- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je 6 weken ver bent heb je net van vail gewisseld als je 10ml vails hebt.
Sides zoals slecht slapen worden bij mij erger na verloop van tijd.

Is echt persoonsgebonden de sides en het kan nog wel eens per cycle ook verschillenIk ben nu bijna 6 weken ver (tren 400 mg) en sinds paar dagen slaap ik weer beter en zijn de nightsweats ook veel minder. Ben al paar weken aan dezelfde vial bezig dus daar ligt het niet aan.
Allicht ben ik gewend aan de dosering ondertussen, wist niet dat dat kon op tren (eerste keer tren) --> dacht dat sides steeds 'erger' werden![]()

Ik ben niet super massief maar dat is meer omdat ik meer en meer het classic BB'ing begin te apprecieeren en na te streven. Dus smalle taille en en wijde schouders, mooie borst, lekkere armen, rug en benen die geen formaat tom platz moeten hebben.
Zo zie maar weer wat een verschil, ik precies tegenover gestelde.
Vind alles botergeil en kan goed doorblijven gaan maar ben in actie ook echt zeiknat van jet zweet. Standaard handdoeken in bed liggen. Vind dat zweten de ergste side die er is. Slaap ook gewoon als een baby op tren word alleen zeiknat wakker[emoji5]
Post je nog foto's ikke?
Benieuwd naar je fysiek man![]()
Zieke shit...Hier ook, kan blijven doorgaan en alles vind ik geil. Als men vrouw me zou willen verkrachten zou ik het nog leuk vinden ookZieke shit...
Wat ik me eigenlijk afvraag z'n chest inject. Waar zet je deze precies en hoe zit het met de PiP en het gevoel tijdens het zetten. Pas dat nieuwe filmpje van Bostin gezien, toen dacht ik toch even Damn!Ben idd niet zo foto geil/geniek maar de mensen die me al in real life gezien hebben merken wel snel dat het redelijke oke zit bij mijIk ben niet super massief maar dat is meer omdat ik meer en meer het classic BB'ing begin te apprecieeren en na te streven. Dus smalle taille en en wijde schouders, mooie borst, lekkere armen, rug en benen die geen formaat tom platz moeten hebben.
Ben een persoon die je zeer zelden zal zien rondlopen in bloot bovenlijf, zal eerder een shirt met lange mouwen aandoen dan een singletje.
Dat heeft weinig met mijn psoriasis te maken want daar schaam ik me eigenlijk niet meer voor. Is een huidziekte zoals een ander en niet besmettelijk. Je ziet trouwens meer en meer bekende figuren die eindelijk open zijn over hun psoriasis en zelfs foto's durven posten op IG en dergelijke.
Maar goed er komt weer een nieuwe week aan en die hebben net ingezet met:
300mg test
240 mg echte tren e
300 mg bold.
Midden van de week komt er nog een shot met test en tren. Doel is om 150 mg test en 240 mg tren te zetten in men borst. Ben nu ook gestart met de tren van mts. Heb er 1 vail van om te zien of het wat is. Kom ik dus 3 weken mee toe normaal. Heb dan nog tren staan waar ik de voorbije weken mee bezig was en die is best wel real.
De tren is trouwens ook al volop aanwezig nu. Mentaal ben ik al helemaal omgeslagen en moet opletten dat ik met momenten niet flip. Slapen is ook een b*ch en zweten doe ik ook genoeg en moet oppassen met flirten/zeveren tegen de dames want heb de voorbije dagen al gemerkt dat er interesse is...
Gewicht nog steeds rond de 86 kilo maar word wel groffer. Die 86-88 kilo is mijn dood punt vrees ik maar zolag ik dat kan aanhouden en lean word moet ik daarmee tevreden zijn. Zwaarder worden kan ook maar dan ga ik wat meer moeten duwen heb ik al door.
Deze morgen om 9uur Fasted gaan trainen, schouders en kuiten, buik. Goede pomp, strakke buik en aders everywhere. Ik heb geprobeerd om deze week wat meer carbs toe te voegen maar men lichaam protesteerde direct. Zit al een hele week met ambetante darmen en probeer nu rijstkoeken die ik mee in men shake draai. Hopelijk aanvaarden de darmen dit wel. Elke keer ik carbs eet lijk ik wel zwanger dus er moet echt wel iets zijn waar ik absoluut niet tegen kan.
Vandaag was mijn cheatday...Pas tegen 12 uur gegeten, enkel eiwit en vet. om 15 uur shake eiwit + olijfolie en om 18 uur frieten met wat vlees van het frituur. Zo ziet mijn cheatdag eruit.
Morgenavond gaan we de week beginnen met rug en heb er al pokke veel zin in![]()
maar dan zeg ik tegen mezelf het is de tren, hou je rustig.Wat ik me eigenlijk afvraag z'n chest inject. Waar zet je deze precies en hoe zit het met de PiP en het gevoel tijdens het zetten. Pas dat nieuwe filmpje van Bostin gezien, toen dacht ik toch even Damn!
Heb precies hetzelfde als jou moet ook met wat meer dingetjes rekenen houden tijdens tren...maar dan zeg ik tegen mezelf het is de tren, hou je rustig.

Plaats er eens een paar hier dan ;-) Ben echt benieuwd naar je shape :-)Vandaag was mijn cheatday...Pas tegen 12 uur gegeten, enkel eiwit en vet. om 15 uur shake eiwit + olijfolie en om 18 uur frieten met wat vlees van het frituur. Zo ziet mijn cheatdag eruit.

Ga dat echt eens uitproberen! Ben nu al 2 blasts en 2 cruisen in m'n glute aan het zetten. Soms moet ik echt wel door littekenweefsel heen. Denk dat ik de dagen dat ik 1ml zet eens in de borst ga zetten.Tijdens een cruise is het idd handig om je overige spot te laten "rusten" en je kan dan met slinnaaldjes zetten.
Ben idd niet zo foto geil/geniek maar de mensen die me al in real life gezien hebben merken wel snel dat het redelijke oke zit bij mijIk ben niet super massief maar dat is meer omdat ik meer en meer het classic BB'ing begin te apprecieeren en na te streven. Dus smalle taille en en wijde schouders, mooie borst, lekkere armen, rug en benen die geen formaat tom platz moeten hebben.
Ben een persoon die je zeer zelden zal zien rondlopen in bloot bovenlijf, zal eerder een shirt met lange mouwen aandoen dan een singletje.
Dat heeft weinig met mijn psoriasis te maken want daar schaam ik me eigenlijk niet meer voor. Is een huidziekte zoals een ander en niet besmettelijk. Je ziet trouwens meer en meer bekende figuren die eindelijk open zijn over hun psoriasis en zelfs foto's durven posten op IG en dergelijke.
Maar goed er komt weer een nieuwe week aan en die hebben net ingezet met:
300mg test
240 mg echte tren e
300 mg bold.
Midden van de week komt er nog een shot met test en tren. Doel is om 150 mg test en 240 mg tren te zetten in men borst. Ben nu ook gestart met de tren van mts. Heb er 1 vail van om te zien of het wat is. Kom ik dus 3 weken mee toe normaal. Heb dan nog tren staan waar ik de voorbije weken mee bezig was en die is best wel real.
De tren is trouwens ook al volop aanwezig nu. Mentaal ben ik al helemaal omgeslagen en moet opletten dat ik met momenten niet flip. Slapen is ook een b*ch en zweten doe ik ook genoeg en moet oppassen met flirten/zeveren tegen de dames want heb de voorbije dagen al gemerkt dat er interesse is...
Gewicht nog steeds rond de 86 kilo maar word wel groffer. Die 86-88 kilo is mijn dood punt vrees ik maar zolag ik dat kan aanhouden en lean word moet ik daarmee tevreden zijn. Zwaarder worden kan ook maar dan ga ik wat meer moeten duwen heb ik al door.
Deze morgen om 9uur Fasted gaan trainen, schouders en kuiten, buik. Goede pomp, strakke buik en aders everywhere. Ik heb geprobeerd om deze week wat meer carbs toe te voegen maar men lichaam protesteerde direct. Zit al een hele week met ambetante darmen en probeer nu rijstkoeken die ik mee in men shake draai. Hopelijk aanvaarden de darmen dit wel. Elke keer ik carbs eet lijk ik wel zwanger dus er moet echt wel iets zijn waar ik absoluut niet tegen kan.
Vandaag was mijn cheatday...Pas tegen 12 uur gegeten, enkel eiwit en vet. om 15 uur shake eiwit + olijfolie en om 18 uur frieten met wat vlees van het frituur. Zo ziet mijn cheatdag eruit.
Morgenavond gaan we de week beginnen met rug en heb er al pokke veel zin in![]()
Zet dalijk de inject en de HCG. Begin eens met de hcg IM te zetten en m'n borst als me dat bevalt zet ik woensdag 1ml in de borst