XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tnx ik ga het ook maar eens een kans geven! Laat het nog we horen ;-)

MTS klinkt als een veelbelovend merk dat niet ondergedoseerd wordt. Ben mij aan het oriënteren op een volgende kuur en ben benieuwd naar je bloadserum levels @ikke_20

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.703
Oke nieuwe week.

Net gezet in linkerbil:

1ml sust 300
1.5 ml tren e 240 mg
1ml bold 500mg

jaja ik weet het waarom die bold weer verhogen... was de vloeistof aan het optrekken en had zoiets van "laat ons daar ook maar een ml van maken" :D

Woensdag zet ik wederom 150 mg test + 240 mg tren e.

Gewicht zit nu op 87 kg maar doe daar maar een dikke kilo af want dit weekend was de voeding niet echt top :o

Merk wel dat mijn babyvet op de buik los begint te komen maar verdwijnen doet het niet zo snel. Zal wel met de leeftijd te maken hebben zekers.
Als daar niet snel verbetering in komt ga ik de clen erin gooien. Dat MOET deze zomer weg!

Test+anavar is altijd een heerlijke combi.

En ik ben idd eerlijk als iemand mijn mening vraagt over een product dat ik gebruik of gebruikt heb. Heb ik twijfels dan zeg ik dat ook. Maar ben echt blij dat je maat en jij de test E wel lusten. Zo zie je maar weer dat elk lichaam anders reageert.

Dat je geen of minder acne krijgt/hebt heeft veel met de zuiverheid van de gear te maken.
Laat ons zeggen dat mts weet waar ze mee bezig zijn.

Hoe bedoel je zuiverheid en wat heeft dat met acne te maken?

• #1.705
"vervuilde" gear in je lichaam hebben is niet positief voor acne.

Maar we zullen strive4muscle zijn log blijven volgen en hopelijk blijft hij gespaard van een uitbarsting van acne.

Maar we zullen strive4muscle zijn log blijven volgen en hopelijk blijft hij gespaard van een uitbarsting van acne.

Ik lees wel eens dat mensen het 'positief' vinden als ze acne krijgen omdat de gear dan tenminste echt is enzo, terwijl vervuilde gear (die heel erg ondergedoseerd kan zijn) ook gewoon acne kan geven.

Jij denkt zeker ook dat je van chocolade acne krijgt..
Als je acne krijgt door exogeen testosteron komt het toch echt door dht.
Als je test vervuilt is zou je eerder een abces krijgen.

Er is een relatie tussen zuivel en acne. Verder nooit in verdiept. Maar vervuilde test maak abcessen. Dan toch liever wat puistjes :p
Moest ff de wereld uit geholpen worden. Wens niemand een uitbarsting van acne toe. Zelf gehad en gelukkig op tijd bij en nooit meer terug gekomen na me roa. Vind pompoenpitolie en biergist goed werken. :) laatste androgene blast met test tren mast winny nergens last van gehad. Vorige keer toen ik dit deed begon het op me rug en borst.

Heb btw nog nooit gehoord of gelezen dat iemand positief is over acne [emoji23]
Wil toch niemand..

Wil niet veel zeggen maar ben nog de overblijfselen van het Vial tren e van een Nederlands Ug lab aan het opmaken.. Opzich ging ik hier lekker op maar ook wederom hier had ik toch binnen een week hier en daar weer een puistje niet in de proporties van voorgaande kuren maar ben er van overtuigd dat het met de afwerking/zuiverheid van het product heeft te maken. Blij als ik naar die van MTS overstap.

• #1.711
Wil niet veel zeggen maar ben nog de overblijfselen van het Vial tren e van een Nederlands Ug lab aan het opmaken.. Opzich ging ik hier lekker op maar ook wederom hier had ik toch binnen een week hier en daar weer een puistje niet in de proporties van voorgaande kuren maar ben er van overtuigd dat het met de afwerking/zuiverheid van het product heeft te maken. Blij als ik naar die van MTS overstap.

Altijd leuk die "theoretisch kan dat echt niet" want bla bla bla..... Heb jij nu overdreven acne? nee... zal er toch wel iets verschil in zitten denk ik dan. Het is nu niet dat je met kinderdoseringen bezig bent nu :p

Altijd leuk die "theoretisch kan dat echt niet" want bla bla bla..... Heb jij nu overdreven acne? nee... zal er toch wel iets verschil in zitten denk ik dan. Het is nu niet dat je met kinderdoseringen bezig bent nu :p
Hahaha, dat formuleer je leuk :p sinds de HG roa en de cruise is de acne helemaal weggetrokken. Acne kan altijd aanwezig komen als je blast of gewoon fucked up eet. De een is er gevoeliger voor dan de ander ook genetisch speelt hier een grote rol in. Maar na 3 blasts merk je echt wel wanneer je huid vetter is, meer acne dan anders wanneer iets goed aanvoelt en wanneer iets niet goed aanvoelt. Denk dat jij en veel andere me hier wel in begrijpen.

En zo ontstaat brosience [emoji13]
Als je maar zorgt dat je er op tijd bij bent. Ik heb gelukkig geen roa meer hoeven gebruiken. Die sides trek ik zo slecht.

En zo ontstaat brosience [emoji13]
Als je maar zorgt dat je er op tijd bij bent. Ik heb gelukkig geen roa meer hoeven gebruiken. Die sides trek ik zo slecht.
Nooit last gehad met UG roa op 50mg totdat ik met HG ging spelen op 20mg god***domme, m'n lippen begonnen al af te sterven na 1 week :p kon wel gewoon nog zonnebanken zonder te verbranden haha.

En zo ontstaat brosience
emoji13.png

Heb zelf nooit acne gekregen door aas enkel af en toe op orals ,
1 whey isolaat shake dan nog per dag en heb er nog de littekens van geluklig niets extreem en trekt wss nog bijna volledig weg die rode vlekjes maar dan vraag ik me soms toch af wat ze in whey steken dat zoveel mensen daaar last van krijgen ...

Nooit last gehad met UG roa op 50mg totdat ik met HG ging spelen op 20mg god***domme, m'n lippen begonnen al af te sterven na 1 week :p kon wel gewoon nog zonnebanken zonder te verbranden haha.
Oh ik had op 20mg eod hg bloedneuzen etc daarna verder gegaan op 10mg ug ed zwart wit geloof ik hoe ze t noemen en had het gevoel dat men gezicht begon te vervellen :P
Wel geen bloedneuzen meer maar heb t amper 6 weken gebruikt ben met whey gestopt en het is zo vanzelf verdwenen ...

Ik merk ook verschil, als ik mn eiwitshake van merk verander, dat ik hier en daar meer puisten krijg, maar gelukkig niet schrikbarend veel. Hoewel ik nu toch aardig in mn dht zit gelukkig geen last van.

Ik vind t wel vreemd dat ik 13 jaar geleden wei eiwit nam wat er uut ziet als hele fijne losse poeder... Als je t nu ziet, ziet t eruit als hoe toen de goedkopere eiwit eruit zag, een wat vettere poeder.... Dus de zuiverheid enzo van je eiwit speelt denk ik zeker een grote rol.

Werkt die ug roa dan wel?

• #1.720
De training van vandaag was er eentje om in te kaderen. Om 10 uur smorgens met enkel een shake in je lichaam PR's doen en erbij staan als een Motherfucker :eek:. 87 kg deze morgen + droger... Maar we zitten nu al terug op 86 kg hoor. Dat was het resultaat van een weekendje laden :o. Wel een hapering gehad bij de incline bench bij men laatste set, net daarvoor een PR gedaan en die hakte er behoorlijk in, waardoor ik de bar van me heb moeten afrollen en men rechterpols was daar niet zo blij mee. Wel door getraind maar nu toch wat problemen met die pols. Morgen maar een brace aandoen voor tijdens het werk want dit gaat nog wel een paar dagen pijn doen.

Vandaag bijna geen carbs gegeten en dat blijft me echt wel goed bevallen. Dit weekend nog eens rozijnenbrood gegeten en heb er GDV een halve dag van afgezien. Wat mij het beste bevalt is heel de dag weinig carbs en dan savonds een moment uitkiezen waar ik me effe laat gaan, cake, koekje. Je voelt je dan echt vollopen maar vet word ik er niet van. Uiteraard geen 200 gram carbs naar binnen gooien he :p

Carbs zijn nu rijstwafels die ik in de blender draai en bananen. Savonds dan beetje rijst of gewoon warm eten (vis/kip + groenten 2x ) en als dessert lekkere suikers na de eerste maaltijd. Is kinderspel en voorlopig werkt het bij mij. De tren zorgt ervoor dat het droger worden wat makkelijker gaat maar ik neem mijn tijd. Heb het gevoel dat ik mijn huidig gewicht minstens kan vasthouden terwijl ik droger word. Durf zelfs te zeggen dat ik nog wel wat gewicht ga gainen...
Als ik dan na de zomer wil "bulken" dan kan dit op low dose en dat gaat wel effe nodig zijn na dit hier allemaal.

De agressie begint nu echt wel te komen en in de gym is dit wel leuk. Al vonden de huismoeders het wat minder deze morgen hahahahaaha.
Momenteel ga ik als een speer en dat is te danken aan MTS en het eindelijk vinden van een voedingspatroon dat mijn lichaam zeer goed opneemt. Alles valt in zijn plooi.

Train zé!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven