AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.641
Als je 6 weken ver bent heb je net van vail gewisseld als je 10ml vails hebt.

Sides zoals slecht slapen worden bij mij erger na verloop van tijd.

Als je 6 weken ver bent heb je net van vail gewisseld als je 10ml vails hebt.

Sides zoals slecht slapen worden bij mij erger na verloop van tijd.

Op het einde van mijn vorige cycle (test e only) heb ik 2 keer tren gezet; ik wou nog een week of 6 cutten op einde van die cycle. Meteen mee gestopt omdat ik last kreeg van oestrogene sides.

Nu dus in week 6 van mijn eerste echte tren-cycle (vandaar dat ik zei dat het mijn eerste keer tren was, reken die twee injecties niet mee) en al paar weken met deze vial bezig.

Ik vind het niet erg dat de nightsweats wat minder zijn en het slapen beter gaat :p

Ik ben nu bijna 6 weken ver (tren 400 mg) en sinds paar dagen slaap ik weer beter en zijn de nightsweats ook veel minder. Ben al paar weken aan dezelfde vial bezig dus daar ligt het niet aan.

Allicht ben ik gewend aan de dosering ondertussen, wist niet dat dat kon op tren (eerste keer tren) --> dacht dat sides steeds 'erger' werden :)
Is echt persoonsgebonden de sides en het kan nog wel eens per cycle ook verschillen

Geen tren cycle is de zelfde [emoji14]

Ik heb op tren geen last van zweten. Jammer genoeg wel van moodswings, soms zo erg dat ik wel iemand af kan maken. En oowja, ook heel wat minder, een stijve houden en geil blijven is ook een probleem voor me op tren, altijd weer

Zo zie maar weer wat een verschil, ik precies tegenover gestelde.
Vind alles botergeil en kan goed doorblijven gaan maar ben in actie ook echt zeiknat van jet zweet. Standaard handdoeken in bed liggen. Vind dat zweten de ergste side die er is. Slaap ook gewoon als een baby op tren word alleen zeiknat wakker[emoji5]
Post je nog foto's ikke?
Benieuwd naar je fysiek man :)

Hij is niet zo gek op foto's maakte die mij ook al duidelijk :laugh: ik denk dat die kwa omvang te groot is voor ze ouderwetse nokia camera , en kwa lengte er precies wel op past :flexbiceps:haha

• #1.647
Ben idd niet zo foto geil/geniek maar de mensen die me al in real life gezien hebben merken wel snel dat het redelijke oke zit bij mij :p Ik ben niet super massief maar dat is meer omdat ik meer en meer het classic BB'ing begin te apprecieeren en na te streven. Dus smalle taille en en wijde schouders, mooie borst, lekkere armen, rug en benen die geen formaat tom platz moeten hebben.

Ben een persoon die je zeer zelden zal zien rondlopen in bloot bovenlijf, zal eerder een shirt met lange mouwen aandoen dan een singletje.
Dat heeft weinig met mijn psoriasis te maken want daar schaam ik me eigenlijk niet meer voor. Is een huidziekte zoals een ander en niet besmettelijk. Je ziet trouwens meer en meer bekende figuren die eindelijk open zijn over hun psoriasis en zelfs foto's durven posten op IG en dergelijke.

Maar goed er komt weer een nieuwe week aan en die hebben net ingezet met:
300mg test
240 mg echte tren e
300 mg bold.

Midden van de week komt er nog een shot met test en tren. Doel is om 150 mg test en 240 mg tren te zetten in men borst. Ben nu ook gestart met de tren van mts. Heb er 1 vail van om te zien of het wat is. Kom ik dus 3 weken mee toe normaal. Heb dan nog tren staan waar ik de voorbije weken mee bezig was en die is best wel real.

