AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
De training van vandaag was er eentje om in te kaderen. Om 10 uur smorgens met enkel een shake in je lichaam PR's doen en erbij staan als een Motherfucker :eek:. 87 kg deze morgen + droger... Maar we zitten nu al terug op 86 kg hoor. Dat was het resultaat van een weekendje laden :o. Wel een hapering gehad bij de incline bench bij men laatste set, net daarvoor een PR gedaan en die hakte er behoorlijk in, waardoor ik de bar van me heb moeten afrollen en men rechterpols was daar niet zo blij mee. Wel door getraind maar nu toch wat problemen met die pols. Morgen maar een brace aandoen voor tijdens het werk want dit gaat nog wel een paar dagen pijn doen.

Vandaag bijna geen carbs gegeten en dat blijft me echt wel goed bevallen. Dit weekend nog eens rozijnenbrood gegeten en heb er GDV een halve dag van afgezien. Wat mij het beste bevalt is heel de dag weinig carbs en dan savonds een moment uitkiezen waar ik me effe laat gaan, cake, koekje. Je voelt je dan echt vollopen maar vet word ik er niet van. Uiteraard geen 200 gram carbs naar binnen gooien he :p

Carbs zijn nu rijstwafels die ik in de blender draai en bananen. Savonds dan beetje rijst of gewoon warm eten (vis/kip + groenten 2x ) en als dessert lekkere suikers na de eerste maaltijd. Is kinderspel en voorlopig werkt het bij mij. De tren zorgt ervoor dat het droger worden wat makkelijker gaat maar ik neem mijn tijd. Heb het gevoel dat ik mijn huidig gewicht minstens kan vasthouden terwijl ik droger word. Durf zelfs te zeggen dat ik nog wel wat gewicht ga gainen...
Als ik dan na de zomer wil "bulken" dan kan dit op low dose en dat gaat wel effe nodig zijn na dit hier allemaal.

De agressie begint nu echt wel te komen en in de gym is dit wel leuk. Al vonden de huismoeders het wat minder deze morgen hahahahaaha.
Momenteel ga ik als een speer en dat is te danken aan MTS en het eindelijk vinden van een voedingspatroon dat mijn lichaam zeer goed opneemt. Alles valt in zijn plooi.

Train zé!
Als je PR's knalt in de vroege morgen weet je dat het lekker gaat, heel lekker:p voorzichtig met je pols man! Zit nu ook best met weinig carbs voor mijn doen en zodra ik de meeste carbs introduceer ( vooral bij m'n pre workout meal en post workout ) Jezus heerlijk hoe snel je dan volloopt aders er dik opstaan, heb alleen gemerkt dat ik moet uitkijken met zout.

Ga zo door;):D

Altijd leuk die "theoretisch kan dat echt niet" want bla bla bla..... Heb jij nu overdreven acne? nee... zal er toch wel iets verschil in zitten denk ik dan. Het is nu niet dat je met kinderdoseringen bezig bent nu :p
Misschien ver gezocht maar... In de docu van filemon gaf het lab aan dat er niet alleen compound X in zat maar ook verschillende afgeleiden. Misschien zorgt de schommeling tussen al die verschillende compounds voor ernstigere acne dan wanneer je 1 zuivere stof had. Zelf alleen 2 UG's gebruikt dus of het degelijk verschil maakt kan ik zelf niet zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.724
Beetje motivatie voor de training.

Vandaag kuiten + hamstrings gaan trainen want pols gaat nog even pijn doen. Morgen rust en donderdag wat pull oefeningen doen als de pols het toe laat. Zijn net zo hard aan het gaan :cool:

• #1.726
Parabolan zou echt best wel heftig moeten zijn hoor ik meestal.

• #1.727
Daarnet wederom 150 mg test + 160 mg tren e gezet. Wou de tren verhogen maar als je al goed gaat waarom verhogen? Heb ook maar 1 vail tren e van mts en geen zin om enkel te bestellen voor een vail tren. Heb nog genoeg anders lekkers liggen. Heb nog parabolan liggen (ander merk) voor als de tren op is. En heb nog tren e van een ander merk. Eerst alle restjes opmaken en daarna volledig verder op mts. Gaat een mooi offseason worden.

