Wxng
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 346
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, net 4ml in de glute en de HCG in de chest. Voelde er niks van echt een zalige spot. Dat wordt woensdag dus de 1 ml in de chest
ben wel blij want die 4 ml in m'n glute en daarop ook ng 1 ml wordt na een aantal weken een beetje te veel van het goeie.
Als ik smorgens opsta en ik voel me plat, leeg dan is het koekjestijd savonds en elimineer ik men carbs heel de dag. Er zal voor deze manier van eten/dieeten wel weer een naam zijn maar ik doe gewoon wat voor mij werkt en dit werkt echt wel. Dit is voor mij het leukste aan BB'ing, altijd zoeken naar verbetering op alle vlakken.
Sws classic fysieks altijd boven bodybuilding van tegenwoordig. Vind het gewoon afschuwelijk z'n zwangere pens. Symmetrie en verhouding zijn helemaal naar de klote. Niks beters dan dat alles op gevoel gaat! Als andere mensen je vertellen dat ze deze look preferen zegt ook al heel wat! Keep it up.Tren is kicking in want slapen word moeilijk de laatste dagen en ik word stilletjes aan terug zwaarder, zonder dat men vet% stijgt heb ik het gevoel. Ondanks ik mijn carbs weer verlaagd heb. Carbs komt nu uit rijstwafels die ik smorgens en snamiddags in mijn shake draai en dan savonds eet ik rijst of aardappelen. Maar echt het minimum Zit nu ongeveer op max 150 gram carbs per dag en voel me daar beter bij. Op trainingsdagen komt daar nog 50 gram bij tijdens de training. Wel eet ik geregeld junk als ik voel dat ik "plat" word.
Dit zijn dan koekjes, muffins, cake gewoon junk waar veel snelle suikers inzitten. Als ik dan smorgens uit men bed kom dat staat alles retestrak en droog.Als ik smorgens opsta en ik voel me plat, leeg dan is het koekjestijd savonds en elimineer ik men carbs heel de dag. Er zal voor deze manier van eten/dieeten wel weer een naam zijn maar ik doe gewoon wat voor mij werkt en dit werkt echt wel. Dit is voor mij het leukste aan BB'ing, altijd zoeken naar verbetering op alle vlakken.
Protein word niet echt geteld, gewoon veel eiwitten naar binnen gooien, minstens 300 gram per dag. Vetten worden ook niet geteld, gewoon veel olijfolie gebruiken, zalm eten en noten eten.
Ik weet dat het makkelijker is om 400 gram carbs naar binnen te gooien en dan zit ik snel terug op die 90 kg maar ik hou niet meer van die shape en de zwangere buik vind ik ook niets meer aan. Begin de huidige shape meer en meer te waarderen. Krijg ook van kennissen en zelfs familie te horen dat ik er nu beter/gezonder uit zie nu ik wat leaner ben terwijl ik nog steeds rond die 86.5 kg hang.
Dus verwacht hier voorlopig geen spannende zaken meer want we gaan de komende tijd niet gek meer doen![]()
Tren is kicking in want slapen word moeilijk de laatste dagen en ik word stilletjes aan terug zwaarder, zonder dat men vet% stijgt heb ik het gevoel. Ondanks ik mijn carbs weer verlaagd heb. Carbs komt nu uit rijstwafels die ik smorgens en snamiddags in mijn shake draai en dan savonds eet ik rijst of aardappelen. Maar echt het minimum Zit nu ongeveer op max 150 gram carbs per dag en voel me daar beter bij. Op trainingsdagen komt daar nog 50 gram bij tijdens de training. Wel eet ik geregeld junk als ik voel dat ik "plat" word.
Dit zijn dan koekjes, muffins, cake gewoon junk waar veel snelle suikers inzitten. Als ik dan smorgens uit men bed kom dat staat alles retestrak en droog.Als ik smorgens opsta en ik voel me plat, leeg dan is het koekjestijd savonds en elimineer ik men carbs heel de dag. Er zal voor deze manier van eten/dieeten wel weer een naam zijn maar ik doe gewoon wat voor mij werkt en dit werkt echt wel. Dit is voor mij het leukste aan BB'ing, altijd zoeken naar verbetering op alle vlakken.
Protein word niet echt geteld, gewoon veel eiwitten naar binnen gooien, minstens 300 gram per dag. Vetten worden ook niet geteld, gewoon veel olijfolie gebruiken, zalm eten en noten eten.
Ik weet dat het makkelijker is om 400 gram carbs naar binnen te gooien en dan zit ik snel terug op die 90 kg maar ik hou niet meer van die shape en de zwangere buik vind ik ook niets meer aan. Begin de huidige shape meer en meer te waarderen. Krijg ook van kennissen en zelfs familie te horen dat ik er nu beter/gezonder uit zie nu ik wat leaner ben terwijl ik nog steeds rond die 86.5 kg hang.
Dus verwacht hier voorlopig geen spannende zaken meer want we gaan de komende tijd niet gek meer doen![]()

Ik denk eigenlijk dat ik deze shape zou kunnen vasthouden met een beetje test en masteron + hgh. 
Hahaha, enigste probleem is wanneer stop je met koekjes binnen te duwen![]()

Hahaha, dat denk ik toch! Zijn hele mooie stats.Ik neig idd ook meer naar het klassiekere al vind ik dikke massa ook niet lelijk. Maar ik weet wat ik daar voor zou moeten doen en dan blijf ik liever op die 85-90 kilo zitten hoor. Ben tenslotte maar 1.68 cm hoog en dan op 8-10% vet staan is best wel oke hoorIk denk eigenlijk dat ik deze shape zou kunnen vasthouden met een beetje test en masteron + hgh.
Symmetrie vind ik ook belangrijk, dus smalle taille en brede shouders, dikke borst en armen. Benen moeten niet echt boomstammen zijn bij mij want men binnenkant benen schuren nu al tegen elkaar (zit daar net een psoriasis plek en die gaat altijd open van dat schuren).
En dat idd familie leden zelf al positieve commentaar geven om mijn huidige shape doet bij mij ook een belletje rinkelen. Ze vonden de winterbulkshape maar niets![]()
gaat lekker hier....Beter dat die kut gyno wegtrekt!
86kg is gruwelijk op jouw lengte, keep pumping bro

Krijg jij ook zo'n honger van die bold?
Had altijd al honger maar dit is absurd.
Tijdens men cut viel het mee. Maar daar ben ik sinds zaterdag van af en heb elk uur honger nou.. hahah
Lees 2 posts hier boven men antwoord al, word benieuwd naar die tren. Nog even wachten voor ie inkickt haha
Thanks! Heb de test wat laten zakken + de aromasin elke dag en het lijkt te werken.
Doel is deze zomer op die 86 kilo te blijven staan maar er dan echt wel bijstaan zoals in de boekjes![]()

Ja jij zit er zo lekker in! Zit behalve de bold nog maar 5 dagen op de tren.Honger op bold is crazy maar nu met de tren ernaast is dat weg. Bulken op tren is dus niet echt mogelijk voor mij. Maar daarnet stond ik voor de spiegel na het douchen en word echt groffer en ronder. Ik run de bold laag nu maar het blijft me goed vol houden.
Tren is al vrij goed aan het inkicken omdat ik al 3 weken ermee bezig ben uiteraard. Eerste 2 weken waren een ander merk, eerst de restjes opmaken he.