- Waardering
- 2.924
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Test+anavar is altijd een heerlijke combi.
En ik ben idd eerlijk als iemand mijn mening vraagt over een product dat ik gebruik of gebruikt heb. Heb ik twijfels dan zeg ik dat ook. Maar ben echt blij dat je maat en jij de test E wel lusten. Zo zie je maar weer dat elk lichaam anders reageert.
Dat je geen of minder acne krijgt/hebt heeft veel met de zuiverheid van de gear te maken.
Laat ons zeggen dat mts weet waar ze mee bezig zijn.
"vervuilde" gear in je lichaam hebben is niet positief voor acne.
Maar we zullen strive4muscle zijn log blijven volgen en hopelijk blijft hij gespaard van een uitbarsting van acne.
Jij denkt zeker ook dat je van chocolade acne krijgt..
Als je acne krijgt door exogeen testosteron komt het toch echt door dht.
Als je test vervuilt is zou je eerder een abces krijgen.

laatste androgene blast met test tren mast winny nergens last van gehad. Vorige keer toen ik dit deed begon het op me rug en borst.Wil niet veel zeggen maar ben nog de overblijfselen van het Vial tren e van een Nederlands Ug lab aan het opmaken.. Opzich ging ik hier lekker op maar ook wederom hier had ik toch binnen een week hier en daar weer een puistje niet in de proporties van voorgaande kuren maar ben er van overtuigd dat het met de afwerking/zuiverheid van het product heeft te maken. Blij als ik naar die van MTS overstap."vervuilde" gear in je lichaam hebben is niet positief voor acne.
Maar we zullen strive4muscle zijn log blijven volgen en hopelijk blijft hij gespaard van een uitbarsting van acne.
Wil niet veel zeggen maar ben nog de overblijfselen van het Vial tren e van een Nederlands Ug lab aan het opmaken.. Opzich ging ik hier lekker op maar ook wederom hier had ik toch binnen een week hier en daar weer een puistje niet in de proporties van voorgaande kuren maar ben er van overtuigd dat het met de afwerking/zuiverheid van het product heeft te maken. Blij als ik naar die van MTS overstap.

Hahaha, dat formuleer je leukAltijd leuk die "theoretisch kan dat echt niet" want bla bla bla..... Heb jij nu overdreven acne? nee... zal er toch wel iets verschil in zitten denk ik dan. Het is nu niet dat je met kinderdoseringen bezig bent nu![]()
sinds de HG roa en de cruise is de acne helemaal weggetrokken. Acne kan altijd aanwezig komen als je blast of gewoon fucked up eet. De een is er gevoeliger voor dan de ander ook genetisch speelt hier een grote rol in. Maar na 3 blasts merk je echt wel wanneer je huid vetter is, meer acne dan anders wanneer iets goed aanvoelt en wanneer iets niet goed aanvoelt. Denk dat jij en veel andere me hier wel in begrijpen.Nooit last gehad met UG roa op 50mg totdat ik met HG ging spelen op 20mg god***domme, m'n lippen begonnen al af te sterven na 1 weekEn zo ontstaat brosience [emoji13]
Als je maar zorgt dat je er op tijd bij bent. Ik heb gelukkig geen roa meer hoeven gebruiken. Die sides trek ik zo slecht.
kon wel gewoon nog zonnebanken zonder te verbranden haha.Heb zelf nooit acne gekregen door aas enkel af en toe op orals ,En zo ontstaat brosience![]()
Als je maar zorgt dat je er op tijd bij bent. Ik heb gelukkig geen roa meer hoeven gebruiken. Die sides trek ik zo slecht.
Oh ik had op 20mg eod hg bloedneuzen etc daarna verder gegaan op 10mg ug ed zwart wit geloof ik hoe ze t noemen en had het gevoel dat men gezicht begon te vervellenNooit last gehad met UG roa op 50mg totdat ik met HG ging spelen op 20mg god***domme, m'n lippen begonnen al af te sterven na 1 weekkon wel gewoon nog zonnebanken zonder te verbranden haha.

Ik zit op 40 Mg en nergens last van... Wel ugEn zo ontstaat brosience [emoji13]

. 87 kg deze morgen + droger... Maar we zitten nu al terug op 86 kg hoor. Dat was het resultaat van een weekendje laden
. Wel een hapering gehad bij de incline bench bij men laatste set, net daarvoor een PR gedaan en die hakte er behoorlijk in, waardoor ik de bar van me heb moeten afrollen en men rechterpols was daar niet zo blij mee. Wel door getraind maar nu toch wat problemen met die pols. Morgen maar een brace aandoen voor tijdens het werk want dit gaat nog wel een paar dagen pijn doen.