In juli wil ik stoppen met tren of verder gaan op een héél lage dosis( 100 mg/200mg week) en dan met de dht alles hard gaan zetten. Augustus heb ik vakantie en dan is het zowiezo enkel lage test + anavar/mast. September cruise en vanaf oktober/november begint het offseasen. Waar ik geen gekke doseringen meer ga gebruiken maar gewoon test + hgh en misschien wat bold. Maar dat is toekomstmuziek.

Nog nooit para gebruikt tot nu toe de tren e en a variant, veel verschil kwa kracht, look, sides?

• #1.729
Geen idee, heb het nog nooit gebruikt..

Aaah, we zullen zien :p

Wat zet je nu per week?
Werkten die medicijnen tegen je psoriasis nog goed ?

• #1.732
450 mg test
400 mg tren e
500mg bold
3iu hgh

Heb ik deze week gezet. Prik telkens op Zondag en Woensdag. Zal dit nog 2 weken aanhouden en dan ga ik verder met tren e van een ander merk dat eerst op moet. Bold is terug omhoog naar 500 omdat ik daar gewoon gek op ben :D

In juli test omhoog + mast en alles hard gaan zetten. Heb 60 ml masteron klaar liggen :p

De neotigason begint zijn werk te doen, heeft tijd nodig, op 25 mg/dag. Plekken op mijn benen beginnen dunner te worden. Enkel op mijn buik en rug en onderarmen zijn ze hardnekkiger ondanks dat ik ook nog 2 op maat gemaakte zalven gebruik. Maar er is zeker vooruitgang en dat is het doel. Erger mocht het niet meer worden.

Maar goed straks gaan trainen, pols is goed ingepakt en hoop op het beste. Is nu alleen moeilijk om me in te tomen met al die tren in mijn systeem :D

Motivatie nodig vandaag?

Heb vandaag al getraind maar door dat filmpje wil ik zo weer [emoji16][emoji1320]
Mooi dat het medicijn wat begint te werken, me zusje heeft er ook last van en heeft ook al van alles geprobeerd.
Wat doet de bold voor jou? Merk je dat je er voller van wordt? Rondere schouders
Trainse man! [emoji1320]

• #1.734
Training ging gezien de omstandigheden goed. Pull oefeningen gaat maar push oefeningen totaal niet. Maar f**k it, blijven gaan en doen wat je wel kan doen.

Ik hou af en toe wel van wat motivatie filmpjes. Zal ze hier ook posten als ik er goede vind.

Bold is voor mij iets magisch, alles word rond, vol, 3D en vasculair. Samen met de tren nu is het echt fucking nice.

Ivm psorisis, blijven proberen totdat je iets vind dat werkt want hoe ouder je word hoe slechter het word.

• #1.735
Mijn lichaam begint zich stilaan aan te passen aan men aangepast voedingspatroon. Geen opgeblazen buiken meer, ook savonds niet.
Lichaamsgewicht savonds tov smorgens scheelt ongeveer 0.5 kg :cool: Wil zeggen dat mijn lichaam de juiste balans heeft gevonden denk ik. Zit nu nog steeds rond de 87 kg... Dus bulken op tren terwijl je droger word kan dus echt, als je goede tren hebt, en ik eet echt niet veel kcals op een dag...
Snachts zweten is amper aanwezig. Enkel bij een inspanning is het er direct, ook doorheen de dag. Ik merk dat mijn lichaamstemperatuur hoger staat op dit moment. Heb het nooit koud en vanaf smorgens loop ik in shirt rond.