De tren is trouwens ook al volop aanwezig nu. Mentaal ben ik al helemaal omgeslagen en moet opletten dat ik met momenten niet flip. Slapen is ook een b*ch en zweten doe ik ook genoeg en moet oppassen met flirten/zeveren tegen de dames want heb de voorbije dagen al gemerkt dat er interesse is...
Gewicht nog steeds rond de 86 kilo maar word wel groffer. Die 86-88 kilo is mijn dood punt vrees ik maar zolag ik dat kan aanhouden en lean word moet ik daarmee tevreden zijn. Zwaarder worden kan ook maar dan ga ik wat meer moeten duwen heb ik al door.

Deze morgen om 9uur Fasted gaan trainen, schouders en kuiten, buik. Goede pomp, strakke buik en aders everywhere. Ik heb geprobeerd om deze week wat meer carbs toe te voegen maar men lichaam protesteerde direct. Zit al een hele week met ambetante darmen en probeer nu rijstkoeken die ik mee in men shake draai. Hopelijk aanvaarden de darmen dit wel. Elke keer ik carbs eet lijk ik wel zwanger dus er moet echt wel iets zijn waar ik absoluut niet tegen kan.

Vandaag was mijn cheatday...Pas tegen 12 uur gegeten, enkel eiwit en vet. om 15 uur shake eiwit + olijfolie en om 18 uur frieten met wat vlees van het frituur. Zo ziet mijn cheatdag eruit.

Morgenavond gaan we de week beginnen met rug en heb er al pokke veel zin in :D

• #1.648
Zo zie maar weer wat een verschil, ik precies tegenover gestelde.
Vind alles botergeil en kan goed doorblijven gaan maar ben in actie ook echt zeiknat van jet zweet. Standaard handdoeken in bed liggen. Vind dat zweten de ergste side die er is. Slaap ook gewoon als een baby op tren word alleen zeiknat wakker[emoji5]
Post je nog foto's ikke?
Benieuwd naar je fysiek man :)

Hier ook, kan blijven doorgaan en alles vind ik geil. Als men vrouw me zou willen verkrachten zou ik het nog leuk vinden ook :roflol: Zieke shit...

Ben idd niet zo foto geil/geniek maar de mensen die me al in real life gezien hebben merken wel snel dat het redelijke oke zit bij mij :p Ik ben niet super massief maar dat is meer omdat ik meer en meer het classic BB'ing begin te apprecieeren en na te streven. Dus smalle taille en en wijde schouders, mooie borst, lekkere armen, rug en benen die geen formaat tom platz moeten hebben.

Ben een persoon die je zeer zelden zal zien rondlopen in bloot bovenlijf, zal eerder een shirt met lange mouwen aandoen dan een singletje.
Dat heeft weinig met mijn psoriasis te maken want daar schaam ik me eigenlijk niet meer voor. Is een huidziekte zoals een ander en niet besmettelijk. Je ziet trouwens meer en meer bekende figuren die eindelijk open zijn over hun psoriasis en zelfs foto's durven posten op IG en dergelijke.

300mg test
240 mg echte tren e
300 mg bold.

Midden van de week komt er nog een shot met test en tren. Doel is om 150 mg test en 240 mg tren te zetten in men borst. Ben nu ook gestart met de tren van mts. Heb er 1 vail van om te zien of het wat is. Kom ik dus 3 weken mee toe normaal. Heb dan nog tren staan waar ik de voorbije weken mee bezig was en die is best wel real.

De tren is trouwens ook al volop aanwezig nu. Mentaal ben ik al helemaal omgeslagen en moet opletten dat ik met momenten niet flip. Slapen is ook een b*ch en zweten doe ik ook genoeg en moet oppassen met flirten/zeveren tegen de dames want heb de voorbije dagen al gemerkt dat er interesse is...
Gewicht nog steeds rond de 86 kilo maar word wel groffer. Die 86-88 kilo is mijn dood punt vrees ik maar zolag ik dat kan aanhouden en lean word moet ik daarmee tevreden zijn. Zwaarder worden kan ook maar dan ga ik wat meer moeten duwen heb ik al door.

Deze morgen om 9uur Fasted gaan trainen, schouders en kuiten, buik. Goede pomp, strakke buik en aders everywhere. Ik heb geprobeerd om deze week wat meer carbs toe te voegen maar men lichaam protesteerde direct. Zit al een hele week met ambetante darmen en probeer nu rijstkoeken die ik mee in men shake draai. Hopelijk aanvaarden de darmen dit wel. Elke keer ik carbs eet lijk ik wel zwanger dus er moet echt wel iets zijn waar ik absoluut niet tegen kan.

Vandaag was mijn cheatday...Pas tegen 12 uur gegeten, enkel eiwit en vet. om 15 uur shake eiwit + olijfolie en om 18 uur frieten met wat vlees van het frituur. Zo ziet mijn cheatdag eruit.

Wat ik me eigenlijk afvraag z'n chest inject. Waar zet je deze precies en hoe zit het met de PiP en het gevoel tijdens het zetten. Pas dat nieuwe filmpje van Bostin gezien, toen dacht ik toch even Damn!

Heb precies hetzelfde als jou moet ook met wat meer dingetjes rekenen houden tijdens tren...:p maar dan zeg ik tegen mezelf het is de tren, hou je rustig.

• #1.651
Wat ik me eigenlijk afvraag z'n chest inject. Waar zet je deze precies en hoe zit het met de PiP en het gevoel tijdens het zetten. Pas dat nieuwe filmpje van Bostin gezien, toen dacht ik toch even Damn!

Heb precies hetzelfde als jou moet ook met wat meer dingetjes rekenen houden tijdens tren...:p maar dan zeg ik tegen mezelf het is de tren, hou je rustig.

Dat zeg ik ook tegen me maar de tren is me soms al voor en dan is het... Hopla :p

Je bent er niet zeker van he, van die borst spot. Ik wou nog een foto nemen terwijl ik aan het zetten was deze week maar de vloeistof zat erin voor ik het wist. Het is een zalige plaats om te injecteren.

Ik zet bovenkant + middenkant. Ik zit met heel veel aders op mijn borst dus die bepalen eigenlijk de spots. Met 1 ml beginnen en de pip hangt van persoon tot persoon af. Met up ging ik eraan van de pip met andere merken had ik geen pip...
Tijdens het injecteren kan het wat vreemd aanvoelen maar dat gevoel is snel weg. Eens je het geprobeerd hebt ga je zoiets hebben van 'was het dit" en heb je een nieuwe spot bij. En als je niet zeker bent dan doe je zoals mij in het begin. Starten met 1 ml en slin naald + slinspuit en heel traag injecteren. Na een paar keer duw je er makkelijk een 0.5*25 naald in.

Idd borst echt heerlijke plek. Gebruik het meestal in de cruise met lagere doseringen en rond de 1 ml.

Maar psoriasis is toch ook niks om voor te schamen maat!! Hoort gewoon bij het leven en ieder mens heeft iets anders!

Maar als je toch keer foto gaat maken :p Plaats er eens een paar hier dan ;-) Ben echt benieuwd naar je shape :-)

• #1.653
Tijdens een cruise is het idd handig om je overige spot te laten "rusten" en je kan dan met slinnaaldjes zetten.

Gooi je olijfolie in je eiwitshake? :p
Is dat te drinken en hoeveel gooi je dan erin?

• #1.655
Jep in elke eiwitshake gaat olijfolie in. Minstens 2-3ml en je proeft enkel dat het wat beter naar binnen glijd haha.

Tijdens een cruise is het idd handig om je overige spot te laten "rusten" en je kan dan met slinnaaldjes zetten.
Ga dat echt eens uitproberen! Ben nu al 2 blasts en 2 cruisen in m'n glute aan het zetten. Soms moet ik echt wel door littekenweefsel heen. Denk dat ik de dagen dat ik 1ml zet eens in de borst ga zetten.

Laatst bewerkt:

300mg test
240 mg echte tren e
300 mg bold.

Can confirm

• #1.658
Dat ik niet foto geniek ben :o

:p

Zet dalijk de inject en de HCG. Begin eens met de hcg IM te zetten en m'n borst als me dat bevalt zet ik woensdag 1ml in de borst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven