- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Als je PR's knalt in de vroege morgen weet je dat het lekker gaat, heel lekkerDe training van vandaag was er eentje om in te kaderen. Om 10 uur smorgens met enkel een shake in je lichaam PR's doen en erbij staan als een Motherfucker. 87 kg deze morgen + droger... Maar we zitten nu al terug op 86 kg hoor. Dat was het resultaat van een weekendje laden
. Wel een hapering gehad bij de incline bench bij men laatste set, net daarvoor een PR gedaan en die hakte er behoorlijk in, waardoor ik de bar van me heb moeten afrollen en men rechterpols was daar niet zo blij mee. Wel door getraind maar nu toch wat problemen met die pols. Morgen maar een brace aandoen voor tijdens het werk want dit gaat nog wel een paar dagen pijn doen.
Vandaag bijna geen carbs gegeten en dat blijft me echt wel goed bevallen. Dit weekend nog eens rozijnenbrood gegeten en heb er GDV een halve dag van afgezien. Wat mij het beste bevalt is heel de dag weinig carbs en dan savonds een moment uitkiezen waar ik me effe laat gaan, cake, koekje. Je voelt je dan echt vollopen maar vet word ik er niet van. Uiteraard geen 200 gram carbs naar binnen gooien he
Carbs zijn nu rijstwafels die ik in de blender draai en bananen. Savonds dan beetje rijst of gewoon warm eten (vis/kip + groenten 2x ) en als dessert lekkere suikers na de eerste maaltijd. Is kinderspel en voorlopig werkt het bij mij. De tren zorgt ervoor dat het droger worden wat makkelijker gaat maar ik neem mijn tijd. Heb het gevoel dat ik mijn huidig gewicht minstens kan vasthouden terwijl ik droger word. Durf zelfs te zeggen dat ik nog wel wat gewicht ga gainen...
Als ik dan na de zomer wil "bulken" dan kan dit op low dose en dat gaat wel effe nodig zijn na dit hier allemaal.
De agressie begint nu echt wel te komen en in de gym is dit wel leuk. Al vonden de huismoeders het wat minder deze morgen hahahahaaha.
Momenteel ga ik als een speer en dat is te danken aan MTS en het eindelijk vinden van een voedingspatroon dat mijn lichaam zeer goed opneemt. Alles valt in zijn plooi.
Train zé!
voorzichtig met je pols man! Zit nu ook best met weinig carbs voor mijn doen en zodra ik de meeste carbs introduceer ( vooral bij m'n pre workout meal en post workout ) Jezus heerlijk hoe snel je dan volloopt aders er dik opstaan, heb alleen gemerkt dat ik moet uitkijken met zout. Ga zo door

. 87 kg deze morgen + droger... Maar we zitten nu al terug op 86 kg hoor. Dat was het resultaat van een weekendje laden
. Wel een hapering gehad bij de incline bench bij men laatste set, net daarvoor een PR gedaan en die hakte er behoorlijk in, waardoor ik de bar van me heb moeten afrollen en men rechterpols was daar niet zo blij mee. Wel door getraind maar nu toch wat problemen met die pols. Morgen maar een brace aandoen voor tijdens het werk want dit gaat nog wel een paar dagen pijn doen.