderd. Niet veel last gehad van meer eetlust, maar had toen wel een fatburner in het geval ik dus wel veel meer honger/eetlust zou krijgenIn de cut houd het je vol en in de bulk zorgt het voor extra eetlust waardoor je meer kan gaan eten.
In een bulk heeft het ook geen zin om 2 gram bold te zetten, het is belangrijker om wat meer te gaan eten in een bulk.
Probleem is dat goede bold moeilijk te vinden is.
IN voor groupbuy MTS, als dat in koste veel kan schelen! Ga over maand of twee weer on en dacht aan flinke kuur.
wil namelijk ook voor t eerst bold toevoegen! Wordt een cut/recomp om wat (eventuele) verloren massa terug te winnen en VP te dalen
IN voor groupbuy MTS, als dat in koste veel kan schelen! Ga over maand of twee weer on en dacht aan flinke kuur.
wil namelijk ook voor t eerst bold toevoegen! Wordt een cut/recomp om wat (eventuele) verloren massa terug te winnen en VP te dalen
Ze hebben ook bulk items toch? Dan valt de prijs ook best reuze mee vind ik :-)Ze doen geregeld 10 stuks of 15 stuk deals en dan is de prijs vergelijkbaar met de prijzen hier in nederland. Aan 10 stuks voor eigen gebruik zit je snel.
Heb je ook af en toe picture 's?? Progessie foto's geeft motivatie![]()
Zelfs 30 stuks deal atm!
Veel geloof ik er niet van want hoe ik er nu bijloop kan niet enkel van wat bold komen hoor hahahaha. In de cut houd het je vol en in de bulk zorgt het voor extra eetlust waardoor je meer kan gaan eten.
In een bulk heeft het ook geen zin om 2 gram bold te zetten, het is belangrijker om wat meer te gaan eten in een bulk.
In de cut houd het je vol en in de bulk zorgt het voor extra eetlust waardoor je meer kan gaan eten.
Hoe bevalt deze bold nu? en hoeveel mg zet je nu per week?
MTS was gedosseerd op 400mg/ml?