Volgende week start ik een nieuwe project (zaak) op die op 1 minuut van mijn deur is (zelfde straat). Dus de komende 2 maanden kan ik men voeding perfect aanhouden want ga smiddags thuis eten :D Na dit project is het 4 weken vakantie :joint:

Mijn lichaam begint zich stilaan aan te passen aan men aangepast voedingspatroon. Geen opgeblazen buiken meer, ook savonds niet.
Lichaamsgewicht savonds tov smorgens scheelt ongeveer 0.5 kg :cool: Wil zeggen dat mijn lichaam de juiste balans heeft gevonden denk ik. Zit nu nog steeds rond de 87 kg... Dus bulken op tren terwijl je droger word kan dus echt, als je goede tren hebt, en ik eet echt niet veel kcals op een dag...
Snachts zweten is amper aanwezig. Enkel bij een inspanning is het er direct, ook doorheen de dag. Ik merk dat mijn lichaamstemperatuur hoger staat op dit moment. Heb het nooit koud en vanaf smorgens loop ik in shirt rond.

Volgende week start ik een nieuwe project (zaak) op die op 1 minuut van mijn deur is (zelfde straat). Dus de komende 2 maanden kan ik men voeding perfect aanhouden want ga smiddags thuis eten :D Na dit project is het 4 weken vakantie :joint:
Aah lekker gevoel als alles volgens plan loopt! Heb indd ook de eerste x het idee dat ik met tren twee dingen ben het doen. Muscle aan het gainen en ver het verliezen. Stond een aantal dagen stil met gewicht ik dacht hoe kan dit nou, toenstraks voor het sporten een huidplooimeting en ja hoor vetpercentage is gewoon gezakt! Geeft dus wel degelijk aan dat het kan:p temperatuur is bij mij ook een probleem, extreem warm nu zelfs onder het typen lijkt overal wel 2,3 graden warmer. Slaap alleen kut maar zweten snachts blijft me gespaard enkel op het sporten lijk ik een of andere niagra falls.. Kan constant m'n hele lichaam droog deppen.

Keep going on man!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: GruX
Als ik jullie zo lees dan kan ik niet wachten tot de tren goed inkickt haha.

Enige side dat ik heb is die honger. Kan het net aan redden onder de 5k kcal te blijven;p

• #1.738
Aah lekker gevoel als alles volgens plan loopt! Heb indd ook de eerste x het idee dat ik met tren twee dingen ben het doen. Muscle aan het gainen en ver het verliezen. Stond een aantal dagen stil met gewicht ik dacht hoe kan dit nou, toenstraks voor het sporten een huidplooimeting en ja hoor vetpercentage is gewoon gezakt! Geeft dus wel degelijk aan dat het kan:p temperatuur is bij mij ook een probleem, extreem warm nu zelfs onder het typen lijkt overal wel 2,3 graden warmer. Slaap alleen kut maar zweten snachts blijft me gespaard enkel op het sporten lijk ik een of andere niagra falls.. Kan constant m'n hele lichaam droog deppen.

Keep going on man!

Slapen begint ook een probleem te worden, vooral lang slapen. 2 uurtjes en ik ben wakker. Vrij kut en begint nu al door te wegen.
Ook de verhoging van de bold + het volledig inkicken van de tren zorgt dat ik weer hoofdpijn krijg. Ik neem al Lisinopril op 20 mg/dag voor men BP dus ga de bold en tren dosering wat aanpassen denk ik. Dit weekend effe over nadenken.
Ik ga echt hard nu , zit nu een weekje op 4-5 op tren en dan begin ik me meestal slechter te voelen. Denk dat dat nu al bezig is. Ik schat nog 3 weken tren te doen en dan fl**ker ik het er zeker uit. Heb in julie ook weer een bloedcontrole.
Clen ga ik eind juni 2 weekjes doen om nog wat hardnekkig vet te verwijderen.
Daarna verder op test/mast/hgh

• #1.739
Top te lezen allemaal man! Ben er zker van dat je er super brut opstaat! zou nog eens samen willen knallen maar dan komt natty trenaldo wel met een jas en sjaal naar de gym haha ! Zeer benieuwd naar de bold alleszins ;) de volle look bolle vormen en de harde vasculariteit zijn toch de primaire kenmerken te samen met verhoogde eetlust (normaal toch maatje zat op 800mg bold voor 15 weken en had gn verhoogde honger enkel als ie begon te eten kon bik blijven dooreten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven