MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit ook op mts, net 3 weken geloof. Na 10 dagen begonnen me aderen al te poppen.

Libido is wel 0 door de bold trouwens, gelukkig heb ik vandaag me tren enz binnen gekregen

Ik heb zelf de primo van MTS. ik merk dat de olie echt heel dun is.

is dat bij de andere compounds ook zo?

Ik heb zelf de primo van MTS. ik merk dat de olie echt heel dun is.

is dat bij de andere compounds ook zo?

Bij de tren en bold wel, die mixjes wat minder heb ik gemerkt.

Bij lean gain had ik 5 dagen fikse pip als ik het niet verdunde met test oid

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.623
Hoe bevalt deze bold nu? en hoeveel mg zet je nu per week?

MTS was gedosseerd op 400mg/ml?

ik wou op 1 gram gaan zitten maar na 2 weken 500 mg, is 1 ml, gierde het al door men lichaam en was men BP al verhoogd en hematocriet zat al op 53.
Nu zit ik in mijn tweede week op 250 mg/week omdat er nu tren naast loopt.

Equimax is 500 mg/ml.

En de 10 of 15 stuks deals zijn er geregeld. Gisteren waren ze er nog vandaag niet meer. Gewoon geregeld de site in het oog houden en als de actie loopt direct toeslaan want ze zijn snel weg ;)

• #1.624
Daarnet nog maar eens 300 mg tren + 150 mg test gezet. Wou daarna men vails terug in de kast leggen, laat ik de tren vail uit men handen glippen. Klets olie op de grond. Was nu wel bijna leeg maar toch.

Dus vanaf volgende week ga ik de tren e zetten van MTS. Het merk dat ik nu gebruikte (tren) zou slecht zijn en niet werken... dus over 2-3 weken moet ik uit mijn shirt barsten als dat waar is :D Veel geloof ik er niet van want hoe ik er nu bijloop kan niet enkel van wat bold komen hoor hahahaha.
MTS is paar weken geleden getest op 160 mg/ml dus we gaan proberen 3 ml weg te duwen per week. Dus netto 480 mg/week. Bold op max 250 mg en test zie ik volgende week wel hoeveel dat word afhankelijk van de vooruitgang van de gyno. Zit nu op 10 mg aromasin per dag.

Vandaag gekke dag gehad op het werk, eerst even bij eten nu en trainen zal voor morgenvoormiddag zijn.
Dat is balen! Hahaha geen tren rage gehad toen je die tren op de grond zag verspreid. Ik zou helemaal flippen :p

hoeveel test zet je ernaast?

Zolang ik nog cut 300. Alsk weer ga clean bulken over week of 6 dan naar 600 oid.

Moet dan wel weer kijken wat ik met het andere doe qua dosis Want zit straks op 1100 bold en in totaal zo'n 2 gram.

En even op die reactie boven me, ik sta ook raar te kijken. Ben nu wat plat van de t3

Maar heb normaal nooit aders en nu zijn me armen net een spinnenweb en heb ik aders op kuiten en schouders

• #1.627
Dan kan ik het libidodipje wel begrijpen :p

ik wou op 1 gram gaan zitten maar na 2 weken 500 mg, is 1 ml, gierde het al door men lichaam en was men BP al verhoogd en hematocriet zat al op 53.
Nu zit ik in mijn tweede week op 250 mg/week omdat er nu tren naast loopt.

Equimax is 500 mg/ml.

En de 10 of 15 stuks deals zijn er geregeld. Gisteren waren ze er nog vandaag niet meer. Gewoon geregeld de site in het oog houden en als de actie loopt direct toeslaan want ze zijn snel weg ;)

Ok, je moet dus die site regelmatig checken. ik dacht dat ze nieuwsbrieven stuurden als er een actie was maar ik heb geen nieuwsbrief gezien.

Bold lijkt mij ook nog wel een keer leuk maar dan wel goed gedoseerd. Ik blijf voortaan weg van de mast en tren. Ik wil geen acne meer.

Voor mij alleen nog test/primo/bold en misschien npp/deca.

• #1.631
Dat is balen! Hahaha geen tren rage gehad toen je die tren op de grond zag verspreid. Ik zou helemaal flippen :p

Ach was nog een vail van 10 euro, dan doet het minder pijn.

Maar heb net gekeken en ik heb maar 1 vail tren e van mts. Das dus amper voor 3 weken... Heb nog wel wat andere tren e liggen. Op den duur weet je gewoon niet meer wat je nog allemaal hebt liggen :o

Maar heb wel nog 50 ml primo en 40 ml masteron E en een hoop test in men doosje zitten dus dat kan nog leuk worden :rocker2:

• #1.633
Ok, je moet dus die site regelmatig checken. ik dacht dat ze nieuwsbrieven stuurden als er een actie was maar ik heb geen nieuwsbrief gezien.

Bold lijkt mij ook nog wel een keer leuk maar dan wel goed gedoseerd. Ik blijf voortaan weg van de mast en tren. Ik wil geen acne meer.

Voor mij alleen nog test/primo/bold en misschien npp/deca.

Elke dag checken. Die sturen geen nieuwsbrieven.

test + bold+primo is zeker een goede en test + deca + primo. Die deca + primo ga ik deze winter ook eens doen denk ik.

• #1.634
Zolang ik nog cut 300. Alsk weer ga clean bulken over week of 6 dan naar 600 oid.

Moet dan wel weer kijken wat ik met het andere doe qua dosis Want zit straks op 1100 bold en in totaal zo'n 2 gram.

En even op die reactie boven me, ik sta ook raar te kijken. Ben nu wat plat van de t3

Maar heb normaal nooit aders en nu zijn me armen net een spinnenweb en heb ik aders op kuiten en schouders

Ik heb van mezelf al redelijk zichtbare aders en met bold erbij word het na een cheatmeal echt ziek :cool:

• #1.635
Zo vanmorgen gaan trainen en woohoo! groter en droger worden is altijd leuk :D Moet wel opletten vanaf volgende week met men voeding. De eerste week dat ik verhoog kan ik veel hebben zonder vet toename maar daarna moet ik wel opletten. Vet gainen is nu effe geen optie.

De tren is ook ingekickt want slaap al een paar nachten slecht en vrij kort. Snachts zweten is ook al een paar dagen bezig en tijdens de dag zweet ik ook bij de minste inspanning.

Zo vanmorgen gaan trainen en woohoo! groter en droger worden is altijd leuk :D Moet wel opletten vanaf volgende week met men voeding. De eerste week dat ik verhoog kan ik veel hebben zonder vet toename maar daarna moet ik wel opletten. Vet gainen is nu effe geen optie.

De tren is ook ingekickt want slaap al een paar nachten slecht en vrij kort. Snachts zweten is ook al een paar dagen bezig en tijdens de dag zweet ik ook bij de minste inspanning.
Vannacht strak om 4 uur wakker en sliep pas om 12... Heerlijk hoor haha.... Dat mag er van mij wel af.

• #1.637
Ik trek het nog tot 5 uur :cool:

• Like
Waarderingen: GruX

Nog geen last van zweet aanvallen tijdens het slapen. Wel gutst het zweet van me af tijdens trainen en cardio, kleren zijn gewoon zeikenat! Ook tijdens het eten begin ik al zweetuitbarstingen te krijgen :p

Ik ben nu bijna 6 weken ver (tren 400 mg) en sinds paar dagen slaap ik weer beter en zijn de nightsweats ook veel minder. Ben al paar weken aan dezelfde vial bezig dus daar ligt het niet aan.

Allicht ben ik gewend aan de dosering ondertussen, wist niet dat dat kon op tren (eerste keer tren) --> dacht dat sides steeds 'erger' werden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven