AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja jij zit er zo lekker in! Zit behalve de bold nog maar 5 dagen op de tren.

Geen honger op tren? Geen probleem hier.

Word alleen erg achterdochtig als ik niet oppas. Zowel thuis, net men vriendin Als op het werk. Erg vervelende side. En nacht zweet haha
Honger is volkomen weg... Kan paar hapjes eten en zit vol... Wilde bulken op test tren... Maar heb dit opgegeven. Dus nu beetje onderhoud en droog trainen. Straks wil ik naast mijn deca heel laag bold zetten en kijken of ik ook van die honger aanvallen krijg.

Mentaal issues... Haha soms neemt je gedachte wel loopje met je :-)

Hoe zette je je gh weer ? Begin vandaag ook met riptropins maar wou smorgens en pre workout zetten maar heb bang voor een hypo tijdens t trainen ^^

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.683
Ben sinds deze week eens 1.5 iu smorgens en savonds voor het slapen. Zat een weekje thuis maar als ik terug ga werken is het terug prewo prikken. Hypo heb ik nog niet gehad tijdens het trainen.

Ben sinds deze week eens 1.5 iu smorgens en savonds voor het slapen. Zat een weekje thuis maar als ik terug ga werken is het terug prewo prikken. Hypo heb ik nog niet gehad tijdens het trainen.
Heb net 2,5iu gezet pre workout :) zal het wel ondervinden haha

Lopen naar de gym (cardio :p).

Neen serieus, is vervelend als er zoiets tussen komt.
Jep anders hadk maar 30 min heb ik niets aan voor een push dag en heb een hernia aan men linker kant van men onderrug en eerste keer in men glute geinject aan de rechter kant holy pip anders hadk het wel gedaan met de fiets ^^

Jep anders hadk maar 30 min heb ik niets aan voor een push dag en heb een hernia aan men linker kant van men onderrug en eerste keer in men glute geinject aan de rechter kant holy pip anders hadk het wel gedaan met de fiets ^^
Ik mank dus als een debiel :P

• #1.689
Gisteren heel de dag eiwitten en vetten gegeten. Savonds als treat 3 donuts volledig omwikkeld met chocolade... Effe 750 kcals en een hoop suiker + vet. Daarna niets meer tot smorgens. Deze morgen stond alles strak en droog. Buik was platter dan plat en begin lijnen te zien die ik al zeker 10 jaar niet meer gezien heb :D
Er is nog wel wat werk aan maar ik zie en voel alles droger en harder worden. Gaat helemaal leuk worden als de masteron gaat meespelen en de clen. Zal iets voor vanaf juli zijn.
vanaf volgende week start ik een nieuw project op en dan is het weer tot eind juli werken geblazen en dan zal vet verliezen geen probleem zijn maar moet wel zien dat de massa ook op peil blijft. Dat is soms moeilijk want moet behoorlijk bij eten savonds als ik op een dag al minstens 1000 kcals verbrand met mijn werk... Cardio is dan niet nodig.

Sinds ik met de tren van MTS bezig ben is mijn libido elke dag beter en beter aan het worden. Niet dat het slecht was maar men erectie is nu vrij hard en blijft hard ook tijdens de tweede ronde. Men vrouw vertelde het me gisteren dat het toch al effe geleden was dat het zo hard aanvoelde en het heel de tijd zo blijft haha.
Door de test te verlagen en nu degelijke tren te hebben Snap ik het helemaal als ze zeggen dat je op tren botergeil word want dit gaat nergens meer over :D

Gisteren heel de dag eiwitten en vetten gegeten. Savonds als treat 3 donuts volledig omwikkeld met chocolade... Effe 750 kcals en een hoop suiker + vet. Daarna niets meer tot smorgens. Deze morgen stond alles strak en droog. Buik was platter dan plat en begin lijnen te zien die ik al zeker 10 jaar niet meer gezien heb :D
Er is nog wel wat werk aan maar ik zie en voel alles droger en harder worden. Gaat helemaal leuk worden als de masteron gaat meespelen en de clen. Zal iets voor vanaf juli zijn.
vanaf volgende week start ik een nieuw project op en dan is het weer tot eind juli werken geblazen en dan zal vet verliezen geen probleem zijn maar moet wel zien dat de massa ook op peil blijft. Dat is soms moeilijk want moet behoorlijk bij eten savonds als ik op een dag al minstens 1000 kcals verbrand met mijn werk... Cardio is dan niet nodig.

Sinds ik met de tren van MTS bezig ben is mijn libido elke dag beter en beter aan het worden. Niet dat het slecht was maar men erectie is nu vrij hard en blijft hard ook tijdens de tweede ronde. Men vrouw vertelde het me gisteren dat het toch al effe geleden was dat het zo hard aanvoelde en het heel de tijd zo blijft haha.
Door de test te verlagen en nu degelijke tren te hebben Snap ik het helemaal als ze zeggen dat je op tren botergeil word want dit gaat nergens meer over :D
Precies dit! Echt abnormale erecties dat ik er soms zelfs snachts meerdere keren van wakker wordt en dan nog icm masteron kan gewoon doorblijven gaan op het moment. M'n vriendin heeft het zwaar de komende tijd :p

• #1.692
  • #1.693
Precies dit! Echt abnormale erecties dat ik er soms zelfs snachts meerdere keren van wakker wordt en dan nog icm masteron kan gewoon doorblijven gaan op het moment. M'n vriendin heeft het zwaar de komende tijd :p

Idd snachts wakker worden met een boner van hier tot in Tokio (figuurlijk hahahaha). En dan heb ik nog geen masteron in men systeem.... Gisteren namiddag men vrouw effe alle hoeken van de badkamer laten zien, had er echt compassie mee op een gegeven moment, en dan savonds zit je daar terug met een broek vol Goesting en de vrouw is nog aan bekomen van de badkamer sessie... Dan moet je het maar even zelf doen schat hahahaha.

Idd snachts wakker worden met een boner van hier tot in Tokio (figuurlijk hahahaha). En dan heb ik nog geen masteron in men systeem.... Gisteren namiddag men vrouw effe alle hoeken van de badkamer laten zien, had er echt compassie mee op een gegeven moment, en dan savonds zit je daar terug met een broek vol Goesting en de vrouw is nog aan bekomen van de badkamer sessie... Dan moet je het maar even zelf doen schat hahahaha.
Komt me bekend voor :o :p

Bevalt mts je zo goed?

Ik kan nu aan mts en bekende pcom komen en twijfel een beetje. Nieuwe Nederlandse merk bevalt me niet helemaal.

• #1.696
Pcom is duurder dan MTS maar denk dat ze op gebied van kwaliteit vrij dicht bij elkaar zitten.

Ben wel tevreden over MTS, enkel over de test E heb ik Mixed feelings maar kan aan mij liggen ook...

Ben benieuwd naar Strive4muscle zijn ervaringen met hun test E.

Pcom is duurder dan MTS maar denk dat ze op gebied van kwaliteit vrij dicht bij elkaar zitten.

Ben wel tevreden over MTS, enkel over de test E heb ik Mixed feelings maar kan aan mij liggen ook...

Hier ben ik gister ook over gepm't. Omdat jij hier niet zo over te spreken was. Ik ben er zeer tevreden over! Denk dat het komt omdat je sust gewend bent. Bij mij heeft het ook een tijdje geduurd in de cruise voordat ik aan de test e was gewend. Nu in de blast op 600mg EW en de test doet precies wat ik ervan verwacht. Merkte ook echt wel het verschil van de overstap van de Nederlandse UG test naar die van MTS.

Is moeilijk om hier een goed oordeel over te geven omdat ik ook nog om tren en mast zit zowel korte als lange esters. Wat ik wel kan beamen is dat ik nog nooit zo snel, zo hard ben gegaan tijdens een kuur.. Was makkelijk te zeggen als ik test op een gram had staan met maar 1 compound ernaast maar ik ben er zeer over te spreken. Wat ook een plus punt is aan MTS is dat ik bijna geen acne meer heb! Voorgaande kuren ALTIJD na een week al hele vette huid en uitbraken. Had al bang en had de roa in aanslag met de mast en tren erin:p

Laatst bewerkt:
Wat misschien ook kan helpen is:

Maatje van me zit nu in week 4 van z'n kuur. Ook MTS.

Test e 600mg EW
Anavar/turinabol 50/50mg EW

Hij gaat als een speer en is ook zeer te spreken over de test e, verhoogd libido, beter herstel. Orals vind die ook top van hun en pakt die als pre workout. Hij is aan het leanbulken en is 4 kilo bij na 4,5 week.

Laatst bewerkt:

Pharmacon is nog beter hoor! Hun ace. K snak er nog steeds naar terug haha

• #1.700
Wat misschien ook kan helpen is:

Maatje van me zit nu in week 4 van z'n kuur. Ook MTS.

Test e 600mg EW
Anavar/turinabol 50/50mg EW

Hij gaat als een spaar en is ook zeer te spreken over de test e, verhoogd libido, beter herstel. Orals vind die ook top van hun en pakt die als pre workout. Hij is aan het leanbulken en is 4 kilo bij na 4,5 week.
Test+anavar is altijd een heerlijke combi.

En ik ben idd eerlijk als iemand mijn mening vraagt over een product dat ik gebruik of gebruikt heb. Heb ik twijfels dan zeg ik dat ook. Maar ben echt blij dat je maat en jij de test E wel lusten. Zo zie je maar weer dat elk lichaam anders reageert.

Dat je geen of minder acne krijgt/hebt heeft veel met de zuiverheid van de gear te maken.
Laat ons zeggen dat mts weet waar ze mee bezig zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven